Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2005, 12:31
Nona Star
Nona Star is offline
Mn eerste ex spreek ik eigenlijk nooit meer. Heel soms kom ik hem per toeval tegen en ik krijg nog wel van die standaard mails van hem wanneer hij weer op het toneel staat en zn hele adresboek uitnodigt, maar daar ga ik nooit op in.
Mn tweede ex spreek ik af en toe en dat gaat verder prima. We zijn geen vrienden maar we kunnen nog wel leuk kletsen en vind dat prima zo
Oud 25-04-2005, 12:49
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die wél begrijpen dat het niet leuk is als de enige vriendin die je hebt gehad, wordt overgenomen door je vrienden. Mensen die begrijpen dat het wel heel vervelend is, als je op een verjaardag bijv. met de jongens onder elkaar wat zit te praten, en van hen moet horen dat zij al veel verder zijn gegaan met haar dan jijzelf. Dat het een raar idee is dat degene van wie je je eerste zoen hebt gehad, nu zoent met iemand die een half jaar geleden jouw relatie met haar nog aanmoedigde.
Weetje, het is altijd lastig. Ik heb het ook gehad. Een jongen die ik kende kreeg met mijn ex. Maar hij hield wel zijn fatsoen naar mij toe, en zij niet... Respect4him!

Toen had ze one night stand met hele goede vriend van me. Dat vond ik heel erg. Met die jongen heb ik het contact verbroken. Zij had er spijt van, dus heb ik nooit meer woord aan vuil gemaakt.

Toen kreeg ze weer iets met een ander maatje van me. Dat was heel erg. Kijk, als een van de twee me nou had ingelicht. Nee, ik moet het gewoon zien/merken. Heel erg.

Aan de andere kant:

Mijn middelbare school liefde heeft nu heel serieus met jongen met wie ik wel omging. Nou, dat is toch prima. Als ik hen zie is het heel leuk.

En de nieuwe vriend van een ex van me is dus nu ook een van mijn betere maatjes.

Tip: krijg je iets met ex van een vriend/vriendin van je, vertel het ze dan gewoon zelf...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 12:59
RoxX
RoxX is offline
kzie ze nooit meer
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:16
waves
waves is offline
ik heb 1 ex (bijna 4 maandjes gehad), en die zie ik nog wel eens in de kroeg. we negeren elkaar zo veel mogelijk.

we hebben nooit echt gepraat dus waarom nu wel?
Oud 25-04-2005, 13:19
Pixxa
Pixxa is offline
ik zag en sprak mn ex nog wel eens omdat ze na mij een relatie kreeg met de broer van een vriend van me.. toen ook dat over was heb ik dr niet meer gezien of gesproken. Maar goed ook
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Off-Topic

Citaat:
we hebben nooit echt gepraat dus waarom nu wel?
Relatie gehad, en nooit echt gepraat? Please explain?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:27
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 25-04-2005 @ 14:25 :
Off-Topic

Relatie gehad, en nooit echt gepraat? Please explain?
't is niet voor niets een ex, neem ik aan
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:34
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ja, maar in 4 maanden praat je toch wel eens 'echt'? Lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:45
Silvie
Silvie is offline
Met eentje heb ik nog heel goed contact en we praten elke week eigenlijk wel met elkaar. En met de andere heb ik geen contact meer. Ik heb ruzie met hem en ik hoef ook niks meer met hem te maken te hebben eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 14:51
GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
we zijn eigenlijk nog net zo goed bevriend als eerst, alleen dan zonder de verliefdheid zegmaar Heel veel geluk meegehad
dat heb ik gelukkig met 2 exen
De ander zie ik vrij weinig, ik spreek er wel mee als ik hem zie, zonder dat het ongemakkelijk is ofzo
Oud 25-04-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 24-04-2005 @ 23:13 :
Oh geloof me, ik kén dat gevoel, been there done that. Ik heb me ook gerealiseerd dat het mijn ex was en ik daar nou eenmaal niks over te zeggen had. Uit is uit.
En ja het voelt klote, maar daarom mag je het nog niet gaan verbieden.

Dusch, get over yourself.

Maar goed, ik weet het ook uit ervaring. Het is een rare gewaarwording, maar om daar nu vriendschappen over te verbreken? Belachelijk, die gaan toch hoger dan dat. Bovendien hang ik het uit=uit principe aan.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 15:11
annetjuh
annetjuh is offline
ik haat en negeer hem. ik zie hem zowieso niet meer, ook geen behoefte aan, hij komt toch altijd met zielige verhaaltjes, over jawel zijn nieuwe vriendin,
Oud 25-04-2005, 16:21
Loezzel
Loezzel is offline
Ik had het nooit verwacht, maar ik kan nog erg goed met mijn ex opschieten. Ik maakte het na 3,5 jaar uit, omdat ik me te beklemd voelde. Ik had het idee dat mijn leven al helemaal vast lag. Ik heb het toen uitgemaakt, terwijl ik wist dat mijn vriend er zo helemáál niet over dacht.
Het was een erg moeilijke keuze en ik dacht echt dat ik hem helemaal kwijt zou zijn. Dat ie het te moeilijk zou vinden om nog normaal met mij om te gaan ofzo. Maar dat was gelukkig niet zo.
De eerste 2 maanden hebben we elkaar vooral met rust gelaten, zodat ieder van ons het kon verwerken. Daarna ging het weer als vanouds eigenlijk. Lekker kletsen, lachen, huilen, enz.
Zelfs toen ik een nieuwe vriend kreeg, bleef het goed gaan tussen ons. Dat vind ik echt fijn.
Oud 25-04-2005, 23:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, hij heeft toegegeven hoor, die 'vriend' van me... Dat-ie m'n ex wil. We hebben het er op msn over gehad. Hij zou morgen nog bellen om het verder te bespreken.

Waarom nemen al m'n vrienden m'n ex? En waarom neemt m'n ex al m'n vrienden?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-04-2005 @ 00:20 :
Nou, hij heeft toegegeven hoor, die 'vriend' van me... Dat-ie m'n ex wil. We hebben het er op msn over gehad. Hij zou morgen nog bellen om het verder te bespreken.

dichter bij huis = makkelijker.
Zet het van je af, doe niet zo moeilijk. Als je na gaat denken verbaas je je nog over hoeveel exen en vrienden en kenissen elkaar neuken in je directe omgeving. Het lijkt GTST wel.

Dump je vrienden, onterecht maar als je je niet normaal kunt voelen is dat je makkelijkste uitweg, anders; niet zeuren.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 23:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 26-04-2005 @ 00:32 :
dichter bij huis = makkelijker.
Zet het van je af, doe niet zo moeilijk. Als je na gaat denken verbaas je je nog over hoeveel exen en vrienden en kenissen elkaar neuken in je directe omgeving. Het lijkt GTST wel.
Ik weet het, ik weet het! In onze vriendengroep ís het GTST! Men wisselt ex-en uit.

Citaat:
Dump je vrienden, onterecht maar als je je niet normaal kunt voelen is dat je makkelijkste uitweg, anders; niet zeuren.
Nou, helemaal onterecht is het niet helemaal in m'n ogen. En ik zeur waar ik wil. Daar is het forum mede voor.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 23:49
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Niet.
Tis nu een jaar terug uitgegaan na ruim twee jaar, en hij had een maand later een nieuwe vriendin, waarmee hij na twee maanden ofzo is gaan samenwonen (zij had een huis gekocht, dus dat was erg makkelijk).
We hadden ook samen kaarten gekocht voor concert van RHCP, en toen het uit was ging hij er maar vanuit dat ik niet meer heen wilde (omdat ik anders alleen moest ofzo) en dus verkocht ie mijn kaart aan iemand anders.
Allemaal erg lullig en pijnlijk gegaan, nu soms nog een beetje mee bezig, maar het is dus ook maar beter dat ik hem nooit meer zie of spreek.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-04-2005 @ 00:35 :
Ik weet het, ik weet het! In onze vriendengroep ís het GTST! Men wisselt ex-en uit.

Nou, helemaal onterecht is het niet helemaal in m'n ogen. En ik zeur waar ik wil. Daar is het forum mede voor.
Ja, alles is stiekem GTST, dus je kunt kiezen of je je eraan wilt ergeren en net zo goed van een viaduct kunt springen of gewoon je energie ergens anders op richt en eindelijk eens gaat leven zonder steeds terug te kijken. Je alleen maar met jezelf bezig houden

Onterecht... relatief. Ja, en mensen ergeren zich aan je. Not my problem, not yours, maar als je er zelf dag in, dag uit over 'zeurt' (zie de aanhalingstekens) betekent het dus duidelijk dat je er dag in, dag uit mee bezig bent. Fout. Kap er mee, zoals ik boven al probeer uit te leggen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 04:31
Markiex
Markiex is offline
Op zich nog niet eens zo heel onlogisch dat een van je vrienden je ex wel ziet zitten... Aangezien jullie vrienden zijn en dus kennelijk een soort van gezamelijke interesses hebben...Kijk, het zou een ander verhaal zijn als je vriend je vriendin van je "afpakt".

Dus of je vrienden laten vallen of je er gewoon over heen zetten ( ik snap ook wel dat het lastig is). Uiteraard heb je die keuze zelf in de hand maar je bent zelf altijd verantwoordelijk voor je persoonlijke geluk.
Oud 26-04-2005, 07:41
Flauros
Flauros is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 23-04-2005 @ 14:37 :
2 exen.

- Eentje van bijna 2 jaar.
- Eentje van 6 maanden,
Schaam jij je niet?!
Oud 26-04-2005, 07:58
Verwijderd
We groeien van vrienden eigenlijk naar vriendje en vriendinnetje en toen we de stap zegmaar moesten maken hadden we afgesproken dat we als de verliefdheid ooit zou stoppen we gewoon weer vrienden zouden worden. We konden het namelijk supergoed met elkaar vinden. Maar nu is het dus 2 maanden uit en we spreken elkaar nog maar amper .
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 08:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-04-2005 @ 23:20 :

Iets met hormonen ofzo
Oud 26-04-2005, 08:56
first eror
first eror is offline
Met de eerste twee heb ik geen contact meer.
De derde is mijn langste beste vriendin.
De vierde spreek ik nu weer best vaak en dat lijkt wonderwel goed te gaan
De vijfde is mijn nieuwe beste vriendin.

Ik ben kennelijk heel aimabel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 09:44
Sade
Sade is offline
Ik ben er ook nog niet zo over uit. Met vriendjes van vroeger ben ik gewoon vrienden, maar met beide ex-en waar ik serieus verliefd op ben geweest, praat ik over het algemeen niet.
Met één niet omdat hij tegenwoordig het vriendje is van een goede vriendin van me, en ik haar liever te vriend houd dan hem. En met de ander omdat er zoveel gebeurd is dat ik er niet zoveel behoefte aan heb om hem te spreken.

Het 'goede-vrienden-blijven-met-ex-en' gebeuren werkt niet zo voor mij
Oud 26-04-2005, 10:05
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-04-2005 @ 00:35 :
Niet als je daardoor mensen gaat ergeren. Maar moet je dit zo nodig overal posten? Doe het dan 1x...
Oud 26-04-2005, 10:13
dummeltje
dummeltje is offline
M'n eerste ex, zie ik heel af en toe nog wel eens met uitgaan en dan praten we wel ff, en we spreken elkaar regelmatig op msn, maar verder niks.

En m'n andere ex, waarmee het nu een maand is, zie ik nog ongeveer 1 a 2 keer per week, en zijn nu goeie vrienden, of zoiets..
Oud 26-04-2005, 11:52
Brasco
Brasco is offline
Mijn ex is nu mijn beste vriendin.. bepraat alles met r, en het is nog steeds een erg bijzonder meisje voor me.. maar opnieuw een relatie beginnen gaat nou eenmaal niet.. en de vriendin die ik nu heb is ook harstikke leuk, lief en mooi.. alleen ik hou helaas niet zoveel van haar als dat ik van mn ex hou.. maar dat komt misschien nog wel..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 19:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zaterdag toevallig weer elkaar eens gezien. Gewoon begroet, verder nix. Daarna niet echt gesproken, de dag erna op MSN wel. Raar, meestal praten we meer IRL dan op MSN.
Oud 26-04-2005, 19:44
grandmommy
grandmommy is offline
ehhh mijn laatste ex laat zijn haar groeien en die daarvoor valt niet meer op meisjes. dat zegt genoeg denk ik.
Oud 26-04-2005, 20:21
Menahem
Menahem is offline
Ach, ik zie ze nooit echt meer. Het interesseert mij ook niet zo meer. Ieder zijn eigen leven enzo.

En ex'en die vrienden nemen en andersom is een big no-no
Oud 26-04-2005, 20:33
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Menahem schreef op 26-04-2005 @ 21:21 :

En ex'en die vrienden nemen en andersom is een big no-no

vertel mij wat, het zal mij een zorg zijn dat ie nu op jongens valt maar toen dacht ik ook van ' oookeeeee.... ik dacht dat ik een meisje was '
Oud 26-04-2005, 20:39
Anaïs
Anaïs is offline
niet
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 20:49
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 26-04-2005 @ 21:33 :
vertel mij wat, het zal mij een zorg zijn dat ie nu op jongens valt maar toen dacht ik ook van ' oookeeeee.... ik dacht dat ik een meisje was '
Ironisch... Een vriend van mij vond mijn vriend een onzettend lekker ding. Voor de lol hebben we de afspraak gemaakt dat ALS het ooit uitgaat, hij hem mag hebben... Puur voor de lol dus. Ik zou hem echt afmaken als hij het echt doet!
Wel 'apart' als je dan ziet dat het echt gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 23:02
JCG
JCG is offline
niet, ik en exen gaan absoluut niet samen
Oud 26-04-2005, 23:19
Swissgrl
Swissgrl is offline
mwa, ik denk niet dat ik die nog ooit zie, ik woon inmiddels zo'n slordige 600 KM verderop
[QUOTE]Green Day schreef op 24-06-2005 @ 14:25 [/pl]: ik zweer het je :P ze is geniaal[/QUOTE] bla post-ster
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 08:50
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Flauros schreef op 26-04-2005 @ 08:41 :
Schaam jij je niet?!
Waarvoor?
Oud 27-04-2005, 09:01
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 27-04-2005 @ 09:50 :
Waarvoor?
Zo'n groot leeftijdsverschil
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 09:15
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
little nemo schreef op 23-04-2005 @ 15:26 :
niet
Oud 27-04-2005, 12:35
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Sketch schreef op 27-04-2005 @ 10:01 :
Zo'n groot leeftijdsverschil
Nou dan hou ik de rest maar voor me.
Oud 28-04-2005, 11:42
Flauros
Flauros is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 27-04-2005 @ 09:50 :
Waarvoor?
Zou je niet eerst wachten voordat ze fatsoenlijk kunnen praten?
Oud 28-04-2005, 11:45
yapo
yapo is offline
tis hier geen onzin, ontopic graag
Oud 28-04-2005, 12:16
deringmeester
deringmeester is offline
met ex is nu mijn houdige sex-partner.
Oud 28-04-2005, 14:03
fractuur
fractuur is offline
Mjah.. ik kende hem amper voor we wat kregen (omstandigheden, omstandigheden..) en nadat ik het uit had gemaakt spreek ik hem minder en minder. Hij spreekt me nog wel eens aan op msn ofzo, maar ik heb niet zo veel meer met hem. In die relatie ben ik tegen dingen aangelopen, waarbij ik nu zoiets heb van: laat maar, ik hoef je niet meer zonodig te spreken.
Oud 28-04-2005, 15:38
sicilion
sicilion is offline
niet
Oud 28-04-2005, 17:24
ScrapMetal
ScrapMetal is offline
nee, hard geprobeerd om er nog vrienden mee te worden,maar kwam erachter dat ze allemaal onaardige dingen over me zei, sindsdien zijn mijn ogen geopend en wil ik niet mee omgaan
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 18:17
Verwijderd
Met mn laatste ex is het nu denk ik zo'n half jaar uit, en in het begin ging het wel goed. Een beetje te goed, toen kregen we heeel erg ruzie. Werd ik een hele tijd genegeerd, en toen was het ineens weer goed.
Nu gaat het eigenlijk precies zoals ik het wil hebben, gezellig maar niet te

de andere zie ik helemaal niet meer, maar als ik hem tegen kom is het wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 18:26
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Flauros schreef op 28-04-2005 @ 12:42 :
Zou je niet eerst wachten voordat ze fatsoenlijk kunnen praten?
Ze waren ouder.
Oud 28-04-2005, 21:36
Aurora
Aurora is offline
Ik ga er niet mee om

Najah, eentje spreek ik heeeel af en toe op MSN nog, en dat is altijd wel leuk
Oud 28-04-2005, 21:57
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 28-04-2005 @ 19:26 :
Ze waren ouder.
Goh

Ontopic: We komen elkaar af en toe nog tegen. Tot nu toe is dat nooit zo'n lolletje geweest omdat hij het er nog erg moeilijk mee heeft. Hopelijk zal dat later wat makkelijker gaan.

Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 21:59.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 22:29
Verwijderd
Ik ga niet met mijn exen om.
Ze hebben het allebei op zo'n lullige manier uitgemaakt dat ik ze ongelooflijke eikels vind. Ze wilden trouwens ook niet meer met mij omgaan hoor.
Alleen de jongen met wie ik wat had toen ik 13 was groette ik nog vriendelijk als ik 'm later tegenkwam enzo, maarja dat deed me niet zoveel meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten