|
|
Bekijk resultaten poll: hoe sta je tegenover scheiding tussen kerk en school? | |||
dat is zeker nodig, hoofddoekjes etc moeten dan ook verboden worden |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 30.36% |
het is wel goed zo als het nu is |
20 | 35.71% |
scholen moeten juist meer aan godsdienst doen |
9 | 16.07% |
andere mening, namelijk... |
10 | 17.86% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() jah, als Vijfdejaars handels- en ondernemingsrecht aan de KU Nijmegen, mag dat ook wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je zaken wil overdrijven, zorg dan voor een achterdeur, of gedeeltelijk bewijs als iemand je er op vast pint, nu loopt het namelijk uit op een flamewar waarbij nog maar eens duidelijk wordt dat je probeerd te demoniseren.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Mizmor vindt joodse scholen goed, want dan hoeven de joodse kinderen niet tussen de moslims te zitten, die misschien wel anti semiet zouden kunnen zijn. Love and peace zegt dat je het van twee kanten moet kijken. jou conclusie: love and peace demoniseert. ga toch fietsen man ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
uhm? Het demoniseren vatte je duidelijk niet, L&P greep zaken uit de lucht die simpelweg nog nooit gebeurd zijn, en zet dit tegenover zaken die even erg als de fictieve zaken zijn, maar die echter wel bestaan. En aangezien je nooit misdrijven tegen elkaar weg kunt strepen is dat een mooie ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Wat een onzin... natuurlijk zijn erook dolgedraaide joodse jongeren. Tis niet zo dat zij altijd zo braaf zijn hoor ![]() Citaat:
Uit diverse artikelen over Joodse scholieren in Nederland heb ik kunnen opmaken dat er zat Joodse scholieren anti palestijns zijn. Dus zo fictief is het niet eens. Nee natuurlijk kun je misdrijven niet tegen elkaar wegstrepen, maar tis ook echt zo zinloos maar een beschuldigend vingertje naar iemand anders te wijzen en er verders niets aan doen. |
![]() |
||
[QUOTE]Nanahara schreef op 22-03-2005 @ 00:29 :
[B]Joodse jongen wilde me slaan omdatk sharon een zwijn vond ![]() Wat een onzin... natuurlijk zijn erook dolgedraaide joodse jongeren. Tis niet zo dat zij altijd zo braaf zijn hoor ![]() Dat is totaal niet controleerbaar, dus waar blijft dat argument? Citaat:
Dus daarom het Islamitisch onderwijs maar afschaffen? Ook iets dat geen argument kan worden zonder een dubbele moraal te gaan trekken.
||
![]() |
Citaat:
Je mag tegen het israelische regering zijn, maar op Islamitische scholen houden ze zich niet eens bezig met politiek. Tzijn bassischolen weetjewel ![]() Verder zaten er op mijn oude bassischool (de een na beruchste islamitische school in nederland) twee joodse leraressen. De meeste leerkrachten zijn Nederlands (niet gelovig) tlijkt mij niet dat ze die kinderen tot anti semieten proberen te transformeren, dus als je echt zou wedden, had je nu de weddenschap verloren maat. |
![]() |
||
Citaat:
En als zij zich moslim voelen, om welke reden dan ook, verdiend of niet, dan noem ik ze ook maar zo. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 07:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En hoeveel moskeeen en/of islamitische scholen? Je cijfers lopen iig achter. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wie zegt dat dit op jouw school zou moeten gebeuren? Ik draai alleen jouw eigen argument dat Joods onderwijs slechts is, omdat je er anti-Palestijns van zou worden om, voor de rest is de relevantie daarvan direct verbonden met jouw eigen argument. En voor de vierde keer wacht ik nog steeds op concrete voorbeelden van dat racistisch geweld door Joden waar jij zo prat op schijnt te gaan.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 12:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Scheiding kerk en school duivelaartje | 35 | 13-08-2009 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Fatwa uitgesproken tegen Geert Wilders juno | 105 | 17-05-2007 19:13 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
De standpunten van Abu JahJah SSER | 24 | 30-06-2003 19:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |