Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2005, 11:09
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 06-07-2005 @ 12:03 :
Ge zijt toch niet van suiker allee

Ik ben al nat geworden vandaag en ik had er geen problemen mee
ik mocht fijn buiten werken met die hoosbuien
Oud 06-07-2005, 11:10
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
ZerO schreef op 06-07-2005 @ 12:08 :
niet iedereen is zo'n bikkel zoals jij
Een bikkel is iemand met maar 1 bal, ik heb er 2
Oud 06-07-2005, 11:11
kuik
kuik is offline
Citaat:
Kreator schreef op 06-07-2005 @ 12:08 :
Nope. Dat stond erop. Heb mn jack ondergestickerd met van die logo's
fun
Oud 06-07-2005, 11:17
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
kuik schreef op 06-07-2005 @ 12:11 :
fun
Nee. Die troep stinkt
Oud 06-07-2005, 11:19
Gadje
Gadje is offline
vandaag heb ik uitgeslapen en gegeten en geinternet, nog niet veel gedaan dus. straks ff naar school om boeken in te leveren (eigenlijk maar 1 boek ) en daarna werken.
Oud 06-07-2005, 11:25
Verwijderd
Ik werd wakker met het idee weer te gaan werken maar het kutweer in combinatie met mijn bovenmenselijke luiheid deed mij tot de conclusie komen dat ik maar even moest bellen naar mijn werk met de boodschap dat ik over mijn nek ben gegaan en nog niet kan komen werken. Net goed. Ik ga morgen wel weer werken.
Oud 06-07-2005, 11:28
Broeder
Broeder is offline
Ik heb weer een spannend avontuur in de supermarkt beleefd

Net ging ik namelijk mandarijnen kopen maar ik kon ze niet vinden want ik dacht dat mandarijnen alleen in netjes te koop zijn maar dat bleek niet zo te zijn maar dan heten ze CLEMENTINES oftewel HANDMANDARIJNEN dus ik was helemaal confused en ging er toch maar vijf (vier leek me wat weinig en zes is ook weer zo overdreven) in een plastic zakje doen en vlug naar de kassa die ze niet goed wilde scannen en toen stond er in beeld "een Hoogvliet-medewerker komt u te hulp" of iets dergelijks maar niemand kwam dus toen stopte ik de CLEMENTINES snel in m'n tas en ging ik achter iemand anders aan het hekje bij de kassa's door en toen ik buiten kwam regende het en ik ging ik heel hard lachen maar niemand die het begreep HAHAH

Oud 06-07-2005, 11:38
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik verveel me. ik heb tot nu toe gechat, gegeten, en een vriendin opgebeld en haar voicemail ingesproken dat ik me verveel en ze me moet terugbellen omdat ik wil afspreken. maar ze belt niet terug verdomme. dus ik ga me nu maar inschrijven voor mn nieuwe studie bij de ibg, maar volgens mij heb ik daar mn sofinummer voor nodig en die weet ik niet uit mn hoofd en ik weet niet waar ik die kan vinden
Oud 06-07-2005, 11:49
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-07-2005 @ 12:38 :
ik verveel me. ik heb tot nu toe gechat, gegeten, en een vriendin opgebeld en haar voicemail ingesproken dat ik me verveel en ze me moet terugbellen omdat ik wil afspreken. maar ze belt niet terug verdomme. dus ik ga me nu maar inschrijven voor mn nieuwe studie bij de ibg, maar volgens mij heb ik daar mn sofinummer voor nodig en die weet ik niet uit mn hoofd en ik weet niet waar ik die kan vinden
op je id-kaart
Oud 06-07-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-07-2005 @ 12:38 :
op je identiteitskaart of paspoort.

