Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Moesten er dan mensen naar huis? Hoe werd dat besloten?
||
Citaat:
Er was dus een proef, waarbij Josha's groepje gewonnen heeft. Omdat ze zelf allemaal alles gegeven hebben, maar ook omdat Pascal een paar enorm inschattingsfouten heeft gemaakt. Een gedeelte van de proef was met de boot varen voor te snelst naar een boei en terug. Doordat hij zijn krachten niet evenredig had verdeeld, heeft de groep de halve race niks aan hem gehad. En doordat hij zo force tekeer ging met roeien in het begin, roeiden ze de verkeerde kant op. Het voelde voor hem aan als een persoonlijke nederlaag, dus heeft hij zich opgeofferd om machteld te laten promoveren. En daar kwam uiteraard ruzie van met de mensen van het winnende groepje, omdat zij normaal gezien 2 mensen mochten laten promoveren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind en hoop dat iemand niet vd oude Garde dit maal als 1e aan het levenswiel komt en dat Josephine of Agnes weg mag liefst zie ik ze duelleren. Verder gun ik Lex Paulo en Patrick het om naar het 2e niveau door te stromen.
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb dat ook wel hoor.. in het begin haalde ik vaak door elkaar wie er nu in welk programma hoort. En dat heb ik nu nog wel soms ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoe is Agnes op de rots beland? De namen van diegene die uitgevallen zijn zeggen mij echt totaal niks.. dus vind ik het ook niet erg dat ze eruit zijn. Jammer dat Josephine er nog steeds in zit, maar verder is het wel een leuk groepje op het 2e niveau.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb wel bewondering voor Jeanette ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Lex wat suf dat je daar niet eens meer over zag en ja zijn besluit ook beetje jammer ik zou em echt om geluld hebben om te gaan na de volgende stem ronde als ik wist dat ik kans zou kunnen maken ![]()
|
Verwijderd
|
Wees gerust... je kunt de afleveringen nabestellen bij Net5.
Ben je wel €60 voor kwijt ![]() Van http://terraincognita.net5.nl/ [Met toevoegingen van mij]: "Met het levenswiel wordt beslist dat Gianni en Josephine naar het 3e niveau mogen. Zij voegen zich bij Agnes [op aparte rotsen op Rang Nok] die [na een proef] de eerste vermiste pagina uit het boek heeft gekregen. [Hier wordt gesproken over zwaluwnesten.] Eilandbewoner Patrick krijgt een kans om te promoveren. Hij wint een duel van Josephine en mag naar de Rots en Josephine degradeert." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, ik zie het volgende week wel, bij wat er vorige keer was ![]() Fijn dat Patrick hoger is en Josephine lager ![]() En Lex er uit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lex is eruit. Heeft hij niet opgegeven? |
![]() |
||
Citaat:
![]() schaam je nu begint het pas echt leuk te worden vind ik al die plannetjes tactieken ed ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beter had Bob Patrick uitgedaagd en had hij het dan gewonnen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Leuk trouwens hoe dat gaat met die bladzijdes; van Agnes via Bob (en Els) naar Gianni. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het wel jammer dat Bob eruit is btw.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 Verwijderd | 500 | 16-11-2005 13:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 ipv ER All stars Evil creature | 6 | 04-09-2005 22:05 | |
Films, TV & Radio |
Najaarsprogrammering Net5 Verwijderd | 46 | 06-08-2005 14:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Terra incognita Hyperke | 2 | 02-10-2004 19:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 |