Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en time out zal ik denk ik niet vaak meer bezoeken na 3 keer daar te zijn geweest had ik zoiets..wtf doe ik hier tussen de hele trance/dance gebeuren..als je daar in de rockcafe was werd er niet echt gedanst, maar stevig doorgezopen met alle gevolgen van dien ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu, op dat feest wat ik noemde, liepen een paar vriendinnen van me rond die ik tot dan toe uiterlijk niet echt aantrekkelijk vond. Maar je weet hoe ze zijn, dus je hebt ze graag. Doe dat in combinatie met flink wat drank en uiterlijk gezien worden ze opeens ook heel leuk. ![]() Zoals ik eerder al zei: niet gezoend toen. Zouden hun vriendjes, ook daar aanwezig, blij mee zijn geweest, zeg... ![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 20:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
al een beetje dood dit topic, maar ik wou toch nog ff reageren
![]() Ik heb wel ns gezoend met een jongen die ik eigenlijk niet knap vond, maar die heel lief en aardig was enzo, maar ja eigenlijk vond ik hem toch nie leuk en hij mij wel heel erg, dus was wel zielig voor hem dat ik hem wel had gekust ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Pff... Vroeger echt te vaak.. Tegenwoordig niet meer, maarja nu zoen ik ook nog alleen als ik diegene leuk vind en er een relatie mee wil (aangezien ik de laatste tijd alleen maar relatie(s) heb gehad)
Toen ik zoende 'voor de lol' heb ik heel vaak met mensen gezoend waarvan ik later dacht: waarom..? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ON-TOPIC: ik probeer alleen te zoenen met meisjes die ik ECHT leuk vind! |
![]() |
|
over my dead body
IK DOEN NIET AAN LIEFDADIGHEIDSWERK. p.s. ik heb wel eens met knappe mensne gezoend, die niet konden zoenen, dus misschien kan het omgekeerde ook waar zijn, maarja, op n gegeven moment moet je toch je ogen opendoen he ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind je erg kortzichtig over uiterlijk! En ja, ik heb je fotoboek even bekeken. En idd, dat is makkelijk als je zelf lekker ding bent! (AANVULLING: zie ook: http://forum.scholieren.com/showthre...8#post16874168 ) Toch zou je van een studente een genuanceerder antwoord mogen verwachten! ON-TOPIC: Ik heb keertje gezoend met meisje waar ik niet echt klik mee had, maar die me zo..... benaderde.... dat ik I]dat [/I] leuk vond. Is dat dan meer het moment? Of is zoiets weer deel van hoe iemand is ? EDIT: tikfoutje EDIT: link naar verdere uitleg toegevoegd Laatst gewijzigd op 22-04-2005 om 05:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, je vond hem niet meer aantrekkelijk toen hij 's ochtends in kreukels lag, of de gehele dag niet meer? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
kheb wel es gehad dat ik smorgens dacht van bah heb ik daar mee gezoend
toen het mij verteld werd en aand e hand van fotos duidelijk gemaakt werd met wie ik had gezoend (iets veel te veel gedronken dus ik wist niet meer hoe ze er uit zag)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
@ nare man, Mark Almighty
Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd. Mijn opmerking: Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voordat iemand zich geroepen voelt een opmerking over mij te maken: nee, ik ben óók absoluut geen lekker ding. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |