Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
we zijn eigenlijk nog net zo goed bevriend als eerst, alleen dan zonder de verliefdheid zegmaar
![]() ![]() dat heb ik gelukkig met 2 exen ![]() De ander zie ik vrij weinig, ik spreek er wel mee als ik hem zie, zonder dat het ongemakkelijk is ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik weet het ook uit ervaring. Het is een rare gewaarwording, maar om daar nu vriendschappen over te verbreken? Belachelijk, die gaan toch hoger dan dat. Bovendien hang ik het uit=uit principe aan. |
![]() |
|
Ik had het nooit verwacht, maar ik kan nog erg goed met mijn ex opschieten. Ik maakte het na 3,5 jaar uit, omdat ik me te beklemd voelde. Ik had het idee dat mijn leven al helemaal vast lag. Ik heb het toen uitgemaakt, terwijl ik wist dat mijn vriend er zo helemáál niet over dacht.
Het was een erg moeilijke keuze en ik dacht echt dat ik hem helemaal kwijt zou zijn. Dat ie het te moeilijk zou vinden om nog normaal met mij om te gaan ofzo. Maar dat was gelukkig niet zo. De eerste 2 maanden hebben we elkaar vooral met rust gelaten, zodat ieder van ons het kon verwerken. Daarna ging het weer als vanouds eigenlijk. Lekker kletsen, lachen, huilen, enz. Zelfs toen ik een nieuwe vriend kreeg, bleef het goed gaan tussen ons. Dat vind ik echt fijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zet het van je af, doe niet zo moeilijk. Als je na gaat denken verbaas je je nog over hoeveel exen en vrienden en kenissen elkaar neuken in je directe omgeving. Het lijkt GTST wel. Dump je vrienden, onterecht maar als je je niet normaal kunt voelen is dat je makkelijkste uitweg, anders; niet zeuren. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Niet.
Tis nu een jaar terug uitgegaan na ruim twee jaar, en hij had een maand later een nieuwe vriendin, waarmee hij na twee maanden ofzo is gaan samenwonen (zij had een huis gekocht, dus dat was erg makkelijk). We hadden ook samen kaarten gekocht voor concert van RHCP, en toen het uit was ging hij er maar vanuit dat ik niet meer heen wilde (omdat ik anders alleen moest ofzo) en dus verkocht ie mijn kaart aan iemand anders. Allemaal erg lullig en pijnlijk gegaan, nu soms nog een beetje mee bezig, maar het is dus ook maar beter dat ik hem nooit meer zie of spreek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Onterecht... relatief. Ja, en mensen ergeren zich aan je. Not my problem, not yours, maar als je er zelf dag in, dag uit over 'zeurt' (zie de aanhalingstekens) betekent het dus duidelijk dat je er dag in, dag uit mee bezig bent. Fout. Kap er mee, zoals ik boven al probeer uit te leggen. |
![]() |
|
![]() |
Op zich nog niet eens zo heel onlogisch dat een van je vrienden je ex wel ziet zitten... Aangezien jullie vrienden zijn en dus kennelijk een soort van gezamelijke interesses hebben...Kijk, het zou een ander verhaal zijn als je vriend je vriendin van je "afpakt".
Dus of je vrienden laten vallen of je er gewoon over heen zetten ( ik snap ook wel dat het lastig is). Uiteraard heb je die keuze zelf in de hand maar je bent zelf altijd verantwoordelijk voor je persoonlijke geluk.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
We groeien van vrienden eigenlijk naar vriendje en vriendinnetje en toen we de stap zegmaar moesten maken hadden we afgesproken dat we als de verliefdheid ooit zou stoppen we gewoon weer vrienden zouden worden. We konden het namelijk supergoed met elkaar vinden. Maar nu is het dus 2 maanden uit en we spreken elkaar nog maar amper
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben er ook nog niet zo over uit. Met vriendjes van vroeger ben ik gewoon vrienden, maar met beide ex-en waar ik serieus verliefd op ben geweest, praat ik over het algemeen niet.
Met één niet omdat hij tegenwoordig het vriendje is van een goede vriendin van me, en ik haar liever te vriend houd dan hem. En met de ander omdat er zoveel gebeurd is dat ik er niet zoveel behoefte aan heb om hem te spreken. Het 'goede-vrienden-blijven-met-ex-en' gebeuren werkt niet zo voor mij ![]()
||
Citaat:
|
M'n eerste ex, zie ik heel af en toe nog wel eens met uitgaan en dan praten we wel ff, en we spreken elkaar regelmatig op msn, maar verder niks.
En m'n andere ex, waarmee het nu een maand is, zie ik nog ongeveer 1 a 2 keer per week, en zijn nu goeie vrienden, of zoiets..
|
Mijn ex is nu mijn beste vriendin.. bepraat alles met r, en het is nog steeds een erg bijzonder meisje voor me.. maar opnieuw een relatie beginnen gaat nou eenmaal niet.. en de vriendin die ik nu heb is ook harstikke leuk, lief en mooi.. alleen ik hou helaas niet zoveel van haar als dat ik van mn ex hou.. maar dat komt misschien nog wel..
![]() |
![]() |
||
Citaat:
vertel mij wat, het zal mij een zorg zijn dat ie nu op jongens valt maar toen dacht ik ook van ' oookeeeee.... ik dacht dat ik een meisje was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel 'apart' als je dan ziet dat het echt gebeurt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mjah.. ik kende hem amper voor we wat kregen (omstandigheden, omstandigheden..) en nadat ik het uit had gemaakt spreek ik hem minder en minder. Hij spreekt me nog wel eens aan op msn ofzo, maar ik heb niet zo veel meer met hem. In die relatie ben ik tegen dingen aangelopen, waarbij ik nu zoiets heb van: laat maar, ik hoef je niet meer zonodig te spreken.
|
Verwijderd
|
Met mn laatste ex is het nu denk ik zo'n half jaar uit, en in het begin ging het wel goed. Een beetje te goed, toen kregen we heeel erg ruzie. Werd ik een hele tijd genegeerd, en toen was het ineens weer goed.
Nu gaat het eigenlijk precies zoals ik het wil hebben, gezellig maar niet te ![]() de andere zie ik helemaal niet meer, maar als ik hem tegen kom is het wel gezellig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: We komen elkaar af en toe nog tegen. Tot nu toe is dat nooit zo'n lolletje geweest omdat hij het er nog erg moeilijk mee heeft. Hopelijk zal dat later wat makkelijker gaan. Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 21:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga niet met mijn exen om.
Ze hebben het allebei op zo'n lullige manier uitgemaakt dat ik ze ongelooflijke eikels vind. Ze wilden trouwens ook niet meer met mij omgaan hoor. Alleen de jongen met wie ik wat had toen ik 13 was groette ik nog vriendelijk als ik 'm later tegenkwam enzo, maarja dat deed me niet zoveel meer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog bevriend met zijn ex... ~Lin | 6 | 20-08-2015 06:25 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden met je ex? YellowLight | 71 | 01-01-2006 15:18 | |
Seksualiteit |
seks met je ex blote bosmens | 10 | 20-07-2004 11:37 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe relatie met je ex ironflower | 25 | 20-02-2004 17:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je met je ex om als het net uit is? ¤Aylin¤ | 29 | 08-02-2003 12:23 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 |