Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2005, 22:21
Type
Type is offline
in de trand van mijn voorgangers:

Stoned bij "Boels" naar binnen lopen ('Boels verhuurt bijna alles' is hun slogan) en dan vragen "Eeuhm, ja, wat kost dat nou... bijna alles huren...?"
Oud 02-04-2005, 00:30
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Type schreef op 01-04-2005 @ 23:21 :
in de trand van mijn voorgangers:

Stoned bij "Boels" naar binnen lopen ('Boels verhuurt bijna alles' is hun slogan) en dan vragen "Eeuhm, ja, wat kost dat nou... bijna alles huren...?"
Oud 02-04-2005, 00:47
JCG
JCG is offline
ik weet dat ik een paar je terug (3 jaar om precies te zijn) een schoolfeest had. Dus ik loop met een stel vrienden naar achter de school om een blowtje te roken. De ene is bijna op dus ik begint met de volgende te draaien. Maar opeens komt er een leraar aan lopen. Dus ik stop snel de joint weg die ik aan het draaien was. Dus die leraar die vraagt wat we hier doen. "Even wat frisse lucht halen" "ok maar niet te lang buiten hangen" en hij loopt weer weg. Toen hij om de hoek was pakte ik zonder na te denken een aansteker om het jointje in me mond weer aan te steken. En opeens denk ik: hoe komt dat ding in me mond. Bleek ik dus hem de hele tijd in mond gehad te hebben tijden het praten met die leraar. Heerlijk die leraren die niets door hebben
Oud 02-04-2005, 10:46
capibara
capibara is offline
Bij sportwinkels potgrond proberen te kopen.
De kerstboomverlichting van de grote kerstboom in de stad aan en uit laten gaan tot meneer de agent het welletjes vond (welke idioot gebruikt dan een buitenstopcontact )
Iemand in een oude tv doos zetten, dichttapen en laten smoken die kerel.
Oud 02-04-2005, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 01-04-2005 @ 22:29 :
Ik bestelde vorige week woensdag een biertje maar die kreeg ik niet omdat ik te zat was. Ik moest maar een glaasje water drinken...

Dus ik sta te kijken met dat water in m'n hand...Ja fuck it, dat ga ik dus echt neit opdrinken....Dus toen besloot ik het maar over de barman heen te gooien....haha... Toen vond men het verstandig dat ik maar naar huis ging...
LOL sjoerd. Dat gaat te ver man!

Nou jah, opzich valt het ook wel weer mee
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 11:55
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ik bestelde vorige week woensdag een biertje maar die kreeg ik niet omdat ik te zat was. Ik moest maar een glaasje water drinken...

Dus ik sta te kijken met dat water in m'n hand...Ja fuck it, dat ga ik dus echt neit opdrinken....Dus toen besloot ik het maar over de barman heen te gooien....haha... Toen vond men het verstandig dat ik maar naar huis ging...
Ik kan me een nacht in de Bijstand herinneren dat iemand dat bij mij deed omdat ik het te warm had. Toen heb ik een pul bier over hem heengegooid en geëist dat hij die zou vergoeden
Oud 02-04-2005, 12:11
Risce
Risce is offline
Citaat:

self-fulfilling prophecy
Oud 02-04-2005, 23:35
nps
nps is offline
geen domme actie van mij, maar gisteravond vond een bezopen gast mij verschrikkelijk op de bank lijken. Dus terwijl ik lag te slapen vond hij het nodig om zich op mijn hoofd neer te leggen, en hij had pas door dat ik er lag toen ik mij verwoed onder hem vandaan wurmde. (oh oh sorry man!)
Oud 03-04-2005, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 09-03-2005 @ 23:08 :
fucking hell! is dat nou nodig...die uber details
en dat is niet echte dronkevrouws actie!!
idd, vind het nogal ... weerzinwekkend ranzig eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Boris_Beer schreef op 17-03-2005 @ 20:15 :
Ik en vrienden op een camping op vakantie. Wij wezen stappen met dames die we daar waren tegen gekomen in een nabijgelegen dorp. We waren op de fiets en op terugweg helemaal dronken.
Ik had een dame achterop en een andere vriend van mij ook. Wij fietsen, fietsen, fietsen…. En na verloop van tijd denk ik: hé, wat fietst het een stuk relaxter als net, waarschijnlijk ben ik nuchter aan het worden….
Zijn we bijna thuis, vraagt ander meisje waar vriendin is… Oeps, verdwenen. Bleek ze al enkele kilometers terug van de achterkant van mijn fiets gekukeld en zo van de dijk naar beneden gerold in de bosjes van een tuin van een huisje wat langs de dijk stond.
Hebben echt fucking lang gezocht naar haar, ze lag helemaal verstopt in die bosjes. Toen we haar vonden had ze niets gemerkt, lag al die tijd al te slapen…. camper die naast douches stonden
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
deadlock schreef op 02-04-2005 @ 12:51 :
LOL sjoerd. Dat gaat te ver man!

Nou jah, opzich valt het ook wel weer mee

Ik mag er ook wel bij vertellen dat ik gister met diezelfde barman bier heb zitten drinken dus het valt idd wel mee....
Oud 04-04-2005, 00:14
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ik kan me een nacht in de Bijstand herinneren dat iemand dat bij mij deed omdat ik het te warm had. Toen heb ik een pul bier over hem heengegooid en geëist dat hij die zou vergoeden
Dan ben je inderdaad heel sneu ja!
Zou je acuut uit mijn cafe zetten...

--------------

Ik ga zelf meestal slappe verhalen ophangen als ik het super naar mijn zin heb!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 03:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 04-04-2005 @ 01:14 :

--------------

Ik ga zelf meestal slappe verhalen ophangen als ik het super naar mijn zin heb!

Haha, je zou mijn café nog niet eens in komen!

edit: En we hebben het over de Bijstand hè, niet het gemiddelde huisje, boompje, beesje-café...
Oud 04-04-2005, 03:30
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik ga wel naar de WW... in Leiden
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 04-04-2005 @ 04:30 :
Ik ga wel naar de WW... in Leiden

Houden zo!
Oud 04-04-2005, 12:22
Gimme more beer
Citaat:
hhendrikxx schreef op 04-04-2005 @ 01:14 :
Ik doe het niet bij de barman, uiteraard... Al zou dat in de bijstand om 3 uur 's nachts ook nog wel kunnen
Oud 04-04-2005, 17:49
Twanos
Twanos is offline
zateragavond nogal stoned, en toen kregen we dus het idee om popcorn te gaan bakken (???) En ik zei nog van te voren, daar moet dus wel ff een deksel op anders gaat alles knallen. 10 minuten later lag de hele keuken vol met popcorn omdat we vergeten waren om er een deksel op te doen
Oud 06-04-2005, 16:56
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
El Kim schreef op 31-03-2005 @ 19:49 :
Een vriend van mij lag een poos geleden 2 uur knock-out in de wc....
Ach ja.....
Oud 06-04-2005, 17:03
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
El Kim schreef op 31-03-2005 @ 19:49 :
Een vriend van mij lag een poos geleden 2 uur knock-out in de wc....
bekend fenomeen
Oud 06-04-2005, 17:12
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 06-04-2005 @ 18:03 :
bekend fenomeen
inderdaad, of in een erg innige omhelzing met de wc-pot zitten voor een uurtje of 2 ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 20:01
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
cha0s schreef op 06-04-2005 @ 18:03 :
bekend fenomeen
ja zoiets als dit dus..

hij heeft een uur zo gezeten, en na een tijdje maakte hij nog wel kotsgeluiden maar er kwam niks meer uit, was errrrg vermakelijk
Oud 06-04-2005, 20:36
Verwijderd
hij doet het niet..ik wil um zien!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 20:41
wann
wann is offline
Citaat:
Oma schreef op 06-04-2005 @ 21:36 :
hij doet het niet..ik wil um zien!

U vraagt, wij serveren.

Ik vind het trouwens nog wel netjes eruit zien. Ik had een keer de hele badkamer van een tent weten te verneuken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 20:55
Verwijderd
nice
hijs netjes idd..maarreuh badkamer van een tent? bestaat dat?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 06-04-2005 @ 21:55 :
nice
hijs netjes idd..maarreuh badkamer van een tent? bestaat dat?
ik denk tent als in kroeg, bar

ik ben gewoon 1 keer over me nek gegaan over de bar, en toen naar huis gedragen, en sinds dien nooit meer genekt van een of andere drug. en dat was al 3 jaar geleden ofzo. wel af en toe bijna maar ach.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 21:16
wann
wann is offline
Citaat:
Fishy schreef op 06-04-2005 @ 22:02 :
ik denk tent als in kroeg, bar

ik ben gewoon 1 keer over me nek gegaan over de bar, en toen naar huis gedragen, en sinds dien nooit meer genekt van een of andere drug. en dat was al 3 jaar geleden ofzo. wel af en toe bijna maar ach.
Zo'n type tent ja.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 06:15
A*
A* is offline
Ik had een keer iets teveel wodka gedronken, en merkte pas hoe dronken ik was toen ik opstond. Ik uit de kelder terug naar boven gezwankt, naar de plee en weer terug en wat denk je? Ik flikker van de trap af en bezeer mijn schouder nogal en door de pijn en dronkenheid werd ik een beetje ziek en kon niks anders dan op de bank kermen van de pijn terwijl de wereld om me heen vreselijk draaide.

Minder fijn.:/

Of gewoon teveel drinken, vervolgens wiet roken (waar ik niet meer zo goed tegen kan) en dan tijdens het ledeneten op Unitas flink over mijn nek gaan. En terwijl iedereen vrolijk zat te feesten lag ik out op de wc.

Of toen ik nog een jaar of 15 was, na het uitgaan thuis helemaal van de kaart zijnde gaan douchen en vervolgens inslaap vallen.

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 06:17.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 13:40
Twanos
Twanos is offline
Ik had ook nog een aantal foto's van die kerel waarin je dus kon zien (was 1 uur later ongeveer) dat alles helemaal onder zat. Maar die heeft hij ooit sneaky verwijderd van mijn pc toen hij een keer hier was.

deze heb ik nog wel (zelfde avond):

Oud 07-04-2005, 13:56
Verwijderd
doet et weer niet twanos...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 13:58
Twanos
Twanos is offline
vaag . bij mij doen ze het nml gewoon.. zal wel weer aan geocities liggen ofzo, is zoiezo bagger.

edit:

Ik zie het al. Hij is weer eens over zijn datalimiet heen voor dit uur.
Oud 07-04-2005, 14:10
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 06-04-2005 @ 17:56 :
Ach ja.....
En dan zet ik nog wel speciaal je naam er niet bij zodat niemand wist dat ik het over jou had
Oud 07-04-2005, 14:17
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
El Kim schreef op 07-04-2005 @ 15:10 :
En dan zet ik nog wel speciaal je naam er niet bij zodat niemand wist dat ik het over jou had
Ach, mensen mogen het best weten hoor. Ik ben gewoon stom geweest.

En bovendien, alsof mensen hier weten wie er achter deze nick schuilgaat (goed, een paar mensen weten het). Er zijn iig geen foto's van mij zoals hierboven....toch handig dat ik die deur op slot had gedaan
Oud 07-04-2005, 18:15
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 07-04-2005 @ 15:17 :
Ach, mensen mogen het best weten hoor. Ik ben gewoon stom geweest.

En bovendien, alsof mensen hier weten wie er achter deze nick schuilgaat (goed, een paar mensen weten het). Er zijn iig geen foto's van mij zoals hierboven....toch handig dat ik die deur op slot had gedaan
Heel handig. Vandaar dat wij in de stress zaten, en jij niet opendeed toen L. er een half uur lang op bonkte.
Oud 07-04-2005, 18:33
Gimme more beer
Citaat:
naam onbekend schreef op 07-04-2005 @ 15:17 :
En bovendien, alsof mensen hier weten wie er achter deze nick schuilgaat
Oud 07-04-2005, 21:38
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Mwa niet echt extreme domme acties hier

Wel keertje zo poepzat en heel nodig naar de wc moetent (raar woord ) op een weggetje gaan zitten naast een kerk die stijl afliep en vervolges plassen en dat alles naar beneden loopt en er dan ook nog eens indonderen

Een prullebak voor wc aanzien en je hele inhoud van die avond er in kotsen met als gevolg en niet zo blije moeder.. (hij was van riet )

En ja gewoon slapen op vreeeeeeeemde plekken met nogal wat littekens als gevolg
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 21:50
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 07-04-2005 @ 22:38 :
slapen op vreeeeeeeemde plekken met nogal wat littekens als gevolg
Vertel

Deze post doet me denken aan.....
Oud 07-04-2005, 22:01
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Midden in de stekelbosjes duiken en daar vervolgens in slaap vallen om er de volgende ochtend met overal schrammen en bloed niet meer uit te kunnen komen, nu allemaal littekens op mn rug

En in het glas donderen en niet meer op kunnen staan en daar dus maar in blijven slapen, ook niet leuk
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 22:09
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Wat voor vrienden heb jij dan dat niemand je opraapt of wakkermaakt?

De ergste plekken waar ik wakker ben geworden zijn een trein waarvan de bestemming veranderd was en op de terugweg was (in slaap vallen in sittard en wakker worden, wéér in sittard, terwijl je in heerlen moet zijn) om me aansluitend zes bushaltes te verslapen (zit je ineens in dietsland), bij mensen thuis op de tioletvloer (nee ik kots nooit, en íf ga ik er sowieso niet in liggen ) en midden in een berg gesmolten paaseitjes.

Ik zou graag meer details geven over dat laatste, maar ik weet zelf de toedracht niet precies
Oud 07-04-2005, 22:11
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Hahaha die jammer dat je er niks meer vanaf weet klinkt wel uhmm "apart om in paaseitjes te slapen"

Ja mijn vrienden waren ook zat, dus konden met niet redden uit de bosjes, ach op dat moment kon het met ook niet meer zoveel schelen maar de volgende ochtend wel..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 22:29
Xonzo
Xonzo is offline
gaan zwemmen in het park, en dan de boswachter achter je hebben dat wildzwemmen zogezegd verboden was, whatever, heb me geamuseerd
Oud 08-04-2005, 03:10
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
El Kim schreef op 07-04-2005 @ 19:15 :
Heel handig. Vandaar dat wij in de stress zaten, en jij niet opendeed toen L. er een half uur lang op bonkte.
Ja, er was ook een keerzijde.... Maar ik heb die deur gewoon uit puur automatisme op slot gedaan....en ook omdat ik niet graag heb dat mensen mij kotsend zouden aantreffen. Ik wist toen nog niet dat even later het licht bij mij uitging
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-04-2005 @ 19:33 :
En daar hebben we een van de forummers die wel weten wie er achter deze nick schuilgaat
Oud 08-04-2005, 14:41
Risce
Risce is offline
Nog een kotsverhaal:

Eerst naar de Mac gegaan (daar waren de mcflurries en de quaterpounders op), toen naar Rotown en toen naar een nachtcafé. 10 bier later begreep ik dat ik echt niet meer moest nemen, maar er zat nog geld in de pot. Een vriend van me zei echter dat de cola op was in het café, en ik geloofde dat (zie Mac hiervoor).

Dus toch nog 3 naar binnen gewerkt. Ik ben die avond 3 keer naar het toilet gestrompeld in dat café. Laatste keer liep ik eerst naar de vrouwenplee. Zat op slot. Draai me om, kots alsnog, net niet over de vrouw achter me heen. Zegt ze: "Je moet hier niet kotsen!." Ik: "Ja, sorry man." Zij: "Ja, ik begrijp het wel."

Op dat moment gaat de mannenplee weer open en kan ik mezelf even 10 minuutjes terugtrekken. Terug naar de tafel, zij snappen nog steeds niet, ondanks mijn lallende "Ik moet echt naar huis." dat ik echt naar huis moet. Dus ik strompel terug naar de jeugdherberg. Duurde fckn lang. Daar in bed gaan liggen. En moest ik weer kotsen. Over de trap naar de badkamer heen, daarna in het urinoir, stonden opeens 2 vrienden achter me, waren ook terug uit het café. Toen kreeg ik een flesje water
Oud 15-04-2005, 14:26
hetdariotje
hetdariotje is offline
Citaat:
Twanos schreef op 04-04-2005 @ 18:49 :
zateragavond nogal stoned, en toen kregen we dus het idee om popcorn te gaan bakken (???) En ik zei nog van te voren, daar moet dus wel ff een deksel op anders gaat alles knallen. 10 minuten later lag de hele keuken vol met popcorn omdat we vergeten waren om er een deksel op te doen
terwijl ik nog die fuckin duitse kutverpakking heb staan voorlezen aan die lul en toch vergeet om ook maar enigszins zelf na te denken
Oud 17-04-2005, 13:41
So_fucking_what
So_fucking_what is offline
hmmmm de leukste heb k van iemand moeten horen
we gingen net wegfietsen ergens heen nadat we on leker naar de pleures geholpen hadden op onze fafo "gebruikplek"
dus iedereen pakt fiets, ik ook
iedereen gaat zuidwaards, ik noord
fietst er snel iemand achter me aan en vraagt waar ga jij nou heen we moeten die kant op.
ik half boommegedont breng uit: maakt et uit! de wereld is rond k kom er tog wel!!
en das wat er gebeurde
t is nie veel maar de meeste lagen best hard dubbel
Oud 17-04-2005, 17:39
IdleSepulPimps
IdleSepulPimps is offline
euhm... ergens rond 4 uur in slaap gevallen op de wc thuis na zat thuis komen, 7 uur wakker worden van mijn radio boven.. aah slapen op de wc is brakke rug..=(

na een avond flink aan de wodka gezeten hebben bij ee maat van me met zijn 3en, waren we die maat kwijt..(al 2 uur) dus gingen we hem maar eens zoeken in zijn huis, dus wij het hele huis doorschreeuwen en stampen, zat ie al 2 uur op het toilet te nekken, kwam zijn ma naar beneden en zijn we toen bijna letterlijk het huis uitgetrapt
JOIN www.idlepimps.com =) #1156
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:51
SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Toen ik voor de eerste keer bezopen was...ik en een vriendin hadden 2 literflessen met Blue Curacao en Coebergh en allemaal andere nasty shit en nog wat bier binnen 5 minuten op staan zuipen achter een boom...Het sloeg toen ook best wel hard aan
Ik en die vriendin hadden samen met 2 andere mensen boodschappen gedaan voor dat feest en we hadden de winkelkar in de tuin laten staan. We kwamen het feest niej in voordat we die dus teruggebracht hadden. Dus ik pak die kar en die vriendin loopt mee (allebei straalbezopen) en ik wil in eerste instantie die kar tegen een lantaarnpaal aan knallen, maar er kwam iemand aan. Dus we hadden een beter idee en we hadden zo die kar in de sloot gepleurt. t Klink heel loos, maar t was echt wel lachuh!
Oud 17-04-2005, 20:56
Verwijderd
gisteravond op feestje van klasgenoten van me.
random dude die ik niet kende, maar hij was écht de zatste, kon niet eens in zun stoel blijven zitten waar we hem geparkeerd hadden, zegt op een gegeven moment "ik moet kotsen".
en blijft vervolgens doodleuk zitten, waardoor hij net niet de wc haalde en over iemands jas heenkotste... fijn was dat.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 15:51
A*
A* is offline
Ohjeej.. ik realiseer me ineens waar we het gister in het cafe over hadden. We waren allemaal best dronken en keihard aan het ouwehoeren over sex en net toen ik iets zei viel iedereen in het cafe stil en kon iedereen goed horen wat ik zei.

Oh god, the embarrassment.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 16:35
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
A* schreef op 18-04-2005 @ 16:51 :
Ohjeej.. ik realiseer me ineens waar we het gister in het cafe over hadden. We waren allemaal best dronken en keihard aan het ouwehoeren over sex en net toen ik iets zei viel iedereen in het cafe stil en kon iedereen goed horen wat ik zei.

Oh god, the embarrassment.
Dat heeft een vriend van me ook eens gehad met de opmerking: "en dan moet ik godverdomme ook nog schijten!"

Reageren

Regels voor berichten