Ik ben om half elf uit bed gekomen en toen weer terug naar bed gegaan want ik heb rugpijn. Zometeen moet ik werken tot 22u.
Oud 06-07-2005, 11:53
Hagel
Hagel is offline
ik ben vanochtend met tegenzin opgestaan want ik moet om half 10 de dvd'tjes die ik op mijn werk had geleend terug moeten brengen, moet voor openingstijd, debielen dat dus gedaan, rekeningen etc bekeken en enorm geschrokken van wat ik nog moet betalen dus even in de rats gezeten en uitgerekend wat er binnenkomt en vast afgaat en er blijft toch een positief getalletje over dus ik ben weer blij. nu ga ik even budgetleven maar ik weet niks om te doen als ik geen geld mag uitgeven dus ik ga zo maar tv kijken maar dat kost ook geld maar dat heb ik al betaald rrrr
Oud 06-07-2005, 11:54
Otis
Otis is offline
Citaat:
Hagel schreef op 06-07-2005 @ 12:53 :
ik ben vanochtend met tegenzin opgestaan want ik moet om half 10 de dvd'tjes die ik op mijn werk had geleend terug moeten brengen, moet voor openingstijd, debielen dat dus gedaan, rekeningen etc bekeken en enorm geschrokken van wat ik nog moet betalen dus even in de rats gezeten en uitgerekend wat er binnenkomt en vast afgaat en er blijft toch een positief getalletje over dus ik ben weer blij. nu ga ik even budgetleven maar ik weet niks om te doen als ik geen geld mag uitgeven dus ik ga zo maar tv kijken maar dat kost ook geld maar dat heb ik al betaald rrrr
ik ken het hagol, blijf gewoon lekker binnen tot de stufi er weer is..
Oud 06-07-2005, 12:39
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Otis schreef op 06-07-2005 @ 11:43 :

maar gelukkig ga ik morgen naar parijs en morgenavond heb ik meteen een heel tof feestje bij de Champs
Gaaf
Oud 06-07-2005, 13:13
vixen
vixen is offline
Mijn vriend besloot om half 4 s'nachts dat ie niet kon slapen, dus issie naar huis gegaan. Dat was al kut. Toen werd ik om half 10 wakker gebeld door een meisje uit mn klas dat onze cijfers niet kloppen, dus ben ik gestressed opgestaan, heb ik school én werk geregeld, uitgerekend dat ik echt niet genoeg verdien voor alles dat ik wil doen in de vakantie en toen ben ik met mn gestresste hoofd maar gaan leren. Nu even eten en straks weer leren. Morgen word ik postbode.
Oud 06-07-2005, 13:49
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 06-07-2005 @ 12:02 :
ik hou er niet van om nat te worden
!!!!!!!!

hihihihihi
Oud 06-07-2005, 13:49
Metal
Metal is offline
en erich, welcome back\m/
Oud 06-07-2005, 14:45
June bug
June bug is offline
Vanmorgen op stage geweest, om half 1 naar huis, gegeten, wat gecomputerd, CSI miami gekeken want dat had ik opgenomen, zitten kloten met verzekeringsgebeuren want ik vind dat ik teveel premie betaal en nu zit ik weer een beetje achter de computer te hangen dus. Straks even douchen en nog een kaart kopen en dan eten en dan vanavond diploma-uitreiking
Oud 06-07-2005, 14:48
Kaater
Kaater is offline
Vermoeiende dag weer, 10 uur eruit, koffie drinken met ma
Buffy kijken, shag halen, en weer verder lamballen achter de pc.
Oud 06-07-2005, 15:10
cha0s
cha0s is offline
ik ben aan 't zuipen. (mit roy)
Oud 06-07-2005, 15:52
Kreator
Kreator is offline
Klaar met werk. Sjezus, wat kunnen die mannetjes van logistiek mekkeren als ik shit wegmieter waar grote stickerrs met dat logo erop:
Oud 06-07-2005, 15:56
kuik
kuik is offline
Citaat:
Kreator schreef op 06-07-2005 @ 16:52 :
Klaar met werk. Sjezus, wat kunnen die mannetjes van logistiek mekkeren als ik shit wegmieter waar grote stickerrs met dat logo erop: [afbeelding]
dat je maar lekker gemuteerd mag zijn

ik heb net een vogeltje geschetst en toen verder bewerkt met vetkrijt voor mn moeder
en een beetje voorbereidingen getroffen voor vanavonddd
Oud 06-07-2005, 15:58
655321
655321 is offline
8 uur opstaan, tram ingesleurd, amstelstation, rottrein met dikke man, bus.
Toen ik thuis was panieeek en ruzie dus die ruzie opgelost en een supercool shirtje gekregen. <3. Daarna weer de trein in om naar Nijmegen te gaan om de verjaardag van mn allerliefste papa te vieren. Nu heb ik honger en straks ga ik weer naar Amsterdam om aldaar met mensen te communiceren over niet nader te benoemen onderwerpen.
En daaaaaarna weer naar Utrecht

Ik dacht dat ik een rustige vakantie zou hebben maar ik heb achterlijk veel stress.
Oud 06-07-2005, 16:10
Boas
Boas is offline
Vandaag had ik mijn wekker een uur te vroeg ingesteld dus zat ik keurig om half 8 ontbijtje te eten terwijl ik eindelijk eens een uurtje langer had kunnen slapen. Grmbl. Toch maar naar school waar ik een opdracht heb gemaakt en ingeleverd. Terugreis in de bus werd ik opeens ontzettend misselijk.. was blij dat ik de bus uit was. Daarna nog wat lopen zeiken bij het uitzendbureau en was om een uurtje of 4 weer thuis.
Oud 06-07-2005, 16:44
Broeder
Broeder is offline
Ik was net aan de telefoon met mijn moeder en die ging me uitleggen wat de gevolgen waren van alle mensen die ik dood zou gaan rijden tijdens mijn vakantie
Oud 06-07-2005, 16:45
humanafterall
humanafterall is offline
Citaat:
Broeder schreef op 06-07-2005 @ 17:44 :
Ik was net aan de telefoon met mijn moeder en die ging me uitleggen wat de gevolgen waren van alle mensen die ik dood zou gaan rijden tijdens mijn vakantie
Wat een vertrouwen!
Oud 06-07-2005, 16:45
schimmel
schimmel is offline
die gaan dood
Oud 06-07-2005, 16:47
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
schimmel schreef op 06-07-2005 @ 17:45 :
die gaan dood
dat, en ik zou mijn rijbewijs kwijtraken zei ze. goh
Oud 06-07-2005, 17:00
ZerO
ZerO is offline
Ik heb net met vrienden een docu gekeken over McDonalds en ik hoef er nooit meer heen en canei gedronken en nu verveel ik me
Oud 06-07-2005, 17:11
Otis
Otis is offline
Citaat:
ZerO schreef op 06-07-2005 @ 18:00 :
Ik heb net met vrienden een docu gekeken over McDonalds en ik hoef er nooit meer heen en canei gedronken en nu verveel ik me
oh welke heb jij gezien?? ik had er laatst ook 1 gezien en ik probeer sinds die tijd ook echt de macdo te boycotten
en t is ook nog eens ongezond, onhygienisch , duur en niet hongerstillend.
Oud 06-07-2005, 17:18
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Otis schreef op 06-07-2005 @ 18:11 :
oh welke heb jij gezien?? ik had er laatst ook 1 gezien en ik probeer sinds die tijd ook echt de macdo te boycotten
en t is ook nog eens ongezond, onhygienisch , duur en niet hongerstillend.
Super size me over een gast die een maand lang elke dag bij de mac ging eten om te kijken wat er met zijn lichaam zou gebeuren
Ja echt he en toch loop ik soms naar binnen
Oud 06-07-2005, 17:22
Outlaw
Outlaw is offline
mcflurry's zijn best te doen heur
Oud 06-07-2005, 17:33
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 06-07-2005 @ 18:22 :
McSlachtafval met McMuffe kledder
Oud 06-07-2005, 17:33
Luna
Luna is offline
Citaat:
655321 schreef op 06-07-2005 @ 16:58 :
Daarna weer de trein in om naar Nijmegen te gaan om de verjaardag van mn allerliefste papa te vieren.
mijn papa is ook jarig vandaag en ik ga nu uit eten met mn ouders daarom.
verder ben ik op huizenjacht geweest en stonden er heel vroeg bouwvakkers mn huis binnen te gluren en gesprekken over wijven te voeren zodat ik er wakker van werd.
Oud 06-07-2005, 17:37
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 06-07-2005 @ 18:22 :
ja dat is gewoon ijs met smartie's
Oud 06-07-2005, 17:38
Outlaw
Outlaw is offline
uhuh

maar wel goedkoop en lekker, dus daarvoor ga ik de mac wel in.
Oud 06-07-2005, 17:41
Otis
Otis is offline
ik haat t macdo-personeel ook , zo verwaand allemaal en nooit aardig en er zijn er altijd een stuk of 5 die nix doen en n beetje rondschuifelen.
Oud 06-07-2005, 17:44
ZerO
ZerO is offline
hier lijkt het alsof ze geestelijk niet helemaal in orde zijn en als ze iets komen brengen zoeken ze echt een half uur terwijl er dan maar 3 tafels bezet zijn
Oud 06-07-2005, 17:45
ZerO
ZerO is offline
ohja of ze dweilen de vloer voor de 93249859 keer en hun outfits oeei
Oud 06-07-2005, 17:46
Otis
Otis is offline
Citaat:
ZerO schreef op 06-07-2005 @ 18:44 :
hier lijkt het alsof ze geestelijk niet helemaal in orde zijn en als ze iets komen brengen zoeken ze echt een half uur terwijl er dan maar 3 tafels bezet zijn
gaan ze dan ook aan de lege tafels vragen ; heeft u een quarter pounder besteld?
Oud 06-07-2005, 17:47
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Otis schreef op 06-07-2005 @ 18:46 :
gaan ze dan ook aan de lege tafels vragen ; heeft u een quarter pounder besteld?
Net niet. Ze kijken heel verward rond zo van uuuuuh wie van de tien aanwezigen was het ook alweer
Oud 06-07-2005, 18:08
sorry
sorry is offline
ik moest vandaag in de regen de post lopen. en toen het heel erg hard regende scheldde 2 jongetjes van een jaar of 6 me uit voor poepbode
Oud 06-07-2005, 19:26
pipimädchen
pipimädchen is offline
Vandaag was erg spannend. Ik werd wakker om tien uur en was daar erg trots op. Een half uur later viel ik in slaap op de bank. Om ongeveer één uur Achterhoekse tijd werd ik gewekt door mijn moeder die aan de deurbel hing. Ze had schoongemaakt bij Jaap. Jaap is bejaard en hij stoeit graag. Wat een geluk, mijn moeder houdt ook van stoeien Moeder had een tas vol Aldi troep waarvan de helft ongetwijfeld jaren in de (koel)kast staat te rotten omdat ik er niet meer ben om over-de-datum producten weg te gooien. Het ruikt niet zo fris in onze koelkast Vervolgens heb ik tosti's gegeten met mijn broer en hij heeft Ecco schoenen gekocht want die zijn goed voor zijn voeten Hij is twintig Moeder en ik gingen naar de Kringloop winkel en ze vond een schilderij van een boom (1 euro) érg inspirerend Na dit enerverende uitstapje zijn we naar mijn fijne oma en opa en nog steeds thuiswonende oom van 35 gegaan Mijn tante non was er ook en ik moest een zuurtje van haar eten. Dolle pret Iedereen vroeg omstebeurt 'ga je al naar school' en 'heb je al werk', blijkbaar letten ze niet erg op elkaar Ik heb twee kopjes gore koffie weggewerkt samen met mijn emo-geworden Arisch Duitse nichtje en haar nieuwe vriend. Ik geloof niet dat hij er erg heteroseksueel uitzag Na een uurtje of twee zijn we huiswaarts gekeerd en oh joy, mijn ietwat uit de kluiten gewassen vriend Patrick kwam er al snel aan. Hij vertelde dat ik zo'n vlotte babbel had Ik heb zelden zo'n grap gehoord Vervolgens keuvelden we over zijn imaginaire vriendjes van adel en zijn bestaan als groot kraakleider in Utrecht Hij heeft tweehonderd LPs en ook nog eens honderd langspeelplaten ( ) Toen ging ik maar demonstratief achter de computer zitten... En hij kwam er gezellig naast Mijn moeder ging naar haar rozenkransclubje en nu is ze een gezellige maaltijd aan het bereiden. Het is vast heel vies
Oud 06-07-2005, 21:01
Broeder
Broeder is offline
ik ging ook maar eens een neopet maken want dat schijnt heel gaaf te zijn als ik de verhalen van o.a. Waltz en terror koe mag geloven. de naam Goudlokje was alleen al bezet

