Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2005, 21:38
Balance
Balance is offline
bah, wat vind ik die Josephine irritant. Balen dat zij er nog in zit. En van sommige personen van het vaste land vind ik het echt jammer dat zij niet doorgaan. Ik hoop dat ze volgende week nog een kans krijgen; want waarom zouden ze anders niet met Pascal mee naar huis gaan?
Oud 02-10-2005, 21:50
Verwijderd
Volgens mij eindigen ze met de opdracht waar ze ook mee begonnen zijn: bootjehangen.

Ik hoop alleen dat de winnaar(s) door mogen en dat er niet gestemd hoeft te worden. En ik hoop dat Remco doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 11:27
Verwijderd
Meteen toen het levenswiel op Gianni bleef staan, is het al duidelijk welke 3 er zeker doorgaan
Josephine vind ik echt niks, Agnes ook steeds minder..
Jammer dat Sara weg is Gelukkig is Bob er nog Hem gun ik het nu echt het meeste om te winnen.
En er zijn een aantal mensen die ik liever op het eiland had gezien dan de mensen die er nu zitten..
Denk ook dat er nog een iemand doormag met dat boothangen, dan zitten er 8 mensen op het eiland, dat is wel een mooi getal
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:01
Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb de aflevering van gister gemist. Wat is er allemaal gebeurd? Sarah is eruit? Door het levenswiel? Tegen wie moest ze de proef doen?
Oud 04-10-2005, 15:12
Verwijderd
sara is er zelf uitgestapt. Toen waren er nog 5 over, Gianni koos Josephine, en zij koos Agnes. Bob en Maarten waren over, maar hoefden niet te duelleren, omdat Sara er uit was.

Josha is gekozen om te promoveren, en Pascal heeft zichzelf opgeofferd om Machteld door te laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:55
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-10-2005 @ 16:12 :
sara is er zelf uitgestapt. Toen waren er nog 5 over, Gianni koos Josephine, en zij koos Agnes. Bob en Maarten waren over, maar hoefden niet te duelleren, omdat Sara er uit was.

Josha is gekozen om te promoveren, en Pascal heeft zichzelf opgeofferd om Machteld door te laten gaan.
Is Josha gekozen om te promoveren?? Ik had juist gedacht dat zij minder kans zou hebben omdat ze toch al een kas gehad had. Op welke manier heeft Pascal zichzelf opgeofferd om Machteld door te laten gaan?

Moesten er dan mensen naar huis? Hoe werd dat besloten?
Oud 04-10-2005, 16:04
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 04-10-2005 @ 16:55 :
Is Josha gekozen om te promoveren?? Ik had juist gedacht dat zij minder kans zou hebben omdat ze toch al een kas gehad had. Op welke manier heeft Pascal zichzelf opgeofferd om Machteld door te laten gaan?

Moesten er dan mensen naar huis? Hoe werd dat besloten?
Ik denk dat Josha daar met een geweldig leefbare, positieve instelling heeft rondgelopen. Zonder veel te zagen, doen wat van je verwacht wordt, de mensen niet voor de borst stuiten, en keihard ervoor gaan in de proeven. Ze blijft ook steeds low profile, zonder leidersambities, en dat is gezond in zo'n spelprogramma. Het leek dus echt of zowat iedereen Josha die promotie ook echt gunde. En dat meiske was er zelf ook doodgelukkig mee.

Er was dus een proef, waarbij Josha's groepje gewonnen heeft. Omdat ze zelf allemaal alles gegeven hebben, maar ook omdat Pascal een paar enorm inschattingsfouten heeft gemaakt. Een gedeelte van de proef was met de boot varen voor te snelst naar een boei en terug. Doordat hij zijn krachten niet evenredig had verdeeld, heeft de groep de halve race niks aan hem gehad. En doordat hij zo force tekeer ging met roeien in het begin, roeiden ze de verkeerde kant op. Het voelde voor hem aan als een persoonlijke nederlaag, dus heeft hij zich opgeofferd om machteld te laten promoveren. En daar kwam uiteraard ruzie van met de mensen van het winnende groepje, omdat zij normaal gezien 2 mensen mochten laten promoveren.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:45
Flowtje
Flowtje is offline
^ Dank je! Toch best jammer dat ik het niet gezien had.

Was er verder nog wat gebeurd met het 3e level (de rots)?
Oud 05-10-2005, 13:33
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 04-10-2005 @ 17:04 :
Ik denk dat Josha daar met een geweldig leefbare, positieve instelling heeft rondgelopen. Zonder veel te zagen, doen wat van je verwacht wordt, de mensen niet voor de borst stuiten, en keihard ervoor gaan in de proeven. Ze blijft ook steeds low profile, zonder leidersambities, en dat is gezond in zo'n spelprogramma. Het leek dus echt of zowat iedereen Josha die promotie ook echt gunde. En dat meiske was er zelf ook doodgelukkig mee.

Er was dus een proef, waarbij Josha's groepje gewonnen heeft. Omdat ze zelf allemaal alles gegeven hebben, maar ook omdat Pascal een paar enorm inschattingsfouten heeft gemaakt. Een gedeelte van de proef was met de boot varen voor te snelst naar een boei en terug. Doordat hij zijn krachten niet evenredig had verdeeld, heeft de groep de halve race niks aan hem gehad. En doordat hij zo force tekeer ging met roeien in het begin, roeiden ze de verkeerde kant op. Het voelde voor hem aan als een persoonlijke nederlaag, dus heeft hij zich opgeofferd om machteld te laten promoveren. En daar kwam uiteraard ruzie van met de mensen van het winnende groepje, omdat zij normaal gezien 2 mensen mochten laten promoveren.
Ik denk dat ze het hebben gedaan omdat ze heet is

Ik vind en hoop dat iemand niet vd oude Garde dit maal als 1e aan het levenswiel komt en dat Josephine of Agnes weg mag liefst zie ik ze duelleren.
Verder gun ik Lex Paulo en Patrick het om naar het 2e niveau door te stromen.
Oud 07-10-2005, 15:53
Verwijderd
Die voorstukjes!!

ik zal het maar even spoileren voor de zekerheid
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 16:13
PV
PV is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-10-2005 @ 16:53 :
Die voorstukjes!!

Spoiler
Spoiler
het lijkt allemaal te veel op elkaar
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 16:13
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-10-2005 @ 16:53 :
Die voorstukjes!!

Spoiler
Idd ik zag het wat een spoiler-achtige voorstukjes ik had het leuker gevonden als ze nu niks meer laten zien voor een aflevering mensen die het volgen kijken toch wel.
Oud 07-10-2005, 16:20
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 07-10-2005 @ 17:13 :
Spoiler
het lijkt allemaal te veel op elkaar
haha

ik heb dat ook wel hoor.. in het begin haalde ik vaak door elkaar wie er nu in welk programma hoort. En dat heb ik nu nog wel soms
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 22:22
Balance
Balance is offline
Wauw, echt leuk dat d'r nog 5 door mochten! En daar zaten net allemaal personen bij die ik er graag in wilde houden. Alleen jammer dat Josephine weer zo bezig is . Ik hoop dat ze op tijd door hebben wat een bazig typje dat is; ik vind haar echt maar niks.

En dan die meid daar alleen op de rotsen. Ik zou daar volgens mij echt niet tegen kunnen
Oud 10-10-2005, 09:32
PV
PV is offline
Ik vind 't maar jammer dat Machteld en Lisa er allebei nog in zitten, ze irriteren me met hun stemmen. Ook jammer dat dat ene meisje dat nog als enige aan de ene kant van de boot hing, niet verder mocht. In je eentje tegen 5 man en het dan nog zo lang volhouden is

't programma valt me trouwens erg mee, de aankondiging in augustus was toen zo vaag, ik had helemaal geen zin om TI te gaan kijken. Maar het is toch een leuk programma
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 11:29
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Als Paulo echt had gezegd dat hij aan de andere kant van de boot zou helpen vind ik hem echt ongelooflijk smerig.
Oud 10-10-2005, 11:57
Verwijderd
Ik vind het jammer dat Remco eruit ligt. Maar ja, dat is het spel
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 11:00
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 10-10-2005 @ 12:57 :
Ik vind het jammer dat Remco eruit ligt. Maar ja, dat is het spel
Hij had moeten ruilen met Lisa dan was ik blijer geweest.
Oud 12-10-2005, 21:55
Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb het weer gemist. Ik vergeet elke keer gewoon te kijken.

Iemand die in het kort wil samenvatten wat er is gebeurd? Wie zijn er door en wie zit nu als enige op de rots?
Oud 13-10-2005, 00:01
PV
PV is offline
Op de rots: Agnes
Op 2e niveau: Lex, Machteld, Bob, Els, Patrick, Josephine, Maarten, Gianni, Lisa, Paulo, Josha
Uitgevallen: Steve, Marina, Remco, Jeanette
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 10:39
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
PV schreef op 13-10-2005 @ 01:01 :
Op de rots: Agnes
Op 2e niveau: Lex, Machteld, Bob, Els, Patrick, Josephine, Maarten, Gianni, Lisa, Paulo, Josha
Uitgevallen: Steve, Marina, Remco, Jeanette

Hoe is Agnes op de rots beland?

