![]() |
||
Citaat:
Ik weet alleen niets van een priveforum af. Erg snugger ben je niet echt he?? ![]() Dat spammen zal ik zo doen, maak je maar geen zorgen over mijn forumactiviteiten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder weten jullie akelig veel van zo'n priveforum. Misschien heeft dat forum een lek? Je post er zelf ook, doe dan niet zo schijnheilig met 'dat forum'. Ben je nu bang dat we dingen gezien/gelezen hebben die we eigelijk niet hoorden te lezen?
||
Citaat:
![]() Dat ik op onzin post heeft daarmee niets te maken. Ik ben niet diegene die met anderen op een ander forum smiechterig over anderen praat omdat ik zo laf ben om t op dit forum te zeggen. Lekker sneaky met mn pixelvriendjes roddelen en anderen uitschelden e.d Oehh wat ben ik toch lekker jaloers op jou en je vriendjes die op dat forum posten. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Yeah, right. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder: pot, ketel, zwart. Als iemand een woordenboek nodig heeft, dan ben jij dat over het algemeen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder: please get a life Nee neem jij dan een teiltje voor al je hielenlikkerij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij zit je met jezelf in de knoop, je weet niet welke keuze je moet maken. Misschien helpt t als je ff naar dat andere forum gaat en om advies gaat vragen hoe je ons het beste kan 'dissen' wellicht heb je succes en is 1 van je vriendjes online.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hypocriet? Jij misschien.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik je hele mening van "slijmen" nogal hypocriet. Je kent namelijk mijn virtuele pixel-ik niet. Ach, misschien het bevooroordeelde beeld dat je pixel-vriendinnetje kakelville van mij heeft... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je mag me hypcriet vinden, maar of ik het ben is iets anders. Ik lees echter toch wel wat je zoal post op dit forum, en aangezien ik ook je reacties op dat andere forum heb gelezen kan ik toch wel spreken van enig slijmgedrag wat bij jou het geval is. Zo goed hoef ik jouw geval niet te kennen om een mening over je te kunnen vormen. Makelville heeft hier niets mee te maken, btw leuk grapje dat 'kakelville' heha.. ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mja, je probeerde het nog ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
No thanks ![]() Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En ik snap niet waar je heen wilt met dat volgelingen onzin en weet je het kan me ook niet schelen. Ik heb meer dan schoon genoeg van jou, tot bij voorkeur nooit meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als het jou niks kan schelen, waarom reageer je dan? Op dit topic reageren is neit gelijk aan het posten op dat forum.
||
Citaat:
![]() En t'is vermakelijk daarnaast. ![]() ![]() En je eerste vraag, ja dat vraag ik mij dus ook af. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het antwoord op die vraag zal je misschien vroeg of laat te weten komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja dat stiekem ook wel ![]() Ik ook ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|