dus nu heet het beest Goudlokje666 en is ie een corpulente gothic en z'n hobby is eten verzamelen en hij begroet anderen met "wegwezuh"

Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 21:35.
Oud 06-07-2005, 21:02
Broeder
Broeder is offline
hij heeft alleen geen goude lokjes merk ik nu
Oud 06-07-2005, 21:29
Verwijderd
Ik heb vandaag Hermione op hyves.nl gespot
Oud 06-07-2005, 22:13
Verwijderd
ik heb een kater en ik luister madonna en ik kan mijn benen weer in mijn nek leggen.
en ik wil de armen van madonna hebben
Oud 06-07-2005, 22:15
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 06-07-2005 @ 18:00 :
Ik heb net met vrienden een docu gekeken over McDonalds en ik hoef er nooit meer heen
ach meid, dat is een fase die iedereen weleens heeft.
je kan ook verwachten dat je aankomt en ongezonder wordt als je drie keer per dag daar gaat eten, duhuhhhhh.

ik heb me verveeld en weer eens wat opgeruimd, EN NU HEB IK WEER MEER SCHIJFRUIMTE VOOR MP3TJES WAUW is het niet geweldig. nog een avondje gewerkt.

oh en mijn moeder was langs een uitzendbureau geweest of er écht wel zo weinig werk is, en natuurlijk ligt het nu aan mij dat ik geen goede baan heb MORGEN GA IK DIE SNOL DIE HAAR DAT VERTELT HEEFT VERMOORDEN

en morgen diploma uitreiking, ik zal blij zijn als ik al die mensen niet meer zie, dat is wel een feestje waard.
Oud 06-07-2005, 22:34
idontcare
idontcare is offline
ik was vandaag naar amsterdam en toen ging ik 2 forummers meeten (stay asleep en Mr*Pink) en dat was gezellig. we gingen poolen maar ik schoot de zwarte er in
daarna naar almere gegaan en ging ik met stay asleep naar huis maar hij was op de fiets en z'n band was lek dus toen hebben we een uur gelopen eenmaal thuis gingen we chillen en pizza eten en ali g kijken en ik vond het heel gezellig toen weer in de trein naar huis en ik zag een vet mooie regenboog oh en de ondergaande zon was ook mooi en nu ben ik weer thuis en morgen green daaaaaaaay!
Oud 07-07-2005, 00:29
Verwijderd
vandaag ben ik uit bed gekomen en er gelijk weer terug in gaan liggen omdat ik rugpijn had. om 14u ben ik gaan werken en het was saai want het regende de hele tijd. daarna heb ik hasj gerookt met mijn beste vriendinnetje en hebben we een stomme film gekeken (Hitch) bij een vriend. toen zijn we door de regen naar huis gefietst en nu ben ik thuis, en ga ik zo slapen.
Oud 07-07-2005, 00:34
Apomes
Apomes is offline
Vandaag ben ik opgestaan om 3 uur 's nachts om mama naar charleoi te brengen want ze vertrok naar Spanje
. Om 7 uur kwam ik terug thuis en om 8 ben ik beginnen te werken tot 2 uur.
Daarna naar Leuven geweest naar Yannick, en toen heb ik het uitgemaakt (wat eigenlijk moeilijker was fan ik dacht ). Daarna naar de jeanettenbijeenkomst waar ik enkele leuke nieuwelingen heb leren kennen

Regels voor berichten