Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 minuut lichaamstaal kan meer zeggen dan 20 uur lang MSN-en. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik herken(de) me hier ook in! ik weet precies hoe het voelt! om je heen praat iedereen over die jongen of dat meisje dat zo lekker zoent en jij vraagt je af: hoe zou het zijn?!
uiteindelijk is het bij mij allemaal goedgekomen en heb ook niet tijdens een feestje/uitgaan gezoend maar met een jongen die ik via via kende nadat we al een relatie hadden! en mijn reactie na mijn eerste zoen was: heb ik me hier zo druk om gemaakt?? naja ik denk niet dat je veel aan mijn reactie hebt maar wat ik wil zeggen is: het komt allemaal goed! |
![]() |
|
Ik heb precies hetzelfde, ook nog eens dezelfde leeftijd. Ik heb echter wel een kleine maar
![]() Toen ik ongeveer 18,5 jaar was begon ik zoiets te krijgen van, ja maar jongens toch, wat is dan in godsnaam het probleem dat ik niemand heb??!! Ik krijg heus wel wat vrouwelijke aandacht. Toevallig zaten er afgelopen week 2 meisjes nog uitgebreid naar me te kijken. Maar 1 had al een vriend en de ander bleek achteraf een enorme trut te zijn die ik al een keer eerder had ontmoet (details bespaar ik jullie ![]() ![]() ![]() Verder kwam er ooit eens een collega naar me toe. Die zegt heb je nou eindelijk als eens een vriendin? Ik: nee. Hij: hoe oud ben je dan? Ik: ik wordt over 4 dagen 19. En toen, ipv me te feliciteren, kwam er een preek over hoe zielig ik wel niet was. Ik nam niet eens de moeite om hem te spiegelen, zo zielig was het. Kortom, het punt is dat mensen die je er zielig door vinden gewoon zelf zielig zijn Verder hebben die enkele mensen waarmee ik echt wat had kunnen krijgen me veel pijn gedaan. Ze lieten me opeens in de steek. Hierdoor heb ik ook veel minder de behoefte het op te zoeken, omdat ik zoiets heb van het is toch wel weer hetzelfde liedje, bewijs maar eens dat het anders kan ![]() Nu kan ik er dus bijna alleen open voor staan als iemand anders bij mij het initiatief neemt en dat doen meisjes in mijn ervaring niet vaak. Ik kan er ook niet meer mee zitten eigenlijk. Ze weten niet wat ze mislopen, dat hoor ik zo vaak en ook iedere keer weer opnieuw en ik vind het zelf eigenlijk ook. Bijna iedereen heeft het, want iedereen moet een keer voor het eerst een vriendin krijgen, en het gras bij de buren lijkt altijd groener. Ik leef gewoon m'n leven met de dag en geniet van alles wat ik heb. Dat kan ook zonder vriendin en je zult zien hoe mooi het leven eigenlijk is. Vooral als je net fris uit een zeer slechte periode komt, (net als ik, ik ben nu een half jaar uit een hel die 2 jaar heeft geduurd) En tot slot... ik heb een soort van ongeschreven, ongezegde weddenschap met iemand dat ik voor m'n 30e gezoend heb met iemand van 30 die nog niet zo ver is ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind het best apart als je zoveel aandacht krijgt van meisjes dat ze jou nog nooit gezoend hebben. Ik bedoel tis natuurlijk wel vaak dat de jongen de eerste stap zet, maar ook wel het meisje (heb zelf ook wel eens de stap als eerste gezet)
Maargoed dat terzijde. Wat ik zou doen. De eerstvolgende keer dat de gelegenheid zich voordoet dat je een leuk meisje tegenkomt, nahja ten 1e wel wat gedronken hebben, en dan leuk praten, intiem dansen en dan zoen je haar gewoon. Het is gewoon zo makkelijk, als je de stap maar durft te nemen. Er is echt niks moeilijks aan en als je het eenmaal hebt gedaan, gaat het steeds makkelijker en ben je nie onzeker meer op dat gebied |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder ben ik wel blij om te horen, dan er meer mensen met dit probleem rondlopen. Ik voel(de) mij altijd zo'n eenling wat dat betreft. voor