Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2005, 19:28
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Laloeske* schreef op 25-07-2005 @ 16:05 :
Een meisje van 15 kan makkelijk situaties bekijken vanuit haarzelf hoor! Als ze al een stuk ouder lijkt, en is voor haar leeftijd zeker! Ik ben ook zo oud geweest als dat meisje, maar ik wist toen heus WEL waar ik mee bezig was! Mijn ouders wisten dat ook, maar jah, zeg nou zelf...: 1,5 jaar! Dan mag het best...

misschien waren jou ouders zo enorm streng ofzo? Een heilig boontje misschien??
Nou ja, dat verschilt dus nogal.. En daarbij geeft de lengte echt geen goed beeld van hoe de relatie is. Ik ben nu wel blij dat mijn ouders ervoor zijn (blijven) liggen. Misschien dat ik het er toen niet zo mee eens was, maar achteraf ben ik er wel blij mee eigenlijk. De relatie was nou niet echt wat je zegt: wow, goed. Namelijk. Roze bril geval dus.

En daarbij kunnen ouders wel vaker vreemd zijn, of iig inconsequent. De ene avond noemen de half twee als eindtijd (na onderhandelen wordt het dan drie uur, half vier) de andere avond mag ik thuiskomen wanneer ik wil.
Oud 29-07-2005, 09:42
Laloeske*
Laloeske* is offline
Citaat:
fractuur schreef op 27-07-2005 @ 20:28 :
En daarbij kunnen ouders wel vaker vreemd zijn, of iig inconsequent. De ene avond noemen de half twee als eindtijd (na onderhandelen wordt het dan drie uur, half vier) de andere avond mag ik thuiskomen wanneer ik wil.
Gekk! Wel mooi natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 11:08
Poeperd
Poeperd is offline
Ik was ook 15 toen ik voor het eerst bij mn vriend sliep. Wat lopen jullie nou te zeuren dat 15 te jong is. Als ik daar zin in heb doe ik dat. Iedereen die er problemen mee heeft kan de tyfus genieten. Ik vind dat leeftijd geen aars uitmaakt. Zolang je het er zelf mee eens bent en het veilig doet.

Nou kan het me toch weinig boeien wat anderen doen of wat ze van mij denken, moeten ze allemaal zelf weten. Maargoeed.. In ieder geval denk ik altijd maar 'je leeft maar één keer', dus als je zin hebt om te neuken, dan ga je neuken.
Oud 29-07-2005, 11:11
Maurice
Maurice is offline
nounou. wat een woorden.
Oud 29-07-2005, 11:13
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Maurice schreef op 29-07-2005 @ 12:11 :
nounou. wat een woorden.
Je bent wel geïntimideerd.
Oud 29-07-2005, 11:14
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 29-07-2005 @ 12:08 :
Ik was ook 15 toen ik voor het eerst bij mn vriend sliep. Wat lopen jullie nou te zeuren dat 15 te jong is. Als ik daar zin in heb doe ik dat. Iedereen die er problemen mee heeft kan de tyfus genieten. Ik vind dat leeftijd geen aars uitmaakt. Zolang je het er zelf mee eens bent en het veilig doet.

Nou kan het me toch weinig boeien wat anderen doen of wat ze van mij denken, moeten ze allemaal zelf weten. Maargoeed.. In ieder geval denk ik altijd maar 'je leeft maar één keer', dus als je zin hebt om te neuken, dan ga je neuken.

