Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2005, 16:44
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Maija schreef op 12-03-2005 @ 17:09 :
ik zou mezelf heel ongemakkenlijk voelen mja, ik weet over ee week ofzo pas hoe het is om met mn vrien/stiefbroer samen te wonen,
En bij het idee broer, word ik echt niet opgewonden van
Lijkt me ook een vage situatie, je stiefbroer...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2005, 17:07
Maija
Maija is offline
Is het stiekem ook wel, maar we hadden net besloten om echt iets te beginnen (al langer hele goede vrienden, en problemen met vorige relaties, en we prate er gewoon over)
Toen we hoorden dat mn vader vreemd was gegaan en met zijn moeder een nieuw "bestaan" wou opbouwen.

Alleen weten mijn ouders en zijn ouders niet van onze relatie.

Maar als ik niet van te vore al iets met hem had, zou ik hem veel te erg als mijn broer zien, en zou ik echt geen relatie kunnen hebben met hem
brrr...
Oud 12-03-2005, 18:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 12-03-2005 @ 14:53 :
Veel mensen hier, waaronder ik, denken inderdaad 'doe wat je wil zolang je geen anderen tot last bent' wat stoort jou daar zo aan?
De air van 'kijk mij eens open-minded zijn', terwijl dit soort zieke, smerige dingen ten strengste afgekeurd zouden moeten worden. In plaats van ze aan te moedigen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:05
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-03-2005 @ 19:59 :
De air van 'kijk mij eens open-minded zijn', terwijl dit soort zieke, smerige dingen ten strengste afgekeurd zouden moeten worden. In plaats van ze aan te moedigen.
afkeuren met welk doel?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 12-03-2005 @ 20:05 :
afkeuren met welk doel?
Dat ze het voortaan uit hun zieke hersens laten. Dat ze er überhaupt niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:55
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Ach, met je broer neuken is vast beter dan televisie kijken. Er is echt geen hol op de buis tegenwoordig
Oud 12-03-2005, 20:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 12-03-2005 @ 20:55 :
Ach, met je broer neuken is vast beter dan televisie kijken. Er is echt geen hol op de buis tegenwoordig
Vanavond was 'Kopspijkers' er nog.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:28
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
In het buitenland is het strafbaar. Ik geloof dat je bv. in Engeland ervoor in de gevangenis kan belanden. Het heeft ook nog een naam; het ... syndroom?? Weet iemand hoe dat precies heet?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 12-03-2005 @ 15:43 :
Dat boek heb ik ook gelezen, heel mooi! Maar dat is iets helemaan anders dan 'ff in het naar het toilet gaan mijn broer wakker pijpen'
ja daarin heb je gelijk, volgens mij is het gewoon allemaal gelul
want dat kind reageert ook helemaal niet meer
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:39
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-03-2005 @ 21:01 :
Vanavond was 'Kopspijkers' er nog.
Oeh ja, "en waar wonen alle buitenlanders?"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:00
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Sketch schreef op 12-03-2005 @ 21:39 :
ROTTERDAM!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sketch schreef op 12-03-2005 @ 21:39 :
Ik vond Heleen van Royen er leuk gedaan. Het werd hoog tijd dat dat kutwijf eens in de zeik werd gezet. Nu die zak hooi nog waarmee ze getrouwd is.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 23:40
Verwijderd
Nog andere bezwaren behalve dat het 'ziek' is en 'niet zo hoort'?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 23:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-03-2005 @ 00:40 :
Nog andere bezwaren behalve dat het 'ziek' is en 'niet zo hoort'?
Ja, het is ook nog gestoord.

Ga me nou niet vertellen dat jij óók zo'n allesmoetkunnen-typje bent?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 23:47
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-03-2005 @ 00:44 :
Ja, het is ook nog gestoord.

Ga me nou niet vertellen dat jij óók zo'n allesmoetkunnen-typje bent?
Het enige argument dat jij hebt is dat het beter voor jouw gemoedsrust is als niemand dit soort dingen meer doet. En ja, dat is nou eenmaal een heel zwak argument. Maar toch dapper dat je ondanks dat de confrontatie toch aangaat.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 00:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 13-03-2005 @ 00:47 :
Het enige argument dat jij hebt is dat het beter voor jouw gemoedsrust is als niemand dit soort dingen meer doet. En ja, dat is nou eenmaal een heel zwak argument. Maar toch dapper dat je ondanks dat de confrontatie toch aangaat.
Ik heb gewoon gelijk.

Ja, dat klinkt arrogant, ja. Maar het is niet voor niks door de wet verboden. Waarom vind jij het niet ziek? Stel je eens voor: jij.. met je broer. Wees eens heel eerlijk!

Wil je niet gewoon tolerant gevonden worden?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 00:38
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-03-2005 @ 01:11 :
Ik heb gewoon gelijk.

Ja, dat klinkt arrogant, ja. Maar het is niet voor niks door de wet verboden. Waarom vind jij het niet ziek? Stel je eens voor: jij.. met je broer. Wees eens heel eerlijk!

Wil je niet gewoon tolerant gevonden worden?
Met je arrogantie heb ik geen moeite omdat ik weet dat je argumten mist.

Stel je eens voor: je moet een bord vol met ransige spruitjes eten.. vind je dat niet smerig? Zullen we het afkeuren als andere mensen dat doen?

Maar om even inhoudelijk te worden:

Het is bij de wet verboden omdat de kans op gehandicapte kinderen groter wordt en de regering wil het risico daarop laag houden.

Ik zou zelf inderdaad nooit aan seks met m'n zusje beginnen en ik weet dat seks tussen broer en zus verre van normaal is. Ik zie alleen het nut niet van iets afkeuren puur omdat het afwijkt van de norm. Als de mensen die erbij betrokken zijn het zelf graag willen en de enige reden om ze tegen te houden is verdwenen met de komst van anticonceptie mogen ze van mij hun gang gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 00:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 13-03-2005 @ 01:38 :
Met je arrogantie heb ik geen moeite omdat ik weet dat je argumten mist.

Stel je eens voor: je moet een bord vol met ransige spruitjes eten.. vind je dat niet smerig? Zullen we het afkeuren als andere mensen dat doen?

Maar om even inhoudelijk te worden:

Het is bij de wet verboden omdat de kans op gehandicapte kinderen groter wordt en de regering wil het risico daarop laag houden.

Ik zou zelf inderdaad nooit aan seks met m'n zusje beginnen en ik weet dat seks tussen broer en zus verre van normaal is. Ik zie alleen het nut niet van iets afkeuren puur omdat het afwijkt van de norm. Als de mensen die erbij betrokken zijn het zelf graag willen en de enige reden om ze tegen te houden is verdwenen met de komst van anticonceptie mogen ze van mij hun gang gaan.
Je snapt hopelijkz elf wel dat het eten van spruitjes niet te vergelijken is met seks met je broer/zus?

Het is seks met je directe bloedverwant. Het is niet gezond! Dat vind ik argument genoeg!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 01:02
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-03-2005 @ 01:53 :
Het is seks met je directe bloedverwant. Het is niet gezond! Dat vind ik argument genoeg!
Het is seks met je directe bloedverwant. --> dat is gewoon een feit
Het is niet gezond --> dat is nooit bewezen (of een mening die nergens op gebasseerd is)

kortom waar staat je argument
Oud 13-03-2005, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Je snapt hopelijkz elf wel dat het eten van spruitjes niet te vergelijken is met seks met je broer/zus?

Seks met je directe bloedverwant is anders net zo (on)gezond als met enig ander persoon. Goed, eventuele kinderen zijn misschien minder gezond, maar dat zei je niet.

In ónze samenleving is het een taboe om seks te hebben met naaste familieleden, en dat is zo in de meeste samenlevingen. Maar er zijn er ook waar dat taboe niet bestaat of bestond (de Minnetaree/Mandan bijvoorbeeld, geloof ik tenminste). Het is dus niet per definitie 'ziek' of 'fout', dat vind JIJ gewoon.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 01:11
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Het was om te illustreren dat 'ik zou het zelf nooit doen' op zich geen reden is om datzelfde gedrag af te keuren bij anderen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 01:16
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-03-2005 @ 02:06 :
Seks met je directe bloedverwant is anders net zo (on)gezond als met enig ander persoon. Goed, eventuele kinderen zijn misschien minder gezond, maar dat zei je niet.

In ónze samenleving is het een taboe om seks te hebben met naaste familieleden, en dat is zo in de meeste samenlevingen. Maar er zijn er ook waar dat taboe niet bestaat of bestond (de Minnetaree/Mandan bijvoorbeeld, geloof ik tenminste). Het is dus niet per definitie 'ziek' of 'fout', dat vind JIJ gewoon.
TS`er is geen minnetaree/mandan
dus het is ziek en fout
Oud 13-03-2005, 01:20
Verwijderd
Niet dat ik het helemaal normaal acht, maar van mij mogen een broer en een zus hun gang gaan. Like I care. Zolang er maar geen kinderen van komen, want de kans schijnt inderdaad hoger te zijn om een verstandelijk gehandicapt kind te krijgen. Alhoewel ook dat misschien met een korrel zout genomen moet worden.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 01:24
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-03-2005 @ 02:20 :
Niet dat ik het helemaal normaal acht, maar van mij mogen een broer en een zus hun gang gaan. Like I care.
jah man zo bedoelde ik het eigenlijk ook...
Oud 13-03-2005, 10:30
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 13-03-2005 @ 02:16 :
TS`er is geen minnetaree/mandan
dus het is ziek en fout
Kan zij er wat aan doen dat ze in Nederland is geboren.
Het IS niet ziek en fout, maar de meeste Nederlanders VINDEN het fout. Da's wat anders.
Oud 13-03-2005, 13:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nee, in ónze samenleving ís het ziek en fout.

3,6 miljard mannen op de wereld! Waarom zou je dan uitgerekend je eigen broer willen neuken?!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 13:48
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-03-2005 @ 14:44 :
Nee, in onze samenleving wordt het ziek en fout GEVONDEN
Oud 13-03-2005, 13:48
oneMen
oneMen is offline
Waarom hebben we het over argumenten?
Over deze situatie zijn niets meer dan meningen en emoties te geven; dat kan niet weerlegd worden.
Oud 13-03-2005, 13:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 13-03-2005 @ 14:48 :
Nee, in onze samenleving wordt het ziek en fout GEVONDEN
Dat zeg ik: het is ziek en fout. Alleen sommige rare hippes *kuch* keuren het goed omdat ze 'tolerant' wllen lijken, maar in feite zijn ze gewoon niet goed snik.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 13:54
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-03-2005 @ 14:52 :
Dat zeg ik: het is ziek en fout. Alleen sommige rare hippes *kuch* keuren het goed omdat ze 'tolerant' wllen lijken, maar in feite zijn ze gewoon niet goed snik.
Een dat is jouw mening, net als 'die hippies' ook een mening hebben. Probeer even elkaars mening te respecteren, dan is de 'discussie' over.
Oud 13-03-2005, 13:57
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:

3,6 miljard mannen op de wereld! Waarom zou je dan uitgerekend je eigen broer willen neuken?!
Waarom wil jij juist alleen dat ene leuke meisje als vriendin als er zoveel andere meisjes zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 14:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 13-03-2005 @ 14:57 :
Waarom wil jij juist alleen dat ene leuke meisje als vriendin als er zoveel andere meisjes zijn?
Hey, dat meisje is op geen enkele manier familie van mij, dus die vergelijking slaat nergens op!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 14:36
Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Het feit dat er gehandicapte kinderen van kunnen komen, geeft volgens mij al meer dan genoeg aan, dat het een niet natuurlijk iets is, seks met familie. Bovendien denk ik dat bijna iedereen die een broer of zus heeft, zich niet tot hem / haar voelt aangetrokken. Ik zelf heb best een knappe zus, maar er is een of ander natuurlijk iets, dat er voor zorgt dat ik me niet tot haar voel aangetrokken. Dat heb ik ook bij mn nichtjes etc.

Ik kan er dus ook echt niet inkomen dat mensen dit soort dingen doen en vind het een behoorlijk ranzige gedachte, om het woord ziek maar niet te gebruiken. Dat is mijn oordeel \ mening, maar als mensen dit soort dingen willen doen ga ik er geen probleem van maken

En @ al die zogenaamde 'open-minded' mensen die zeiken over de maatschappij; normen en waarden moeten er gewoon zijn, anders functioneert een maatschappij niet. Ok, sommige zijn misschien een beetje scheef, maar als ze er niet zijn, wordt het een grote tering zooi hier.

Bijvoorbeeld een generatie met alleen maar gehandicapte mensen..

Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 15:39
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Jamie Oliver schreef op 13-03-2005 @ 15:36 :
En @ al die zogenaamde 'open-minded' mensen die zeiken over de maatschappij; normen en waarden moeten er gewoon zijn, anders functioneert een maatschappij niet. Ok, sommige zijn misschien een beetje scheef, maar als ze er niet zijn, wordt het een grote tering zooi hier.
Kunnen die zeiklui niet ook wat doen aan zwakzinnige lui die maar door lopen te fokken? Daar komen ook gehandicapte gnoompjes uitkruipen, en ja die gaan dan op de hoek van de straat hangen en zich crimineel gedragen.

Zo lang je het maar safe doet met je zus, is er niets aan de hand. Ik heb anderhalf jaar lang een relatie gehad met mijn zus, en we hebben het altijd veilig gedaan. Als er wat mis gegaan was, dan waren we gewoon verstandig geweest, en had zij de morning-after pil gehaald.
Helaas kreeg m'n zus op een gegeven moment meer interesse in oudere mannen en werkte de relatie niet meer. Toen zijn we uit elkaar gegaan, nu hebben we nog steeds een goed contact.

Ze zit trouwens ook op dit forum, qua uiterlijk lijken we een beetje op elkaar, maar gek genoeg is de familieband nog niemand opgevallen.
Oud 13-03-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Supernova* schreef op 13-03-2005 @ 14:57 :
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jamie Oliver schreef op 13-03-2005 @ 15:36 :
Het feit dat er gehandicapte kinderen van kunnen komen, geeft volgens mij al meer dan genoeg aan, dat het een niet natuurlijk iets is, seks met familie. Bovendien denk ik dat bijna iedereen die een broer of zus heeft, zich niet tot hem / haar voelt aangetrokken. Ik zelf heb best een knappe zus, maar er is een of ander natuurlijk iets, dat er voor zorgt dat ik me niet tot haar voel aangetrokken. Dat heb ik ook bij mn nichtjes etc.

Ik kan er dus ook echt niet inkomen dat mensen dit soort dingen doen en vind het een behoorlijk ranzige gedachte, om het woord ziek maar niet te gebruiken. Dat is mijn oordeel \ mening, maar als mensen dit soort dingen willen doen ga ik er geen probleem van maken

Hat-se-flats!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 18:35
Ui
Ui is offline
Citaat:
marina DA ville schreef op 07-03-2005 @ 22:45 :
Ik ga jullie iets vertellen wat jullie misschien echt mega gek vinden, maar voor mij is dit heel normaal!

Mijn broer en ik (2ling) hebben altijd met elkaar opgetrokken. Altijd samen in de zandbak gespeeld, samen met de poppen gespeeld, echt alles. En ja, daar blijft het niet bij...

Hoe het er precies van gekomen was, geen idee...Ik denk dat we gewoon teveel na 11'en tv keken, of misschien was het omdat we onze ouders ooit betrapt hebben. Maar we hebben dus al heel lang sex met elkaar, ik denk dat ik nog geen 11 was toen we samen op onze kamer spelletjes deden.

Voor mij is het nu dus heel gewoon, en puur fun. We hebben nog steeds wel een keer per dag seks, we slapen tenslotte nog steeds bij elkaar op de kamer(van jongs af aan al).

Tot zo ver was het al vrij schokkend misschien, maar nu word het voor mij ingewikkeld. Ik heb nu al een maand een vriendje, en nou heeft hij ons min of meer betrapt denken we. Hij is in iedergeval niet de oude meer. Ik kan hem echt niet missen, en weet nu dus echt niet meer hoe ik het moet uitleggen. Wat zouden jullie doen?
jij bent raar
Oud 14-03-2005, 11:17
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
marina DA ville schreef op 07-03-2005 @ 23:27 :
Wie zegt dat ik lach? Maar ik kan het me 100% voorstellen dat het raar gevonden word
Als je lachen associeërd met "leuk vinden", maar je dit niet doet. Waarom pijp je hem dan, waarom zit je dan uberhaupt aan je broer.
't is erg tegenstrijdig wat je allemaal zegt...
Oud 14-03-2005, 11:41
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 08-03-2005 @ 10:42 :
Het is gewoon het slimste om ermee op te houden. Vreemdgaan stelt geen enkele vriend op prijs en met je broer al helemaal niet. Verder wordt dit door de meeste mensen zwaar afgekeurd en zal je het dus altijd geheim moeten houden wil je voorkomen dat zo goed als niemand meer wat met je te maken wilt hebben. Dus tenzij dit allemaal opweegt tegen het plezier wat je eraan beleeft kan je het beste stoppen met seks met je broer.
indd
en ik vraag me ook af wat je broer er van vind
bovendien, tis allemaal lol denk je nu maar wat als je broer een vriendin krijgt en seks heeft met die vriendin en niet meer met jou. wie zegt dat jij je niet gekwetst voelt.
naast dat je vreemd gaat vind ik ook dat je je vriend dingen moet vertellen, omdat hij je vriend is en je hem moet vertrouwen enzow. lijkt me opzich wel handig voor de relatie. ja ligt er ook aan hoe lang je iets met em hebt natuurlijk.
die relatie die je met je broer hebt, daar veroordeel ik je niet eens op maar ik denk wel dat je dit problemen gaat geven. ik bedoel, dingen die niet 'normaal' zijn en voor jou wel normaal gevonden worden zijn vaak moeilijker en hebben mensen meestal problemen mee
ik denk dat je gewoon realistisch moet wezen, je dacht toch niet dat jullie eeuwig samen op kamers in je ouderlijk huis wonen en jullie tot jullie 80ste seks hebben.
maar ik vind het trouwens ook vreemd dat jullie samen een kamer hebben, ik bedoel, je hebt een vriend, denken je ouders echt dat je dan seks kunt hebben met je vriend. of is dat een soort prefentie middel voor het behouden van de maagdelijkheid van hun kids. nou dat hebben jullie goed opgelost sorry, maar het is beetje moeilijk allemaal voor jou denk ik en ik denk ook dat je niet zo lui moet wezen en es wat aan moet doen

