Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou jah, opzich valt het ook wel weer mee |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik mag er ook wel bij vertellen dat ik gister met diezelfde barman bier heb zitten drinken dus het valt idd wel mee....
||
Citaat:
Haha, je zou mijn café nog niet eens in komen! edit: En we hebben het over de Bijstand hè, niet het gemiddelde huisje, boompje, beesje-café...
||
Citaat:
Houden zo!
||
Citaat:
![]()
|
zateragavond nogal stoned, en toen kregen we dus het idee om popcorn te gaan bakken (???) En ik zei nog van te voren, daar moet dus wel ff een deksel op anders gaat alles knallen. 10 minuten later lag de hele keuken vol met popcorn omdat we vergeten waren om er een deksel op te doen
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hij heeft een uur zo gezeten, en na een tijdje maakte hij nog wel kotsgeluiden maar er kwam niks meer uit, was errrrg vermakelijk ![]()
||
Citaat:
![]() U vraagt, wij serveren. Ik vind het trouwens nog wel netjes eruit zien. Ik had een keer de hele badkamer van een tent weten te verneuken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben gewoon 1 keer over me nek gegaan over de bar, en toen naar huis gedragen, en sinds dien nooit meer genekt van een of andere drug. en dat was al 3 jaar geleden ofzo. wel af en toe bijna maar ach. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik had een keer iets teveel wodka gedronken, en merkte pas hoe dronken ik was toen ik opstond. Ik uit de kelder terug naar boven gezwankt, naar de plee en weer terug en wat denk je? Ik flikker van de trap af en bezeer mijn schouder nogal en door de pijn en dronkenheid werd ik een beetje ziek en kon niks anders dan op de bank kermen van de pijn terwijl de wereld om me heen vreselijk draaide.
Minder fijn.:/ Of gewoon teveel drinken, vervolgens wiet roken (waar ik niet meer zo goed tegen kan) en dan tijdens het ledeneten op Unitas flink over mijn nek gaan. En terwijl iedereen vrolijk zat te feesten lag ik out op de wc. Of toen ik nog een jaar of 15 was, na het uitgaan thuis helemaal van de kaart zijnde gaan douchen en vervolgens inslaap vallen. ![]() Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 06:17. |
![]() |
|
Ik had ook nog een aantal foto's van die kerel waarin je dus kon zien (was 1 uur later ongeveer) dat alles helemaal onder zat. Maar die heeft hij ooit sneaky verwijderd van mijn pc toen hij een keer hier was.
deze heb ik nog wel (zelfde avond): ![]() ![]() ![]()
|
vaag
![]() edit: Ik zie het al. Hij is weer eens over zijn datalimiet heen voor dit uur.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En bovendien, alsof mensen hier weten wie er achter deze nick schuilgaat (goed, een paar mensen weten het). Er zijn iig geen foto's van mij zoals hierboven....toch handig dat ik die deur op slot had gedaan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Mwa niet echt extreme domme acties hier
![]() Wel keertje zo poepzat en heel nodig naar de wc moetent (raar woord ![]() ![]() Een prullebak voor wc aanzien en je hele inhoud van die avond er in kotsen met als gevolg en niet zo blije moeder.. (hij was van riet ![]() En ja gewoon slapen op vreeeeeeeemde plekken met nogal wat littekens als gevolg |
![]() |
||
Citaat:
![]() Deze post doet me denken aan.....
|
Midden in de stekelbosjes duiken en daar vervolgens in slaap vallen om er de volgende ochtend met overal schrammen en bloed niet meer uit te kunnen komen, nu allemaal littekens op mn rug
![]() En in het glas donderen en niet meer op kunnen staan en daar dus maar in blijven slapen, ook niet leuk ![]() |
![]() |
|
Wat voor vrienden heb jij dan dat niemand je opraapt of wakkermaakt?
![]() De ergste plekken waar ik wakker ben geworden zijn een trein waarvan de bestemming veranderd was en op de terugweg was (in slaap vallen in sittard en wakker worden, wéér in sittard, terwijl je in heerlen moet zijn) om me aansluitend zes bushaltes te verslapen (zit je ineens in dietsland), bij mensen thuis op de tioletvloer (nee ik kots nooit, en íf ga ik er sowieso niet in liggen ![]() Ik zou graag meer details geven over dat laatste, maar ik weet zelf de toedracht niet precies ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Nog een kotsverhaal:
Eerst naar de Mac gegaan (daar waren de mcflurries en de quaterpounders op), toen naar Rotown en toen naar een nachtcafé. 10 bier later begreep ik dat ik echt niet meer moest nemen, maar er zat nog geld in de pot. Een vriend van me zei echter dat de cola op was in het café, en ik geloofde dat (zie Mac hiervoor). Dus toch nog 3 naar binnen gewerkt. Ik ben die avond 3 keer naar het toilet gestrompeld in dat café. Laatste keer liep ik eerst naar de vrouwenplee. Zat op slot. Draai me om, kots alsnog, net niet over de vrouw achter me heen. Zegt ze: "Je moet hier niet kotsen!." Ik: "Ja, sorry man." Zij: "Ja, ik begrijp het wel." Op dat moment gaat de mannenplee weer open en kan ik mezelf even 10 minuutjes terugtrekken. Terug naar de tafel, zij snappen nog steeds niet, ondanks mijn lallende "Ik moet echt naar huis." dat ik echt naar huis moet. Dus ik strompel terug naar de jeugdherberg. Duurde fckn lang. Daar in bed gaan liggen. En moest ik weer kotsen. Over de trap naar de badkamer heen, daarna in het urinoir, stonden opeens 2 vrienden achter me, waren ook terug uit het café. Toen kreeg ik een flesje water ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
hmmmm de leukste heb k van iemand moeten horen
we gingen net wegfietsen ergens heen nadat we on leker naar de pleures geholpen hadden op onze fafo "gebruikplek" dus iedereen pakt fiets, ik ook iedereen gaat zuidwaards, ik noord fietst er snel iemand achter me aan en vraagt waar ga jij nou heen we moeten die kant op. ik half boommegedont breng uit: maakt et uit! de wereld is rond k kom er tog wel!! en das wat er gebeurde ![]() t is nie veel maar de meeste lagen best hard dubbel
|
![]() |
euhm... ergens rond 4 uur in slaap gevallen op de wc thuis na zat thuis komen, 7 uur wakker worden van mijn radio boven.. aah slapen op de wc is brakke rug..=(
na een avond flink aan de wodka gezeten hebben bij ee maat van me met zijn 3en, waren we die maat kwijt..(al 2 uur) dus gingen we hem maar eens zoeken in zijn huis, dus wij het hele huis doorschreeuwen en stampen, zat ie al 2 uur op het toilet te nekken, kwam zijn ma naar beneden en zijn we toen bijna letterlijk het huis uitgetrapt
JOIN www.idlepimps.com =) #1156
|
![]() |
|
Toen ik voor de eerste keer bezopen was...ik en een vriendin hadden 2 literflessen met Blue Curacao en Coebergh en allemaal andere nasty shit en nog wat bier binnen 5 minuten op staan zuipen achter een boom...Het sloeg toen ook best wel hard aan
![]() Ik en die vriendin hadden samen met 2 andere mensen boodschappen gedaan voor dat feest en we hadden de winkelkar in de tuin laten staan. We kwamen het feest niej in voordat we die dus teruggebracht hadden. Dus ik pak die kar en die vriendin loopt mee (allebei straalbezopen) en ik wil in eerste instantie die kar tegen een lantaarnpaal aan knallen, maar er kwam iemand aan. Dus we hadden een beter idee en we hadden zo die kar in de sloot gepleurt. t Klink heel loos, maar t was echt wel lachuh!
|
Verwijderd
|
gisteravond op feestje van klasgenoten van me.
random dude die ik niet kende, maar hij was écht de zatste, kon niet eens in zun stoel blijven zitten waar we hem geparkeerd hadden, zegt op een gegeven moment "ik moet kotsen". en blijft vervolgens doodleuk zitten, waardoor hij net niet de wc haalde en over iemands jas heenkotste... fijn was dat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|