Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2005, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 24-07-2005 @ 18:28 :
Kun je net zo goed zeggen dat je geen reclame op tv wilt zien, want in de koopsovereenkomst staat er toch ook niet dat je andere bedrijven toestemming geeft jou reclame te tonen. Als je tegen zon persoon van de call centre zegt: haal me uit de lijst, dan haalt ie je uit de lijst, en dan ben je iig van dat bedrijf af. Je kan overigens ook bij een instantie terug oid, die voor je regelt dat je automatisch uit de lijst gehaalt wordt. Verder zijn bv de pensioenproblemen zorgwekkend aangezien 87 % van Nederland hier niets van weet, en is zon kosteloze pensieonsanalyse meer dan welkom.
Net alsof ze alleen met pensioenproblemen komen, en anders doet Postbus51 maar een spotje. Gewoon mensen die je iets willen opdringen, chronisch stelletje telefoon jehova's.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2005, 23:05
neardo
neardo is offline
'Sorry, maar ik mag van mijn mama niet met vreemde mensen praten.' En dan de hoorn erop gooien.
Oud 26-07-2005, 10:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-07-2005 @ 22:13 :
Dus jij vind ook dat door een mobiel te kopen en vervolgens sms'jes van €1,60 te ontvangen, dat het je eigen schuld is. Door een mobiel te kopen geef je immers toestemming aan iedereen om jou te sms'en.
Ik vind het een onzinnige vergelijking daar die smsjes jou geld kosten en zo'n telefoontje niet. Maar als je dezelfde vergelijking maakt zónder dat zo'n smsje je geld kost: ja, dan vind ik dat inderdaad. Als er daarbij ook een mogelijkheid is om aan te geven dat je die in de toekomst niet meer wil ontvangen ja.

En om je andere voorbeelden aan te halen: als je een deurmat met 'welkom' voor je deur legt vraag je daklozen niet om binnen te komen, maar met een deur en een bel geef je wel aan dat mensen daar aan mogen bellen. Het is aan jou of je open doet of niet en of je meegaat in wat de persoon te vertellen heeft of niet.
En over het stalken: ook dat vind ik appels met peren vergelijken, want de eigenschap van stalken is nu juist dat ze door blijven gaan, óók als je aangeeft dat je het niet meer wil en bij stalken is er geen mogelijkheid om het zelf te stoppen (bij de telefoon wel; hoorn erop gooien).
Oud 26-07-2005, 10:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-07-2005 @ 23:09 :
chronisch stelletje telefoon jehova's.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 10:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
meestal vragen ze is je vader of moeder thuis en als ze niet naar de achternaam van mijn moeder of vader vragen zeg ik meestla gewoon nee die is niet thuuis. als ze dan vragen wanneer is diegene welthuis kan ik morgenmiddag bellen zeg ik gewoon nee dan zijn ze ook niet thuis en dan blijf ik zo heel lang aan de lijn hangen tot ze de hint doorkrijgen en bedankt voor de medewerking tot ziens zeggen....
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 10:51
KiMZz
KiMZz is offline
Ik neem op, zodra ik hoor dat het een callcenter is zeg ik geen belangstelling en hang op.
Oud 26-07-2005, 11:10
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Gewoon zo correct mogelijk. Die mensen doen ook maar hun werk.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 11:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 26-07-2005 @ 12:10 :
Gewoon zo correct mogelijk. Die mensen doen ook maar hun werk.
nou leuk werk.....
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 24-07-2005 @ 18:28 :
Verder zijn bv de pensioenproblemen zorgwekkend aangezien 87 % van Nederland hier niets van weet, en is zon kosteloze pensieonsanalyse meer dan welkom.
Uit eigen (callcenter)ervaring kan ik je melden dat de overgrote meerderheid van de bedrijven die 'gratis' advies over pensioenen, belastingen en dergelijke verstrekken, alleen volslagen incompetente en half debiele 'financiële deskundigen' in dienst heeft en dat het ze er sowieso niet om te doen is jou van dienst te zijn, maar puur hun eigen portemonnee te spekken. Wat het beste is voor hen, is niet noodzakelijkerwijs het beste voor jou.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 11:19
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 26-07-2005 @ 12:12 :
nou leuk werk.....
Betaalt goed hoor. Hoewel ik het ook niet zou willen doen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 12:24
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2005 @ 12:17 :
Uit eigen (callcenter)ervaring kan ik je melden dat de overgrote meerderheid van de bedrijven die 'gratis' advies over pensioenen, belastingen en dergelijke verstrekken, alleen volslagen incompetente en half debiele 'financiële deskundigen' in dienst heeft en dat het ze er sowieso niet om te doen is jou van dienst te zijn, maar puur hun eigen portemonnee te spekken. Wat het beste is voor hen, is niet noodzakelijkerwijs het beste voor jou.
De financiele kamer is een onafhankelijk advies bureau. Daarom zijn wij wel verplicht een zo goed mogelijke advies op te stellen die bij u past. Met andere woorden we zijn objectief. Ipv andere adviesbureaus die alleen maar bij 1 of 2 bedrijven zijn aangesloten, en zo gemakzuchtig worden. Ja, wij zijn idd een commercieeel bedrijf, maar wees nou reeeel, zon adviseur moet ook ergens van leven.

Verder zijn debiel en incompetent puur subjectieve termen, en zelfs met je call centre ervaring kun je zoiets niet stellen, aangezien jij als telefonist alleen je script moet oplezen, en verder niet zoveel te maken krijgt met zon adviseur.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 12:26
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb zo'n hekel aan callcenters...
Ik ben niet zo goed in het afwimpelen van mensen, dus ik zorg ervoor dat mijn ouders die mensen aan de telefoon krijgen...
Oud 26-07-2005, 12:26
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-07-2005 @ 23:09 :
Net alsof ze alleen met pensioenproblemen komen, en anders doet Postbus51 maar een spotje. Gewoon mensen die je iets willen opdringen, chronisch stelletje telefoon jehova's.
Ja joh, ga maar wat in de rondte bleeren als je niets meer te zeggen hebt. Het feit is, dat (pensioen analyse) call centres heel veel mensen heeft weten te helpen hun pensioengat te dichten.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 14:06
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Ze vragen naar mijn "ouder(s)" dan geef ik ze aan mijn pa en die zegd dat hij helemaal niks wil, of dattie aan het eten is (wat ook nog vaak waar is ook)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 26-07-2005 @ 13:26 :
Ja joh, ga maar wat in de rondte bleeren als je niets meer te zeggen hebt. Het feit is, dat (pensioen analyse) call centres heel veel mensen heeft weten te helpen hun pensioengat te dichten.
Als dat pensioengat er is, is het niet de taak van callcentres om daar mensen over in te lichten. Daarnaast rechtvaardigd het ook niet dat ze zomaar mogen bellen. En ten derde heb ik nog nooit een telefoontje gehad over een pensioengat, maar wel over de groots mogelijk onzin die je kan maar bedenken. En het heeft echt geen zin om te zeggen dat je op de lijst wil om niet meer gebeld te worden, want je blijft telefoontjes krijgen. En als het nu 3x per jaar is valt het nog mee, maar om nu elke week rond etenstijd die telefoon te horen
Dus ga alsjeblieft weg met je praatjes over het dichten van het pensioengat en zwarte lijsten, het is gewoon direct inbreuk op je privacy. Als ze reclame maken drukken ze dat maar op kopen ze zendtijd, zodat je zelf kan beslissen wanneer en of je er naar wil kijken.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 16:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-07-2005 @ 16:42 :
En het heeft echt geen zin om te zeggen dat je op de lijst wil om niet meer gebeld te worden, want je blijft telefoontjes krijgen. En als het nu 3x per jaar is valt het nog mee, maar om nu elke week rond etenstijd die telefoon te horen
Hou je nou gewoon van overdrijven of zit er bij dat callcenter iemand die jou leuk vindt, want je omschrijvingen lijken me wel erg onwerkelijk.

Oftewel: heb jij uberhaupt al eens gevraagd of ze je op de zwarte lijst willen zetten zodat je geen telefoontjes meer zou ontvangen en ben je daarná nog gebeld?
En krijg je echt elke week rond etenstijd een telefoontje?
Oud 26-07-2005, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-07-2005 @ 17:52 :
Hou je nou gewoon van overdrijven of zit er bij dat callcenter iemand die jou leuk vindt, want je omschrijvingen lijken me wel erg onwerkelijk.

Oftewel: heb jij uberhaupt al eens gevraagd of ze je op de zwarte lijst willen zetten zodat je geen telefoontjes meer zou ontvangen en ben je daarná nog gebeld?
En krijg je echt elke week rond etenstijd een telefoontje?
We hebben tot 3x toe gevraagd of we op die zwarte lijst gezet konden worden.
Eerste keer: "Ja erg leuk mevrouw, maar we hebben geen intresse. Verder hebben we uberhaupt geen intresse in call center telefoontjes, dus als u ons even daarvoor afmeldt zouden wij daar erg blij mee zijn."

Tweede keer: "Mevrouw, we hebben de vorige keer gevraagd of we op de zwarte lijst konden worden gezet, waarom belt u dan?" (ik zie niets staan). "Wil u het er dan opzetten".

Derde keer (binnen 2 weken): "We vroegen of we op de zwarte lijst gezet konden, worden niet de hitlist"

De daaropvolgende keren waren we iets minder beleefd

We worden misschien niet elke week gebeld, maar zeker wel 4x per maand, maar dat komt gemiddeld op hetzelfde uit.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 17:55
Balance
Balance is offline
Nou ja, van die eerste poging kan ik me voorstellen dat ze niets deden, dat komt nou niet bepaald serieus over. Maar die andere pogingen zijn dan wel kwalijk dat ze dat niet deden. Wel raar, bij het callcenter waar ik werkte was het heel makkelijk om je op een zwarte lijst te laten zetten.

En dat is wel absurd vaak
Wij worden ongeveer 1x in de twee maanden gebeld denk ik. Bij zo'n hoog aantal kan ik me voorstellen dat je het spuugzat wordt, maar dan nog hoop ik altijd dat mensen zich voorstellen hoe belachelijk onaardig ze bezig zijn tegen mensen die ze ook gewoon vriendelijk kunnen zeggen dat ze geen interesse hebben. Zeker ook omdat het maar 18-jarige grietjes zijn die je uitscheldt terwijl je eigenlijk hun bazen hoort te hebben.

Overigens werken callcenters niet alleen tijdens etenstijd
Oud 26-07-2005, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-07-2005 @ 18:55 :

En dat is wel absurd vaak
Wij worden ongeveer 1x in de twee maanden gebeld denk ik. Bij zo'n hoog aantal kan ik me voorstellen dat je het spuugzat wordt, maar dan nog hoop ik altijd dat mensen zich voorstellen hoe belachelijk onaardig ze bezig zijn tegen mensen die ze ook gewoon vriendelijk kunnen zeggen dat ze geen interesse hebben. Zeker ook omdat het maar 18-jarige grietjes zijn die je uitscheldt terwijl je eigenlijk hun bazen hoort te hebben.

Overigens werken callcenters niet alleen tijdens etenstijd
Dat is misschien ook heel onaardig, maar dat is dan ook de bedoeling. Ook omdat zij waarschijnlijk niet degene zijn die jou niet op die lijst hebben gezet, maar het is gewoon vervelend en dat ze nu worden uitgescholden of in de zeik worden genomen hebben ze dan aan hun collega's te danken. En dat die eerste poging niet serieus over kwam, kan je wel vinden, maar dat betekend niet dat je het mag negergen. Er werd duidelijk aangegeven dat we geen telefoontjes meer wilden.

