Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan nu ff niet overleggen met Evil Devolution, maar het lijkt mij opzich wel goed hoor als je zowel deelnemer als verteller ben. Maar nu ga ik niet teveel meer posten, want anders is het topic veel te snel vol ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
- dorpelingen hangen weerwolf 1 (nog 2 wolven, 2 dorpeling) - weerwolven eten dorpeling 1 (nog 2 wolven, 1 dorpeling) - dorpeling hangt weerwolf 2 (nog 1 wolf, 1 dorpeling) - weerwolf eet dorpeling, maar is wolfsbane (nog 1 wolf, 1 dorpeling) - dorpeling hangt laatste weerwolf (1 dorpeling over) dus.... was het spel nog niet gedaan??
||
Citaat:
![]() ![]() En ja, ik was natuurlijk overduidelijk een weerwolf. Ik heb me werkelijk verbaasd over hoe lang ik erin heb mogen blijven zeg! ![]() Volgens mij heeft hanneke trouwens gelijk ![]() 1 Skilly 2 Femic 3 hanneke~15 4 Nootsen 5 Biertank 52 6 Flowtje 7 Tejay 8 Balance 9 10 11 12 13 14 15 Spelleiders: Evil Devolution ABgirl
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar als je me het nu betaald gaat zetten zal dat vast niet best uitpakken, want d'r zal vrij weinig kans zijn dat ik wederom weerwolf ben.
||
Citaat:
Ik verdacht Balance al de hele tijd, en dat wist zij wel, maar liefde maakt blind zoals eerder al gezegd werd.
||
Citaat:
Overigens: wie heb je allemaal beschermd doezel? Ik wil wel weten of we soms bijna die persoon hadden gekozen of dat je d'r telkens ver naast zat.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben trouwens wel degelijk vrouwelijk, dat is weer verkeerd begrepen in de post waarin de uitslag wordt gegeven. ![]() Nog ff mijn mening over alles. Er werd dikwijls gezegd dat de tovenaar het spel precies niet begreep, maar dat deed ik dus wel. Ik snap ect niet hoe het kwam dat ik altijd ernaast zat. En dat TRA opgehangen wordt is ook min of meer door mij, ik wist het op het einde gewoon niet meer. ![]() Citaat:
Ok, in de juiste volgorde: Spoonie beschermd, gestemd op balance, TRA beschermd, skilly beschermd, gestemd op balance, ******** beschermd, op TRA gestemd, egged beschermd. Blijkbaar heb ik er 1 gemist ![]() Ik doe dus deze keer ook niet meer mee. Niet alleen omdat ik er niet echt goed in ben maar ook omdat mijn examens binnenkort beginnen ![]() Succes iedereen met het volgende spel! Ik vond het in elk geval erg leuk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kwibus was een weerwolf ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hint, je kan mss es beginnen met mij te beschermen, want ik heb het nog nooit lang uitgehouden in dit spel ![]()
||
Citaat:
Of 20 euro? Of beter zeg me wat je ben ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |