![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat Nederland vanavond met 0-3 wint. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Geen commentaar...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kijk naar Frankrijk met zijn sterren, presteert eigenlijk al sinds '98 matig. Ze wonnen dan wel Euro2000 maar dat was ook niet met geweldig voetbal. Maar ik geloof dat we meer als outsider gezien worden... Al zou ik niet weten voor welk team we ten onder zouden doen. Zeker in Europa weet ik geen land die over duidelijk beter zou zijn dan Oranje. Bij landen als Duitsland, Engeland en Frankrijk loopt het verre van soepeltjes. Ik denk dat we na Brazilie en Argentinie grote kanshebbers zijn. Op dit moment zie ik Oranje ook als sterkste Europese land eerlijk gezegt.
||
![]() |
Citaat:
De voorhoede heeft mij juist niet kunnen overtuigen. Kuyt toont ontzettend veel inzet en verdedigt goed mee en alles, maar een goede voorzet heeft hij niet. Ik hoop dan ook dat Meerdink wanneer hij terug is op zijn oude niveau die plek krijgt.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe meer mensen het antwoord weten hoe meer er smsen ![]()
|||
Citaat:
![]() net zoals met A'dam Tournament: Welke Argentijnse speler brak er door bij Boca Juniors? a. Romario b. Ronaldo c. Maradona en op de achtergrond zie je 'm Life is Life nog een keer nadoen ![]() Citaat:
en over gisteravond: WTF doet Van Nistelrooy nog in Oranje? Bij Manunited speeltie elke week de sterren van de hemel. Maar bij oranje heb ik hem, afgezien van zn goudmetplatinarandje-actie tegen andorra, nog geen goede wedstrijd zien spelen in z'n hele carrière.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
WK-voetbal voor niet bestaande landen. Verwijderd | 20 | 07-11-2005 12:42 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Vrije tijd |
[voetbal]Kameroense International Foe overlijd tijdens duel B@RTOLI | 1 | 26-06-2003 20:52 | |
Vrije tijd |
België en het WK - Praga Khan - | 238 | 29-06-2002 09:45 |