Bij mij is etenstijd tussen 18.00 en 20.30
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 18:07
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
doe altijd heel beleefd tegen ze maar heb nooit interesse

toen ik bij een callcentre werkte ging er gwoon een meneer een heel verhaal aan mij vertellen dat ik voor de duivel werkte, ging ie helemaal de bijbel erbij pakken en voorlezen.. nou toen heb ik zelf maar opgehangen
Oud 26-07-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 26-07-2005 @ 19:07 :
doe altijd heel beleefd tegen ze maar heb nooit interesse

toen ik bij een callcentre werkte ging er gwoon een meneer een heel verhaal aan mij vertellen dat ik voor de duivel werkte, ging ie helemaal de bijbel erbij pakken en voorlezen.. nou toen heb ik zelf maar opgehangen
Dat is pas onbeleefd, iemand storen en als je z'n verhaal niet meer wil horen gewoon ophangen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 22:58
Skilly
Skilly is offline
Ik luister ffff (Idoe alsof ik interesse heb)

ja...ja...zozo dat isw wel handig.......maar ik heb geen interesse.daaaaggg pretrtige dag verder
Oud 27-07-2005, 12:08
Bonga
Bonga is offline
"jaja... okee.. tja.. klinkt reuze interessant, maar uiteindelijk ben ik toch niet de persoon die daar over gaat"

en dan word je vaak zelfs nog bedankt voor het gesprek
Oud 27-07-2005, 16:18
LittleLucille
LittleLucille is offline
zo van, probeert u me wat te verkopen, oke geen interesse..
Oud 27-07-2005, 19:07
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Demiurge schreef op 19-07-2005 @ 18:02 :
Vragen of ze een momentje hebben, telefoon naast me op de bank leggen en 10 minuten later kijken of ze op hebben gehangen.
Oud 27-07-2005, 21:51
DJ_HyPaH
DJ_HyPaH is offline
bv:
t-mobile bel;de of ik abbo bij hun wou etc ik zo

en u zei dat ik er een telefoon bij kreeg?

jazeker

oh en welke telefoon dan?

de nokia nogwat

heeft die telefoon kleurenbeeldscherm

dat weet ik niet

en polyfone ringtones

sorry daar kan ik u ook niej mee van dienst zijn

oh oh ok waarmee dan wel?

een abbonoment

oh en alsk nou prepaid wil?

dan kan ik u niet helpen

maar alsk nou prepaid wil van t-mobile?

ja dan moet u naar de winkel

oh (naam bedrijf) helpt me daar wel mee

ik kan u daar ook wel mee helpen

u zegt net van niet

nee dat zei ik niet

u liegt nu en ik hou niet van liegen fijne dag mzzl
Oud 01-08-2005, 21:28
Sasbeest
Sasbeest is offline
Geef de telefoon aan m'n pa of ma
Oud 01-08-2005, 21:29
hmhm
hmhm is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 01-08-2005 @ 21:28 :
Geef de telefoon aan m'n pa of ma
Of dat we al een héle goedkope lening hebben, dat we al groene stroom hebben oid.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 06:55
Verwijderd
voor onderzoek wil ik wel meewerken ( afhankelijk waar het om gaat ) verkoop niet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 07:00
snoopy
snoopy is offline
Ik doe gewoon mee met enquetes enzo.
Als ze me iets aansmeren zeg ik dat ik geen interesse heb. Laatst had ik een man die erg volhardend was:

man: wil je een kortingskaart kopen? Dat kost je 50 euro en dan heb je een jaar lang zoveel % korting op vakanties
ik: nou, ik heb al m'n vakanties voor komend jaar al geboekt
man: maar wil je niet nog een keer op vakantie?
ik: nee, daar heb ik geen geld voor. Zeker niet als ik nog een kortingspas koop, ook
man: maar stel nou dat je er toch zin in krijgt, dan...
ik: meneer, ik probeer aardig te zeggen dat ik geen interesse heb!
man: ja, dat snap ik. Ik ben gewoon bang dat je het niet op waarde weet te schatten.

Blablabla. Je moet wel weten wanneer je moet stoppen, hoor...
Oud 02-08-2005, 10:18
coopergirl
coopergirl is offline
zeggen dat de persoon in kwestie waar ze naar op zoek zijn gisteren is overleden.
Oud 02-08-2005, 10:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-08-2005 @ 11:18 :
zeggen dat de persoon in kwestie waar ze naar op zoek zijn gisteren is overleden.
ja, erg leuk. Totdat dat echt gebeurt (hij wist niet wat ie moest zeggen, dus t was wel een beetje grappig)
Oud 02-08-2005, 11:27
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 11:57 :
ja, erg leuk. Totdat dat echt gebeurt (hij wist niet wat ie moest zeggen, dus t was wel een beetje grappig)
Dat is echt zon kut situatie dan heh. Ik heb elke avond wel een paar mensen die zeggen dat de persoon in kwestie overleden is
Oud 02-08-2005, 11:32
JanDeVries
JanDeVries is offline
Een vriend van me werkt bij zo'n callcenter waarbij ze mensen die kwaad worden op een callback functie zetten. Wordt ie na een paar minuten weer gebeld voor een andere geweldige aanbieding. Lachen...

Achnouja, weet ik veel, ik zeg ook maar wat ik van hem hoor.

Als ze een interessante aanbieding hebben luister ik meestal wel naar wat ze te zeggen hebben. Zij doen ook maar hun werk.
Oud 02-08-2005, 11:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 02-08-2005 @ 12:27 :
Dat is echt zon kut situatie dan heh. Ik heb elke avond wel een paar mensen die zeggen dat de persoon in kwestie overleden is
ach, ik vond het voor mezelf erger, eerlijk gezegd...
Oud 02-08-2005, 12:00
Verwijderd
Citaat:
RabidRabbit schreef op 02-08-2005 @ 12:32 :
Een vriend van me werkt bij zo'n callcenter waarbij ze mensen die kwaad worden op een callback functie zetten. Wordt ie na een paar minuten weer gebeld voor een andere geweldige aanbieding. Lachen...

O dat werkt dus zo. Dan denk ik dat ik binnenkort een klacht indien vanwege telefonische overlast.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 13:13
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 12:52 :
ach, ik vond het voor mezelf erger, eerlijk gezegd...
Ja sorry...
Oud 02-08-2005, 13:13
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 02-08-2005 @ 13:00 :
O dat werkt dus zo. Dan denk ik dat ik binnenkort een klacht indien vanwege telefonische overlast.
Het is geen standaard policy hoor, dat is zelfs verboden
Oud 02-08-2005, 13:23
dingokoning
dingokoning is offline
Ik ga meestal heel lang met ze lullen, dan doe ik alsof ik geinteresseerd ben in hun aanbiedingen enzo en dan kap ik op het einde af
Oud 02-08-2005, 14:58
Project 50
Project 50 is offline
Eerst vriendelijk zeggen dat ik geen intresse heb. Als dat niet werkt hou ik de telefoon tegen de speakers van mijn comp. Speakers op max volume en dan SLAYER. Probleem opgelost.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 15:26
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
IdioLogic schreef op 02-08-2005 @ 15:58 :
Eerst vriendelijk zeggen dat ik geen intresse heb. Als dat niet werkt hou ik de telefoon tegen de speakers van mijn comp. Speakers op max volume en dan SLAYER. Probleem opgelost.
Stoere kerel ben jij
Oud 02-08-2005, 15:38
Project 50
Project 50 is offline
ik weet het, fijn dat het jou ook opgevallen is.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 17:06
Verwijderd
"Wij hebben alles al."
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 17:27
luchtballon
luchtballon is offline
Callcentermeneer: is uw huis beveiligd?
Antwoord : nee meneer, en we doen nooit wat op slot en volgende week zijn we op vakantie.

jammer dat ik dat pas bedacht toen ik de telefoon ophing..

Meestal zeg ik gewoon dat ik geen interesse heb/persoon in kwestie niet thuis is en ik geeeeeen idee heb wanneer diegene thuis komt
Oud 03-08-2005, 06:25
Verwijderd
Ik werk ook wel eens op een callcenter.

En even ingaande op wat lucky luciano zegt: bij een aantal call centra is het beleid dat een telefonist geen nummers kan wijzigen uit het bestand. Dat kunnen ze wel bij de afdeling projecten, maar niet in het center zelf. Maar in het call centre waar ik werk, ben ik dan weer verplicht je het afmeld nummer te geven, zodat jij zelf kan bellen om je ervoor af te melden.

( overigens geldt dit alleen voor een enquete buro, ik weet niet of verkoop maatschappijen dezelfde policy hebben ).

En alle mensen die 'lomp' en 'stoer' zijn: de meeste mensen in een callcenter zal het werkelijk aan hun reet roesten hoe jij je gedraagt. Als ze dat allemaal persoonlijk zouden nemen, waren ze na een dag rijp voor het gesticht.
En beter dat iemand bij een dergelijk callcenter werkt, als aanvulling op het inkomen ( ik ken niemand die dat echt voor zijn levensonderhoud doet ), dan naar de sociale dienst om er zijn hand op te houden.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 08:56
Pierreke
Pierreke is offline
Meestal reageer ik eigenlijk wel vriendelijk. Zeg ik gewoon dat pa en ma niet thuis zijn, of geef ik de telefoon verder. Die mensen doen ook maar gewoon hun werk... ze willen je echt niet voor hun lol die 'rommel' aansmeren! Ik heb wel een hekel aan mensen op een help-desk waar je eerst tig keer wordt doorverbonden met rustgevende muziekjes, en dan vervolgens iemand aan de lijn krijgt die je vraag niet snapt, of er alsonog de ballen verstand van heeft!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 09:27
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 03-08-2005 @ 09:56 :
Meestal reageer ik eigenlijk wel vriendelijk. Zeg ik gewoon dat pa en ma niet thuis zijn, of geef ik de telefoon verder. Die mensen doen ook maar gewoon hun werk... ze willen je echt niet voor hun lol die 'rommel' aansmeren! Ik heb wel een hekel aan mensen op een help-desk waar je eerst tig keer wordt doorverbonden met rustgevende muziekjes, en dan vervolgens iemand aan de lijn krijgt die je vraag niet snapt, of er alsonog de ballen verstand van heeft!
Wanadoo bv, die heeft een 0900 nummer, en laten jou 10 min of langer wachten, krijg je een of andere buitelander aan de lijn die heel zacht spreekt en geen moer weet over internetshit
Oud 03-08-2005, 10:35
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ze moeten mij nooit hebben, soms mijn moeder, maar die woont hier niet meer en dan vragen ze om haar telefoonnummer, maar dat krijgen ze niet. Verder geef ik alles door aan mijn vader, omdat hij vaak wordt gebeld over pensioenen en energie dingen enzo.

Ik heb zelf trouwens ook het werk in een callcenter gedaan. Beetje de Telegraaf een maand voor €10,- verkopen, of een aantal nummers van BreakOut!, Starstyle, Privé, etc.
Vond het wel lachen altijd, en hoewel heel veel mensen altijd een beetje stoer doen door te zeggen dat ze de bellers snel en onbeleefd afkappen, ben ik nog nooit onbeschoft afgekapt, altijd netjes dat ze geen interesse hebben, en vaak nog een succeswens erachter aan.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 10:40
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 03-08-2005 @ 07:25 :
overigens geldt dit alleen voor een enquete buro, ik weet niet of verkoop maatschappijen dezelfde policy hebben
Bij mensen die vroegen of ze 'uit het bestand' gehaald konden worden, zet je een code neer, een getal, en de reden met afkorting.
Zo gaan dan alle excel-bestanden met de nummers en adresgegevens en het resultaat van het telefoongesprek weer terug naar de uitgever oid.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 14:55
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
IdioLogic schreef op 02-08-2005 @ 15:58 :
slipknot!
Reageren

Regels voor berichten