Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2005, 17:55
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
heeft iemand hier nou wel of niet met een familielid gedaan? Ben zo benieuwd hoeveel mensen sick of mind zijn
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:21
Gambokkur
Gambokkur is offline
Alle mensen die sex gehad hebben, hebben het met een familie-lid gedaan. We stammen allen af van een verzameling moleculen (miljarden jaren geleden) die de eigenschap had zichzelf te reproduceren.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:57
gezweetwel
gezweetwel is offline
familie in de 3000ste graad telt geloof ik niet meer.... je bent toch wel enkele (miljoenen) jaren evolutie vergeten hoor
Oud 06-07-2005, 18:01
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 04-07-2005 @ 18:09 :

Dat mag ik wel, mensen die nog gewoon durven te zeggen wat ze denken
ik vind jou echt een extreem dom persoon, dat je zulke clichés napraat vindt ik te triest voor woorden. ik hoop dat je snel doodgaat.
Oud 06-07-2005, 18:07
Kreator
Kreator is offline
Volgens de bijbel zijn wij incestproducten.
Oud 06-07-2005, 18:09
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Kreator schreef op 06-07-2005 @ 19:07 :
Ja, volgens de bijbel
Oud 06-07-2005, 18:10
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 06-07-2005 @ 19:09 :
Ja, volgens de bijbel
Daar geloven toch echt een paar miljard mensen in.

Laten we even wel wezen. Adam & Eva houden de soort in stand, en dan? Die kindertjes zijn toch echt broer + zus maar op de een of andere manier lopen er nu toch echt 6 miljard mensen rond.
Oud 06-07-2005, 19:00
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Kreator schreef op 06-07-2005 @ 19:10 :

Laten we even wel wezen. Adam & Eva houden de soort in stand, en dan? Die kindertjes zijn toch echt broer + zus maar op de een of andere manier lopen er nu toch echt 6 miljard mensen rond.
Ja, dat bedoelde ik ook. De bijbel slaat nergens op
Oud 07-07-2005, 02:31
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 27-06-2005 @ 13:29 :
Nee, nooit gedaan, met neefjes en nichtjes vind ik het overigens wel kunnen, met directe familie niet.
Oud 07-07-2005, 02:56
JCG
JCG is offline
Als ze er allebei mee instemmen, waarom niet?
Ze moeten allebei natuurlijk wel oud genoeg zijn om te kunnen beslissen of ze het echt willen.
Oud 07-07-2005, 11:17
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Citaat:
Kreator schreef op 06-07-2005 @ 19:07 :
Nee.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:39
morango
morango is offline
Hier had ik het laatst met mijn broer nog over,
Mijn broer en ik gaan ontzettend veel en heel leuk met elkaar om, ik zou echt niet weten wat ik zonder hem zou moeten.
Maar ik heb me werkelijk nog nooit ook maar enigsinds seksueel tot hem aangetrokken gevoeld...
Hij ook niet tot mij, en daarom vroegen we ons af of - hoeveel je ook van elkaar houdt, en hoe leuk je elkaar ook vindt - je als broer en zus verliefd op elkaar kan worden..
Aan de ene kant zou ik niet weten waarom niet, maar het komt zo weinig voor (terwijl er heel wat broers en zussen zijn!); is dat omdat het in maatschappelijk opzicht niet 'hoort', of omdat het psychisch en lichamelijk niet kan?
Oud 07-07-2005, 20:06
gezweetwel
gezweetwel is offline
Psychisch kan het zeker.... Ik bedoel, 't is niet omdat jij en je broer (of ik en de mijne) dat zo niet aanvoelen, dat dat bij anderen niet anders kan zijn. En als het psychisch kan, lichamelijk ook he... Anders zou het nooit gebeuren.
Oud 10-07-2005, 20:11
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
EPD schreef op 01-07-2005 @ 00:18 :
Ja, ik heb broers. Nee, ik zou het niet met m'n moeder doen. Maar ik kan me indenken dat er mensen zijn die het wel leuk zouden vinden.
En je bent een aanstellah

Ieuw, en jij bent een smeerpijp!
Oud 10-07-2005, 21:52
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Tsu schreef op 10-07-2005 @ 21:11 :
Ieuw, en jij bent een smeerpijp!
Oud 10-07-2005, 23:17
Mara
Mara is offline
Citaat:
Kreator schreef op 06-07-2005 @ 19:10 :

