|
|
||
|
Citaat:
Het gebruik van beladen woorden als schurk, terrorist, e.d. daar waar neutrale bronnen neutralere termen voor gebruiken, geeft een lading aan een discussie die soms niet serieus meer te nemen is. maar als je er vrede mee hebt dat ik je posts niet lees omdat je suggestief een discussie ingaat, is dat ook prima, hoor
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat voorbeelden betreft: Neem pakweg de Jodencomplotten in deze thread, of maar liefst direct de eerste reply in deze thread, of die idiote redenering van Nanahara in een vage poging de slavernij in Sudan te verdedigen, of pakweg het geheel van deze thread. Maar er is nog veel meer te noemen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
moet ik ook alle posts zoeken die tegen moslims zijn gericht? Dan ben ik wel effe bezig... Uit al die 'nare' posts kan ik niet afleiden dat hun standpunten met de Islam te maken hebben, of met hun moslimzijn. Ook kan ik er niet uit opmaken dat zij zichzelf een slachtofferrol aanpraten of joden ergens van beschuldigen. Wel kan ik dat terugvinden als het om moslimsbashen gaat. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Ja, je gebruikt andere woorden ook. Maar daar heb ik het niet over. Wel to the point blijven, aub. Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Hoe zou ik dat moeten weten? Kan niet in jouw brein kijken. Het kan wel provocerend, en in ieder geval suggestief, overkomen als je niet neutrale woorden gebruikt. Ik snap niet dat je dat niet wilt inzien. Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar ik me wel aan stoor zijn de leugens die over de Islam worden verspreidt. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar een veer op een draak maakt het nog geen duif.
|
|
||
|
Citaat:
,
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik verdedig helemaal geen slavernij in sudan, ik keur het ten strengste af. Maar ik eis dat men eens met een maat meet, en niet zo veel kankert op andere landen, maar het eerst eens zelf recht zet hier. Verder kan iemand alsjeblieft eens de goede FB uithangen, en topics gaan sluiten? Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 00:17. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Het probleem van leugens, overmatige verdediging van mensen die je liefhebt is vaak dat je zelf niet inziet dat je liegt. Dus wat de leugens betreffende de Islam S.. Die mensen weten zelf vaak niet dat ze liegen, die nwetendheid kan je hen niet kwalijk nemen, niet iedereen kan iets elke cultuur weten en niet iedereen is bereid (en, mits genuanceerd, niet onterecht) zijn of haar mond over een onderwerp te houden over een onderwerp waar je eigenlijk niet veel van weet, daar kan diegene dan van leren, een half jaar geleden wist ok bijvoorbeeld veel minder van religie en denkbeelden dan dat ik nu weet. Als fouten en denkbeelden niet kloppen en weerlegd worden, leert de schrijver van het weerlegde denkbeeld/argument daarvan (is te hopen), dus het is nutteloos om zo te vitten over fouten in gedachtes over een bepaald onderwerp. (langste tekst die ik oooit heb geschreven )
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En de forumbaas heet alleen maar forumbaas, hij voert geen ene flikker uit. Wat disussieren betreft is ie een topper, maar forumbaas |
||
|
|
||
|
Citaat:
*telt tot 10*
|
||
|
|
||