Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2005, 19:45
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 19:43 :
Nee, met schurkenstaat bedoel ik dan ook de regering dat daar op dit moment regeert. Marokko, Tunesie, allemaal schurkenstaten. Daarmee wil ik niet zeggen dat de burgers dat ook zijn, duh
Ik zal het nog een keer zeggen:

Het gebruik van beladen woorden als schurk, terrorist, e.d. daar waar neutrale bronnen neutralere termen voor gebruiken, geeft een lading aan een discussie die soms niet serieus meer te nemen is.

maar als je er vrede mee hebt dat ik je posts niet lees omdat je suggestief een discussie ingaat, is dat ook prima, hoor
Oud 22-02-2005, 19:46
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:31 :
behalve dan het ietwat gegeneraliseer van mccaine. Met L&P en Nanahara ofzoiets bv heb ik nog t gevoel dat ik er mee kan discussieren.
Mja vind ik ook, en Rick Steiner is zo nu en dan ook leesbaar. Daarom zeg ik ook 'de meesten' en niet allemaal.

Wat voorbeelden betreft: Neem pakweg de Jodencomplotten in deze thread, of maar liefst direct de eerste reply in deze thread, of die idiote redenering van Nanahara in een vage poging de slavernij in Sudan te verdedigen, of pakweg het geheel van deze thread. Maar er is nog veel meer te noemen.
Oud 22-02-2005, 19:50
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 22-02-2005 @ 19:46 :
Mja vind ik ook, en Rick Steiner is zo nu en dan ook leesbaar. Daarom zeg ik ook 'de meesten' en niet allemaal.

Wat voorbeelden betreft: Neem pakweg de Jodencomplotten in deze thread, of maar liefst direct de eerste reply in deze thread, of die idiote redenering van Nanahara in een vage poging de slavernij in Sudan te verdedigen, of pakweg het geheel van deze thread. Maar er is nog veel meer te noemen.
En wat heeft hun moslim zijn daarmee te maken?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:45 :
Ik zal het nog een keer zeggen:

Het gebruik van beladen woorden als schurk, terrorist, e.d. daar waar neutrale bronnen neutralere termen voor gebruiken, geeft een lading aan een discussie die soms niet serieus meer te nemen is.
Ik gebruik ook wel andere woorden hoor, dat je alleen leest wat je zelf wílt lezen, is me nu wel duidelijk
Citaat:
maar als je er vrede mee hebt dat ik je posts niet lees omdat je suggestief een discussie ingaat, is dat ook prima, hoor
je mag me er wel op wijzen als het zo ver is hoor
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:55
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:

True, er zijn een paar gasten die ik suggestief ook negeer en dat van die termen ken ik wel, sommigen blijken de neiging naar mensen 'jood' te noemen ja.
Oud 22-02-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:

Owh zo moet ik ook alle posts zoeken die tegen moslims zijn gericht? Dan ben ik wel effe bezig...
Uit al die 'nare' posts kan ik niet afleiden dat hun standpunten met de Islam te maken hebben, of met hun moslimzijn. Ook kan ik er niet uit opmaken dat zij zichzelf een slachtofferrol aanpraten of joden ergens van beschuldigen.
Wel kan ik dat terugvinden als het om moslimsbashen gaat.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:00
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 19:54 :
Ik gebruik ook wel andere woorden hoor, dat je alleen leest wat je zelf wílt lezen, is me nu wel duidelijk

Ja, je gebruikt andere woorden ook. Maar daar heb ik het niet over.
Wel to the point blijven, aub.

Citaat:

je mag me er wel op wijzen als het zo ver is hoor
waarom zou ik?
Oud 22-02-2005, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 20:00 :

Ja, je gebruikt andere woorden ook. Maar daar heb ik het niet over.
Wel to the point blijven, aub.
Ja, jij doet overkomen alsof ik ervan houd om te provoceren.

Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 20:00 :
waarom zou ik?
Zodat ik weet wat je precies bedoelt, misschien? Ik kan je niet echt volgen namelijk
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:05
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 20:03 :
Ja, jij doet overkomen alsof ik ervan houd om te provoceren.

Hoe zou ik dat moeten weten? Kan niet in jouw brein kijken.

Het kan wel provocerend, en in ieder geval suggestief, overkomen als je niet neutrale woorden gebruikt.

Ik snap niet dat je dat niet wilt inzien.

Citaat:

Zodat ik weet wat je precies bedoelt, misschien? Ik kan je niet echt volgen namelijk
nevermind, het is niet echt belangrijk.
Oud 22-02-2005, 20:09
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 19:58 :
Uit al die 'nare' posts kan ik niet afleiden dat hun standpunten met de Islam te maken hebben, of met hun moslimzijn. Ook kan ik er niet uit opmaken dat zij zichzelf een slachtofferrol aanpraten of joden ergens van beschuldigen.
Wel kan ik dat terugvinden als het om moslimsbashen gaat.
Natuurlijk kun jij dat niet 'afleiden', dat is nu net het probleem.
Oud 22-02-2005, 20:10
meisje
meisje is offline
Ik geef McCaine gelijk, ik heb het gevoel dat je geen standpunt mag innemen zonder dat de 'veel linksere' en moslimforummers meteen over je heenvallen. Je wordt meteen voor xenofoob versleten als je het niet hetzelfde standpunt hebt.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:12
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 22-02-2005 @ 20:10 :
Ik geef McCaine gelijk, ik heb het gevoel dat je geen standpunt mag innemen zonder dat de 'veel linksere' en moslimforummers meteen over je heenvallen. Je wordt meteen voor xenofoob versleten als je het niet hetzelfde standpunt hebt.
Lol ,overdrijven is echt een sterke eigenschap van je he
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 20:05 :
(..)
Ik snap niet dat je dat niet wilt inzien.
Ik snap jou niet nee
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 20:05 :
(..)
nevermind, het is niet echt belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:15
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 20:14 :
Ik snap jou niet nee
laat dan ook maar

zucht
Oud 22-02-2005, 20:16
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 22-02-2005 @ 20:10 :
Nee hoor, ieder heeft zijn/haar eigen mening. Daar dienen we allen respect voor te hebben.
Waar ik me wel aan stoor zijn de leugens die over de Islam worden verspreidt.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 20:15 :
laat dan ook maar

zucht
makkelijk ja
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:17
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 20:16 :
Nee hoor, ieder heeft zijn/haar eigen mening. Daar dienen we allen respect voor te hebben.
Ik kijk wel uit.

Citaat:
Oud 22-02-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 22-02-2005 @ 20:17 :
Ik kijk wel uit.

Citaat:
McCaine schreef op 22-02-2005 @ 20:17 :

Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:18
meisje
meisje is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 20:16 :
Dat bedoel ik, bij jou valt namelijk veel onder 'leugens over de Islam'. Vaak is het niet eens zo bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:19
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 22-02-2005 @ 20:09 :
Het probleem is dat er te makkelijk wordt gewezen naar anderen die jouw mening niet delen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:21
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 20:19 :
Het probleem is dat er te makkelijk wordt gewezen naar anderen die jouw mening niet delen.
Ja wat dacht je dan, dat ik klachten had over mensen die het met me eens zijn? Zelfs dat komt wel eens voor, maar niet zo vaak.
Oud 22-02-2005, 20:21
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 22-02-2005 @ 20:18 :
Dat bedoel ik, bij jou valt namelijk veel onder 'leugens over de Islam'. Vaak is het niet eens zo bedoeld.
Bij jou is meestal geen discussie te noemen omdat je nooit bereid bent je ongelijk toe te geven en met persoonlijke aanvallen komt en daarbovenop nog overdrijft.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:24
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 22-02-2005 @ 20:18 :
Waarom komen ze er dan mee. Ik neem aan dat ieder zich eerst inlicht over bepaalde zaken voordat zij het aanhalen..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:26
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 22-02-2005 @ 20:21 :
Ja wat dacht je dan, dat ik klachten had over mensen die het met me eens zijn? Zelfs dat komt wel eens voor, maar niet zo vaak.
Dacht al dat jij er zó makkelijk over dacht..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:35
Aphotium
Aphotium is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:43 :
Hamas is militaire tak van Fatah?

Tanzim is de militaire tak van Fatah.
Uuuh, nee zo bedoel ik het niet.. qassam is de miltitaire tak van Hamas, dat weet ik..
Oud 22-02-2005, 22:17
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Aphotium schreef op 22-02-2005 @ 21:35 :
Uuuh, nee zo bedoel ik het niet.. qassam is de miltitaire tak van Hamas, dat weet ik..
Ok. Ja, Hamas betekent ook ziekenhuizen en scholen e.d..
maar een veer op een draak maakt het nog geen duif.
Oud 22-02-2005, 22:38
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
makelville schreef op 22-02-2005 @ 20:21 :
Bij jou is meestal geen discussie te noemen omdat je nooit bereid bent je ongelijk toe te geven en met persoonlijke aanvallen komt en daarbovenop nog overdrijft.
,
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 23:33
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 22-02-2005 @ 20:09 :
Dus dan zeur jij om niets
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Augustus schreef op 22-02-2005 @ 22:38 :
,
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 00:14
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:

Moet jij niet on topic blijven forumbaas?

Ik verdedig helemaal geen slavernij in sudan, ik keur het ten strengste af. Maar ik eis dat men eens met een maat meet, en niet zo veel kankert op andere landen, maar het eerst eens zelf recht zet hier.

Verder kan iemand alsjeblieft eens de goede FB uithangen, en topics gaan sluiten?

Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 00:17.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 17:23
one.
one. is offline
Citaat:
makelville schreef op 22-02-2005 @ 20:21 :
Makelville, dit is een persoonlijke aanval. Je spreekt jezelf tegen.

Het probleem van leugens, overmatige verdediging van mensen die je liefhebt is vaak dat je zelf niet inziet dat je liegt.

Dus wat de leugens betreffende de Islam S.. Die mensen weten zelf vaak niet dat ze liegen, die nwetendheid kan je hen niet kwalijk nemen, niet iedereen kan iets elke cultuur weten en niet iedereen is bereid (en, mits genuanceerd, niet onterecht) zijn of haar mond over een onderwerp te houden over een onderwerp waar je eigenlijk niet veel van weet, daar kan diegene dan van leren, een half jaar geleden wist ok bijvoorbeeld veel minder van religie en denkbeelden dan dat ik nu weet. Als fouten en denkbeelden niet kloppen en weerlegd worden, leert de schrijver van het weerlegde denkbeeld/argument daarvan (is te hopen), dus het is nutteloos om zo te vitten over fouten in gedachtes over een bepaald onderwerp.

(langste tekst die ik oooit heb geschreven )
Oud 23-02-2005, 17:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 23-02-2005 @ 00:14 :
Maar ik eis dat men eens met een maat meet, en niet zo veel kankert op andere landen, maar het eerst eens zelf recht zet hier.
En ik maar denken dat het "hij doet het, dus mag ik het ook" argument van een kleuterniveau was....
Oud 23-02-2005, 17:56
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 23-02-2005 @ 00:14 :
Moet jij niet on topic blijven forumbaas?

Ik verdedig helemaal geen slavernij in sudan, ik keur het ten strengste af. Maar ik eis dat men eens met een maat meet, en niet zo veel kankert op andere landen, maar het eerst eens zelf recht zet hier.

Verder kan iemand alsjeblieft eens de goede FB uithangen, en topics gaan sluiten?
Helemaal mee eens. En die topic met die complottheorieen heb ik er steeds bijvermeld dat de kans bestaat dat... En ik heb zelfs gezegd dat die kans zeeer klein is, maar niet uit te sluiten, zoals sommigen beweerden.

En de forumbaas heet alleen maar forumbaas, hij voert geen ene flikker uit. Wat disussieren betreft is ie een topper, maar forumbaas
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:13
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
T_ID schreef op 23-02-2005 @ 17:30 :
En ik maar denken dat het "hij doet het, dus mag ik het ook" argument van een kleuterniveau was....
*telt tot 10*
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
SnakeZ schreef op 23-02-2005 @ 17:23 :
Makelville, dit is een persoonlijke aanval. Je spreekt jezelf tegen.
Ik had slechts kritiek op iemand met wie in mijn ogen niet te discussieren valt en dus gaf ik aan waarom niet. Thats all
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten