Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() "Hey, je hebt een nieuwe vriend, he?" "Ja, klopt" *straalt* "Is-ie leuk?" ![]() Eh... ja, ik vind van wel ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het een rare vraag ja, vooral omdat mijn vriend achter mij stond en die jongen volgens mij vooral dat derde biertje niet meer kan vasthouden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind het echt irritant, als ze denken dat je tweeling bent en dan nog niet eens zien dat ik twee jaar ouder ben ![]() ![]() Vrijdag: Zijn je ouders weg dan? Terwijl ik al de hele avond aan het praten was over dat ik een week alleen thuis was ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan moeten er veel treinen een station binnen, ofzo, en dan moet ie wachten op de treinen die eerder waren.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
"Heb jij ook een mamma?"
^ Maar voor kleuters mag dat. ![]() En idd vragen als: "Is ie leuk?" over degene met wie je een relatie hebt. De vraag of mijn zusjes en ik zusjes zijn. Als het antwoord dan ja is, volgt er regelmatig de vraag wie er dan ouder is. En als blijkt dat ik de oudste ben, zijn ze vaak erg verbaasd. (Kan er niet mee zitten. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"nee, ik heb een geestelijke storing waardoor ik dwangmatig alle boeken naar de balie moet komen brengen.... kben zo terug met de rest...." (met dank aan Guido Weyers) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zat laatst in de trein, naast me kwam een oudere man zitten, zijn vrouw ging voor ons zitten - met de rug naar ons toe; 't was druk. Toen kwam de conducteur en liet ik m'n OV zien, de man liet zijn kaartje knippen en wilde toen zijn kortingskaart pakken. Zei de conducteur;'Meneer, dat hoeft niet, uw vrouw heeft hem al laten zien.'. Hij dacht dat ík zijn vrouw was ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() cup B, dus niet zoveel aan te zien ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() kijk... over vis verschillen de meningen (hoewel iedereen het erover eens zal zijn dat bijv. zalm wel een dier is ![]() En dan ook nog zeggen dat het geen dier is, maar een vogel. AAARGH ![]() @ sarah: idd even dom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
De Kantine |
Wat is de raarste vraag die iemand je ooit heeft gesteld? dr dribble | 7 | 09-01-2006 09:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |