Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja en dat was seffie namens lotte huhhuh
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
kaas scmhaas
||
Citaat:
![]() ik erger me aan een gast die buiten staat en niet kan fluiten en de hele tijd roept 'jonge' jonge' ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dit jaar wil dat ook niet zo lukken (3e jaar al), want ik ben nog steeds niet gemotiveeerd, al had ik daar eerst wel een goede rede voor. ik heb weer een relaxte dag gehad, smaen met mijn etage-huisgenoot een lijst van 30 belangstellende kamer zoekers doorgespit die reageerde op een advertentie voor eenkamer op onze etage. |
![]() |
||
Citaat:
Prutpunk ![]() Ik heb vandaag alleen maar in bed gelegen en straks ga ik naar Nijmegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag bij Vin gechilled en daarna bij Selma gegeten en zometeen bier drinken met Chiel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ging vanochtend dus naar de kapper om 10:00 en nu heb ik een kapsel waar ik blij mee ben (eindelijk) en dus ook een pony. en toen nog even boodschappen gedaan met mn moeder en toen naar de stad en geshopt enzo, en nu is mijn moeder weg en ben ik t weekend alleen. straks paar mensen hier, beetje hangen en wat drinken enzo.
||
Citaat:
![]() nee maar leuk voor je ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|