Omdat jouw ouders er nu mee eens waren. Je zal de boel toch niet kort en klein slaan als je ouders het je echt verboden neem ik aan? Dan heb je daar niks tegen in te brengen. Dan even de opstandige puber uithangen heeft alleen maar een omgekeerd effect. Je bent nog altijd afhankelijk van de ouders tot je zelf je boterham kan verdienen hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 11:15
Maurice
Maurice is offline
zeker. als jij zegt "iedereen die daar problemen mee heeft kan de tyfus genieten", dan zorg ik er wel voor dat ik mijn principes aanpas.
Oud 29-07-2005, 12:06
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
mara18 schreef op 29-07-2005 @ 12:14 :
Omdat jouw ouders er nu mee eens waren. Je zal de boel toch niet kort en klein slaan als je ouders het je echt verboden neem ik aan? Dan heb je daar niks tegen in te brengen. Dan even de opstandige puber uithangen heeft alleen maar een omgekeerd effect. Je bent nog altijd afhankelijk van de ouders tot je zelf je boterham kan verdienen hoor!
Als ze het echt zouden verbieden na 1,5 jaar een relatie zou ik me daar niks van aantrekken nee. Gelukkig heb ik normale ouders.
Oud 29-07-2005, 12:07
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Wawl schreef op 29-07-2005 @ 12:52 :
Ik heb al 3,5 jaar een vriendin en van haar ouders mag het eigenlijk ook niet. Zij is overigens 20 en ik ben 21.
Oud 29-07-2005, 16:50
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
RockerTjuh schreef op 27-07-2005 @ 20:05 :
haha mijn vriend mocht al na 2weken bij me slapen
ja maar jou'n ouders boeit het gewoon vrij weining wat jij uitvoert.
Oud 29-07-2005, 17:50
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 29-07-2005 @ 13:06 :
Als ze het echt zouden verbieden na 1,5 jaar een relatie zou ik me daar niks van aantrekken nee. Gelukkig heb ik normale ouders.
En wat als ze weigeren nog iets voor jou te doen als jij hun gezag zo ondermijnt. Wat als de relaties thuis worden verziekt als jij even het probleemkind gaat uithangen. Ga je dan weglopen ofzo? Zou dat het allemaal waard zijn?

Maar ja, jij kan je dat vast niet voorstellen. Jij hebt dan ook 'normale' ouders
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 19:12
RockerTjuh
RockerTjuh is offline
Citaat:
aliq schreef op 29-07-2005 @ 17:50 :
ja maar jou'n ouders boeit het gewoon vrij weining wat jij uitvoert.
Nee, ik heb een goede band met ze en daardoor vertrouwen ze in mij Mijn moeder vertel ik alles! Als je eerlijk tegen ze bent mag vanzelf meer..
Oud 29-07-2005, 19:42
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
RockerTjuh schreef op 29-07-2005 @ 20:12 :
Nee, ik heb een goede band met ze en daardoor vertrouwen ze in mij Mijn moeder vertel ik alles! Als je eerlijk tegen ze bent mag vanzelf meer..
Ik heb nu een redelijk goede band met men ouders.. We kunnen nu over vanalles praten, en het gaat goed. Nu heb ik ook al 2x bij mijn vriend geslapen, en dat ging goed.

Ik denk niet dat zoiets met de band die je met je ouders hebt te maken heeft of je wel of niet bij mekaar mag slapen... Ik denk dat je ouders je altijd gewoon zelf de beslissing maken of je wel of niet bij je vriendje mag slapen of niet..
Oud 29-07-2005, 19:43
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 29-07-2005 @ 12:08 :

wOw! Ben het er niet helemaal mee eens.., maar vind wel dat je grotendeels gelijk hebt..
Oud 30-07-2005, 11:59
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 29-07-2005 @ 20:43 :
wOw! Ben het er niet helemaal mee eens.., maar vind wel dat je grotendeels gelijk hebt..
Neuh, was saggo toen

Maar het stukje 'als je zin hebt om te neuken, ga je neuken' ben ik het nog steeds mee eens Moet ieder voor zich weten.
Oud 30-07-2005, 13:44
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
RockerTjuh schreef op 29-07-2005 @ 20:12 :
ook al heb ik mischien later een goed band met me kinderen (hoop van wel) dan zie ik nog geen reden om me dochter dan al te laten slapen bij haar vriend,geloof me jij doet er later ook niet zo makkelijk over.

als ik een zoon had dan is het anders want mannen zijn gewoon verstandiger en weten wat ze doen
Oud 30-07-2005, 13:53
snoodaard
snoodaard is offline
Je bent 15. Discussie gesloten.
Oud 30-07-2005, 14:13
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 30-07-2005 @ 14:53 :
Oud 30-07-2005, 14:47
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 30-07-2005 @ 14:53 :
Kennerlijk niet.. Want ik mag toch bij mijn vriend slapen, waarmee ik al 1,5 jaar verkering heb... Dus ja....
Oud 30-07-2005, 14:48
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 30-07-2005 @ 12:59 :
Neuh, was saggo toen

Maar het stukje 'als je zin hebt om te neuken, ga je neuken' ben ik het nog steeds mee eens Moet ieder voor zich weten.
Precies! Ik vind dat iedereen wel voor zichzelf kan beslissen wat je wel moet doen, en niet... en ik vind ook dat een meisje van 15 heus wel nadenkt bij wat ze doet...
Oud 30-07-2005, 15:13
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 30-07-2005 @ 15:48 :
Precies! Ik vind dat iedereen wel voor zichzelf kan beslissen wat je wel moet doen, en niet... en ik vind ook dat een meisje van 15 heus wel nadenkt bij wat ze doet...
Ik denk niet dat IEDER meisje van 15 dat kan. De ene ontwikkelt zich sneller dan de ander, of laat zich sneller beïnvloeden door andermans mening. Maar als je van jezelf weet dat je er klaar voor bent etc. moet je het vooral doen.

En ik snap jouw ouders dus echt niet. Want als jullie het al hebben gedaan, kan er niks onverwachts gebeuren als je bij hem slaapt. Je bent aan de pil, hij zal vast niet opeens een vent van 40 blijken te zijn aangezien jullie al 1,5 jaar samen zijn.. Dus ik snap hun probleem gewoon niet.

Ik zou me dus in dit geval niets van ze aantrekken. Was je nou een stuk jonger en kende je em net 1 week via msn, dán zou ik jou ook niet bij hem laten slapen als ik je moeder was. Maargoed, in dit geval zie ik geen gevaar als je bij em gaat slapen.
Oud 30-07-2005, 19:31
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
De eerste keer dat mijn vriend bij me sliep.. ging mijn moeder op de bank.. ik bij paps in bed.. en hij in mijn bed..
De tweede keer dat hij bij me sliep lag ik in m'n eigen bed.. m'n ouders in hun eigen bed.. en hij op 'n matras op de grond..
Nu, een jaar later.. Heb ik 'n 2 persoons bed en m'n ouders weten dat we seks hebben.. Toen mijn moeder daar voor de eerste keer achterkwam, was ze toch wel een beetje bang en bezorgd, en ze zei dat ze het niet te vaak wou hier in huis.. Nu, doet ze er niet moeilijk over. Mijn pa echter wel, hij slaapt niet zo vast, en hij hoord nogal dingen.. Hij is bezorgd om z'n enige dochter, en ik snap dat wel...
Vaders zijn zowiezo nogal voorzichtig met dochters..
Ik snap ook wel dat sommige ouders er best bang voor zijn dat hun dochter dingen doen in HUN huis.. Je bent toch hun dochter en ze zullen toch beschermend zijn..
Sommige mensen overdrijven wel (vind ik zelf) maar sommige mensen zijn er ook TE makkelijk in..!
Oud 30-07-2005, 20:37
IcedEarth
IcedEarth is offline
nou, dan toch maar langleven mijn hippie ouders.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 11:21
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 30-07-2005 @ 16:13 :
Ik denk niet dat IEDER meisje van 15 dat kan. De ene ontwikkelt zich sneller dan de ander, of laat zich sneller beïnvloeden door andermans mening. Maar als je van jezelf weet dat je er klaar voor bent etc. moet je het vooral doen.

En ik snap jouw ouders dus echt niet. Want als jullie het al hebben gedaan, kan er niks onverwachts gebeuren als je bij hem slaapt. Je bent aan de pil, hij zal vast niet opeens een vent van 40 blijken te zijn aangezien jullie al 1,5 jaar samen zijn.. Dus ik snap hun probleem gewoon niet.
Nee, niet ieder meisje van 15 weet hoe dat allemaal zit, de meeste van mijn vriendinnen zijn ook echt veel 'kinderlijker' dan ik.. en daar bedoel ik echt niets fouts mee.. want iedereen wordt ouder...

Ik snap het soms ook niet... Afgelopen dinsdag waren we naar de bios geweest, kwamen terug om 10 over half 12 ofzo, ik belde me pa op: kom je me halen... zegt ie: blijf maar slapen... Nja, ik bleef daar slapen.., moest de volgende ochtend werken , maar ze vonden het goed... Achteraf zei me pa dat IK geen beroerdere tijd had kunnen uitkiezen... (ivm werk)
Ik DACHT dat hun die beslissing maakte, en niet ik... maargoed... Ouderss.....
Oud 31-07-2005, 11:25
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 29-07-2005 @ 13:06 :
Gelukkig heb ik normale ouders.
En dat heet nou standplaatsgebondenheid. (dat ik dat woord nog zou gebruiken )
Oud 31-07-2005, 11:38
Wawl
Wawl is offline
Mijn dochter van 15 zou dus echt nergens mogen blijven slapen. Ook niet als ze 18 is, overigens.
Oud 31-07-2005, 11:50
mara18
mara18 is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 31-07-2005 @ 12:21 :
Nee, niet ieder meisje van 15 weet hoe dat allemaal zit, de meeste van mijn vriendinnen zijn ook echt veel 'kinderlijker' dan ik.. en daar bedoel ik echt niets fouts mee.. want iedereen wordt ouder...

Ik snap het soms ook niet... Afgelopen dinsdag waren we naar de bios geweest, kwamen terug om 10 over half 12 ofzo, ik belde me pa op: kom je me halen... zegt ie: blijf maar slapen... Nja, ik bleef daar slapen.., moest de volgende ochtend werken , maar ze vonden het goed... Achteraf zei me pa dat IK geen beroerdere tijd had kunnen uitkiezen... (ivm werk)
Ik DACHT dat hun die beslissing maakte, en niet ik... maargoed... Ouderss.....
Misschien bedoelde hij dat hij ook moest werken de dag erna en nog zo 'laat' je moest komen ophalen?
Ik stel zo maar wat voor
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 21:20
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
Wawl schreef op 31-07-2005 @ 12:38 :
Mijn dochter van 15 zou dus echt nergens mogen blijven slapen. Ook niet als ze 18 is, overigens.
Oud 01-08-2005, 13:31
Sanoeske
Sanoeske is offline
tsjah het blijft een gevoelig onderwerp aan de reacties te zien..iedereen redeneert vanuit zichzelf op die leeftijd en vanuit wat hij/zij zou doen als je zelf een dochter hebt van die leeftijd..

Ik was zelf ook 15 toen hij én mocht blijven slapen(opmijn kamer) én we seks hadden. Mijn moeder is altijd overal van op de hoogte geweest. het heeft misschien wel altijd gescheeld dat mijn vriend al 4 jaar in onze familie 'rondhing' (beste vriend van neef) .

Mijn zusje daarentegen is nu ook 15. Ze heeft sinds 2 maanden een vriend. hij moet een uur met de trein en mag blijven slapen omdat hij anders wel erg kort kan blijven steeds, of veel geld kwijt is. Maar hij mag niet op haar kamer slapen. En daar wordt ook heel streng toezicht op gehouden en aangezien mijn moeder niet de allermakkelijkste is als je tegen bepaalde regels in gaat laat mijn zusje het wel uit haar hoofd er bij te kruipen midden in de nacht.

Waarom ik wel en mijn zusje niet? Ligt aan de persoon en aan de achterliggende gedachte van de relatie. Mijn vriend en ik konden elkaar al, waren behoorlijk serieus met elkaar (ja dat kan op 15-jarige leeftijd, zo blijkt maar weer na inmiddels bijna 3 jaar ) en ik was nooit een losbol geweest met jongens.
Mijn zusje heeft vanaf dr 13 tot dr 15 zo ongeveer elke week éen ander 'vriendje' gehad...kijkt op een heel andere manier tegen seks aan als ik 3 jaar geleden enz.

