Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *hug* ben net even gezellig wakker gebeld ![]() ja je staat op beschrikbaarheid lijst..ja en? nou kan je werken vanavond...hallo!??! mag ik 1 dagje vrij?? heel fijn damn...
||
![]() |
Citaat:
Zoveel moeite.. vroeg opstaan, douchen, aankleden.. en dan op het laatste moment niet de deur uit gaan! (het begon eigenlijk al met in de spiegel kijken, steeds iets anders aantrekken, te veel nadenken.. stressen... ondanks de tijd die ik er voor had genomen, niet op tijd klaar zijn om rustig te vertrekken). Mijn moeder zag aan me dat ik wel wilde en gelukkig (nadat ze eerst zoiets had van: 'ga nou!') begreep ze dat ik angstig/gespannen/onzeker was.. Ik heb aankomende donderdag een afspraak met een psychiater en ik hoop dat medicijnen me gaan helpen. Ik wil weer gelukkig zijn (mezelf kunnen zijn en de dingen doen die ik leuk vind), dat is het allerbelangrijkste... p.s. die knuffel kon ik wel gebruiken.. ik wou dat ik aan het werk was, even afleiding... mensen helpen.. maar het gaat (nog) niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik vind t goed dat je niet gegaan bent...klinkt raar maar je luistert naar jezelf ![]() hoop dat t ook beter gaat na donderdag..just take your time *nog een hug*
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Och, trek u dàt nu weer niet aan eh meid. Op sommige gebieden benk beetje overgevoelig. Toch stel ik me de vraag of ik in de toekomst ook zo reageer op anderen... En dan zijn er mensen die mij sociaal noemen. yeah right.... ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 't ging juist net goed ![]() daarna begon ie wel met 'oh wacht, dat mag ik natuurlijk niet zeggen tegen meisjes van jouw leeftijd. voor je het weet heb je anorexia op je geweten. maar jij kan het wel hebben toch?' ja hoor ![]() Misschien kun je zelf trouwens tegen die mensen zeggen dat je liever niet hebt dat ze d'r nog naar vragen omdat je het nog niet weet. Of heb je dat al gedaan en luisteren ze daar niet naar?
|||
Citaat:
sjees wat een eikel... niemand vind zo een "compliment" leuk... mannen Citaat:
![]() ben niet zo goed in direct iets tegen mensen zeggen... heb t een keer gedaan nou die kwam met allemaal ideeen aansjouwen...ja leuk en wat moet ik er mee ![]() en iedereen is vol vertrouwen dat ik een goede verpleegkundige word/ben/ben geworden... maar waarom twijfel ik zelf zo aan mn kunnen ![]()
||
Citaat:
En dat van die mensen is lastig als je het niet direct durft te zeggen. Misschien toch proberen om het langs je heen te laten gaan, hoewel dat natuurlijk erg lastig is ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #36 rare kwast | 492 | 27-08-2005 21:40 |