als dit allemaal waar is natuurlijk, en dat betijfel ik zeer, niet door het onderwerp maar meer door de manier hoe het is geschreven, maarja, voor de zekerheid...
Oud 15-03-2005, 18:12
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
marina DA ville schreef op 07-03-2005 @ 23:22 :
nee we zitten op zolder, en 't is altijd snachts, gewoon als je van de wc komt ofzo, dan pijp ik hem wakker ofzo. (sjah, hoe moet ik het anders zeggen...)
Ligt het aan mij, of wekt dit ook bij anderen spontaan zeer zure gezichten op?

De kans lijkt mij ook groot dat dit een of andere persoon is die niet beters te doen heeft dan zon grappen uit te halen door zo'n dingen te posten. Maar tja, er zijn in deze wereld wel meer mensen die dingen doen waarvan anderen zeggen; "what the fuck", maar die het zelf niet raar vinden. Niet dat ik het erg smakelijk vind, maar ik zou er zeker niet van verschieten als het waar zou zijn.
Zeker niet als ze het vanaf hun 11de doen, dan weten ze idd niet beter, beseffen ze niet dat het slecht is. Wat ik toch ergens nog vreemd vind, want op je 11de heb je best al wel wat seksuele voorlichting gehad, als is het maar van op tv of van vriendjes en vriendinnetjes.

In ieder geval; stop ermee. Het kan idd trauma's veroorzaken of jullie broer-zus band (en zo mss de band met de hele familie) vernietigen. (als het al niet te laat is, want als je al 6 jaar elke dag sekst, tsja, ik zal er geen rekensommetje bij moeten maken zeker )
Ik veronderstel dat je ouders ook nogal onthutst zouden zijn als ze dit zouden horen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:26
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:

Ik vind het ook ziek en fout.
Het is zo vanzelfsprekend dat het fout is, dat de argumenten achterblijven. Je wéét gewoon dat dit fout is.

Er zijn ontelbare argumenten voor. Om er maar een paar op te sommen:

1. Seks is bedoeld om kinderen te krijgen; seks tussen broer en zus geeft gehandicapte kinderen -> is niet de bedoeling van ons bestaan
2. Seks tussen broer en zus kan je hele familieband verpesten; wat als iemand erachter komt? grote kans dat je tante je niet meer in haar huis wil (ook al is dit overdreven, als die tante beslist dat ze dit walgelijk vind (grote kans) dan is daar niets tegen te doen)
3. Het is slecht voor je eigen geest. Het komt later zowiezo terug in een vorm van trauma of toch zeker grote zorg. Je gaat jezelf schamen, wordt zelfonzeker, sluit je af van mensen,...
4. Het is slecht voor de relatie met je broer/zus. Ooit ga je beseffen dat dit "fout" is, of toch tenminste iets "wat zelfs in andere landen verboden is en dus anderen nooit doen en dus eigenlijk niet hoort", je schaamt je beiden, durft elkaar niet meer onder ogen komen,...
5. Het verstoort de normale gang van leven. Binnen een gezin hoort er liefde en begrip voor elkaar te zijn, geen erotiek.
Stel dat je nog een kleiner broertje of zusje hebt. Die vind het dan normaal, en stelt later de moeder de vraag of ze met hem wilt vrijen. Waarom niet? Als broer en zus het ook mogen?

enz, enz,...
nog argumenten nodig?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:33
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-03-2005 @ 14:52 :
ik vind de uitrukking: 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' jou op het lijf geschreven.
Oud 15-03-2005, 22:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Luna schreef op 15-03-2005 @ 19:33 :
ik vind de uitrukking: 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' jou op het lijf geschreven.
Dat klopt helemaal. I take that as a compliment.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:03
merels
merels is offline
ik zou zorgen dat jullie allbei een aparte kamer krijgen.
Reageren

Regels voor berichten