Technisch gezien moet je 't terugvoeren naar Noach, met z'n bootje, de rest is immers verdronken omdat ze niet geloofden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 23:17
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 10-07-2005 @ 22:52 :
Sloan! >:]
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 23:19
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 11-07-2005 @ 00:17 :
Technisch gezien moet je 't terugvoeren naar Noach, met z'n bootje, de rest is immers verdronken omdat ze niet geloofden.
Zat hij daar niet met allemaal beesten? Kijk, daar komt de evolutietheorie met de aapjes boven water
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 23:24
Mara
Mara is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-07-2005 @ 00:19 :
Zat hij daar niet met allemaal beesten? Kijk, daar komt de evolutietheorie met de aapjes boven water
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 23:28
El Kim
El Kim is offline
Nee, veel te oud. En principes hé (al riep ik vroeger wel dat ik met m'n neef wou trouwen) Bij mij zou het overigens wel kunnen omdat ik niet biologisch aan ze verwant ben
Oud 11-07-2005, 10:51
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
EPD schreef op 10-07-2005 @ 22:52 :

Ik mag dat zeggen tegen jou
Oud 11-07-2005, 15:14
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 07-07-2005 @ 21:06 :
Psychisch kan het zeker.... Ik bedoel, 't is niet omdat jij en je broer (of ik en de mijne) dat zo niet aanvoelen, dat dat bij anderen niet anders kan zijn. En als het psychisch kan, lichamelijk ook he... Anders zou het nooit gebeuren.
het schijnt dat de feremonen in het zweet en speeksel van familieleden uberhaubt nooit zo lekker ruikt/proeft als dat van iemand waar je verlieft op bent die geen familie is... het lijkt teveel op dat van jezelf namelijk en zo checked je lichaam of je goeie kindertjes gaat maken samen. dus je lichaam maakt het je niet makkelijk
Oud 11-07-2005, 16:21
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
halveschizo schreef op 11-07-2005 @ 16:14 :
nooit zo lekker ruikt/proeft
Akkoord, maar toch niet zo dat het afstotelijk is (anders kwamen families nooit overeen met elkaar ) en dat is denk ik genoeg. Bon, ik denk ook wel dat de 'geestelijke erkenning' het grootste is, het bindend element zo. Maar ben dus geen expert
Oud 11-07-2005, 19:11
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Tsu schreef op 11-07-2005 @ 11:51 :

Ik mag dat zeggen tegen jou
wat jij wil, schat...
Oud 11-07-2005, 19:14
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
EPD schreef op 11-07-2005 @ 20:11 :
wat jij wil, schat...
Zie je nou wel
Oud 11-07-2005, 20:07
Hulk
Hulk is offline
voor mensen die zeggen dat incest geen mislukte kinderen opleverd. een vriend van mij had een paar jaar geleden een broer/zus konijn laten paren en van de 3 zat er 1 met twee koppen tussen
Oud 11-07-2005, 20:33
Verwijderd
over het algemeen neuken konijnen sowieso met elkaar..

en btw, in het dierenrijk gebeurt incest in zekere zin overal wel..
misschien niet tussen broer en zus.. maar wel tussen de nakomelingen van broer en zus afzonderlijk, of daarvan weer.
als dat neit gebeurt is het nageslacht veel te klein.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:19
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Daster schreef op 11-07-2005 @ 21:07 :
voor mensen die zeggen dat incest geen mislukte kinderen opleverd. een vriend van mij had een paar jaar geleden een broer/zus konijn laten paren en van de 3 zat er 1 met twee koppen tussen
Toch nog nooit een mens met twee koppen gezien.
[afgezien van siamese tweelingen, maar dan hebben ze wel iets méér dan gewoon twee hoofden]
Oud 12-07-2005, 20:55
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Goed dat ik de bijbel niet lees. Maar ik heb op tv ( shockdoc ) wel eens gezien dat broer en zus een relatie met elkaar hadden. Ze waren volgens hun " in een verkeerde familie gebroren" 8-)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 22:53
Darth Zoid
Darth Zoid is offline
Zieke fucks.
Oud 16-07-2005, 17:21
SoloRaver
SoloRaver is offline
Achjah de bijbel
.
Oud 16-07-2005, 17:49
.Pure
.Pure is offline
no way, het komt niet eens in me op. Ik heb wel leuke neven rondlopen, maar de gedachte om ze leuk te gaan vinden komt gewoon niet in me op.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 23:22
Verwijderd
Hoewel familie over het algemeen niet tot elkaar is aangetrokken (de genen lijken veel op elkaar en dus stoten de feromonen elkaar als het ware af) heb ik er geen problemen mee, tenzij ze kinderen krijgen. Daar mag wat mij betreft wel een verplichte abortus en gevangenisstraf op staan.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 07:49
gezweetwel
gezweetwel is offline
Waarom? Wie zijn wij om te beslissen welk kind mag leven en welk niet, zelfs al is er meer risico op wat wij een 'afwijking' noemen?
Oud 17-07-2005, 09:06
Verwijderd
Citaat:
gezweetwel schreef op 17-07-2005 @ 08:49 :
Waarom? Wie zijn wij om te beslissen welk kind mag leven en welk niet, zelfs al is er meer risico op wat wij een 'afwijking' noemen?
Ga met "de wachttoren" langs huizen ofzo.

Dit is "seksualiteit", niet "dom geblaat van gristenfundamentalisten".
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 10:03
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Erturkoetjelief schreef op 17-07-2005 @ 10:06 :
Ga met "de wachttoren" langs huizen ofzo.

Dit is "seksualiteit", niet "dom geblaat van gristenfundamentalisten".
Offtopic: De correcte schrijfwijze is "of zo"
Op grond waarvan meen jij te kunnen veronderstellen dat gezweetwel iemand is die tot een religieuze groepering behoort? Overigens is er naar mijn idee een essentieel verschil tussen een Jehova's Getuige en een Christenfundamentalist, maar dat even terzijde.
Oud 17-07-2005, 11:02
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 17-07-2005 @ 11:03 :
Op grond waarvan meen jij te kunnen veronderstellen dat gezweetwel iemand is die tot een religieuze groepering behoort? Overigens is er naar mijn idee een essentieel verschil tussen een Jehova's Getuige en een Christenfundamentalist, maar dat even terzijde.
Offtopic: Als we zo gaan beginnen: het woord "idee" hierboven is volkomen misplaatst, je bedoelt waarschijnlijk mening. Maar ik vrees dat 99% van de forumleden geen idee (!!) heeft waarom dat zo is.

Mensen die niet religieus zijn, zullen nooit zeggen "wie zijn wij om te beslissen(...)". Het suggereert dat er iemand anders over mag beslissen of al beslist heeft. Naar mijn mening.

En het zal me vierkant jeuken dat jij vindt dat er een verschil is tussen vertegenwoordigers in jezus en extremisten namens gristus.

Laatst gewijzigd op 17-07-2005 om 11:05.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 11:17
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Citaat:
Erturkoetjelief schreef op 17-07-2005 @ 12:02 :
Offtopic: Als we zo gaan beginnen: het woord "idee" hierboven is volkomen misplaatst, je bedoelt waarschijnlijk mening. Maar ik vrees dat 99% van de forumleden geen idee (!!) heeft waarom dat zo is.

Mensen die niet religieus zijn, zullen nooit zeggen "wie zijn wij om te beslissen(...)". Het suggereert dat er iemand anders over mag beslissen of al beslist heeft. Naar mijn mening.

En het zal me vierkant jeuken dat jij vindt dat er een verschil is tussen vertegenwoordigers in jezus en extremisten namens gristus.
Mij wel.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 11:18
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Het begint bij seks met familieleden en het eindigt(?) met een discussie OF ZO over christenfundamentalisten??? *LOL*
Anders doen we btw ff zielig over schrijfwijze en spelling van iemand. *Roept de forumbaas erbij*
Oud 17-07-2005, 13:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Offtopic: Als je even de moeite zou nemen om pagina 258 van In goed Nederlands van Jan van de Pol er op na te slaan, zou je daar lezen dat het woord idee zowel een filosofisch denkbeeld (de idee) als een mening (het idee) kan betekenen. Het gebruik van het woord idee is dus allesbehalve misplaatst.
*quod erat demonstrandum...*

Citaat:
Of mensen die (net als ik overigens) niet religieus zijn nooit de uitdrukking "wie zijn wij om te beslissen(...)" zullen gebruiiken waag ik persoonlijk te betwijfelen. Naar mijn idee kun je hooguit stellen dat een dergelijke uitspraak als een retorische vraag kan worden opgevat, maar niet dat die vraag per definitie een religieuze betekenis zou moeten hebben.

Citaat:
En het zal me vierkant jeuken dat jij vindt dat er een verschil is tussen vertegenwoordigers in Jezus en extremisten namens gristus.
Wat weet je het toch lekker subtiel te brengen...
*maar goed, laten we verder maar ontopic blijven*

Laatst gewijzigd op 17-07-2005 om 13:31.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 16:43
Severus
Severus is offline
Citaat:
spawn again schreef op 29-06-2005 @ 22:18 :
Mensen mensen...

Zo zijn de moslims ontstaan!
Dat is een goeie!
Oud 18-07-2005, 17:41
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 12-07-2005 @ 18:19 :
Toch nog nooit een mens met twee koppen gezien.
[afgezien van siamese tweelingen, maar dan hebben ze wel iets méér dan gewoon twee hoofden]
zoveel zal het dus niet voorkomen dat een broer/zus mens paren met elkaar.
Oud 18-07-2005, 17:53
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Daster schreef op 18-07-2005 @ 18:41 :
zoveel zal het dus niet voorkomen dat een broer/zus mens paren met elkaar.
óf mensen krijgen er geen twee koppen van
Oud 18-07-2005, 23:50
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 17-07-2005 @ 11:03 :
WHATEVER! Het is een forum, get a life

Volgens mij mag je een zin ook niet me of beginnen... Maar nu kom je vast weer met iets uit 1 of ander boek dat niemand iets kan schelen...
Oud 18-07-2005, 23:59
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 27-06-2005 @ 13:33 :
-Het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt en het gewoonweg fout is maatschappelijk gezien.
offtopic: dit is nou mijn typische voorbeeld die ik telkens blijf aanhalen op het topic 'hoeveel meisjes hebben al ns iets gedaan voor de cam'
dus dank je wel voor die opmerking.

verder ontopic: als je heel strikt gaat kijken naar diegenen die erin geloven, dan zijn we feitelijk allemaal familie van elkaar daar adam en eva de eerste mensen op aarde waren, en hun kinderen het ook weer met elkaar deden om de aarde verder op te vullen, etc etc.
maar das alleen voor diegenen die dus geloven in God & schepping enzo, er zijn er ook zat die weer geloven in evolutie...

en sja,
er zijn gevallen bekend...zal het meteen vertellen:
mijn moeder heeft in de oorlog 2 mensen gekend (man & vrouw) die verliefd werden op elkaar en het toevallig vonden dat ze dezelfde achternaam hadden.
daar ze er niet achter konden komen of ze familie waren van elkaar omdat alle naamgegevens etc vrijwel onvindbaar / vernietigd waren door al die bombardementen enzo, zijn ze toch getrouwd.
toen het later almaal weer in orde was gemaakt (die gegevens dus) en die 2 mensen ondertussen al kinderen hadden, zijn ze erachter gekomen dat ze in feite broer en zus waren!
ze zijn toen om toestemming gaan vragen of ze toch getrouwd mochten blijven, want ze hielden gwoon onwijs veel van elkaar.
en ze hebben elkaar ook nooit zo bezien, dus dat scheelt ook wel volges mij.
die toestemming hadden ze dan ook op uitzondering gekregen daar ze dus al gelukkig waren, en ook gezonde kinderen hadden.

ik denk dat als jij niet naar je broer/neef of zus/nicht kijkt op een manier van "oh het is familie" dat je dan wel gevoelens kunt creeëren jah. alsof je dan iemand tegenkomt uit het dagelijks leven.
aan de andere kant, je zit zo vaak op elkaars lip, je zou al kunnen zeggen dat je al samenwoont met ze
Oud 19-07-2005, 07:51
gezweetwel
gezweetwel is offline
Zal ik even iedereen uit z'n lijden verlossen en vermelden dat ik niet religieus ben, op geen enkele manier?

(je had msh beter op de inhoud gelet en niet op de formulering?)

Dank @mathfreak dus.
Oud 19-07-2005, 09:07
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 19-07-2005 @ 08:51 :
Zal ik even iedereen uit z'n lijden verlossen en vermelden dat ik niet religieus ben, op geen enkele manier?
Ben wel met Ertur eens dat het enigzins suggestief was. Wie moet er dan beslissen, als wij het niet zijn?

ot: Neef/nicht vind ik wel kunnen, wanneer beiden daar plezier in hebben. En het risico op afwijkingen bij een kind is ook geen 25% zoals eerder geblaat werd.
Oud 19-07-2005, 10:44
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 19-07-2005 @ 10:07 :
Ben wel met Ertur eens dat het enigzins suggestief was. Wie moet er dan beslissen, als wij het niet zijn?

wat dacht je van de ouders zelf?
Oud 19-07-2005, 10:58
DF99
DF99 is offline
Wat een topic.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 14:47
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 19-07-2005 @ 11:44 :
wat dacht je van de ouders zelf?