![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En T_ID, doe me een lol, kijk hier ff: http://kickme.to/pimfortuyn Ik ben nooit echt een Fortuynfan geweest. Ik vond hem wel charisma hebben, en ik vond het dapper dat hij zo open met z'n seksualiteit om ging, maar daarbuiten vond ik hem net als veel andere chauvinistische politici een beetje eendagsvlieg. Maar het was vast een aardige kerel. Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 22:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Gaan jullie maar lekker het internet doorspitten; er is genoeg bewijs dat Dewinters persoonlijke opvattingen niet allemaal zijn opgenomen in het Vlaams Belang, dat zorgvuldig partijpunten schrapt om democratischer en minder extreem rechts te lijken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al met al blijft het een dubieuze manier om een eed af te leggen... Zorgelijk dat mensen nog steeds beweren dat Fortuyn in opdracht van Groen Links is omgelegd. HP/de Tijd en De Telegraaf hebben ooit een twijfelachtig artikel geschreven waarin gesuggereerd werd dat Groen Links en de SP opdracht gaven voor de moord op Fortuyn. Talloze extreem-rechtse sites brengen dit onder de aandacht om mensen te overtuigen van het gevaar van "links", in de zin van: "het stond in de Telegraaf, HP/de Tijd dus is het waar". Zielig gedoe. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: typo's. Laatst gewijzigd op 23-06-2005 om 13:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens de Volkskrant gaat Nawijn mogelijk verder onder de naam: "Hollands belang". Ben benieuwd waar hij mee gaat schermen. Hij zal wel weer met de doodstraf op de proppen komen. ![]() Grappig om te lezen dat hij eigenlijk gewoon een CDA-overloper is. http://www.hilbrand-nawijn.nl -> CV Hahah, hier moest ik om lachen: "Journalisten en anders denkende politici hebben veel moeite gedaan om de mening van Nawijn te bekritiseren. Maar zijn visie staat als een huis. Gebaseerd op cijfers, wetenschappelijke feiten en eigen ervaringen. Hij bouwt voort op de analyse van Pim Fortuyn in zijn boek ’De puinhopen van Paars’." Zouden hier mensen intrappen? Geweldig, die man moet cabaretier worden! Op zijn contact pagina staat: "At your service!" Die naam: "Marnix van St. Aldegonde" is ook om te huilen. Naamsbezoedeling! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 23-06-2005 om 13:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Alsof al die kleine splinterpartijen ooit genoeg stemmen krijgen om te regeren... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|