Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2005, 17:22
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:20 :
Ik ontken niets. Ik weet alleen niets van een priveforum af. Verder doet het mij vrij weinig dat je mij ongeloofwaardig vind. Ga vooral verder spammen op Onzin zou ik zeggen.
Ik ontken niets.

Ik weet alleen niets van een priveforum af.

Erg snugger ben je niet echt he??

Dat spammen zal ik zo doen, maak je maar geen zorgen over mijn forumactiviteiten.
Oud 07-06-2005, 17:22
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:20 :
Ik ontken niets. Ik weet alleen niets van een priveforum af. Verder doet het mij vrij weinig dat je mij ongeloofwaardig vind. Ga vooral verder spammen op Onzin zou ik zeggen.
Ik zou je zo je woorden kunnen laten inslikken
Oud 07-06-2005, 17:23
RanC
RanC is offline
Aangezien je zoveel lijkt te weten, deel je wijsheid eens.
Oud 07-06-2005, 17:24
RanC
RanC is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 07-06-2005 @ 18:22 :
Ik ontken niets.

Ik weet alleen niets van een priveforum af.

Erg snugger ben je niet echt he??

Dat spammen zal ik zo doen, maak je maar geen zorgen over mijn forumactiviteiten.
Ik ontken niet dat ik van meerdere forums afweet. Ik kan zo een forum opnoemen waar zowel ik als andere forummers opzitten. Maar dat woordje "prive" doet het hem nou net. Ik ken geen priveforums.
Oud 07-06-2005, 17:26
Marcade
Marcade is offline
Komt er nou nog iemand met een link naar het forum of gaan jullie 200 posts lang met modder en geruchten gooien.
Oud 07-06-2005, 17:26
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:24 :
Ik ontken niet dat ik van meerdere forums afweet. Ik kan zo een forum opnoemen waar zowel ik als andere forummers opzitten. Maar dat woordje "prive" doet het hem nou net. Ik ken geen priveforums.
Aha?Je krabbelt al terug
Oud 07-06-2005, 17:27
RanC
RanC is offline
Nee hoor. Ik krabbel niet terug. Verder weten jullie akelig veel van zo'n priveforum. Misschien heeft dat forum een lek? Aangezien jullie insinueren dat jullie er niet posten...
Oud 07-06-2005, 17:29
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:27 :
Nee hoor. Ik krabbel niet terug. Verder weten jullie akelig veel van zo'n priveforum. Misschien heeft dat forum een lek? Aangezien jullie insinueren dat jullie er niet posten...
-Mouna dankt jonathan-
Oud 07-06-2005, 17:30
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:24 :
Ok, geen priveforum. Maar jij en je no-life vriendjes van dit forum forum. Zo goed?
Oud 07-06-2005, 17:31
RanC
RanC is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 07-06-2005 @ 18:30 :
Ok, geen priveforum. Maar jij en je no-life vriendjes van dit forum forum. Zo goed?
Zegt iemand van Onzin.
Oud 07-06-2005, 17:32
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:27 :

Verder weten jullie akelig veel van zo'n priveforum. Misschien heeft dat forum een lek?

Je post er zelf ook, doe dan niet zo schijnheilig met 'dat forum'. Ben je nu bang dat we dingen gezien/gelezen hebben die we eigelijk niet hoorden te lezen?
Oud 07-06-2005, 17:34
RanC
RanC is offline
Bewijs het maar. Mijn naam is haas.
Oud 07-06-2005, 17:34
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:31 :
Zegt iemand van Onzin.

Dat ik op onzin post heeft daarmee niets te maken. Ik ben niet diegene die met anderen op een ander forum smiechterig over anderen praat omdat ik zo laf ben om t op dit forum te zeggen. Lekker sneaky met mn pixelvriendjes roddelen en anderen uitschelden e.d Oehh wat ben ik toch lekker jaloers op jou en je vriendjes die op dat forum posten.
Oud 07-06-2005, 17:35
potraviny
potraviny is offline
je kan toch gewoon evito.nl zeggen, wat kontdraaien jullie
Oud 07-06-2005, 17:37
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
potraviny schreef op 07-06-2005 @ 18:35 :
je kan toch gewoon evito.nl zeggen, wat kontdraaien jullie
Eindelijk
Oud 07-06-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
dingokoning schreef op 07-06-2005 @ 18:34 :

Dat ik op onzin post heeft daarmee niets te maken. Ik ben niet diegene die met anderen op een ander forum smiechterig over anderen praat omdat ik zo laf ben om t op dit forum te zeggen. Lekker sneaky met mn pixelvriendjes roddelen en anderen uitschelden e.d Oehh wat ben ik toch lekker jaloers op jou en je vriendjes die op dat forum posten.
Oud 07-06-2005, 17:40
RanC
RanC is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-06-2005 @ 18:39 :
Ach, iemand die via-via Nare probeert zwart te maken moet zoiets vooral zeggen.
Oud 07-06-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:40 :
Via-Via?Gelukkig ben ik gewoon discreet he, iets wat ik niet van jou kan zeggen
Oud 07-06-2005, 17:42
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Iemand die slijmt en het achteraf ironie noemt moet vooral zoiets zeggen
Oud 07-06-2005, 17:43
potraviny
potraviny is offline
Citaat:
Dat moet jou dan toch aanspreken, net was het nog de overloper
Oud 07-06-2005, 17:43
RanC
RanC is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-06-2005 @ 18:41 :
Via-Via?Gelukkig ben ik gewoon discreet he, iets wat ik niet van jou kan zeggen
"Discreet".

Yeah, right.
Oud 07-06-2005, 17:44
RanC
RanC is offline
Citaat:
potraviny schreef op 07-06-2005 @ 18:43 :
Dat moet jou dan toch aanspreken, net was het nog de overloper
Niet op de manier waarop het gebeurde.
Oud 07-06-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:43 :
"Discreet".

Yeah, right.
Pak het woordenboekje er maar bij broekje
Oud 07-06-2005, 17:46
RanC
RanC is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-06-2005 @ 18:44 :
Pak het woordenboekje er maar bij broekje
Nee, een cynische opmerking uit z'n context rukken en dan moord en brand schreeuwen is zeer discreet.

Verder: pot, ketel, zwart.

Als iemand een woordenboek nodig heeft, dan ben jij dat over het algemeen.
Oud 07-06-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:46 :
Nee, een cynische opmerking uit z'n context rukken en dan moord en brand schreeuwen is zeer discreet.

Een cynische opmerking?Die zal ik onthouden als ik bezig ben discriminerende opvattingen uit een te zetten.

Verder: please get a life

Nee neem jij dan een teiltje voor al je hielenlikkerij
Oud 07-06-2005, 17:49
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:46 :

het aloude pot,ketel,zwart gedoe helpt dit keer niet.

Volgens mij zit je met jezelf in de knoop, je weet niet welke keuze je moet maken.

Misschien helpt t als je ff naar dat andere forum gaat en om advies gaat vragen hoe je ons het beste kan 'dissen' wellicht heb je succes en is 1 van je vriendjes online.
Oud 07-06-2005, 17:50
RanC
RanC is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-06-2005 @ 18:48 :
Een cynische opmerking?Die zal ik onthouden als ik bezig ben discriminerende opvattingen uit een te zetten.
Mwoah, ik vond het niet zo discriminerend hoor. Tenminste, als je meer dan slechts dat ene screenshot hebt gezien.

Citaat:
Verder: please get a life
Back at you.

Citaat:
Nee neem jij dan een teiltje voor al je hielenlikkerij
Is goed hoor. Maar noem dan eens wat namen van mensen wiens hielen ik lik. Ik heb blijkbaar last van selectief geheugenverlies.
Oud 07-06-2005, 17:50
RanC
RanC is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 07-06-2005 @ 18:49 :
het aloude pot,ketel,zwart gedoe helpt dit keer niet.

Volgens mij zit je met jezelf in de knoop, je weet niet welke keuze je moet maken.

Misschien helpt t als je ff naar dat andere forum gaat en om advies gaat vragen hoe je ons het beste kan 'dissen' wellicht heb je succes en is 1 van je vriendjes online.
Och, ik zie niet in waarom ik jullie zou moeten "dissen". Ik vind deze hele "discussie" wel grappig. We zijn allemaal hypocriet!
Oud 07-06-2005, 17:51
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:50 :
Och, ik zie niet in waarom ik jullie zou moeten "dissen". Ik vind deze hele "discussie" wel grappig. We zijn allemaal hypocriet!
Als je het niet inziet, waarom probeer je het dan?

Hypocriet? Jij misschien.
Oud 07-06-2005, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Mwoah, ik vond het niet zo discriminerend hoor. Tenminste, als je meer dan slechts dat ene screenshot hebt gezien.
Ik heb er heel wat meer gezien en ik moet zeggen dat het me kotsneigingen bezorgde.Vraag jij je trouwens niet af waarom iemand zich geroepen voelde me te waarschuwen als het niet zo serieus bedoeld was?En trouwens dan nog blijft het fout. Discriminatie is discriminatie punt.

Citaat:
Back at you.
Ik heb het nu jij nog

Citaat:
Is goed hoor. Maar noem dan eens wat namen van mensen wiens hielen ik lik. Ik heb blijkbaar last van selectief geheugenverlies.
Ow je hebt je dus toch nog weten los te weken van nare man's kont?Petje af jongen.
Oud 07-06-2005, 17:55
RanC
RanC is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 07-06-2005 @ 18:51 :
Als je het niet inziet, waarom probeer je het dan?

Hypocriet? Jij misschien.
"Dissen" is voor zover mijn kennis van de hiphopscene gaat iemand "uitlullen". Tot zover is dat nog niet mijn bedoeling nog poging geweest.

Verder vind ik je hele mening van "slijmen" nogal hypocriet. Je kent namelijk mijn virtuele pixel-ik niet. Ach, misschien het bevooroordeelde beeld dat je pixel-vriendinnetje kakelville van mij heeft...
Oud 07-06-2005, 17:55
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dude voor iemand die internet 'maar' internet vind, blijf je behoorlijk lang rondhangen in dit topic en zit je behoorlijk lang serieus op de replies in te gaan.
Oud 07-06-2005, 17:56
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:55 :
"Dissen" is voor zover mijn kennis van de hiphopscene gaat iemand "uitlullen". Tot zover is dat nog niet mijn bedoeling nog poging geweest.

Verder vind ik je hele mening van "slijmen" nogal hypocriet. Je kent namelijk mijn virtuele pixel-ik niet. Ach, misschien het bevooroordeelde beeld dat je pixel-vriendinnetje kakelville van mij heeft...
Me dunkt dat je de definitie van het woordje ''internet'' waar je zo gewichtig mee smijt, nog niet door hebt
Oud 07-06-2005, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 07-06-2005 @ 18:55 :
Dude voor iemand die internet 'maar' internet vind, blijf je behoorlijk lang rondhangen in dit topic en zit je behoorlijk lang serieus op de replies in te gaan.
juistem
Oud 07-06-2005, 17:58
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:55 :

Ga je me nu een uitgebreide analyse geven van het woord 'dissen' ?. Je weet heus wel waar t voor staat.

Je mag me hypcriet vinden, maar of ik het ben is iets anders. Ik lees echter toch wel wat je zoal post op dit forum, en aangezien ik ook je reacties op dat andere forum heb gelezen kan ik toch wel spreken van enig slijmgedrag wat bij jou het geval is. Zo goed hoef ik jouw geval niet te kennen om een mening over je te kunnen vormen. Makelville heeft hier niets mee te maken, btw leuk grapje dat 'kakelville' heha..
Oud 07-06-2005, 17:58
RanC
RanC is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-06-2005 @ 18:54 :
Ik heb er heel wat meer gezien en ik moet zeggen dat het me kotsneigingen bezorgde.Vraag jij je trouwens niet af waarom iemand zich geroepen voelde me te waarschuwen als het niet zo serieus bedoeld was?En trouwens dan nog blijft het fout. Discriminatie is discriminatie punt.
Ach, die communist wist ook wel dat het niet zo bedoeld was. Verder was Nare juist totaal niet betrokken bij die hetze maar maakte hij per ongeluk een stoute opmerking die een aantal weken aan jou wordt doorgespeeld. Flauw hoor.

Citaat:
Ik heb het nu jij nog
Leuk voor je. Nu nog serieuze argumenten en ik ben tevreden.

Citaat:
Ow je hebt je dus toch nog weten los te weken van nare man's kont?Petje af jongen.
Ah, ik denk dat mijn hersencellen het beginnen te begrijpen. Je doelt zeker op het feit dat ik het vaak eens ben met hem? In dat geval wens ik je veel plezier met je "volgelingen" zoals MarkAlmighty, S., Mujahideen en anderen. Die zijn het namelijk ook altijd met je eens.
Oud 07-06-2005, 17:59
RanC
RanC is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-06-2005 @ 18:55 :
Ach, hetzelfde geld voor Dingokoning. Die heeft blijkbaar ook een leven zoals hij beweerd.
Oud 07-06-2005, 18:02
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:59 :
Ach, hetzelfde geld voor Dingokoning. Die heeft blijkbaar ook een leven zoals hij beweerd.
Ooh je denkt ik word van no-lifeheid beschuldigd, dan maar dingokoning meenemen. Het ging echter toch over jouw leveloosheid mbt het slijmen en ontkennen dat je ook op een ander forum zat.

Mja, je probeerde het nog
Oud 07-06-2005, 18:03
Marcade
Marcade is offline
Zelfs al zit RanC op dat evito forum; wat dan nog?

Als jullie weten wat er op dat forum speelt, zitten jullie er net zo hard op, of mis ik nou wat?
Oud 07-06-2005, 18:04
potraviny
potraviny is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:59 :
*wijs wijs wijs*
Oud 07-06-2005, 18:04
RanC
RanC is offline
Citaat:
potraviny schreef op 07-06-2005 @ 19:04 :
*wijs wijs wijs*
Oud 07-06-2005, 18:05
RanC
RanC is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 07-06-2005 @ 19:02 :
Ooh je denkt ik word van no-lifeheid beschuldigd, dan maar dingokoning meenemen. Het ging echter toch over jouw leveloosheid mbt het slijmen en ontkennen dat je ook op een ander forum zat.

Mja, je probeerde het nog
Ik ontken nergens dat ik op een ander forum zit. Ik ontken dat ik op een priveforum zit. Leer begrijpend lezen.
Oud 07-06-2005, 18:06
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-06-2005 @ 19:03 :
Zelfs al zit RanC op dat evito forum; wat dan nog?

Als jullie weten wat er op dat forum speelt, zitten jullie er net zo hard op, of mis ik nou wat?
Haha ik heb wel wat beters te doen dan op zo'n forum te zitten.

No thanks

Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 19:04 :
-_-
Oud 07-06-2005, 18:09
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 18:58 :
Ach, die communist wist ook wel dat het niet zo bedoeld was. Verder was Nare juist totaal niet betrokken bij die hetze maar maakte hij per ongeluk een stoute opmerking die een aantal weken aan jou wordt doorgespeeld. Flauw hoor.
Ow maakte hij daarom keer op keer discriminerende opmerkingen over een bepaalde bevolkingsgroep?Nou fantastisch dat die (flauwegrappen) zo bij hem in de smaak vallen dat hij ze keer op keer herhaalt

Citaat:
Leuk voor je. Nu nog serieuze argumenten en ik ben tevreden.
Argumenten voor het feit dat jij geen noemenswaardig leven hebt?Zie je gezeik

Citaat:

Ah, ik denk dat mijn hersencellen het beginnen te begrijpen. Je doelt zeker op het feit dat ik het vaak eens ben met hem? In dat geval wens ik je veel plezier met je "volgelingen" zoals MarkAlmighty, S., Mujahideen en anderen. Die zijn het namelijk ook altijd met je eens.
Ik doel op je gekruip, hier en in dat felicitatie topic van hem.

En ik snap niet waar je heen wilt met dat volgelingen onzin en weet je het kan me ook niet schelen.

Ik heb meer dan schoon genoeg van jou, tot bij voorkeur nooit meer
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 07-06-2005 @ 19:06 :
Haha ik heb wel wat beters te doen dan op zo'n forum te zitten.
-_- namelijk in een topic op beleidszaken posten op scholieren.com over een ander prive forum; waarvan eigenlijk het iedereen een worst zou wezen? -_-;;
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-06-2005 @ 19:05 :
Ik ontken nergens dat ik op een ander forum zit. Ik ontken dat ik op een priveforum zit. Leer begrijpend lezen.
Prive forum, ander forum. Wat ik bedoel komt overeen met elkaar, je noemt t alleen geen priveforum. En btw je wist wel wat ik bedoelde met priveforum, niet iedereen kan er namelijk lid van worden of meteen de topics kijken, niet? Ik kan nu niet ff kijken wat er allemaal gaande is zoals dat op scholieren.com kan. Dan lijkt het mij toch dat t een priveforum is
Oud 07-06-2005, 18:11
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-06-2005 @ 19:09 :
-_- namelijk in een topic op beleidszaken posten op scholieren.com over een ander prive forum; waarvan eigenlijk het iedereen een worst zou wezen? -_-;;
Als het iedereen een worst zou wezen waarom post ik t dan?
Als het jou niks kan schelen, waarom reageer je dan?

Op dit topic reageren is neit gelijk aan het posten op dat forum.
Oud 07-06-2005, 18:12
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 07-06-2005 @ 19:11 :
Als het iedereen een worst zou wezen waarom post ik t dan?
Als het jou niks kan schelen, waarom reageer je dan?
Ik vind de menselijke psyche interessant en probeer te achterhalen waarom jullie hier nog na 'tig posts bezig zijn elkaar te overtuigen van een of ander forum en wie er wel en niet op zit.

En t'is vermakelijk daarnaast.

En je eerste vraag, ja dat vraag ik mij dus ook af.
Oud 07-06-2005, 18:16
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-06-2005 @ 19:12 :
Ik vind de menselijke psyche interessant en probeer te achterhalen waarom jullie hier nog na 'tig posts bezig zijn elkaar te overtuigen van een of ander forum en wie er wel en niet op zit.

Ik probeer hem niet te overtuigen hoor.
Het antwoord op die vraag zal je misschien vroeg of laat te weten komen.
Oud 07-06-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 07-06-2005 @ 19:12 :

Als je het zo stelt

Ja dat stiekem ook wel

Ik ook
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten