![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En om je andere voorbeelden aan te halen: als je een deurmat met 'welkom' voor je deur legt vraag je daklozen niet om binnen te komen, maar met een deur en een bel geef je wel aan dat mensen daar aan mogen bellen. Het is aan jou of je open doet of niet en of je meegaat in wat de persoon te vertellen heeft of niet. En over het stalken: ook dat vind ik appels met peren vergelijken, want de eigenschap van stalken is nu juist dat ze door blijven gaan, óók als je aangeeft dat je het niet meer wil en bij stalken is er geen mogelijkheid om het zelf te stoppen (bij de telefoon wel; hoorn erop gooien).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder zijn debiel en incompetent puur subjectieve termen, en zelfs met je call centre ervaring kun je zoiets niet stellen, aangezien jij als telefonist alleen je script moet oplezen, en verder niet zoveel te maken krijgt met zon adviseur. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus ga alsjeblieft weg met je praatjes over het dichten van het pensioengat en zwarte lijsten, het is gewoon direct inbreuk op je privacy. Als ze reclame maken drukken ze dat maar op kopen ze zendtijd, zodat je zelf kan beslissen wanneer en of je er naar wil kijken. |
![]() |
||
Citaat:
Oftewel: heb jij uberhaupt al eens gevraagd of ze je op de zwarte lijst willen zetten zodat je geen telefoontjes meer zou ontvangen en ben je daarná nog gebeld? En krijg je echt elke week rond etenstijd een telefoontje?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerste keer: "Ja erg leuk mevrouw, maar we hebben geen intresse. Verder hebben we uberhaupt geen intresse in call center telefoontjes, dus als u ons even daarvoor afmeldt zouden wij daar erg blij mee zijn." Tweede keer: "Mevrouw, we hebben de vorige keer gevraagd of we op de zwarte lijst konden worden gezet, waarom belt u dan?" (ik zie niets staan). "Wil u het er dan opzetten". Derde keer (binnen 2 weken): "We vroegen of we op de zwarte lijst gezet konden, worden niet de hitlist" De daaropvolgende keren waren we iets minder beleefd ![]() We worden misschien niet elke week gebeld, maar zeker wel 4x per maand, maar dat komt gemiddeld op hetzelfde uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij is etenstijd tussen 18.00 en 20.30 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zo gaan dan alle excel-bestanden met de nummers en adresgegevens en het resultaat van het telefoongesprek weer terug naar de uitgever oid. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|