Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 16:16
one.
one. is offline
Citaat:
mawe schreef op 15-03-2005 @ 12:03 :
Volgens mij heeft die rechter wel gelijk. Echter wat Hirsi Ali zegt is soms wel eens erg kort door de bocht. Een iets andere, wat mildere, formulering zou ook niet slecht zijn voor Hirsi Ali.
Oud 15-03-2005, 16:19
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
S. schreef op 15-03-2005 @ 17:13 :
Waarom zou jij je druk moeten maken om het geld van anderen? Als zij zich echt beledigt voelen door mevrouw Ali, zou geld ze niet moeten tegenhouden.
Ik maak me totaal niet druk om geld van anderen. Ik vind wel dat als zij zich echt beledigt voelen door mevrouw Ali, dat zij haar ook kunnen negeren ipv door haar keer op keer in het nieuws te halen en zo meer aandacht te geven. Maar dit mag ook wel hoor, als zij een statement zo denken te maken of misschien wel serieus dachten dat het een haalbare zaak was.
Oud 15-03-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 15-03-2005 @ 17:19 :
Ik maak me totaal niet druk om geld van anderen. Ik vind wel dat als zij zich echt beledigt voelen door mevrouw Ali, dat zij haar ook kunnen negeren ipv door haar keer op keer in het nieuws te halen en zo meer aandacht te geven. Maar dit mag ook wel hoor, als zij een statement zo denken te maken of misschien wel serieus dachten dat het een haalbare zaak was.
Mooi, dan is dat misverstand ook even de wereld uit geholpen.

Als zij zich beledigd voelen door een of ander uitspraak mogen zij daar op antwoorden door een aanklacht in te dienen. Negeren is niet altijd zo best. Bij Submission I is er geen aanklacht geweest en kennelijk denkt zij dat ze hiermee het een en ander kan bereiken. Dus zal ze doorgaan met haar 'kruistocht' tegen de Islam. Het lijkt me wel juist dat, vooral moslima's, haar laten weten dat ze het niet eens zijn met haar aanpak, en dat ze, als ze hen écht zou willen helpen het totaal anders zou moeten aanpakken.
Ik vraag me af wanneer ze eindelijk in zal zien dat ze weinig tot niets oplost met dergelijke aanvallen.

Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 16:34.
Oud 15-03-2005, 17:50
T_ID
T_ID is offline
Het journaal van acht uur wist te melden dat dat stelletje whiners in hoger beroep zijn gegaan.

Dat ze af mogen gaan als een gieter.
Oud 15-03-2005, 18:30
Verwijderd
hmmm wat Geert Mak over submission zei in zijn boek ''gedoemd tot kwetsbaarheid'' snijdt anders wel hout. Submission<-------> Der ewige Jude.

Mijn bedrijge als relmoslima is geleverd nare
Oud 15-03-2005, 20:02
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 14:18 :
Geef toe dat ze wel de discussie op gang heeft gebracht. Mediageil is iedere politicus en BNner, dat kun je haar net zo min verwijten als alle anderen.
Welk discussie?
Oud 15-03-2005, 20:07
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-03-2005 @ 16:23 :
Ik denk niet dat hier nog iets zinnigs over te zeggen is. Of Mujahideen moet opeens opduiken om te roepen dat de rechter ongelijk had en dat alle negatieve meningen over moslims de kop in moeten worden gedrukt.
Het klinkt wel aanlokkelijk.
Oud 15-03-2005, 20:17
dingokoning
dingokoning is offline
nja een stelletje sloebers hebben weer geld verloren aan een zaak die bij voorbaat al verloren was...
Oud 15-03-2005, 20:23
Mujahideen
Mujahideen is offline
Een Heilig Geschrift op naakte lichamen bekladden en de Profeet voor pedofiel en pervers uitmaken en dat allemaal niet als beledigend zien dan weet ik het ook niet meer.
Verder is het natuurlijk niet verwonderlijk dat de aanklacht naar de prullenmand verwezen is. Het is het land van de ongelovigen. Waar zaten die moslims met hun hoofden nou?
Oud 15-03-2005, 20:24
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 21:23 :
Een Heilig Geschrift op naakte lichamen bekladden, een Profeet voor pedofiel en pervers uitmaken en dat allemaal niet als beledigend zien dan weet ik het ook niet meer.
Verder is het natuurlijk niet verwonderlijk dat de aanklacht naar de prullenmand verwezen is. Het is het land van de ongelovigen. Waar zaten die moslims met hun hoofden nou?
Haha
Oud 15-03-2005, 20:25
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 21:23 :
Een Heilig Geschrift op naakte lichamen bekladden, een Profeet voor pedofiel en pervers uitmaken en dat allemaal niet als beledigend zien dan weet ik het ook niet meer.

