![]() |
||
![]() |
Citaat:
En daarbij kunnen ouders wel vaker vreemd zijn, of iig inconsequent. De ene avond noemen de half twee als eindtijd (na onderhandelen wordt het dan drie uur, half vier) de andere avond mag ik thuiskomen wanneer ik wil. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Omdat jouw ouders er nu mee eens waren. Je zal de boel toch niet kort en klein slaan als je ouders het je echt verboden neem ik aan? Dan heb je daar niks tegen in te brengen. Dan even de opstandige puber uithangen heeft alleen maar een omgekeerd effect. Je bent nog altijd afhankelijk van de ouders tot je zelf je boterham kan verdienen hoor! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, jij kan je dat vast niet voorstellen. Jij hebt dan ook 'normale' ouders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk niet dat zoiets met de band die je met je ouders hebt te maken heeft of je wel of niet bij mekaar mag slapen... Ik denk dat je ouders je altijd gewoon zelf de beslissing maken of je wel of niet bij je vriendje mag slapen of niet..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar het stukje 'als je zin hebt om te neuken, ga je neuken' ben ik het nog steeds mee eens ![]()
||
![]() |
Citaat:
als ik een zoon had dan is het anders want mannen zijn gewoon verstandiger en weten wat ze doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik snap jouw ouders dus echt niet. Want als jullie het al hebben gedaan, kan er niks onverwachts gebeuren als je bij hem slaapt. Je bent aan de pil, hij zal vast niet opeens een vent van 40 blijken te zijn aangezien jullie al 1,5 jaar samen zijn.. Dus ik snap hun probleem gewoon niet. Ik zou me dus in dit geval niets van ze aantrekken. Was je nou een stuk jonger en kende je em net 1 week via msn, dán zou ik jou ook niet bij hem laten slapen als ik je moeder was. Maargoed, in dit geval zie ik geen gevaar als je bij em gaat slapen.
||
Citaat:
Ik snap het soms ook niet... Afgelopen dinsdag waren we naar de bios geweest, kwamen terug om 10 over half 12 ofzo, ik belde me pa op: kom je me halen... zegt ie: blijf maar slapen... ![]() ![]() ![]() Ik DACHT dat hun die beslissing maakte, en niet ik... maargoed... Ouderss..... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik stel zo maar wat voor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar wat BlueEyes vertelt is dat ze elkaar al heel lang kennen, al heel lang wat hebben en al seks hebben gehad. Dat lijkt mij genoeg reden om ze wél bij elkaar te laten slapen. In het geval van jouw zusje geef ik je ouders gelijk. Maar na 1,5 jaar..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() In bepaalde opzichten denk ik dat je gelijk hebt, maar dan nog denk ik dat wij niet alle aspecten van de hele situatie kennen...Is er ooit iets aan voorafgegaan? Wat is precies de mening van de ouders met betrekking tot de relatie van BlueEyes en haar vriend...Ik bedoel je kunt een 1.5 jaar durende relatie op je 15e niet vergelijken met die van iemand van een jaar of 18/19/20 denk ik. Dat wil niet zeggen dat iemand van 15 dan minder rechten heeft om bij elkaar te mogen slapen natuurlijk. Het is een beetje een rare situatie en ik snap de ouders eerlijk gezegd ook niet helemaal aan de ene kant... Misschien zijn ze bang dat hun dochter te snel in een serieuze relatie is gegroeit ofzo maja dan vind ik wel dat ze dat gewoon eerlijk moeten aangeven als reden. Wat ze nu doen is in ieder geval een beetje doelloos daar moet ik je zeker gelijk in geven. Er wordt geen enkel redelijk argument aangegeven. En dan is het voor BlueEyes zelf, maar ook voor ons als forummers een beetje moeilijk om dit te beoordelen. |
![]() |
||
Citaat:
En nu lees ik net ook dat ze opeens wél bij em mocht blijven slapen, omdat het al heel erg laat was.. Lekker consequent zijn ze dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee. De reden waarom ik dit zei is dat ik zelf ook aardig jong een vriend kreeg (ik was net 16), die ook nog eens helemaal aan de andere kant van Nederland woonde. Ik had vaak ruzie met mijn ouders in het begin, omdat ik het belachelijk vond dat ik niet een heel weekend daarheen mocht, dat ik niet bij 'em mocht slapen. Ik vond dat namelijk onzin, want dat was gemeen. Ik zat op school en de weekeinden waren de enige tijden dat ik 'em kon zien, dus hoe konden mijn ouders me dat in godesnaam afnemen?! Ik was al zestien en zou niet zomaar iets doen tegen mijn zin en ik wist echt wel hoe de wereld in elkaar stak. Ik wist het allemaal heel goed.. Zo redeneerde ik toen. Nu doe ik dat niet meer. En ook al wist ik toen al waar ik mee bezig was, ik sta er achteraf van te kijken dat ik na een maand toch mijn ouders zo ver heb gekregen om naar 'em toe te mogen. Want op dit moment moet ik eerlijk zeggen dat ik daar ook te jong voor was. Ik kon goed nadenken, was niet naïef en wist dondersgoed waar ik mee bezig was, maar toch was ik te jong. Het punt dat ik wil maken is dat het niet allemaal zo krom in elkaar zit als het klinkt. En hoe erg ik het ook vind dat ik gigantisch op mijn moeder ga lijken door dit te zeggen: Als je zelf zo oud bent en/of kinderen hebt, dan denk je er ook wel anders over.
||
Citaat:
![]() En sowieso heb je gelijk dat kleine jochies met gierende hormonen heel verstandig zijn en altijd goed weten wat ze doen!
|
![]() |
|
|