De namen van diegene die uitgevallen zijn zeggen mij echt totaal niks.. dus vind ik het ook niet erg dat ze eruit zijn. Jammer dat Josephine er nog steeds in zit, maar verder is het wel een leuk groepje op het 2e niveau.
Oud 13-10-2005, 18:33
PV
PV is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 13-10-2005 @ 11:39 :

Hoe is Agnes op de rots beland?
De mensen van het 2e niveau mochten kiezen wie ze het het meest gunden. Dat was nog voordat de 5 winnaars van het vaste land aankwamen geloof ik, weet niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 18:58
Verwijderd
Ja, de bewoners van het 2e niveau mochten kiezen. Het was een gelijkspel tussen Bob en Agnes en de laatste stem moest van Bob komen. Hij stemde Agnes. Zodoende.

Jammer wel dat Bob niet naar de rots ging.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 17:34
Verwijderd
Idd smerig van Paolo..
Els en Patrick gunde ik het tweede niveau heel erg, Jeanette en Remco ook

Alleen op die rotsen lijkt mij ook niks nee
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 17:51
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 14-10-2005 @ 18:34 :
Idd smerig van Paolo..
Els en Patrick gunde ik het tweede niveau heel erg, Jeanette en Remco ook

Alleen op die rotsen lijkt mij ook niks nee
Wat heeft Paolo gedaan??
Oud 14-10-2005, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 14-10-2005 @ 18:51 :
Wat heeft Paolo gedaan??
ze moesten die proef met aan de boot hangen weer doen. Het was Lex, Lisa, Els, Patrick aan de ene kant, en Jeanette, Marina, Remco en Steve aan de andere kant. Paolo had beloofd aan Marina om bij hen te komen hangen, maar hij deed het toch niet. Mede daardoor zijn alle mensen aan die kant afgevallen..

Maar ik heb wel bewondering voor Jeanette
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 20:13
Flowtje
Flowtje is offline
Had hij er ook nog een reden voor waarom hij uiteindelijk toch bij de anderen ging hangen?

Inderdaad wel smerig om het eerst te beloven en dan toch niet te doen.
Oud 16-10-2005, 21:52
Stevill
Stevill is offline
Gave aflevering
Oud 16-10-2005, 21:53
Verwijderd
Zeker.

En ik hoop nog steeds dat Bob naar Rang Nok mag.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:03
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 16-10-2005 @ 22:53 :
Zeker.

En ik hoop nog steeds dat Bob naar Rang Nok mag.
Bob Paulo en Jocha.

En Lex wat suf dat je daar niet eens meer over zag en ja zijn besluit ook beetje jammer ik zou em echt om geluld hebben om te gaan na de volgende stem ronde als ik wist dat ik kans zou kunnen maken
Oud 19-10-2005, 09:45
Verwijderd
Klote net 5...

al vanaf het begin kijk ik de herhaling op maandag ipv de uitzending op zondag. Er staat ook in de gids dat het komt, en maandag was er ineens Extreme Makeover Vlaanderen

Wil iemand even kort het belangrijkste vertellen?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 11:01
Verwijderd
Wees gerust... je kunt de afleveringen nabestellen bij Net5.

Ben je wel €60 voor kwijt

Van http://terraincognita.net5.nl/ [Met toevoegingen van mij]:
"Met het levenswiel wordt beslist dat Gianni en Josephine naar het 3e niveau mogen. Zij voegen zich bij Agnes [op aparte rotsen op Rang Nok] die [na een proef] de eerste vermiste pagina uit het boek heeft gekregen. [Hier wordt gesproken over zwaluwnesten.] Eilandbewoner Patrick krijgt een kans om te promoveren. Hij wint een duel van Josephine en mag naar de Rots en Josephine degradeert."
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 11:30
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 19-10-2005 @ 12:01 :
Wees gerust... je kunt de afleveringen nabestellen bij Net5.

Ben je wel €60 voor kwijt

Van http://terraincognita.net5.nl/ [Met toevoegingen van mij]:
"Met het levenswiel wordt beslist dat Gianni en Josephine naar het 3e niveau mogen. Zij voegen zich bij Agnes [op aparte rotsen op Rang Nok] die [na een proef] de eerste vermiste pagina uit het boek heeft gekregen. [Hier wordt gesproken over zwaluwnesten.] Eilandbewoner Patrick krijgt een kans om te promoveren. Hij wint een duel van Josephine en mag naar de Rots en Josephine degradeert."
verder staat de aflevering er niet uitgelegd toch, of kijk ik verkeerd?

Nou ja, ik zie het volgende week wel, bij wat er vorige keer was

Fijn dat Patrick hoger is en Josephine lager
En Lex er uit?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 19-10-2005 @ 12:30 :
verder staat de aflevering er niet uitgelegd toch, of kijk ik verkeerd?

Nou ja, ik zie het volgende week wel, bij wat er vorige keer was

Fijn dat Patrick hoger is en Josephine lager
En Lex er uit?
Nope, dat is alle samenvatting die je krijgt

Lex is eruit. Heeft hij niet opgegeven?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 08:45
PV
PV is offline
Hm ik wil dat er eens wat meer mensen uitgaan, op deze manier blijft iedereen in het spel.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 11:50
Verwijderd
ik stop maar met kijken.. gister ook niet gezien, en vergeten op te nemen...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 22:10
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-10-2005 @ 12:50 :
ik stop maar met kijken.. gister ook niet gezien, en vergeten op te nemen...

schaam je nu begint het pas echt leuk te worden vind ik al die plannetjes tactieken ed
Oud 26-10-2005, 13:16
Verwijderd

maar zondagen zijn gewoon echt lastig, en als ze dan ook nog eens stoppen met de herhalingen

maar ik ga komende zondag nog een poging doen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 16:58
Flowtje
Flowtje is offline
Na het een paar afleveringen niet gezien te hebben, heb ik het afgelopen zondag toch weer wel gezien! Normaal vergeet ik het altijd namelijk.

Maar volgens mij gaat het nu wel spannender worden, Joos vind ik irritant, ik snap ook niet waarom die 2 zo tegen haar opkijken..
Oud 26-10-2005, 18:20
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik snap dat ook niet, vind haar echt über irritant.
De hele tijd al.

Ik vind die Belgische vrouw, weet even niet meer hoe ze heet, wel tof. Zij is goede maatjes met een van die rotseiland-bewoners. Die die bladzijde gewonnen heeft.
Lekker duidelijk weer.
Oud 26-10-2005, 18:25
Balance
Balance is offline
Ik vind Joos ook zo vervelend. Ik hoop sterk dat het lukt om die eruit te werken!
Oud 27-10-2005, 21:03
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik zag trouwens een voorstukje van zondag, daar had Lisa dat shirt van Joos aan.
Oud 27-10-2005, 21:41
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 27-10-2005 @ 22:03 :
Ik zag trouwens een voorstukje van zondag, daar had Lisa dat shirt van Joos aan.
Lisa wat een irritante teef vind ik dat.
Oud 27-10-2005, 22:36
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 26-10-2005 @ 19:20 :
Ik snap dat ook niet, vind haar echt über irritant.
De hele tijd al.

Ik vind die Belgische vrouw, weet even niet meer hoe ze heet, wel tof. Zij is goede maatjes met een van die rotseiland-bewoners. Die die bladzijde gewonnen heeft.
Lekker duidelijk weer.
Die lerares bedoel je toch? Els? En die gast die op de rots zit met die bladzijde.. Peter? Patrick? Ik weet het niet meer..
Oud 30-10-2005, 21:44
Balance
Balance is offline
Jammer voor Bob dat hij d'r uit ligt, maar stiekem vind ik 't wel mooi dat Gianni daar blijft. Want Gianni is voor Joos en als Gianni terug zou moeten naar 't eiland, dan zou het dus 4 tegen 2 worden in het voordeel van het groepje van Josephine.
Oud 30-10-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 30-10-2005 @ 22:44 :
Jammer voor Bob dat hij d'r uit ligt, maar stiekem vind ik 't wel mooi dat Gianni daar blijft. Want Gianni is voor Joos en als Gianni terug zou moeten naar 't eiland, dan zou het dus 4 tegen 2 worden in het voordeel van het groepje van Josephine.
Helemaal eens.

Beter had Bob Patrick uitgedaagd en had hij het dan gewonnen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 21:57
PV
PV is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 30-10-2005 @ 22:45 :
Helemaal eens.

Beter had Bob Patrick uitgedaagd en had hij het dan gewonnen
Nee Patrick is cool, die moet op niveau 3 blijven.
Leuk trouwens hoe dat gaat met die bladzijdes; van Agnes via Bob (en Els) naar Gianni.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 22:00
Balance
Balance is offline
Patrick is idd cool. Joos moet Patrick een keer uitdagen en dan moet hij winnen. Dat zou pas cool zijn!

En ook leuk dat Bob die blz met Els wilde delen!
Oud 30-10-2005, 22:02
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 30-10-2005 @ 22:57 :
Nee Patrick is cool, die moet op niveau 3 blijven.
Leuk trouwens hoe dat gaat met die bladzijdes; van Agnes via Bob (en Els) naar Gianni.
Ja, ok, maar die zou daar dan eventueel later wel weer een keer terecht kunnen komen. En hij hoort wel bij het groepje van Els. Daarnaast vond ik Bob net iets cooler dan Patrick.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 08:14
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
PV schreef op 30-10-2005 @ 22:57 :

Inderdaad.

Ik vind het wel jammer dat Bob eruit is btw.
Reageren

Regels voor berichten