Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2005, 19:02
Sade
Sade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-02-2005 @ 19:59 :
wanneer weet je dat t over is?
Ik gaf alleen maar een uitleg van 'it ain't over 'till the fat lady sings'

Maar ontopic, wanneer weet je dat het over is... dat is een goede vraag. Als jij het eindelijk naast je neer kunt leggen en er vrede mee hebt dat het uit is, dan is het over. Maar wanneer dat punt komt kan ik niet zeggen. Misschien kun je hem wel nooit vergeten, en zul je het nooit achter je laten. Maar ik weet wel dat als het zover is, en het voor jou echt over is, je het weet.
Oud 28-02-2005, 19:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sade schreef op 28-02-2005 @ 20:02 :
Maar ik weet wel dat als het zover is, en het voor jou echt over is, je het weet.
Yup. *beaamt dat*
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 20:18
yapo
yapo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-02-2005 @ 19:59 :
wanneer weet je dat t over is?
als je opnieuw verliefd bent, op een ander wel te verstaan, en als je alleen nog maar met die ander in je koppie rondhuppelt, dan is het over
Oud 28-02-2005, 20:42
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
yapo schreef op 28-02-2005 @ 21:18 :
als je opnieuw verliefd bent, op een ander wel te verstaan, en als je alleen nog maar met die ander in je koppie rondhuppelt, dan is het over
Dan is het nog niet over
Oud 01-03-2005, 07:50
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 28-02-2005 @ 19:45 :
Ik vond net het nummer van Guus meeuwis - eerste lief op mijn pc
zat half te janken tot ik het na 30 seconden verwijderd heb :$

Ik mis haar nog blijkbaar...... dacht dat ik daar een beetje overheen was
ook al denk ik dat ik ook gevoelens voor een ander heb, ben zo bang dat ik die ander gewoon gebruik om te krijgen wat ik van haar mis ofzo lijkt me slim daar dus eerst nog mee te wachten.

Maarja het is ook nog maar 5 weken terug ofzo

sorry hoort hier misschien niet bij maar ik moet ff mn mind leeg lullen
Hé, vijf weken is niet lang hoor. Vooral niet als je je voorstelt dat ik hier dus bijna een jaar mee heb geworsteld/worstel..

Wat je zegt lijkt mij ook verstandig. Daarom ben ik ook nog geen andere relatie aangegaan. Ten eerste omdat ik bang was dat ik helemaal niet verliefd was, maar dat idee had, omdat ik het gevoel van een relatie zo miste en hem zo miste.
Nu denk ik wel dat ik er aan toe ben. Mits natuurlijk met de juiste jongen.

Het is niet erg verdriet te hebben en te uiten. (alleen laat het niet de overhand nemen)

*knuft*
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 08:32
yapo
yapo is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 28-02-2005 @ 21:42 :
Dan is het nog niet over
De pijn die achterblijft gaat nooit over, maar als je iemand vind die je gedachten helemaal inneemt, oftewel, als je weer helemaal hoteldebotel tot over je oren verliefd bent (ècht verliefd dus), dan kan je die pijn wel min of meer vergeten.
Oud 01-03-2005, 10:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
yapo schreef op 01-03-2005 @ 09:32 :
De pijn die achterblijft gaat nooit over, maar als je iemand vind die je gedachten helemaal inneemt, oftewel, als je weer helemaal hoteldebotel tot over je oren verliefd bent (ècht verliefd dus), dan kan je die pijn wel min of meer vergeten.
Pijn vergeten is niet hetzelfde als pijn verwerken. En ik ben het niet met je eens dat pijn die achterblijft nooit overgaat. (Maar dat is ook niet zo verwonderlijk als je pijn probeert te verdoezelen met nieuwe relaties)

Ik persoonlijk ben van 't principe dat alles wat je hebt gedaan in 't verleden altijd op een of andere manier invloed zal hebben op je in de toekomst. Daarom ook; pijn 'min of meer' vergeten komt vroeger of later harder terug. En hoe langer je wacht met zulke zaken, hoe moeilijker het is om het uit je systeem te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 14:10
Verwijderd
Dat ben ik wel met je eens Marcade.

Pff.. Ik vrees dat ik verliefd aan t worden ben en ik vind het een beetje eng ... Zucht..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 14:14
willow1
willow1 is offline
Met mij en m'n vriend is het nu 7 maanden uit. Hij had het de eerste maanden ook heel moeilijk maar nu begint hij stilaan zijn leven weer verder te zetten en hij is ondertussen ook verlieft geworden op iemand anders.
En het doet verschrikkelijk veel pijn om te zien dat hij wel verdergaat met z'n leven en dat ik alleen achterblijf.
Ik heb me maanden afgevraagt hoe ik deze breuk moest verwerken en hem vergeten. Maar ik denk dat daar helaas geen antwoord op is.
Ik denk dat je gewoon al die pijn en verdriet over je heen moet laten komen en dat het na een tijdje vanzelf weggaat en bij de ene persoon duurt het langer dan bij de andere.

Ik heb ook al geprobeert om alle contact te verbreken maar daar doe ik mezelf alleen maar meer pijn mee omdat ik hem dan moet missen en dat wil ik helemaal niet... Onze relatie is dan wel voorbij maar ik wil hem niet uit mijn leven verbannen.
Het is allemaal heel pijnlijk en heel erg moeilijk.
Maar ik blijf gewoon altijd denken: Er komt een dag dat al deze pijn voorbij is en dat ik weer gelukkig ben. En dat is zo, dat weet ik zeker. Ik ben nu wel heel verdrietig en depressief en kom bijna niet meer buiten. Maar ik weet gewoon 100% zeker dat het ooit weer beter zal gaan. En dat helpt me er altijd wel even weer bovenop
Oud 10-03-2005, 02:28
Professor Aap
Professor Aap is offline
Hmja.

Het is nu al 9 maanden uit met m'n ex, maar we hebben sindsdien regelmatig afgesproken met elkaar, gezoend en weet ik wat nog meer. Sinds vorige maand heeft ze echter een andere vriend, een jongen die een stuk ouder is en redelijk ver weg woont. Heel leuk en aardig voor haar, maar ik mis haar als nooit tevoren..

Zeker omdat ik er van overtuigd ben dat het weer goed kan komen tussen ons. Vorig jaar heb ik 't gewoon verneukt en daar baal ik gruwelijk van. Dat heb ik haar uitgelegd in een valentijnskaart en ze reageerde daar heel lief op. Ik zie haar regelmatig, maar ze kan 't alleen maar over die andere kerel hebben. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat dat de 'nieuwigheid' van die nieuwe relatie is. Maar er zijn gewoon zoveel dagen dat ik me kut voel... Contact verbreken is absoluut geen optie, daarvoor zijn we nog veel te goede vrienden. Toch hoop ik echt hard dat die relatie van haar niet zo lang gaat duren. Is dat heel erg vreemd?
Oud 10-03-2005, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Professor Aap schreef op 10-03-2005 @ 03:28 :
Hmja.

Het is nu al 9 maanden uit met m'n ex, maar we hebben sindsdien regelmatig afgesproken met elkaar, gezoend en weet ik wat nog meer. Sinds vorige maand heeft ze echter een andere vriend, een jongen die een stuk ouder is en redelijk ver weg woont. Heel leuk en aardig voor haar, maar ik mis haar als nooit tevoren..

Zeker omdat ik er van overtuigd ben dat het weer goed kan komen tussen ons. Vorig jaar heb ik 't gewoon verneukt en daar baal ik gruwelijk van. Dat heb ik haar uitgelegd in een valentijnskaart en ze reageerde daar heel lief op. Ik zie haar regelmatig, maar ze kan 't alleen maar over die andere kerel hebben. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat dat de 'nieuwigheid' van die nieuwe relatie is. Maar er zijn gewoon zoveel dagen dat ik me kut voel... Contact verbreken is absoluut geen optie, daarvoor zijn we nog veel te goede vrienden. Toch hoop ik echt hard dat die relatie van haar niet zo lang gaat duren. Is dat heel erg vreemd?
Niet vreemd, maar wel onrealistisch. Blijf niet in je droomwereld, maar durf de feiten onder ogen te zien. Het doet heel veel pijn soms, maar zij heeft een nieuwe vriend, ze houdt van die jongen op een manier waarop ze niet meer van jou houdt waarschijnlijk. Dus er is geen kans meer voor jullie. De deur heeft ze gesloten, die staat niet meer op een kier.
Ik denk dat je op deze manier jezelf alleen maar meer pijn doet.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Professor Aap schreef op 10-03-2005 @ 03:28 :
Hmja.

het is niet vreemd,ik ken het ook wel maar ja..... wat ik toen ook had was dat ik het niet wilde inzien, en uiteindelijk moet je dat wel... en je kan haar in het begin wat minder zien zodat je aan een situatie zonder haar kan wennen en later kan je het contact wel weer herstellen suc6
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten