Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2005, 10:22
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Al dit gedoe met de context van dit en van dat… Het gaat er niet om of je iemand een zoen op zijn mond geeft, tongt of met degene naar bed gaat. Het gaat om de gedachte erachter, als jij gevoelens hebt voor iemand en je gaat gezellig de hele avond lopen flirten en sjansen met degene (wat duidelijk gebeurt is, anders kom je niet tot die semi-vriendschappelijke zoen) dan is dat vreemdgaan en moet je jezelf afvragen wat je eraan wilt doen (wat de topic starter overigens al doet).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2005, 12:08
dragonstorm
dragonstorm is offline
hehe, eindelijk zegt iemand het
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 16:41
fryskfamke
fryskfamke is offline
Kan toch wel... Marjah. het is maar net waarom..?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 18:08
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 18-05-2005 @ 11:22 :
Al dit gedoe met de context van dit en van dat… Het gaat er niet om of je iemand een zoen op zijn mond geeft, tongt of met degene naar bed gaat. Het gaat om de gedachte erachter, als jij gevoelens hebt voor iemand en je gaat gezellig de hele avond lopen flirten en sjansen met degene (wat duidelijk gebeurt is, anders kom je niet tot die semi-vriendschappelijke zoen) dan is dat vreemdgaan en moet je jezelf afvragen wat je eraan wilt doen (wat de topic starter overigens al doet).
Dus als je met iemand naar bed gaat, maar er zit geen gevoel achter, is het niet vreemdgaan? Of lees ik het nu verkeerd, dat zal wel
Oud 20-05-2005, 21:08
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Dus als je met iemand naar bed gaat, maar er zit geen gevoel achter, is het niet vreemdgaan? Of lees ik het nu verkeerd, dat zal wel
Als je een open relatie hebt en je hebt dat van tevoren met elkaar besproken, dan hoeft sex met een ander geen vreemdgaan te zijn.

Maar het punt is hier gewoon dat ik vind dat vreemdgaan in eerste instantie iets geestelijks is. M.a.w. als jij heel de avond willens en wetens loopt te flirten en te sjanzen en daardoor gevoelens voor iemand krijgt dan vind ik dat al vreemdgaan. En of je dan iemand b.v. alleen een zoen op de mond geeft of orale sex hebt doet er dan niet meer toe (behalve dan dat het tweede iets pijnlijker is voor degene waar op vreemd gegaan wordt)

En: Maar natuurlijk, in een doorsnee relatie ga je niet met anderen naar bed.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 22:16
Verwijderd
Ligt eraan in welke omstandigheden natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 12:52
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 20-05-2005 @ 22:08 :
Als je een open relatie hebt en je hebt dat van tevoren met elkaar besproken, dan hoeft sex met een ander geen vreemdgaan te zijn.

Maar het punt is hier gewoon dat ik vind dat vreemdgaan in eerste instantie iets geestelijks is. M.a.w. als jij heel de avond willens en wetens loopt te flirten en te sjanzen en daardoor gevoelens voor iemand krijgt dan vind ik dat al vreemdgaan. En of je dan iemand b.v. alleen een zoen op de mond geeft of orale sex hebt doet er dan niet meer toe (behalve dan dat het tweede iets pijnlijker is voor degene waar op vreemd gegaan wordt)

En: Maar natuurlijk, in een doorsnee relatie ga je niet met anderen naar bed.
Vreemdgaan vind ik in principe ook wel iets geestelijks, maar geen schadelijk vreemdgaan. Het kan iedereen overkomen. Dan is de kunst pas om er niet aan toe te geven en van de persoon in kwestie af te blijven
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 16:16
American*Dream
American*Dream is offline
Het is in principe geen vreemdgaan, maar ik denk dat jij je er niet zo lekker bij voelt(de) omdat jij het idee had dat de vonk toch wel een beetje oversloeg. En dan kan het op een gegeven moment dus wel verkeerd zijn, omdat jij door hem op zn mond te zoenen misschien meer bijbedoelingen voelde dan alleen "dag goede vriend van mij, weltrusten en tot morgen!" of zo iets dergelijk
Oud 21-05-2005, 17:09
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ligt eraan welke bedoeling(en) erachter zaten..
Oud 21-05-2005, 17:54
Lieved
Lieved is offline
Citaat:
vrancken_anke schreef op 02-05-2005 @ 18:20 :
Dan zijn we toch al met 2
Nou, tel mij er dan ook maar bij op hoor

Ik vind een kus op de mond in principe geen vreemdgaan, maar jij vind die jongen op een speciale manier leuk en er zit dus iets achter zegmaar..als je nog begrijpt wat ik bedoel dus is het voor je vriend niet zo leuk lijkt me, ik zou proberen niet teveel contact met die jongen te zoeken. kijk, je vriend die heb je zegmaar en iemand die al een relatie heeft (die jongen) en waar jij op valt is altijd spannend maar wat je kunt vergeten is dat als je het door gaat zetten (relatie beeindigen, iets met die jongen beginnen) wel eens een grote fout kunt maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten