![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als zij zich beledigd voelen door een of ander uitspraak mogen zij daar op antwoorden door een aanklacht in te dienen. Negeren is niet altijd zo best. Bij Submission I is er geen aanklacht geweest en kennelijk denkt zij dat ze hiermee het een en ander kan bereiken. Dus zal ze doorgaan met haar 'kruistocht' tegen de Islam. Het lijkt me wel juist dat, vooral moslima's, haar laten weten dat ze het niet eens zijn met haar aanpak, en dat ze, als ze hen écht zou willen helpen het totaal anders zou moeten aanpakken. Ik vraag me af wanneer ze eindelijk in zal zien dat ze weinig tot niets oplost met dergelijke aanvallen. Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 16:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De vraag is, wordt de profeet voor pedofiel uitgemaakt, of andersom? Prima uitspraak van de rechter verder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk had de rechter die moslims niet ontvankelijk moeten verklaren op grond van het in art. 3:303 BW bepaalde: 'Zonder voldoende belang komt niemand een rechtsvordering toe'. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ohh hirsi ali je hoofd is scheef want jij bent een pedofiele perverse teef ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En bovendien is Mohammed (saws) voor moslims een erg belangrijk persoon. Is het niet dat mevrouw Ali moslima's wilt bereiken met haar 'kruistocht' tegen de Islam? Het is toch te belachelijk voor woorden hoe ze dat probeert aan te pakken. Wilt zij uberhaupt wel serieus worden genomen door diezelde moslima's? Of heeft ze stiekem een heel ander plan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen => geslachtelijke omgang, geslachtsverkeer
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar de bijdrage van homo's is daar nul komma nul bij. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik hoop voor haar dat hij een soort vaderfiguur was die haar nooit met een vinger heeft aangeraakt, maar dan had hij haar natuurlijk ook kunnen adopteren. Maar nee, hij trouwde met haar. Misschien heeft hij wel gewacht tot ze oud genoeg was hoor. Maar ja, dat is in de islam als ze drie keer ongesteld is geweest, en sommige meisjes zijn dat al heel jong. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waaruit maak jij op dat zij sex hebben gehad?! In die tijd draaide trouwen om hele andere zaken dan alleen sex hebben met elkaar. Mohammed (saws) heeft haar met geen vinger aangeraakt, tijdens haar "pubertijd". Of wilde je soms beweren dat je erbij was en dat je ernaar stond te kijken? Ik vraag me echter af waar je die onzin vandaan haalt. Eigenlijk weet ik het wel. De maatschappij verloedert en denkt alleen nog aan sex. Meid, en heren, ik raad jullie aan om zelf te kijken naar wat de Islam over het huwelijk schrijft tussen deze twee personen, en niet eigen conclusies te trekken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Worden gelovigen voorgetrokken? Gatara | 120 | 15-02-2007 11:55 | |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel V (ook discussiethread over nieuwe ontwikkelingen) El_Nour | 500 | 09-11-2004 01:40 | |
Ayaan Hirsi Ali begint met zomeroffensief? Mujahideen | 200 | 21-09-2004 09:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 |