Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2005, 22:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 22-06-2005 @ 23:01 :
Hoe lang duurt het voordat één iemand de macht kan grijpen? In elke samenleving zijn er mensen die zichzelf onbekend houden tot het moment daar is, en dan slaan ze toe.
Volgens mij had je in Hitler-Duitsland of de Sovjet-Unie niet misstaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2005, 22:06
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
RanC schreef op 22-06-2005 @ 23:02 :
Helaas heeft extreem-rechts altijd de neiging om te imploderen.
Er zijn veel matennaaiers in die partijtjes, dat komt omdat er te weinig goede leiderfiguren zijn. Maar eens in de zoveel tijd stappen nieuwe mensen de politieke arena in. Kijk wat voor probleem Fortuyn heeft kunnen veroorzaken voor de rooie partijtjes. Ze hebben hem toen maar snel omgelegd, de bastards
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 22:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 22-06-2005 @ 23:06 :
Er zijn veel matennaaiers in die partijtjes, dat komt omdat er te weinig goede leiderfiguren zijn. Maar eens in de zoveel tijd stappen nieuwe mensen de politieke arena in. Kijk wat voor probleem Fortuyn heeft kunnen veroorzaken voor de rooie partijtjes. Ze hebben hem toen maar snel omgelegd, de bastards
Beweer je hier nou dat Fortuyn is omgelegd door politiek links Nederland?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 22:09
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 23:08 :
Beweer je hier nou dat Fortuyn is omgelegd door politiek links Nederland?
Door Groenlinks ja. Wellicht niet de zittende politici, maar wel door een select aantal fanatieke mensen uit de achterban. En de linkse politiek heeft Fortuyn zo verketterd dat ze een morele goedkeuring hebben verleend voor de moord. Of wil je anders beweren gast.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 22:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 22-06-2005 @ 23:09 :
Door Groenlinks ja. Wellicht niet de zittende politici, maar wel door een select aantal fanatieke mensen uit de achterban. En de linkse politiek heeft Fortuyn zo verketterd dat ze een morele goedkeuring hebben verleend voor de moord. Of wil je anders beweren gast.
Zielig figuur ben je toch eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 22:11
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 22-06-2005 @ 23:09 :
Je bent niet zo belachelijk als De Winter, but damn you´re trying.
Oud 22-06-2005, 22:12
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 23:11 :
Zielig figuur ben je toch eigenlijk.
Als ik eens kijk naar wat voor dingen jij allemaal post in de verschillende fora krijg ik de indruk dat jij sociaal gezien een nóg zieliger figuur ben da ik ooit zou kunnen zijn.

En T_ID, doe me een lol, kijk hier ff: http://kickme.to/pimfortuyn
Ik ben nooit echt een Fortuynfan geweest. Ik vond hem wel charisma hebben, en ik vond het dapper dat hij zo open met z'n seksualiteit om ging, maar daarbuiten vond ik hem net als veel andere chauvinistische politici een beetje eendagsvlieg. Maar het was vast een aardige kerel.

Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 22:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 22-06-2005 @ 23:12 :
Als ik eens kijk naar wat voor dingen jij allemaal post in de verschillende fora krijg ik de indruk dat jij sociaal gezien een nóg zieliger figuur ben da ik ooit zou kunnen zijn.
Tuurlijk, jongen, tuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 22:21
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En T_ID, doe me een lol, kijk hier ff: http://kickme.to/pimfortuyn
Ik ben nooit echt een Fortuynfan geweest.
Ik heb niks tegen Fortuyn, ik heb iets tegen zijn fanclub.
Oud 22-06-2005, 22:39
REIE
REIE is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 22:30 :
Natuuuuuuurlijk... En Dewinter doet daar ook niet de Hitlergroet....
Nee, deze foto is genomen toen Dewinter een eed aflegde in het Vlaams parlement. Normaliter doet men dit met één hand op het hart, maar Dewinter kent een manier die even plechtig is...

Citaat:
Wat is dat toch de laatste tijd met mensen veroordelen op postaantallen, leeftijd en inhoud van ándere posts? Dit is geen manier over het nieuws te discussieren.

Gaan jullie maar lekker het internet doorspitten; er is genoeg bewijs dat Dewinters persoonlijke opvattingen niet allemaal zijn opgenomen in het Vlaams Belang, dat zorgvuldig partijpunten schrapt om democratischer en minder extreem rechts te lijken.
Oud 22-06-2005, 22:51
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
REIE schreef op 22-06-2005 @ 23:39 :

Gaan jullie maar lekker het internet doorspitten; er is genoeg bewijs dat Dewinters persoonlijke opvattingen niet allemaal zijn opgenomen in het Vlaams Belang, dat zorgvuldig partijpunten schrapt om democratischer en minder extreem rechts te lijken.
partijpunten schrappen? Dat betekent dus dat ze niet meer op de agenda staan. Als ze partijpunten maken moeten ze die dus ook nakomen, en doen ze dat niet dan is het kiezersbedrog. Dus niets extreem-rechts.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 10:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 22-06-2005 @ 23:51 :
partijpunten schrappen? Dat betekent dus dat ze niet meer op de agenda staan. Als ze partijpunten maken moeten ze die dus ook nakomen, en doen ze dat niet dan is het kiezersbedrog. Dus niets extreem-rechts.
Ik heb hier al vaak genoeg de punten van het Blok gepost (zoek maar even op 'Vlaams Blok' of 'Vlaams Belang') en daaruit komt één ding naar voren: het is een extreem-rechtse partij. Hypertext, als je er zo trots opb ent dat je met hen symphatiseert, waarom ben je er dan te bang voor om er eerlijk voor uit te komen hoe ze echt zijn?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 10:18
Verwijderd
Citaat:
REIE schreef op 22-06-2005 @ 23:39 :
Nee, deze foto is genomen toen Dewinter een eed aflegde in het Vlaams parlement. Normaliter doet men dit met één hand op het hart, maar Dewinter kent een manier die even plechtig is...
Klopt, dit las ik later op een andere pagina ook.
Al met al blijft het een dubieuze manier om een eed af te leggen...

Zorgelijk dat mensen nog steeds beweren dat Fortuyn in opdracht van Groen Links is omgelegd.

HP/de Tijd en De Telegraaf hebben ooit een twijfelachtig artikel geschreven waarin gesuggereerd werd dat Groen Links en de SP opdracht gaven voor de moord op Fortuyn.

Talloze extreem-rechtse sites brengen dit onder de aandacht om mensen te overtuigen van het gevaar van "links", in de zin van: "het stond in de Telegraaf, HP/de Tijd dus is het waar".

Zielig gedoe.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 10:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 23-06-2005 @ 11:18 :
Klopt, dit las ik later op een andere pagina ook.
Al met al blijft het een dubieuze manier om een eed af te leggen...

Zorgelijk dat mensen nog steeds beweren dat Fortuyn in opdracht van Groen Links is omgelegd.

HP/de Tijd en De Telegraaf hebben ooit een twijfelachtig artikel geschreven waarin gesuggereerd werd dat Groen Links en de SP opdracht gaven voor de moord op Fortuyn.

Talloze extreem-rechtse sites brengen dit onder de aandacht om mensen te overtuigen van het gevaar van "links", in de zin van: "het stond in de Telegraaf, HP/de Tijd dus is het waar".

Zielig gedoe.
De HP? Dat opinieblad dat ik zo graag lees?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 11:20 :
De HP? Dat opinieblad dat ik zo graag lees?
Populisme verkoopt.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 10:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 23-06-2005 @ 11:21 :
Populisme verkoopt.
Ja, maar van de HP verwacht ik toch beter. Van de Telegraaf verbaast het me niks.

Edit: typo's.

Laatst gewijzigd op 23-06-2005 om 13:14.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 11:25 :
Ja, maar van de HP verwacht ik toch beter. Van de Telegraaf verbasst het me niks.
Die rechtse media ook altijd.

Volgens de Volkskrant gaat Nawijn mogelijk verder onder de naam:
"Hollands belang".

Ben benieuwd waar hij mee gaat schermen. Hij zal wel weer met de doodstraf op de proppen komen.

Grappig om te lezen dat hij eigenlijk gewoon een CDA-overloper is.
http://www.hilbrand-nawijn.nl -> CV

Hahah, hier moest ik om lachen:
"Journalisten en anders denkende politici hebben veel moeite gedaan om de mening van Nawijn te bekritiseren. Maar zijn visie staat als een huis. Gebaseerd op cijfers, wetenschappelijke feiten en eigen ervaringen. Hij bouwt voort op de analyse van Pim Fortuyn in zijn boek ’De puinhopen van Paars’."

Zouden hier mensen intrappen?

Geweldig, die man moet cabaretier worden!
Op zijn contact pagina staat: "At your service!"

Die naam: "Marnix van St. Aldegonde" is ook om te huilen. Naamsbezoedeling!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 10:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 23-06-2005 @ 11:48 :
Volgens de Volkskrant gaat Nawijn mogelijk verder onder de naam:
"Hollands belang".

Ben benieuwd waar hij mee gaat schermen. Hij zal wel weer met de doodstraf op de proppen komen.

Hahah, hier moest ik om lachen:
"Journalisten en anders denkende politici hebben veel moeite gedaan om de mening van Nawijn te bekritiseren. Maar zijn visie staat als een huis. Gebaseerd op cijfers, wetenschappelijke feiten en eigen ervaringen. Hij bouwt voort op de analyse van Pim Fortuyn in zijn boek ’De puinhopen van Paars’."

Zouden hier mensen intrappen?
Natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 12:06
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Met het Hollands Belang ( ) erbij staat het aantal loserpartijen nu op...4? LPF, Lijst Wilders, Peter R De Vries' partij, en nu dit...

Ben ik er nog een vergeten?
Oud 23-06-2005, 12:14
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 23-06-2005 @ 13:06 :
Met het Hollands Belang ( ) erbij staat het aantal loserpartijen nu op...4? LPF, Lijst Wilders, Peter R De Vries' partij, en nu dit...

leefbaar nederland, partij voor de dieren, lijst veldhoen, ncpn, nieuwrechts, sgp...
Oud 23-06-2005, 12:22
juno
juno is offline
Als ze de kiesdeler halen komen ze in de Kamer. Mooi he, die democratie?

(Liever nog al die splintergroeperingen dan een tweepartijen stelsel)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 12:49
Str0nk
Str0nk is offline
Iets klopt hier niet: Nawijn en Dewinter EN EEN DENKTANK???!!!!
Oud 23-06-2005, 12:51
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
juno schreef op 23-06-2005 @ 13:22 :
Als ze de kiesdeler halen komen ze in de Kamer. Mooi he, die democratie?

(Liever nog al die splintergroeperingen dan een tweepartijen stelsel)
Nu nog 60'000 idioten vinden die op Nawijn willen stemmen In zulke tijden verlang ik bijna naar een districtenstelsel.

Laatst gewijzigd op 23-06-2005 om 13:24.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 13:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 23-06-2005 @ 13:51 :
Nu nog 60'000 idioten vinden die op Nawijn willen stemmen In zulke tijden verlang ik bijna naar een districtenstelstel.
Ik niet. Laat ze maar lekker allemaal versplinteren op rechts. Zoals ik al eerder zei: liever 5 kleine kutpartijtjes zonder macht dan een grote kutpartij mét macht.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 13:14
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 23-06-2005 @ 13:06 :

Lijst de Roy van Zuydewijn.
Oud 23-06-2005, 13:27
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 14:13 :
Ik niet. Laat ze maar lekker allemaal versplinteren op rechts. Zoals ik al eerder zei: liever 5 kleine kutpartijtjes zonder macht dan een grote kutpartij mét macht.
Zeg, heb jij je eigen partijpolitieke belangen voor ogen of het belang van Nederland? Want met nog meer kleine partijen gekoppeld aan het coalitiesysteem, wordt Nederland binnen no-time een onbestuurbaar zootje.
Oud 23-06-2005, 13:28
Verwijderd
Vergeet Lijst Ratelband niet!

Al is deze na de nederlaag in 2003 niet meer in het nieuws geweest.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 13:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 23-06-2005 @ 14:27 :
Zeg, heb jij je eigen partijpolitieke belangen voor ogen of het belang van Nederland? Want met nog meer kleine partijen gekoppeld aan het coalitiesysteem, wordt Nederland binnen no-time een onbestuurbaar zootje.
Mijn eigen partijpolitieke belangen zijn ook in het belang van Nederland, hoor.
Alsof al die kleine splinterpartijen ooit genoeg stemmen krijgen om te regeren... Lekker laten splinteren dus.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 23:26
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-06-2005 @ 21:19 :
Volgens mij begreep je mijn punt niet helemaal; dit was namelijk dat ik het nogal lachwekkend vind wanneer iemand van jouw leeftijd opmerkingen maakt van een dergelijk niveau.
Volgens mij maakte jij die opmerking. Maar hey, jij bent nog geen 23.
Oud 24-06-2005, 09:43
Verwijderd
Ik vind Pim Fortuyn nog meevallen in vergelijking met deze twee ventjes. (Wat een belachelijk lelijke foto van Hilbrandje trouwens vandaag in de metro , die stoel alleen al )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten