Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2005, 08:33
ilse
ilse is offline
..en me knuffel gaat morgen gewoon mee naar me opname
Oud 22-05-2005, 09:26
Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
ilse schreef op 22-05-2005 @ 09:33 :
..en me knuffel gaat morgen gewoon mee naar me opname
Hey Ilse

Dan wens ik jou veel sterkte ermee.
Ik denk dat ik mijn knuffel ook mee neem naar Therapy
maare dan wel die kleine die past in mijn broekzak

Succes,

gr,tieneke
Oud 22-05-2005, 09:30
ilse
ilse is offline
Citaat:
Tieneke schreef op 22-05-2005 @ 10:26 :
Hey Ilse

Dan wens ik jou veel sterkte ermee.
Ik denk dat ik mijn knuffel ook mee neem naar Therapy
maare dan wel die kleine die past in mijn broekzak

Succes,

gr,tieneke
ik zet em gewoon in me bed, haha. en t boeit me dan echt niet wat de anderen ervan denken, tis iets van mij
haha, cool

thnx
(K) ilse
Oud 22-05-2005, 11:17
Verwijderd
Op mijn twaalfde zijn mijn knuffels verhuisd naar een schoenendoos, waar ze het heel chill samen hebben.

Een tijdje terug was ik na een lange tijd niet bij mijn ouders te zijn geweest weer terug, en toen had mijn broertje mijn knuffels in mijn bed gedaan. Dat was wel leuk, de geur ervan maakt echt veel los
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 16:39
Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 22-05-2005 @ 12:17 :
Op mijn twaalfde zijn mijn knuffels verhuisd naar een schoenendoos, waar ze het heel chill samen hebben.

Een tijdje terug was ik na een lange tijd niet bij mijn ouders te zijn geweest weer terug, en toen had mijn broertje mijn knuffels in mijn bed gedaan. Dat was wel leuk, de geur ervan maakt echt veel los
Dat zou ik nou nooit kunnen en nooit doen kan het niet over me hard brengen

gr,tieneke
Oud 22-05-2005, 23:36
Sommetje
Sommetje is offline
Nee, omdat ik toch als van mijn bed aftrap als ik slaap.
Oud 23-05-2005, 08:50
Verwijderd
Ohja. Ik heb vroeger een gele knuffelbeer gehad die op een gegeven moment zo gevormd was dat ie precies in mijn armen paste, en toen die te oud werd, heb ik op Valentijnsdag een grotere, bruine knuffelbeer gekregen van mijn vriend en daar slaap ik nog mee. Vindt mijn vriend niet zo leuk want hij moet de aandacht delen

Ik weet trouwens niet waar die gele beer is gebleven van het weekend maar eens gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 20:40
Verwijderd
nooit gedaan..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 09:06
Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 24-05-2005 @ 21:40 :
nooit gedaan..
Dan ben jij een uitzondering want de meeste baby's krijgen echt wel een knuffel...

gr,tieneke
Oud 25-05-2005, 10:36
Verwijderd
Oh, & of ik met knuffel slaap.
Ik vind het heerlijk om een knuffel in mn armen te hebben
als ik ga slapen. Vooral als ik verdrietig ben of als ik pieker.
Het is gewoon fijn voor mezelf en geeft mij een veilig gevoel.

Tevens als ik bel heb ik ook vaak knuffel vast als ik bel, maar dat is ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 16:06
Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
forever schreef op 25-05-2005 @ 11:36 :
Oh, & of ik met knuffel slaap.
Ik vind het heerlijk om een knuffel in mn armen te hebben
als ik ga slapen. Vooral als ik verdrietig ben of als ik pieker.
Het is gewoon fijn voor mezelf en geeft mij een veilig gevoel.

Tevens als ik bel heb ik ook vaak knuffel vast als ik bel, maar dat is ander verhaal.
Je haalt me de woorden uit de mond

gr.tieneke
Oud 30-05-2005, 00:31
3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
ik heb geen knuffel, maar wel 4 kabouters die me 's nachts komen storen als ik in bed lig.. frustrerend
Oud 30-05-2005, 00:59
Verwijderd
Citaat:
3gg!3*4ng3rf!5t schreef op 30-05-2005 @ 01:31 :
ik heb geen knuffel, maar wel 4 kabouters die me 's nachts komen storen als ik in bed lig.. frustrerend
zo grapjas, wordt het niet eens tijd voor een ban?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 08:29
Verwijderd
Ja. Vooral als ik verdrietig ben, me alleen voel, of het koud voel. En hij ligt sowieso altijd bij mij in bed. Mijn ex vond het zelfs niet leuk toen ik m'n knuffel een keer meenam naar hem toe.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 11:32
3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 30-05-2005 @ 01:59 :
zo grapjas, wordt het niet eens tijd voor een ban?
nein.. k geef toch ook serieus antwoord, ik zeg dat k er geen heb.. altijd maar alles serieus moeten doen.. bah
Oud 30-05-2005, 17:47
Donny must die
Donny must die is offline
Ik slaap met zon opblaaspop
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 18:22
Kuikie
Kuikie is offline
ik slaap nog met knuffels

omdat ik me anders alleen voel in bed
Oud 30-05-2005, 19:58
indigo
indigo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-05-2005 @ 14:50 :
ik slaap met een knuffel omdat ik het fijner vind slapen als ik iets heb om vast te houden
Oud 30-05-2005, 20:23
Roobe
Roobe is offline
Ik wilde vroeger, nouja tijdje geleden, nog weleens in slaap vallen met een knuffeltje dat ik ooit eens heb gekregen van mijn vriendin destijds. Ook toen het al een tijdje uit was. Alhoewel haar luchtje er steeds meer af ging heeft het zijn/haar waarde nooit verloren. Misschien geloofde ik wel dat ik over haar zou dromen als ik met dit knuffeltje in slaap viel. Misschien kon ik haar zo nog een klein beetje bij me hebben toen het al een tijdje uit was.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 07:42
Tieneke
Tieneke is offline
Ik ben gister op de kermis geweest en ik heb 3 nieuwe knuffels en ze zijn allemaal op me bed neergezet.......
doe ze voorlopig ook niet weg

groetjes tieneke
Oud 01-06-2005, 19:04
Verwijderd
Mijn knuffels zijn heerlijk! ik heb er echt heel veel omdat ik altijd al ik een liefe knuffel zie die geen 'botten' heeft hem meteen wil meenemen. Helaas steet het grootste deel hievan nu in de schuur, want er gaat nogal makkelijk huismeit in zitten en daar ben ik super allergisch voor. Heb er toch altijd wel twee of drie op bed, waarvan in er een vaak onder mijn slaapshirt stop, lekker zacht tegen mijn buik
Vooral als ik me verdrietig voel een grote troost, maar ok gewoon om me rustig te voelen na een drukke dag en makkelijker te kunnen slapen.

Love,
Elize
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Roobe schreef op 30-05-2005 @ 21:23 :
Ik wilde vroeger, nouja tijdje geleden, nog weleens in slaap vallen met een knuffeltje dat ik ooit eens heb gekregen van mijn vriendin destijds. Ook toen het al een tijdje uit was. Alhoewel haar luchtje er steeds meer af ging heeft het zijn/haar waarde nooit verloren. Misschien geloofde ik wel dat ik over haar zou dromen als ik met dit knuffeltje in slaap viel. Misschien kon ik haar zo nog een klein beetje bij me hebben toen het al een tijdje uit was.
Ga je het ritueel verbranden zodra je een nieuwe relatie hebt?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 22:12
Blues
Blues is offline
Zit tussen je oren, je DENKT dat je iets nodig hebt om vast te houden maar dat hoeft niet zo te zijn, al is het een knuffel, een kussen, een partner of een dooie bever. Het ruikt allemaal hetzelfde naar 2 nachten intensief gebruik en in je bed laten liggen...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 16:45
saartjeh
saartjeh is offline
jupz, toen ik tussen 0 en 2 was had ik een klein geel beertje met de originele naam die ik later bedacht: gele beertje

later sliep ik nog wel eens met mijn postbank leeuw die ook postbank leeuw heette

ik had ook nog een haasje met de iets meer originele naam: haasje pluis ("sara gaat slapen in een heel warm huis, samen met haasje pluis" was het dan altijd voordak ging slapen toen ik 4 was ofzow)

toen me ouders gingen scheiden kregen mijn broertje en ik beiden wat van mijn pa, mijn broertje ratjes en ik een knuffel (die, hoe ironisch, mijn moeder had gekocht) het was een vrouwelijke kerstbeer met de naam beerin

maar vanaf dak 2 was had ik altijd mijn konijn genaamd konijn
daar slaap ik nog steeds mee en ook als mijn vriend bij mij slaapt issie iig in de kamer aanwezig
ik snap niet wrom ik me daar voor zou moeten schamen, het ligt gwoon lekkerder met iemand naast je dus als mijn vriend er nie was/is, dan heb ik mijn konijn naast me

vroeger had ik altijd een kat als knuffel en die noemde ik spookie en die kon veranderen in een vlieg als ik op school was zodat ie alles kon meemaken en s'avonds als ik te moe was om het aan konijn te vertellen had ik dus een goede oplossing om mijn konijn niet te verwaarlozen of dingen te verzwijgen. wel slim bedacht opzich

nu knuf ik heel soms zeg maar met mijn konijn, alhoewel de laatste keer wel heeel lang geleden is
vannacht nog sliep ik met een ander konijntje die ik nog geen naam heb gegeven. heb ik van mijn opa en oma gekregen net als konijn, 15 jaar later, toen ik 17 werd.

naja das mijn knuffel geschiedenis
Oud 03-06-2005, 18:18
dromenvanger
dromenvanger is offline
Ik slaap al heel m'n leven met een knuffel. En sinds m'n 3e is dat met Minnie Mouse, aka Mousje.
Zij slaapt bij mij omdat het op de 1 of andere manier veilig voelt
Plus ik ben zo bijgelovig om haar altijd 1 slaapwelkusje te moeten geven nadat het licht uit is. Of een oneven getal.
En ze geeft me soms troost.
Uh.
Oud 03-06-2005, 18:33
Verwijderd
Ik heb nooit zonder knuffels geslapen.
Heb zelfs een duim knuffeltje - een washand met een hoofd en een muts gevuld met 'knuffelvulling' - genaamd: Popje. En ook al duim ik eigenlijk nauwelijks meer, als ze niet in mijn bed ligt slaap ik toch nét iets minder lekker.
Voor de rest heb ik altijd een beer tegen me aangedrukt en lig ik met mijn hoofd op een grote (platte, hehe) hond.

Oh en als ik me in zo'n een ernstig stadium van woede bevind of dat ik naar boven ben gerend en moet huilen (of gewoon heel verdrietig ben) dan wordt mijn beer ook als troost-object gebruikt en mijn popje gebruik ik om op zulke momenten rustig te worden.

Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 18:50
Tieneke
Tieneke is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 03-06-2005 @ 19:33 :
Ik heb nooit zonder knuffels geslapen.
Heb zelfs een duim knuffeltje - een washand met een hoofd en een muts gevuld met 'knuffelvulling' - genaamd: Popje. En ook al duim ik eigenlijk nauwelijks meer, als ze niet in mijn bed ligt slaap ik toch nét iets minder lekker.
Voor de rest heb ik altijd een beer tegen me aangedrukt en lig ik met mijn hoofd op een grote (platte, hehe) hond.

Oh en als ik me in zo'n een ernstig stadium van woede bevind of dat ik naar boven ben gerend en moet huilen (of gewoon heel verdrietig ben) dan wordt mijn beer ook als troost-object gebruikt en mijn popje gebruik ik om op zulke momenten rustig te worden.
Weet je ik heb ook als ik verdriet heb de neiging om in me knuffel te huilen maar alleen de knuffel wordt daar zo geel van (als de knuffel wit is)
Had ik in de tijd dat ik nog heel veeeeel huilde het savonds

"gr,tieneke
Oud 03-06-2005, 18:53
Verwijderd
Ik heb vooral de neiging in knuffels te gaan knijpen, als ik ECHT heel boos of verdrietig ben, vooral omdat ik anders mezelf ga bijten of knijpen en dat vind ik bij nader inzien niet zo succesvol.
Als ik tegen mijn knuffels aan huil dan worden ze meestal zwart-bruin-grijzig van mijn make up.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 03:47
SuperAn
SuperAn is offline
Wel ik word dit jaar twintig en slaap ook nog steeds met een knuffel. Gewoon omdat het zo fijn vertrouwd is na al die jaren ;-) 't is nu eenmaal een schat van een beest
Reageren

Regels voor berichten