![]() |
|||
Citaat:
Wat vinden jullie van zijn standpunten? Ik ben tegen bijna al zijn standpunten maar 1tje vind ik wel interessant: Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
2."Het liefst voert hij in België de al-shoura in: een Arabische vorm van democratie waarbij `wijze mannen' in overleg beslissingen nemen. " 3.Integratie wijst de moslimleider sterker dan ooit af. Hij wil dat AEL-leden zich via onderwijs meer verdiepen in hun eigen religie, cultuur en geschiedenis. 4.Niet alleen `gedwongen integratie'- inburgeringcursussen - vindt hij verwerpelijk, ook tegen `natuurlijke integratie' zouden moslims zich moeten verzetten. Contact met westerlingen is zowat verboden. ,,We willen eigen scholen, ziekenhuizen en andere organisaties'', verklaart Azzuz, die volgend jaar de eerste AEL-school in België zegt op te richten. 5.Ook de sharia, het islamitische strafrecht, wil zijn AEL invoeren. Dieven zouden de handen moeten worden afgehakt. ,,Maar alleen onder strikte voorwaarden'', zegt Azzuz. ,,Het mag alleen in een maatschappij waar aan niets een gebrek is.'' 6. bleek al dat ook alcohol en drugs voor de AEL taboe zijn. ,,Ook rente willen we verbieden'', droomt Azzuz verder. 1 Hier ben ik het mee eens. Zonder religie heb je vaak geen geweten als staat. 2.Eens maar hoe scheid je wijs van onwijs. ![]() 3.Niks tegen dat plan. 4.eigen organisaties mag best. geen must. 5.Juist, vooral die laatste zin is wel belangrijk. 6.tja ik ben voor wiet rente verbieden heb ik niks op tegen. [/b][/quote] Ik ben tegen bijna al zijn standpunten maar 1tje vind ik wel interessant: Zou helemaal mooi zijn als die 'wijze mannen' links zouden zijn ![]() zie assasins reactie over de laatste zin. |
![]() |
||
Citaat:
Probleem is echter dat ik zo'n verzuiling an sich niet zie zitten ![]()
||
Citaat:
![]() Maar veel mensen zeggen dat ze hem niet meer serieus nemen (dus eerst wel?). Kunnen jullie ook vertellen waarom niet? Omdat hij zijn standpunten heeft aangepast?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dat terwijl er ook heel veel moslims het er niet mee eens zijn. Maja, dat wordt dan even over het hoofd gezien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond een charismatische leider die in no-time ruim anderhalf miljoen hersenloze, bange, xenofobe kleinburgertjes achter zich wist te krijgen, veel gevaarlijker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het hooguit nog restanten van de christelijke zuil noemen. Veel instituties zijn geen slachtoffer geworden van de verzuiling. Alleen de scholen nog misschien. Als ik die Jahjah gast hoor, wil die een moslimzuil die zich compleet isoleert. Neehneeh alsjeblieft. Ben het met je eens dat verzuiling nogal lomp is, als het nog bestaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
deze gasten zijn link en hitsen de bevolking op en zorgt voor grote kloven tussen belgen en allochtonen dit gaat ook in Nederland gebeuren hier moet wat tegen worden gedaan
verbied ze maar
|
Die vent moeten ze onder een F16 hangen, GPS unit erop schroeven en vervolgens boven op Flipje de Winter tiefen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
geloof en ideaal is bij die mensen een en dezelfde oen. en voor hun is god gewoon waar die kijken niet naar dezelfde dingen als jij wat betreft bewijs. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
stelling: Eigen volk eerst! Verwijderd | 50 | 23-08-2003 14:48 |