![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
VWO NT wordt VWO plus en VWO CM wordt VWO min. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(media min min ![]() en VWO Ng en VWO EM word.....?
||
Citaat:
![]() Maar waarom krijgen technici de naam vwo-plus, en mensen die een taalknobbeltje hebben vwo-min? De een is goed in het een, en de een in het ander. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk niet dat wat je zegt klopt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een jongen die bij mij in de klas zit haalt allemaal negens terwijl hij in de lessen maar zit te niksen en uit het raam zit te kijken. Messchien is VWO toch te makkelijk voor sommigen? Ze zouden hier in Nederland de mensen die een talent hebben voor intelligentie moeten stimuleren zodat ze wel wat moeite doen voor school. Een naamverandering van plus en min lijkt me niet zo slim, dan lijkt het net op een batterij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen het nieuwe onderwijs systeem werd bedacht dachten ze toch ook dat als je mensen die wat slimmer waren samenvoegt bij mensen die het wat minder deden dat ze dan beter gingen presteren? Je zou juist met je 'intelligentie' mensen moeten aansporen om beter hun best te doen op school. En niet voor dom of ongemotiveerd verklaren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een goed idee zou zijn: extra vakken geven, en het afronden van deze vakken met een voldoende belonen met geld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En naar mijn weten is je best doen op school gewoon puur voor jezelf, ik hoef geen beloning in een vorm van een voorwerp. En over die vakken, het liefst zie ik dat er een extra niveau bij komt voor de technische kant. Zo krijg je dan voor de talen Latijns en Grieks en voor de technische kant extra stof. Maar dit is best wel off-topic geloof ik. Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 17:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Het niveau van die vakken is bedroevend. 2. Ik wist al dat ik niets in de medische richting ging doen. Ik zou meer gehad hebben aan vakken als trigoniometrie, lineaire algebra, vectormeetkunde en calculus. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik lachte juist diegenen uit die 30 uur veel vonden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iets anders. Iemand die bijvoorbeeld vwo nt heeft gedaan, zal niet zo snel een alpha studie kiezen en andersom ook niet. De mensen die dus kiezen voor een alpha studie hebben dus bijna allemaal de min variant gedaan, dus ook dan zullen ze er niet naar kijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Alhoewel ik je opmerking grappig, en treffend vind, geloof ik niet dat een mens het recht heeft een ander mens, mens-min te noemen, eerlijk gezegd. Mephostophilis: Citaat:
![]() 1. Niet alle wetenschappers zijn arrogant (gelukkig maar) 2. Wat is er mis met het in berevellen rondlopen? Alsof alles zoveel beter is geworden door uitvindingen. Het belangrijkste in een mensenleven is mijns inziens zijn gemoedstoestand. En ik denk dat toen mensen nog in berevellen liepen, die niet lager was, dan de gemoedstoestanden waarin de mens van tegenwoordig leeft. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar toch... die laatste dagen... Dat heeft iets speciaals... Zo heb ik dat toch ervaren. ![]() Maar ik ben dan ook oversentimenteel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je kan toch beide lol hebben? zowel in 't voortgezet onderwijs als in het studentenleven ik heb ook nog schitterende herinnerignen aan me basisschool, maar die verdwenen echt niet toen ik in de 1e-5e ofzo zat hoor ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: