Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2005, 19:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij gaat het wel goed met mijn kamerjacht

Vanmiddag gereageerd op twee kamers en de verhuurder van een van die kamers heeft me toegevoegd op msn, dat lijkt me wel positief toch?
Oud 31-07-2005, 20:27
ilse
ilse is offline
zooo een kewle dag gehad eigelijk

of misschien denk ik dat maar omdat ik nu echt een beetje.. teveel gedronken heb
Oud 31-07-2005, 21:12
Gothic
Gothic is offline
Waarom zit ik altijd zo te kloten met de liefde? Echt een zooitje. Ik zie ons al trouwen en zit te fantaseren over vanalles. Achterlijk. Stom. Dom. Ga zo maar door. Ik voel me niet verliefd, ik dacht niet dat ik verliefd was op hem. Maar dit is ook niet goed. Hij vindt mij niet leuk, al hoop ik natuurlijk van wel. Hij past tótáál níet bij mij. Zo'n jongen wil ik niet eens, zo'n type, want hem wil ik wel, denk ik. En als ik dan overmorgen mn vriend weer zie en vasthoudt, dan kan ik het ook niet uitmaken. Ik wil hem ook niet kwijt. Ik wil gewoon liefde. Ik denk dat dat het is. Ik heb zoveel liefde nodig en wil het het liefste zoveel mogelijk en overal krijgen...

moet met iemand gaan praten. Al een paar keer tegen m'n moeder gezegd, maar ja, er worden geen stappen gezet. Alleen de huisarts. Alsof alles waar ik last van heb lichamelijk is? Nee, het is een uiting van alle gevoelens en gigantische spanningen die ik er niet uit krijg. Ik gun mezelf geen moment rust.

Studeer ik rechten, wil ik geneeskunde en geef ik me daarvoor op. Ga ik dat doen, twijfel ik weer en wil ik rechten doen, het houdt verdomme niet op. Ik word helemaal gek van mezelf. Ik dacht dat dit de oplossing zou zijn. Maar blijkt dat het niets verandert. Ik voel me nog steeds hetzelfde. En ja ik zal er voor gaan en opnieuw netjes mn P halen, zit ik daar met 2 P's en nog steeds niet wetende wat te doen...

Ik wil hem. En dan heb ik hem straks, ben ik er ook binnen no-time op uitgekeken omdat weer nieuwe liefde nodig heb, nog meer. Heerlijk. Echt helemaal geweldig. M'n leven gaat zo lekker. Ik heb alles wat ik een mens kan wensen en nog niet tevreden. Maar we gaan vrolijk door. Voel me zo verdrietig, maar nog geen moment gehuild. Vorig jaar weken aan één gehuild en gehuild, het hield niet op. En nu. Niets. Ik kan best. Wil niet. Ben bang dat het niet ophoud. Het heeft iig weinig zin. Morgen toch maar eens met mn moeder praten. Misschien heb ik wel hetzelfde als mn vader. Mis ik ook dat stofje in mn hersenen. Misschien kan het allemaal veel simpeler met de juiste medicijnen. Bijna iedereen in m'n familie slikken ze. *pff ff rustig ademhalen*

M'n hart gelucht. Maar alles zit nog in m'n hoofd. Hij gaat er niet uit. Opzich niet erg, het is een gevoel om van te genieten, alleen niet echt eerlijk. Wordt erg moeilijk met mn vriend. We moeten langzaam afscheid gaan nemen , want het kan gewoon niet meer. Smst hij me nog dat ie van me houdt... kutzooi.
Oud 31-07-2005, 21:18
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-07-2005 @ 20:54 :
*knip*
dat is inderdaad een rottige score...*geeft reuze hug..* t helpt niet echt waarschijnlijk maar t wordt goed bedoeld..
Oud 31-07-2005, 21:20
light fighter
light fighter is offline
help? dan maar?

als het nou eens allemaal opschiet ik weet verdomme niet waar ik aan toe ben. één telefoontje van hoe of wat maar nee... ik kan leuk wachten.

en dan weer een introkamp. gaan of niet gaan? tis maar voor twee dagen, wel een overwinnen als ik ga maar aan de andere kant wat als het fout gaat? waar kan ik heen, wat moet ik dan? it fucking scares me...
Oud 31-07-2005, 21:39
Verwijderd
ik wil zó graag uit huis

alleen wonen
of
wonen bij mensen die me wel waarderen zoals ik ben.
die me wel accepteren
wel van me houden
en dat laten merken

die niet meteen gaan zeiken als je ze twee weken niet gezien hebt
maar die blij zijn dat je er weer bent

gelukkig maar dat de hond wel blij was om me weer te zien. En gelukkig kan die niet zeuren
Oud 31-07-2005, 22:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga toch maar niet kijken bij die kamer. Het voelde niet goed. Ik vertrouwde het niet. Hij vroeg rare dingen, dingen die een verhuurder niets aangaan. En hij wou me zien door de webcam en verder met me chatten Ben blij dat ik niet ga, goed van mezelf
Oud 31-07-2005, 22:16
Gothic
Gothic is offline
Karen, paint your pictures, about how it's gonna be... by now I should know better.
Oud 31-07-2005, 22:55
Nijn*
Nijn* is offline
Fuck drank, pillen, sigaretten en drugs. Ik wil gewoon dat het ophoud in mijn hoofd, meer niet.
Oud 01-08-2005, 08:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Superleuke vakantie gehad, al voelt het nu zo raar. Ik heb wel vakantie, maar moet nonstop werken, en daarna begint mijn stage. Dan is het gedaan met het oude-vertrouwde-college-volgen. Ik zie er tegen op, al komen mijn stagebegeleidsters erg aardig en enthousiast over.
Ik heb het gevoel alsof het al bijna 12u is. Maar ja, wat wil je... Sliep bij vriendje thuis en ben dus tegelijk met hem opgestaan, omdat de deur anders niet op slot kon (hij is alleen thuis en moet om 7u vertrekken naar zijn werk). Ik hoop wel dat het meevalt vandaag bij hem, want die vakantie van ons kostte hem alle vakantiedagen die hij had.
Verder heb ik mijn bachelor gehaald, zonder ook maar 1 herkansing of iets dergelijks! Ik ben eigenlijk stiekem toch wel een beetje trots op mezelf .
Alleen moet ik nu vanalles doen waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb (wassen, boodschappen, etc).
Oud 01-08-2005, 09:15
just-miej
just-miej is offline
ik wil dat het deze keer wel goed gaat... anders weet ik het ECHT niet meer...
Oud 01-08-2005, 10:40
T!ne
T!ne is offline
ik heb zin om te huilen..
Oud 01-08-2005, 11:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
En we voelen ons nog steeds best klote... HOERA! Hieper de Piep! We geven een feestje!
Oud 01-08-2005, 13:39
Gothic
Gothic is offline
heb hem gesproken ...

help Wouter , schop me, wees direct, help me, genees me ...
Oud 01-08-2005, 15:32
Mara
Mara is offline
Ja, ik sta achter m'n keuze. Iedereen heeft recht op zijn/haar mening, maar ik sta achter mijn keuze. En tóch, tóch, wil ik zekerheid van hem. Terwijl het niks voorstelde. Betekent dit dat ik dan tóch gevoelens heb?

Hopelijk is 't snel woensdag, midweek, uitgaan, drinken en vergeten.
Oud 01-08-2005, 16:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vandaag naar Duitsland geweest met pa en ma. Ach, niet onaardig en ik heb weer wat Duitse Duck-magazines kunnen kopen (met Rosa, Wolter!).

Vanavond met 2 vriendinnen naar de bios. 'Mr & Mrs Smith'. Benieuwd wat dat wordt.
Oud 01-08-2005, 17:39
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
R. belde me op en zei dat hij het zonde zou vinden als ik mbo zou gaan doen... hij hoopte dat ik toch nog zou besluiten om mijn vwo af te maken... Ik weet zelf niet meer wat ik wil!! Pff... aankomende donderdag heb ik een gesprek met een psychiater, want ik denk dat ik medicijnen nodig heb (maar ook daar twijfel ik continu over ). Ook voel ik me lelijk en ben ik nog veel te dik (in mijn ogen). Toch ga ik proberen om morgen weer te werken (<< vrijwilligerswerk, ik ben een maand niet geweest omdat ik door mijn dik-zijn-gedachten niet naar buiten durfde...). Deze maand ga ik nog beginnen met sporten! Min sport-abonnement zou eigenlijk pas weer in september in gaan (ivm een operatie), maar ik kan nu al sporten (ook al word ik ergens in september weer geopereerd ). Ik wou dat ik wat zelfverzekerder was... Ik heb een negatief zelfbeeld.
Oud 01-08-2005, 18:24
Verwijderd
je zou voor de grap mijn dagboek van de afgelopen weken eens moeten lezen....zo euforisch als het begon, zo in en in triest is het nu weer. Ik kom altijd weer bij mezelf uit. als ik behoefte heb quoot ik een keer een stuk ofzo.
Oud 01-08-2005, 18:46
Redhair
Redhair is offline
Gister stond ik voor mijn spiegel mijn haar te borstelen, en luisterde Coldplay, Warning sign. Toen kwam die zin. 'I miss you'. Ik begon keihard te janken. Ik mis E., ik mis mijn ex, ik mis ze. Afgelopen week ben ik drie keer bij mijn ex geweest, het was fijn. Ik voel me veel meer op me gemak bij hem. Maar toch mis ik hem. En dan E., hij komt deze week maar 1 dag terug en dan is hij echt weg. Eerst zou hij een week hier blijven. Godverdeklote. Ik voel me zo leeg. Ben blij dat ik veel moet werken, ik zou niet weten wat ik anders moet doen. Ik wil slapen. Kon dat maar. Ik wil dood. Mag niet mag niet mag niet!
Oud 01-08-2005, 19:06
Mara
Mara is offline
Vanavond film kijken met vrienden.. zal ik rare blikken krijgen? Zal ik anders behandeld worden? Nouja, er is iig één goede vriend waarop ik kan vertrouwen dat ie niet idioot doet
Oud 01-08-2005, 20:34
ilse
ilse is offline
zoo vaag... hij was hier de hele dag niet.. 'verslapen' tot half 1./.. wilde ie dan niet gewoon niet komen? waarom zegt ie dat dan niet? en hij smste zo lief.. zou toch bijna weer denken, ach het maakt niet uit. maar een paar mensen hebben me daar toch weer uitgepraat, ik moet het toch laten merken als ik boos ben. maja. daar ben ik dan weer al te goed in, als ik em nu zou spreken... nee, dus ik ga em niet bellen. morgen zie ik em, en dan gaat ie toch wel horen dat ik het er helemaal niet mee eens ben, en dat het voor mij gewoon ook belangrijk is om gewoon af en toe een smsje te krijgen, zonder reden maar gewoon. zoals et eerst was.. nouw.. iok weet et niet meer. weet ook niet echt wat ik typ, gewoon alles wat er bij me opkomt. maar ik ben in de war, weet ook niet wat ik wel en niet tegen em moet zeggen.. het is zo raar, ik kan helemaal neit boos op em zijn.. het is zo vermoeiend want eigelijk is ie zo lief maar ik moet em dit toch laten voelen want anders gaat et zo ook zo als ie in zeeland is en dan ga ik me de hele tijd kut voelen en dan gaat het alleen maar slechter met me ipv beter. maja, dit verhaal is echt te warrig, dus ik stop maar..

sterkte iedereen met alles
Oud 01-08-2005, 21:02
Verwijderd
leuke dag gehad, lekker vrij
Oud 01-08-2005, 21:04
WolterB
WolterB is offline
Soms lijkt het wel alsof sommige gesprekken in het begin kut móéten gaan om daarna pas echt te beginnen
Oud 01-08-2005, 22:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Leuke meiden, leuke film, leuke avond.
Oud 01-08-2005, 22:47
Nijn*
Nijn* is offline
En alle moed is weer vertrokken.
Oud 01-08-2005, 23:49
rare kwast
rare kwast is offline
dr is een liedje...
ik wil leven ik wil vrij zijn
blablabal

nieuwe versie:
ik wil niet leven ik wil vrij zijn
Oud 02-08-2005, 00:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ooit zei een arubaan tijdens een vakantie op Aruba tegen me, toen ik 10 jaar oud was: "Wat je ook doet, het verleden zal je altijd blijven achtervolgen meisje.. " It's true.. Het laat niet meer los.

Vragen, vragen, vragen, vragen, vragen, vragen, vragen, vragen.. Verdomme ik háát het zo!
Wat moet ik anders doen dan? Wat moet ik zeggen zodat het over is? En de gedachten verdwenen zijn?

Onzekerheid, onzekerheid, onzekerheid, onzekerheid, onzekerheid, onzekerheid.. Verdomme ik háát het zo!
Maak ik straks weer dezelfde fout dan? Is het wel goed genoeg? Wat moet ik doen?

Tranen, tranen, tranen, tranen, tranen, tranen, tranen, tranen.. Verdomme ik háát ze zo!
Ik haat het verleden, ik haat hém, ik haat zoveel. Ik haat vorig jaar, ik haat die dag, godver ik háát alles, maar wat verander ik er godverdomme aan.

Mag ik dan nu weer een stukje positiviteit, geen gezeik en een geslaagde periode? Gadverdamme!
Oud 02-08-2005, 06:58
WolterB
WolterB is offline
Vandaag huurcontract tekenen voor grotere kamer
Oud 02-08-2005, 07:13
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Ik voel me gespannen.. ben zenuwachtig.. Om 8.45 uur werken, maar ik schaam me zo voor mezelf.. hopelijk krijg ik mezelf wel de deur uit..
Oud 02-08-2005, 08:09
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
CalvinKlein schreef op 02-08-2005 @ 08:13 :
Ik voel me gespannen.. ben zenuwachtig.. Om 8.45 uur werken, maar ik schaam me zo voor mezelf.. hopelijk krijg ik mezelf wel de deur uit..
ben te laat om je een knuf te geven voordat je moest werken..dan maar tijdens werk
*hug*

ben net even gezellig wakker gebeld
ja je staat op beschrikbaarheid lijst..ja en?
nou kan je werken vanavond...hallo!??! mag ik 1 dagje vrij?? heel fijn
damn...
Oud 02-08-2005, 08:17
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb een chronische hekel aan mijzelf Mein kopf functioneert nicht mehr
Oud 02-08-2005, 09:16
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-08-2005 @ 09:09 :
ben te laat om je een knuf te geven voordat je moest werken..dan maar tijdens werk
*hug*
Ik ben niet gegaan... *schaam me diep*
Zoveel moeite.. vroeg opstaan, douchen, aankleden.. en dan op het laatste moment niet de deur uit gaan! (het begon eigenlijk al met in de spiegel kijken, steeds iets anders aantrekken, te veel nadenken.. stressen... ondanks de tijd die ik er voor had genomen, niet op tijd klaar zijn om rustig te vertrekken). Mijn moeder zag aan me dat ik wel wilde en gelukkig (nadat ze eerst zoiets had van: 'ga nou!') begreep ze dat ik angstig/gespannen/onzeker was.. Ik heb aankomende donderdag een afspraak met een psychiater en ik hoop dat medicijnen me gaan helpen. Ik wil weer gelukkig zijn (mezelf kunnen zijn en de dingen doen die ik leuk vind), dat is het allerbelangrijkste...

p.s. die knuffel kon ik wel gebruiken.. ik wou dat ik aan het werk was, even afleiding... mensen helpen.. maar het gaat (nog) niet.
Oud 02-08-2005, 09:17
dyfusica
dyfusica is offline
Ze gaat achteruit.
Oud 02-08-2005, 09:22
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
CalvinKlein schreef op 02-08-2005 @ 10:16 :
Ik ben niet gegaan... *schaam me diep*
Zoveel moeite.. vroeg opstaan, douchen, aankleden.. en dan op het laatste moment niet de deur uit gaan! (het begon eigenlijk al met in de spiegel kijken, steeds iets anders aantrekken, te veel nadenken.. stressen... ondanks de tijd die ik er voor had genomen, niet op tijd klaar zijn om rustig te vertrekken). Mijn moeder zag aan me dat ik wel wilde en gelukkig (nadat ze eerst zoiets had van: 'ga nou!') begreep ze dat ik angstig/gespannen/onzeker was.. Ik heb aankomende donderdag een afspraak met een psychiater en ik hoop dat medicijnen me gaan helpen. Ik wil weer gelukkig zijn (mezelf kunnen zijn en de dingen doen die ik leuk vind), dat is het allerbelangrijkste...

p.s. die knuffel kon ik wel gebruiken.. ik wou dat ik aan het werk was, even afleiding... mensen helpen.. maar het gaat (nog) niet.
maar goed dat ik em achter je aan gestuurd heb dus
maar ik vind t goed dat je niet gegaan bent...klinkt raar maar je luistert naar jezelf
hoop dat t ook beter gaat na donderdag..just take your time

*nog een hug*
Oud 02-08-2005, 09:30
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-08-2005 @ 10:22 :
maar goed dat ik em achter je aan gestuurd heb dus
maar ik vind t goed dat je niet gegaan bent...klinkt raar maar je luistert naar jezelf
hoop dat t ook beter gaat na donderdag..just take your time

*nog een hug*
Er zijn veel mensen die baat hebben bij medicijnen, misschien dat het voor mij ook een steuntje in de rug is. Ik probeer er gewoon vertrouwen in te hebben, want het is mijn enige hoop..
Oud 02-08-2005, 10:38
moon
moon is offline
Ik had vannacht een slaapverlamming, in tijden niet meer zo bang geweest. Ik vond het nog enger als flauwvallen. Ik hoop nooit meer zoiets mee te maken, alhoewelik bang ben dat het misschien een bijwerking van mijn nieuwe medicijnen zijn. kut medicijnen! Ik ben me er in alle opzichten tot nu toe allen maar slechter van gaan voelen in plaats van beter. Maar ja, het duurt 2 weken voor het werkt, ik slik het nog geen eens een week.
Oud 02-08-2005, 11:59
farai
farai is offline
blegh ik ben blijkbaar toch ni zo bijzonder as dak dacht dat was.
Ik voel me zo egoistisch nu.....
But then again wa heeft ze aan iemand die dichtklapt?

en toch.....wat as ooit iemand van die personen waar 'k zielsveel om geef in die situatie zit? Ban ik die dan ook uit mn leventje omdak het niet aankan???

Ja wss wel...

But then again....Das ook ni waar...

Die banden lijken zo sterk dak ze ni kàn verbreken zelfs al zouk da willen. 't zou mn hart breken en met die gedachte kan ik OOK niet omgaan dus nee ik zou het niet doen.

Ma waarom kan ik dit niet aan dan? Terwijl ik 'r ni eens goed ken? Waarom klap ik nù dicht? Terwijl ik zo heb gezegd een lichtpuntje te willen zijn.

oh bah, kutzooi

Laatst gewijzigd op 02-08-2005 om 12:02.
Oud 02-08-2005, 12:00
Roadrunner
Roadrunner is offline
nog 4 dagennnnnn
Oud 02-08-2005, 12:10
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 02-08-2005 @ 12:59 :
*knip*
that wassn't the deal...
Oud 02-08-2005, 13:09
farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-08-2005 @ 13:10 :
that wassn't the deal...
Ik weet ma toch voelt het zo...

Och, trek u dàt nu weer niet aan eh meid. Op sommige gebieden benk beetje overgevoelig. Toch stel ik me de vraag of ik in de toekomst ook zo reageer op anderen...

En dan zijn er mensen die mij sociaal noemen. yeah right....
Oud 02-08-2005, 13:18
Balance
Balance is offline
Gister uit eten geweest, 's avonds visite:

oom: en wat heb jij vanavond gegeten?
ik: gekruide kipfilet met champignons, ui, paprika en ananas.
oom: en ook patat op?
ik: ja ook
oom: dat is te zien ja!

eikel
Oud 02-08-2005, 13:19
rare kwast
rare kwast is offline
dit is heel anders...dit is iemand die je niet kent via msn.
als het in je omgeving zo zou zijn is het al heel anders...

je moet gewoon aan jezelf denken, je kan niet alles betekenen voor mensen en dat hoeft ook echt niet..
t zijn de kleine dingetjes die t doen..echt waar
en ja ik vind dat je heel sociaal bent
Oud 02-08-2005, 13:19
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-08-2005 @ 14:18 :
Gister uit eten geweest, 's avonds visite:

oom: en wat heb jij vanavond gegeten?
ik: gekruide kipfilet met champignons, ui, paprika en ananas.
oom: en ook patat op?
ik: ja ook
oom: dat is te zien ja!

eikel
zow...die mag je slaan en HARD
Oud 02-08-2005, 13:22
farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-08-2005 @ 14:19 :
dit is heel anders...dit is iemand die je niet kent via msn.
als het in je omgeving zo zou zijn is het al heel anders...

je moet gewoon aan jezelf denken, je kan niet alles betekenen voor mensen en dat hoeft ook echt niet..
t zijn de kleine dingetjes die t doen..echt waar
en ja ik vind dat je heel sociaal bent
Weet ni wat de toekomst brengt maar die woorden neem ik mee. thx girl.
Oud 02-08-2005, 13:58
rare kwast
rare kwast is offline
waarom wil iedereen weten of ik al een t solliciteren ben of wat ik na de zomer ga doen??
NEE NEE NEE
en GEEN IDEE

ik word er gek van...ik weet t niet t maakt me knetter
en iedereen blijft maar vragen...
en ik maar leuk lachen en wat opties geven die misschien wel wat zijn...
Oud 02-08-2005, 14:11
rare kwast
rare kwast is offline
en ja weet dat t allemaal intresse is en nieuwsgierigheid...maar people de druk
Oud 02-08-2005, 14:23
ythguaN
ythguaN is offline
Hoogstwaarschijnlijk een baantje naar de vakantie
Afgelopen week weer genoeg contact met mn vrienden gehad
Ik zie vrijdag mn vriendin weer
Afgelopen maanden een aantal kilo's (stuk of 7, 8) afgevallen (zonder te sporten 8) )

Maar toch voel ik me op een of andere manier soms heel stom, en daar zit ik best wel mee. Ook doe/deed ik soms dingen die ik eigenlijk helemaal niet wil/wilde en daarna voel ik me er dan dáár weer stom over.

Maargoed, ik moet gewoon afleren mezelf stom te vinden en beter na te denken over dingen die ik doe, maar ook zorgen dat ik niet te veel over iets ga nadenken, want dat ik vaak ook niet goed, aangezien die dingen waarover ik nadenk vaak negatieve dingen zijn, proberen gewoon slechte dingen uit mijn hoofd te verbannen en meer te genieten van leuke dingen.
Oud 02-08-2005, 14:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-08-2005 @ 14:19 :
zow...die mag je slaan en HARD
idd
't ging juist net goed

daarna begon ie wel met 'oh wacht, dat mag ik natuurlijk niet zeggen tegen meisjes van jouw leeftijd. voor je het weet heb je anorexia op je geweten. maar jij kan het wel hebben toch?'

ja hoor

Misschien kun je zelf trouwens tegen die mensen zeggen dat je liever niet hebt dat ze d'r nog naar vragen omdat je het nog niet weet. Of heb je dat al gedaan en luisteren ze daar niet naar?
Oud 02-08-2005, 14:49
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-08-2005 @ 15:35 :
idd
't ging juist net goed

daarna begon ie wel met 'oh wacht, dat mag ik natuurlijk niet zeggen tegen meisjes van jouw leeftijd. voor je het weet heb je anorexia op je geweten. maar jij kan het wel hebben toch?'

ja hoor

sjees wat een eikel... niemand vind zo een "compliment" leuk... mannen

Citaat:

Misschien kun je zelf trouwens tegen die mensen zeggen dat je liever niet hebt dat ze d'r nog naar vragen omdat je het nog niet weet. Of heb je dat al gedaan en luisteren ze daar niet naar?
moeilijk moeilijk moeilijk
ben niet zo goed in direct iets tegen mensen zeggen...
heb t een keer gedaan nou die kwam met allemaal ideeen aansjouwen...ja leuk en wat moet ik er mee

en iedereen is vol vertrouwen dat ik een goede verpleegkundige word/ben/ben geworden...

maar waarom twijfel ik zelf zo aan mn kunnen
Oud 02-08-2005, 14:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-08-2005 @ 15:49 :
moeilijk moeilijk moeilijk
ben niet zo goed in direct iets tegen mensen zeggen...
heb t een keer gedaan nou die kwam met allemaal ideeen aansjouwen...ja leuk en wat moet ik er mee

en iedereen is vol vertrouwen dat ik een goede verpleegkundige word/ben/ben geworden...

maar waarom twijfel ik zelf zo aan mn kunnen [/B]
een goede verpleegkundige word je ook niet zomaar even tijdens je studie. Een goede verpleegkundige word je door jaren lang ervaring op te doen. En oudere verpleegkundigen zijn daarom ongetwijfeld bereid om je te helpen wanneer iets niet lukt zoals het zou moeten.

En dat van die mensen is lastig als je het niet direct durft te zeggen. Misschien toch proberen om het langs je heen te laten gaan, hoewel dat natuurlijk erg lastig is

Regels voor berichten