Jou ouders zullen er dus best hun eigen redenen voor hebben om jullie niet zo vaak bij elkaar te laten slapen. IK zeg niet dat dat er 1 van hierboven moet zijn, maar ze zeggen het niet voor niets.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 13:43
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Sanoeske schreef op 01-08-2005 @ 14:31 :
tsjah het blijft een gevoelig onderwerp aan de reacties te zien..iedereen redeneert vanuit zichzelf op die leeftijd en vanuit wat hij/zij zou doen als je zelf een dochter hebt van die leeftijd..

Ik was zelf ook 15 toen hij én mocht blijven slapen(opmijn kamer) én we seks hadden. Mijn moeder is altijd overal van op de hoogte geweest. het heeft misschien wel altijd gescheeld dat mijn vriend al 4 jaar in onze familie 'rondhing' (beste vriend van neef) .

Mijn zusje daarentegen is nu ook 15. Ze heeft sinds 2 maanden een vriend. hij moet een uur met de trein en mag blijven slapen omdat hij anders wel erg kort kan blijven steeds, of veel geld kwijt is. Maar hij mag niet op haar kamer slapen. En daar wordt ook heel streng toezicht op gehouden en aangezien mijn moeder niet de allermakkelijkste is als je tegen bepaalde regels in gaat laat mijn zusje het wel uit haar hoofd er bij te kruipen midden in de nacht.

Waarom ik wel en mijn zusje niet? Ligt aan de persoon en aan de achterliggende gedachte van de relatie. Mijn vriend en ik konden elkaar al, waren behoorlijk serieus met elkaar (ja dat kan op 15-jarige leeftijd, zo blijkt maar weer na inmiddels bijna 3 jaar ) en ik was nooit een losbol geweest met jongens.
Mijn zusje heeft vanaf dr 13 tot dr 15 zo ongeveer elke week éen ander 'vriendje' gehad...kijkt op een heel andere manier tegen seks aan als ik 3 jaar geleden enz.

Jou ouders zullen er dus best hun eigen redenen voor hebben om jullie niet zo vaak bij elkaar te laten slapen. IK zeg niet dat dat er 1 van hierboven moet zijn, maar ze zeggen het niet voor niets.
Jouw ouders kijken dus naar de persoon (hoe jij en je zusje er tegenaan kijken etc) en dat vind ik best logisch en dat zou ik ook doen, denk ik.

Maar wat BlueEyes vertelt is dat ze elkaar al heel lang kennen, al heel lang wat hebben en al seks hebben gehad. Dat lijkt mij genoeg reden om ze wél bij elkaar te laten slapen. In het geval van jouw zusje geef ik je ouders gelijk. Maar na 1,5 jaar..
Oud 02-08-2005, 15:05
Sanoeske
Sanoeske is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 02-08-2005 @ 14:43 :
Jouw ouders kijken dus naar de persoon (hoe jij en je zusje er tegenaan kijken etc) en dat vind ik best logisch en dat zou ik ook doen, denk ik.

Maar wat BlueEyes vertelt is dat ze elkaar al heel lang kennen, al heel lang wat hebben en al seks hebben gehad. Dat lijkt mij genoeg reden om ze wél bij elkaar te laten slapen. In het geval van jouw zusje geef ik je ouders gelijk. Maar na 1,5 jaar..
mjaa daar heb je gelijk in. Ik reageerde misschien iets teveel op het gebakkelei hier over het wellus en nietus van bij elkaar slapen
In bepaalde opzichten denk ik dat je gelijk hebt, maar dan nog denk ik dat wij niet alle aspecten van de hele situatie kennen...Is er ooit iets aan voorafgegaan? Wat is precies de mening van de ouders met betrekking tot de relatie van BlueEyes en haar vriend...Ik bedoel je kunt een 1.5 jaar durende relatie op je 15e niet vergelijken met die van iemand van een jaar of 18/19/20 denk ik. Dat wil niet zeggen dat iemand van 15 dan minder rechten heeft om bij elkaar te mogen slapen natuurlijk. Het is een beetje een rare situatie en ik snap de ouders eerlijk gezegd ook niet helemaal aan de ene kant...
Misschien zijn ze bang dat hun dochter te snel in een serieuze relatie is gegroeit ofzo maja dan vind ik wel dat ze dat gewoon eerlijk moeten aangeven als reden. Wat ze nu doen is in ieder geval een beetje doelloos daar moet ik je zeker gelijk in geven. Er wordt geen enkel redelijk argument aangegeven. En dan is het voor BlueEyes zelf, maar ook voor ons als forummers een beetje moeilijk om dit te beoordelen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 15:13
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Sanoeske schreef op 02-08-2005 @ 16:05 :
mjaa daar heb je gelijk in. Ik reageerde misschien iets teveel op het gebakkelei hier over het wellus en nietus van bij elkaar slapen
In bepaalde opzichten denk ik dat je gelijk hebt, maar dan nog denk ik dat wij niet alle aspecten van de hele situatie kennen...Is er ooit iets aan voorafgegaan? Wat is precies de mening van de ouders met betrekking tot de relatie van BlueEyes en haar vriend...Ik bedoel je kunt een 1.5 jaar durende relatie op je 15e niet vergelijken met die van iemand van een jaar of 18/19/20 denk ik. Dat wil niet zeggen dat iemand van 15 dan minder rechten heeft om bij elkaar te mogen slapen natuurlijk. Het is een beetje een rare situatie en ik snap de ouders eerlijk gezegd ook niet helemaal aan de ene kant...
Misschien zijn ze bang dat hun dochter te snel in een serieuze relatie is gegroeit ofzo maja dan vind ik wel dat ze dat gewoon eerlijk moeten aangeven als reden. Wat ze nu doen is in ieder geval een beetje doelloos daar moet ik je zeker gelijk in geven. Er wordt geen enkel redelijk argument aangegeven. En dan is het voor BlueEyes zelf, maar ook voor ons als forummers een beetje moeilijk om dit te beoordelen.
Dat wij niet alles weten van de situatie is zeker waar. Maar daarom ga ik alleen uit van wat BlueEyes zegt. En dan snap ik aan de ene kant de ouders wel dat ze bezorgd zijn, dat zou ik denk ik ook zijn als mijn (eventuele) dochter later een vriendje zou krijgen en bij em zou willen slapen. Maar ik blijf van mening dat als ze 15 is en 1,5 jaar iets heeft er niets aan de hand is. En zeker niet als de ouders al weten dat ze met elkaar naar bed zijn geweest. 15 Is jong, daar ben ik het ook mee eens, maar hee, het is nu toch al te laat om te zeggen 'misschien moet je nog wat jaartjes maagd blijven', en dáárom snap ik het probleem van de ouders niet.

En nu lees ik net ook dat ze opeens wél bij em mocht blijven slapen, omdat het al heel erg laat was.. Lekker consequent zijn ze dan
Oud 02-08-2005, 17:23
Mindfields
Mindfields is offline
Ik zou als ouder niet naar de leeftijd kijken, maar na hoelang ze al bij elkaar zijn.
Oud 02-08-2005, 18:22
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 02-08-2005 @ 18:23 :
Ik zou als ouder niet naar de leeftijd kijken, maar na hoelang ze al bij elkaar zijn.
Dat ja en hoe het meisje zelf is. Lichamelijke leeftijd hoeft niets te zeggen over geestelijke leeftijd.
Oud 02-08-2005, 20:34
zeep007
zeep007 is offline
Mijn vriend had een vriendin, waarbij hij na een jaar pas bij haar mocht slapen, als zij haar nagels liet groeien. Die ouders van haar waren echt vaag, ze moesten 5 mm. zijn.
Toen er na weken 1 afbrak was het feestje weer afgelopen en fungeerde ik weer als schuilplaats. Hahaha. Je wil niet weten wat voor belachelijke dingen die ouders nog meer hadden man!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 12:52
Iduna
Iduna is offline
Ouders mogen toch wel zelf beslissen wat er in hun huis wel of niet gebeurt?

Gelukkig voor jullie dat jullie nu bij elkaar mogen slapen, mag deze topic nu dicht?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 01:03
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 02-08-2005 @ 21:34 :
Mijn vriend had een vriendin, waarbij hij na een jaar pas bij haar mocht slapen, als zij haar nagels liet groeien. Die ouders van haar waren echt vaag, ze moesten 5 mm. zijn.
Toen er na weken 1 afbrak was het feestje weer afgelopen en fungeerde ik weer als schuilplaats. Hahaha. Je wil niet weten wat voor belachelijke dingen die ouders nog meer hadden man!
is dit een grapje ofzo
Oud 06-08-2005, 01:59
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
aliq schreef op 06-08-2005 @ 02:03 :
is dit een grapje ofzo
nope!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 20:19
dead person
dead person is offline
Ik zou als moeder liever hebben dat ze het in mijn huis zouden doen, dan ergens op straat.

Als je het verbied, doen ze het toch wel. Dan liever veilig en normaal in huis
Oud 07-08-2005, 17:39
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Laloeske* schreef op 25-07-2005 @ 16:05 :
Een meisje van 15 kan makkelijk situaties bekijken vanuit haarzelf hoor! Als ze al een stuk ouder lijkt, en is voor haar leeftijd zeker! Ik ben ook zo oud geweest als dat meisje, maar ik wist toen heus WEL waar ik mee bezig was! Mijn ouders wisten dat ook, maar jah, zeg nou zelf...: 1,5 jaar! Dan mag het best...

misschien waren jou ouders zo enorm streng ofzo? Een heilig boontje misschien??
Jeps, het heilige boontje hier..
Nee. De reden waarom ik dit zei is dat ik zelf ook aardig jong een vriend kreeg (ik was net 16), die ook nog eens helemaal aan de andere kant van Nederland woonde. Ik had vaak ruzie met mijn ouders in het begin, omdat ik het belachelijk vond dat ik niet een heel weekend daarheen mocht, dat ik niet bij 'em mocht slapen. Ik vond dat namelijk onzin, want dat was gemeen. Ik zat op school en de weekeinden waren de enige tijden dat ik 'em kon zien, dus hoe konden mijn ouders me dat in godesnaam afnemen?! Ik was al zestien en zou niet zomaar iets doen tegen mijn zin en ik wist echt wel hoe de wereld in elkaar stak. Ik wist het allemaal heel goed.. Zo redeneerde ik toen. Nu doe ik dat niet meer. En ook al wist ik toen al waar ik mee bezig was, ik sta er achteraf van te kijken dat ik na een maand toch mijn ouders zo ver heb gekregen om naar 'em toe te mogen. Want op dit moment moet ik eerlijk zeggen dat ik daar ook te jong voor was. Ik kon goed nadenken, was niet naïef en wist dondersgoed waar ik mee bezig was, maar toch was ik te jong.

Het punt dat ik wil maken is dat het niet allemaal zo krom in elkaar zit als het klinkt. En hoe erg ik het ook vind dat ik gigantisch op mijn moeder ga lijken door dit te zeggen: Als je zelf zo oud bent en/of kinderen hebt, dan denk je er ook wel anders over.
Oud 07-08-2005, 17:45
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
aliq schreef op 30-07-2005 @ 14:44 :
ook al heb ik mischien later een goed band met me kinderen (hoop van wel) dan zie ik nog geen reden om me dochter dan al te laten slapen bij haar vriend,geloof me jij doet er later ook niet zo makkelijk over.

als ik een zoon had dan is het anders want mannen zijn gewoon verstandiger en weten wat ze doen
Ja want mannen zijn stoer als ze heel jong seks hebben en meisjes zijn gewoon sletten!

En sowieso heb je gelijk dat kleine jochies met gierende hormonen heel verstandig zijn en altijd goed weten wat ze doen!
Reageren

Regels voor berichten