m'n 30e? Nee, voor m'n 20e (en waarschijnlijk deze zomer) gaat het wel lukken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het probleem is een beetje dat iets een bepaalde stap blokkeert en ik ben er nog niet achter wat het is. Ik denk dat het vooral een stukje onzekerheid en een stukje angst is. Als ik de kans krijg en het ligt echt op dat ene bepaalde moment dan wil ik het denk ik niet verpesten, waardoor ik dingen ga zeggen om die confrontatie maar uit te kunnen stellen. Ik denk dus ook dat ik niet zomaar in staat ben om verkering te vragen, maar goed, zoals je al zegt, gewoon eens een keer met een meisje dansen is voor mij misschien een goed begin. Het was voor mij dus al moeilijk om de eerste stap te zetten. Maar goed ik heb 2 keer gehad dat het echt wat had kunnen worden, maar opeens kwam al het initiatief van 1 kant en dan zit er natuurlijk iets niet goed. Dat gaat nu ook meespelen in het initiatief nemen. Nu is het dus nog moeilijker. Maar wat ik vooral wil proberen te zeggen is dat het allemaal niet uitmaakt of je nou verkering hebt of niet. Het lijkt me niet onmogelijk om van het leven te genieten als je single ben, ook al ben je al 25 en heb je nog nooit gezoend. Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om, om van het leven te genieten. Als je in staat ben het verkering-probleem naast je neer te gooien en gewoon de dag te nemen zoals die komt, heb je al net zo veel als dat zo'n jongen of meisje je geeft in een verkering en dat ga je dan ook uitstralen. Dat kan op zijn beurt ook weer mensen aantrekken. En hoeveel meisjes zouden er nou daadwerkelijk op afknappen dat je nog nooit hebt gezoend. Misschien ben je wel een natuurtalent ![]() Kortom, maak je toch niet zo druk, je verpest het voor jezelf. Oh vincent, ik raad je aan m'n allereerste stukje nog even opnieuw over te lezen, voordat je dingen gaat denken die er niet zijn ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ken mensen van dik in de 20 die nog geen relatie hebben gehad. En natuurlijk: ooit komen ze iemand tegen. Dat geloof en hoop ik echt. Maar ik snap ook dat ze soms dit soort ..... dingen.... niet meer kunnen horen! |
![]() |
|
![]() |
Hoi mensen!
Ik vind het echt leuk om dit forum te lezen... Natuurlijk komt er een reactie hea... Ik denk dat er heel veel meisjes zijn die wel houden van niet-macho's, weet wel zeker (ben er 1, heb vriendinnenclub met vele van die meisjes). Liegen over alle vriendinnen en de sex enzo die je hebt gehad kan negatief uitpakken. Stel dat er een meisje is die jou leuk vind, en die hoort daarvan. Ik denk dat ze dan snel op je afgeknapt is, want het klinkt niet echt alsof je trouw bent aan je vriendin. kzou het juist leuk vinden als ik iemand zijn eerste zoen mocht geven... Zou me helemaal speciaal voelen enzo ![]() ![]() Denk ook dat meisjes in het begin vooral op macho's afgaan omdat ze dan zelf geen initiatieven hoeven te nemen, om het zo maar te zeggen. Maar later zullen ze echt wel op de lieve jongen afgaan... Zeker weten ![]() ![]() Bladieblaat... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik was ooit ooik verlegen, totdat ik op m'n 18e pas ontdekte dat meisjes me wel interessant vonden en ik "schade" goed heb ingehaald
Wat dit bijdraagt aan vincent heb ik geen idee van, ik zou gaan voor de 20bier methode als ik jou was Maar nee, ik weet niet, het ging bij mij altijd vanzelf eigenlijk. |
![]() |
|
* heeft alleen openingspost gelezen *
Jongen, niet je druk erom maken. Dat is het rotste wat je kan doen. Maja je hebt je er dus al genoeg druk om gemaakt, anders kregen we niet zo'n lang verhaal. ![]() Maakt geen ruk uit dat je nog nooit een meisje hebt gehad. Het is namelijk geen wedstrijd of zo. Daarom is het wel niet zo leuk om te liegen dat je meisjes gescoord heb, soms kunnen die leugens uitkomen. Je moet het aantal meisjes waarmee iemand zoent ook niet als een mijlpaal zien. Ik zelf was bijna 21 toen ik voor het eerst echt tongde met een meisje en daar een relatie mee kreeg. So what? Er zijn nog veel meer mensen die dat hebben, vergis je niet. ![]() Wat betreft: "behoefte hebben aan relatie" tja... gewoon wat meer het contact zoeken. Praat meer met meisjes en niet na 3 zinnen al weer weghollen. Al is het over het stomste ding waarover je het kan hebben, gewoon je mond opentrekken. ![]() Dus don't worry, het komt allemaal wel goed. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: meer over koetjes en kalfjes praten met meiden kan je misschien helpen om een wat lossere houding ook aan te nemen! |
![]() |
|
![]() |
ejooow vriend kijkk
j gaat naar disco ofsoo en j doe omin rustig soo j ga ergens staan so beetj leuenen en naar meisjes kijke beetj lache als se kijke (glimlachen) en als een mesije voor j loop en se siet er goed uit geef j complimentje ( ee sg0onheidd jij ben t0g miss h0lland??) als meisje vaak naar j kijk stap j erop af ,, eewa appeltjee mag k j wat vrage?? deed het het pijn zij zal zker zegge wat?? jij zegt toen j uit de hemel was gevallen vrienddd j moet egwoon complimentjes enzo gefen , soms word j geweigerd maar snel heb j alles in j hand en weetj welke j wel of niet moet gaan
|
![]() |
oohja einde van het gesprke vraag j mag ik j msn m0ppie?
als ze geef heb j gescoord op msn doe j ergere complimentjes zette ee sgatj jou vader is t0g dief? (huuuu neee???) jawle kweet zkerr hij stal alle sterren uit de hemel en deed ze in jou 0gen zet die ding vriendddd
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop het echt... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik tongzoende voor het eerst op mn 18e
Ik had voor de eerste keer seks op mn 20ste Ik heb 1x wat gehad met een meisje en dat duurde nog net niet eens een maand. Ik was 22 Ik ben nu bijna 24 en ben nog steeds vrijgezel. ![]() Waarom maak je er zo druk om? Je kan beter je gevoel gewoon volgen en van dat meisje waar je daadwerkelijk kriebels krijgt dan probeer je gewoon in contact te raken. Dat meisje van de bar...tja ik weet het niet maar zij omhelst jou even..en dan moet het gelijk wat zijn? ![]() Je komt vanzelf iemand tegen, en trouwens...leve de lol!!! je binden kan nog altijd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik weet dat ik al aardig op de goede weg zit. Ik ben er achtergekomen dat je "zekerheid" (en natuurlijk onzekerheid) echt duidelijk kan uitstralen en kan zien aan mensen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij ben zeker een vieze gothic ofsoo bij jullie moet je over p0ep pratee
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Man man, ik zou je keihard uitlachen als je dat bij mij zou proberen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of je bent een echte rokkenjager ![]() of je bent een middelmatige zak hooi met puberale wannabe stoere ik ben geen getthoneger maar wil het wel zijn prietpraat... ![]()
Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 12:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sukkkkkkkkkkkkkkkelllllllllllllll ![]() maar gelukkig meen je dit niet ![]()
||
Citaat:
![]() maar Vincent, Rustig aan, alles komt vanzelf ![]() Denk dat je er teveel mee bezig bent en daardoor lukt het al helemaal niet.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is nog een menswaardig bestaan? Verwijderd | 7 | 05-03-2012 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Verwijderd | 12 | 26-10-2004 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht | 5 | 10-06-2001 11:11 |