De vraag is, wordt de profeet voor pedofiel uitgemaakt, of andersom?

Prima uitspraak van de rechter verder.
Oud 15-03-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Samaris schreef op 15-03-2005 @ 21:25 :
Scherp.
Oud 15-03-2005, 20:27
Donny must die
Donny must die is offline
DHC- Hirsi Ali diss
Oud 15-03-2005, 20:28
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Samaris schreef op 15-03-2005 @ 21:25 :

Prima uitspraak van de rechter verder.
Als je over het leven van de Profeet wilt weten moet je niet dingen van leugenaars aannemen maar een bibliotheek/boekhandel instappen.
Oud 15-03-2005, 20:28
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 21:28 :
Als je over het leven van de Profeet wilt weten moet je niet dingen van leugenaars aannemen
Beter geen Koran kopen dan
Oud 15-03-2005, 20:29
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 21:28 :
Beter geen Koran kopen dan
Ow ok.
Oud 15-03-2005, 20:30
Donny must die
Ik vind dat die jongens van de dhc ook niet gestraft moeten worden

Tekst:

Fuck hirsi ali Somali
Dit is rico chemically.
Ben aan zet stuur een skut-raket.
Naar die kanker slet je bent goedkoper dan een easy-jet.
Twee maanden in Nederland en dan al zo bijdehand.
Kanker hoer kanker stront vlek.Sla je op je bek, breek je nek.

Wat je denkt wat je denkt.Je bent een excuus allochtoon doe is gewoon.
Want ik weet waar je hooitje woont.Kanker hoer altijd op de loer.
Met je dicht genaaide snee bij de vvd in de vorm van zalm.
Fuck cda fuck vvd dit is DHC.Motherfucker met volkert van der G.
Wat je denkt wat je denkt.Hardcore gangster shit daar zorg ik voor.

We zijn bezig met het voorbereiden op een liquidatie op hirsi ali.
Dat is mijn reactie voor de ordes die ze zei op de televisie praten over intergratie.
Het heeft geen zin want je blijft een ziekelijk irritant Voor jouw vaginale complicatie.
Bestaat geen vaccinatie of andere medicijn je kan beter geen vijand van mij zijn den haag is mijn terrein.Kanker huis-neger steek je neer want je bent vies.
Je bent een allochtoon met een te hoge toon vieze kloon van een autochtoon.Slet als een skelet.
Kut kabinet Automobilisten zien je maar net.Zwakke aids patiënt.

Je was eerst een moslim nu ben je een jood in zware nood in Somalië was je al blij met een stukje brood kwam hier in een houten bood.Je keek om je heen en genood toen Nederland je assiel aanbood.Want je kwam zogenaamd uit de goot.Je maakte je eigenland zwarter dan wie je al was.Je kreeg van Zalm een stikker die flikker gore konte likker. Je maakt moe weetje wat ik doe ik snij je in tweeën en dump je in 1 van de zeven zeeën.

Ik weet dat je baalt dat je kut is weggehaald.Omdat je geen orgasme meer krijgt.
Kanker skelet zonder kut.
Den Haag Connection"

tekst is alleen verragt
Oud 15-03-2005, 20:34
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 15-03-2005 @ 21:30 :
Ik vind dat die jongens van de dhc ook niet gestraft moeten worden
Behalve door de Commissie ter Bestrijding van Shittige Rapnummers
Oud 15-03-2005, 20:35
Donny must die
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 21:34 :
Behalve door de Commissie ter Bestrijding van Shittige Rapnummers
die mag hirsi ali oprichten
Oud 15-03-2005, 20:42
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 15-03-2005 @ 18:50 :
Het journaal van acht uur wist te melden dat dat stelletje whiners in hoger beroep zijn gegaan.

Dat ze af mogen gaan als een gieter.
Ik hoop niet dat ze die advocaat uit eigen zak betalen want het is zonde van het geld. Maar goed, waarschijnlijk doet Robert Moszkovic het allemaal gratis en voor niets, want die is allang blij dat hij weer met zijn kop op tv komt.

Eigenlijk had de rechter die moslims niet ontvankelijk moeten verklaren op grond van het in art. 3:303 BW bepaalde: 'Zonder voldoende belang komt niemand een rechtsvordering toe'.
Oud 15-03-2005, 20:42
juno
juno is offline
Rappers kunnen echt alleen maar schelden he? En dreigen met geweld en grof taalgebruik de wereld inslingeren. Fraai. Knap hoor jongens. Maar echt origineel kan ik het niet vinden,

En altijd weer dat woorje hoer. Is echt een favoriet scheldwoord he? Kut hoer of kanker hoer. Verzin eens wat nieuws!
Oud 15-03-2005, 20:45
Donny must die
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 21:42 :

En altijd weer dat woorje hoer. Is echt een favoriet scheldwoord he? Kut hoer of kanker hoer. Verzin eens wat nieuws!
pedofiele perverse teef

ohh hirsi ali je hoofd is scheef
want jij bent een pedofiele perverse teef
Oud 15-03-2005, 20:45
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Rappers kunnen echt alleen maar schelden he? En dreigen met geweld en grof taalgebruik de wereld inslingeren. Fraai. Knap hoor jongens. Maar echt origineel kan ik het niet vinden,

juno als nieuw scheldwoord?
Oud 15-03-2005, 20:49
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:

Daarom is rap ook mijn favoriete muziekstijl.
Oud 15-03-2005, 21:01
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2005 @ 21:42 :
Eigenlijk had de rechter die moslims niet ontvankelijk moeten verklaren op grond van het in art. 3:303 BW bepaalde: 'Zonder voldoende belang komt niemand een rechtsvordering toe'.
Alleen Mohammed kan de aanklacht indienen
Oud 15-03-2005, 21:03
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 22:01 :
Gozer, moet jij niet het goede voorbeeld geven?
Oud 15-03-2005, 21:04
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 22:01 :
Er zijn een heleboel Mohammed's
Oud 15-03-2005, 21:05
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 15-03-2005 @ 22:04 :
Er zijn een heleboel Mohammed's
We bedoelen uiteraard the man himself
Oud 15-03-2005, 21:05
juno
juno is offline
Hij heeft gelijk. De beledigde is hier Mohammed.

En hij heeft weinig recht om beledigd te zijn, want Aisha was nog maar een kind toen hij met haar trouwde. Waarom mag dat niet gezegd worden?
Oud 15-03-2005, 21:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2005 @ 22:05 :
We bedoelen uiteraard the man himself
Hé, die erkennen jullie toch helemaal niet? En spelen jullie met z'n allen onder één hoedje..of?
Oud 15-03-2005, 21:07
JCG
JCG is offline
Citaat:

Liever dat ze in een microfoon lopen te schelden dan dat ze me autoradio jatten.
Oud 15-03-2005, 21:09
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 15-03-2005 @ 22:06 :
Hé, die erkennen jullie toch helemaal niet? En spelen jullie met z'n allen onder één hoedje..of?
Erkennen? Integendeel, ik erken ontzettend dat hij bestond.
Oud 15-03-2005, 21:10
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 22:05 :

En hij heeft weinig recht om beledigd te zijn, want Aisha was nog maar een kind toen hij met haar trouwde. Waarom mag dat niet gezegd worden?
Dat is niet corect en jullie denken daarbij meteen aan sex. Sex is verboden in de Islam. Wist je dat niet?
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 22:05 :

Waarom wordt vergeten dat hij daarvoor getrouwd is geweest met een vrouw die 20 jaar ouder is. Dit zie je een pedofiel niet doen. Alleen als er wat uit te halen 'valt', zie je ze happen hoor

En bovendien is Mohammed (saws) voor moslims een erg belangrijk persoon. Is het niet dat mevrouw Ali moslima's wilt bereiken met haar 'kruistocht' tegen de Islam? Het is toch te belachelijk voor woorden hoe ze dat probeert aan te pakken. Wilt zij uberhaupt wel serieus worden genomen door diezelde moslima's? Of heeft ze stiekem een heel ander plan?
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 22:10 :
Sex is verboden in de Islam. Wist je dat niet?
Dat zou wel tof zijn, dan sterven de moslims vanzelf uit
Oud 15-03-2005, 21:11
juno
juno is offline
Ene meneer Mohammed heeft historisch gezien bestaan. Als atheist kan ik alleen niet geloven dat hij de profeet was van een godheid waar ik niet in geloof.

Jezus heeft ook echt bestaan, ik geloof alleen niet dat hij de zoon was van een god waarin ik niet geloof.

En meneer Mohammed had heel veel vrouwen, waarvan eentje wel heel erg jong was , toen hijzelf al van middelbare leeftijd was. Dat kun je moeilijk ontkenne. Of denk je dat hij nooit sex met haar had?
Oud 15-03-2005, 21:11
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 22:10 :
Geslachtsgemeenschap is wat anders dan sex. Dat zou jij moeten weten.
Oud 15-03-2005, 21:13
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 22:11 :
seks (de ~ (m.))
1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen => geslachtelijke omgang, geslachtsverkeer
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 22:10 :
Zorgen homo's niet voor uitsterving?
juno
juno is offline
This thread is getting silly. We zijn zeker op een gevoelig onderwerp gestuit.

Kom op, Mohammed heeft een kind geneukt, ontken het maar niet.
Oud 15-03-2005, 21:14
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 22:13 :
Zorgen homo's niet voor uitsterving?
Gezien de bevolkingsgroei kennelijk niet.
Oud 15-03-2005, 21:15
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 22:11 :
Ene meneer Mohammed heeft historisch gezien bestaan. Als atheist kan ik alleen niet geloven dat hij de profeet was van een godheid waar ik niet in geloof.

Jezus heeft ook echt bestaan, ik geloof alleen niet dat hij de zoon was van een god waarin ik niet geloof.

En meneer Mohammed had heel veel vrouwen, waarvan eentje wel heel erg jong was , toen hijzelf al van middelbare leeftijd was. Dat kun je moeilijk ontkenne. Of denk je dat hij nooit sex met haar had?
Ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat hij geen sex met haar had. Jij bent de patient hier.
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 22:09 :
Erkennen? Integendeel, ik erken ontzettend dat hij bestond.
Ah, nu wel!
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 22:14 :
Gezien de bevolkingsgroei kennelijk niet.

Maar de bijdrage van homo's is daar nul komma nul bij.
Oud 15-03-2005, 21:17
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 15-03-2005 @ 22:15 :
Ah, nu wel!
Nu wel? Wanneer heb ik anders gezegd dan?

Citaat:
Mujahideen schreef:
Behalve dan de homo's in de closet
Oud 15-03-2005, 21:19
juno
juno is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 22:15 :
Ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat hij geen sex met haar had. Jij bent de patient hier.
Een huwelijk dient geconsumeerd te worden. Dat betekent in ieder geval een keer geslachtsgemeenschap.

Ik hoop voor haar dat hij een soort vaderfiguur was die haar nooit met een vinger heeft aangeraakt, maar dan had hij haar natuurlijk ook kunnen adopteren. Maar nee, hij trouwde met haar.

Misschien heeft hij wel gewacht tot ze oud genoeg was hoor. Maar ja, dat is in de islam als ze drie keer ongesteld is geweest, en sommige meisjes zijn dat al heel jong.
Oud 15-03-2005, 21:19
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 22:11 :
WTF?
Oud 15-03-2005, 21:20
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 15-03-2005 @ 22:13 :
This thread is getting silly. We zijn zeker op een gevoelig onderwerp gestuit.

Kom op, Mohammed heeft een kind geneukt, ontken het maar niet.
Wil jij je gore bek dicht houden?!

Waaruit maak jij op dat zij sex hebben gehad?! In die tijd draaide trouwen om hele andere zaken dan alleen sex hebben met elkaar. Mohammed (saws) heeft haar met geen vinger aangeraakt, tijdens haar "pubertijd". Of wilde je soms beweren dat je erbij was en dat je ernaar stond te kijken? Ik vraag me echter af waar je die onzin vandaan haalt. Eigenlijk weet ik het wel. De maatschappij verloedert en denkt alleen nog aan sex.
Meid, en heren, ik raad jullie aan om zelf te kijken naar wat de Islam over het huwelijk schrijft tussen deze twee personen, en niet eigen conclusies te trekken.
Oud 15-03-2005, 21:21
juno
juno is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-03-2005 @ 22:15 :
Mooi, want we hebben overbevolking. Toffe jongens, die homo's.
Oud 15-03-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2005 @ 22:17 :
Nu wel? Wanneer heb ik anders gezegd dan?

Behalve dan de homo's in de closet
Waar ben je mee bezig
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten