Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2005, 20:55
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 07-09-2005 @ 21:21 :
Deze??!

- Mix Master Mike

Is fucking bekend, o.a. van de Beastie Boys ( 3 MC's & 1 Dj??? Ring a bell?)

- DJ Q-Bert (kijk maar eens "Scratch")

Geen idee, maar zal dus wel een retegoeie scratch dj zijn, is ook niet moeilijk te verzinnen...

- Kristín Anna Valtýsdóttir & Gyða Valtýsdóttir (de tweeling van Múm.. die spelen echt alles goed, van trekzak tot zingende zaag)

Múm is een zeker niet onbekende band onder de gemiddelde popgeinteresseerde. Ijslandse shit weetjewel?

- Charlie Tuna (van Jurassic 5)

Onbekend? Alleen maar een van de bekendste hiphopgroepen die er zijn... (Ik ben geen hiphop fan en ik ken ze... nuff said. Concrete Schoolyard?)

- Herbie Hancock

Als je deze artiest niet kent, ben je simpelweg een mongool.
Ken ze allemaal niet van naam, die beastie boy wel van gezicht verder zou ik echt niet weten wie ik erbij moet voorstellen.
Oud 07-09-2005, 20:59
Verwijderd
Goed, dan ligt het dus echt aan jouw gebrekkige kennis. I'm sorry dude.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:46
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 07-09-2005 @ 21:59 :
Goed, dan ligt het dus echt aan jouw gebrekkige kennis. I'm sorry dude.
denk het
Oud 07-09-2005, 21:51
reno
reno is offline
Citaat:
Als je deze artiest niet kent, ben je simpelweg een mongool.
Idioot.
Alsof het al dan niet kennen van bepaalde artiesten ook maar iets zegt over je mentale dan wel fysieke vaardigheden.
Oud 07-09-2005, 22:15
Nikneem
Nikneem is offline
De gene met de hoogste zelfdunk en de laagste sociale kwaliteiten is metelicat, zonder twijfel.
Ik ken genoeg artiesten, ook onbekendere, maar deze lui ken ik ook allemaal niet. Kan ook komen omdat het niet mijn straatje is, maargoed. De taal die Metelicat dan uitroept zegt wel genoeg over zijn doen en laten niet?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 22:24
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
reno schreef op 07-09-2005 @ 22:51 :
Idioot.
Alsof het al dan niet kennen van bepaalde artiesten ook maar iets zegt over je mentale dan wel fysieke vaardigheden.
Oud 07-09-2005, 22:49
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 07-09-2005 @ 22:51 :
Idioot.
Zit je me nou te shitten? Ga t lekker letterlijk nemen. Als je Herbie Hancock een 'underground-figuur' noemt (en daarmee suggereert dat mensen alleen die naam noemen om cool te zijn), dan zegt dat wél wat over je mentale vaardigheden. Zo'n man is een van de allerbekendste en grootste pianisten van de fucking wereld.

Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 22:59.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Nikneem schreef op 07-09-2005 @ 23:15 :
De gene met de hoogste zelfdunk en de laagste sociale kwaliteiten is metelicat, zonder twijfel.
Ik ken genoeg artiesten, ook onbekendere, maar deze lui ken ik ook allemaal niet. Kan ook komen omdat het niet mijn straatje is, maargoed. De taal die Metelicat dan uitroept zegt wel genoeg over zijn doen en laten niet?
Was jij niet die Borsato boy? Dan zal ik je mooi links laten liggen . Onderontwikkeld figuur.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 22:56
0123456789
0123456789 is offline
'...de intelectuelere scholieren schijnen vaker op het forum van scholieren.com te vertoeven...'

Het is er niet uit op te maken in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 10:43
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 07-09-2005 @ 20:40 :
Waarom moet iedereen toch altijd "onbekende" underground lui posten?
Sinds wanneer maakt het uit voor hoe goed iemand is op zijn vakgebied, hoeveel gemiddelde (Nederlandse) mensen ze kennen. Daarnaast zijn behalve Q-Bert deze artiesten niet bepaald underground te noemen. Q-Bert is overigens misschien wel de bekendste en meest originele scratch-dj ter wereld, vooral bekend van the Invisible Scratch Pickles. Ik ken geen ander, die zijn instrument zo beheerst en de grenzen ervan zo verlegt als hij. Daarom heeft hij ook 3 keer de DMC World DJ Championships gewonnen. (En als je daar ook nooit van hebt gehoord; dat is de belangrijkste prijs, die er voor dj's bestaat)

Ik heb een lijstje neergezet van mensen die stuk voor stuk ontzettend goede muzikanten zijn. Ze zullen vast geen enorme invloed hebben op main-stream muziek, maar zijn ieder grensverleggende muzikanten. Het zijn voor mij gewoon de 5 beste artiesten ooit en voor zover ik weet is dat wat er hier gevraagd werd.
Oud 08-09-2005, 14:58
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 08-09-2005 @ 11:43 :
Sinds wanneer maakt het uit voor hoe goed iemand is op zijn vakgebied, hoeveel gemiddelde (Nederlandse) mensen ze kennen. Daarnaast zijn behalve Q-Bert deze artiesten niet bepaald underground te noemen. Q-Bert is overigens misschien wel de bekendste en meest originele scratch-dj ter wereld, vooral bekend van the Invisible Scratch Pickles. Ik ken geen ander, die zijn instrument zo beheerst en de grenzen ervan zo verlegt als hij. Daarom heeft hij ook 3 keer de DMC World DJ Championships gewonnen. (En als je daar ook nooit van hebt gehoord; dat is de belangrijkste prijs, die er voor dj's bestaat)

Ik heb een lijstje neergezet van mensen die stuk voor stuk ontzettend goede muzikanten zijn. Ze zullen vast geen enorme invloed hebben op main-stream muziek, maar zijn ieder grensverleggende muzikanten. Het zijn voor mij gewoon de 5 beste artiesten ooit en voor zover ik weet is dat wat er hier gevraagd werd.
Wat ik me dan afvraag. Als het zulke goede muzikanten zijn, waarom zie je er echt nooit van op tv ofzo? Schuwen ze de media of hebben ze die gewoon niet nodig? Want de wereld bekende artiesten, bijvoorbeeld Iron Maiden, hoor/zie je veel van op tv, radio, internet etc etc.
Oud 08-09-2005, 15:14
Verwijderd
Gast, heb je enig idee hoe dat werkt? Alleen de meest commercieel aansprekende artiesten komen op tv, voor een breed publiek toegankelijke shit. Of de echte megabands zoals maiden. Ik bedoel, Miles Davis zie je praktisch nooit op tv, maar dat is toch echt een grote.

En als je goed kijkt, zie je een mix master mike verschijnen op mtv met de beasties, zo'n scratcher komt vast wel eens langs bij een item over DJ's, Herbie Hancock bij een jazz show.
Daarbij zie je al deze artiesten wel in de media. Nee, Múm niet op TMF, maar wel zeer veel in de OOR....

Het is gewoon onzin om dit als argument aan te voeren.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 15:18
Verwijderd
Bovendien: een Google op "Iron Maiden" levert 4,2 miljoen hits op, "Herbie Hancock" 1,8 miljoen en "Miles Davis" 3,4 miljoen. Geen achterban?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 15:44
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 08-09-2005 @ 16:14 :
Gast, heb je enig idee hoe dat werkt? Alleen de meest commercieel aansprekende artiesten komen op tv, voor een breed publiek toegankelijke shit. Of de echte megabands zoals maiden. Ik bedoel, Miles Davis zie je praktisch nooit op tv, maar dat is toch echt een grote.

En als je goed kijkt, zie je een mix master mike verschijnen op mtv met de beasties, zo'n scratcher komt vast wel eens langs bij een item over DJ's, Herbie Hancock bij een jazz show.
Daarbij zie je al deze artiesten wel in de media. Nee, Múm niet op TMF, maar wel zeer veel in de OOR....

1 Ik kijk geen TMF
2 Het was geen argument maar een vraag. Lezen knul.
Oud 08-09-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Alleen de meest commercieel aansprekende artiesten komen op tv, voor een breed publiek toegankelijke shit. .

Citaat:
Unique Clone schreef op 08-09-2005 @ 16:44 :
Lezen knul.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 15:48
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:

Citaat:
Unique Clone schreef op 08-09-2005 @ 16:44 :
1 Ik kijk geen TMF
2 Het was geen argument maar een vraag. Lezen knul.
Oud 08-09-2005, 15:49
Unique Clone
Unique Clone is offline
Het is trouwens het OOR
Oud 08-09-2005, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Unique Clone schreef op 08-09-2005 @ 16:49 :
Het is trouwens het OOR
gast. bullshit. Snap je het nou niet ventje?? De reden waarom je deze artiesten niet in de grote media ziet is omdat ze niet commercieel aansprekend zijn. Wtf is jouw probleem man autistje.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 16:16
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 08-09-2005 @ 16:56 :
gast. bullshit. Snap je het nou niet ventje?? De reden waarom je deze artiesten niet in de grote media ziet is omdat ze niet commercieel aansprekend zijn. Wtf is jouw probleem man autistje.
Niet commercieel aansprekend, lol. Pardon maar wie leeft er nou in een eigen wereldje? Als een artiest goed is worden ze (ook al willen ze het niet) aan alle kanten aangeraden. Denk je nou echt dat bijvoorbeeld Pink Floyd express overal reclame maakt voor hun muziek? Neen, want het is kwaliteit wat via mond op mond reclame en ook op tv en internet etc aan alle kanten wordt aangeraden.
Oud 08-09-2005, 16:18
Unique Clone
Unique Clone is offline
Weet je laat maar, MetalliCat je bent gewoon true als de neten. Te true voor mij, je bent echt fucking true. Ik leg het af tegen jou true-heid.
Oud 08-09-2005, 16:33
Slowhand
Slowhand is offline
1. Jim Morrison, teksten zijn ongenaakbaar
2. Freddie Mercury, zijn optreden gaf ie met de volle 200%
3. Clapton, (zie nick) Na het lezen van zijn biografie kan je alleen maar respect hebben voor deze man.
4. Bob dylan, deze meneer heeft zoveel mensen beïnvloedt met zijn teksten, ook veel van de huidige muzikanten.
5. En ondanks alles mogen we Michael Jackson niet vergeten
Oud 08-09-2005, 16:35
FaZ
FaZ is offline
Citaat:

Commercieel aansprekend is zo relatief als het kan , veel van deze artiesten spelen ook op North Sea Jazz en zijn wereldberoemd bij jazzluisteraars.. de doelgroep is gewoon anders. Als ze op North sea spelen zijn ze zo commercieel als het maar kan.
Oud 08-09-2005, 16:37
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
voor een breed publiek toegankelijke shit. Of de echte megabands zoals maiden. Ik bedoel, Miles Davis zie je praktisch nooit op tv, maar dat is toch echt een grote.
Maiden verschijnt praktisch niet op tv , Dickinson heeft persoonlijk een hekel aan uitbuitende zenders als MTV.

Jij bepaald niet of iets "publiek toegankelijk" is , dat bepaald de massa , en Miles Davis is daarin praktisch net zo toegankelijk als maiden , er is alleen een andere doelgroep die misschien minder waarde hecht aan moderne media.
Oud 08-09-2005, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Unique Clone schreef op 08-09-2005 @ 17:18 :
Weet je laat maar, MetalliCat je bent gewoon true als de neten. Te true voor mij, je bent echt fucking true. Ik leg het af tegen jou true-heid.
Ik zou nooit aan dat soort termen beginnen, maar in dit geval, heb je helemaal gelijk!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Unique Clone schreef op 08-09-2005 @ 17:16 :
Niet commercieel aansprekend, lol. Pardon maar wie leeft er nou in een eigen wereldje? Als een artiest goed is worden ze (ook al willen ze het niet) aan alle kanten aangeraden. Denk je nou echt dat bijvoorbeeld Pink Floyd express overal reclame maakt voor hun muziek? Neen, want het is kwaliteit wat via mond op mond reclame en ook op tv en internet etc aan alle kanten wordt aangeraden.
Geloof mij maar, Herbie Hancock heeft in zijn tijd genoeg gehad aan 'mond op mondreclame'. Dat JIJ hem niet kent zegt wat over JOU en over JOU alleen. Je kent een van de grootste artiesten op de aarde niet?! Dan mis je toch echt wat. Hoe denk je dat ik em ken? Omdat ik een of ander undergroundblaadje uitpluis? Nee, omdat je ALS JE EEN BEETJE GEINTERESSEERD gaat kijken/luisteren van alle kanten bij zo'n grootheid uitkomt.

Echt te erg, jij .
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
FaZ schreef op 08-09-2005 @ 17:35 :
Commercieel aansprekend is zo relatief als het kan , veel van deze artiesten spelen ook op North Sea Jazz en zijn wereldberoemd bij jazzluisteraars.. de doelgroep is gewoon anders. Als ze op North sea spelen zijn ze zo commercieel als het maar kan.
North Sea Jazz gaat van heel groot naar heel klein, maar idd, natuurlijk zijn ze bekend onder een groep. Maar ik ga maar even mee met die aad zijn definitie.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 16:52
Verwijderd
Citaat:
FaZ schreef op 08-09-2005 @ 17:37 :
Maiden verschijnt praktisch niet op tv , Dickinson heeft persoonlijk een hekel aan uitbuitende zenders als MTV.

Jij bepaald niet of iets "publiek toegankelijk" is , dat bepaald de massa , en Miles Davis is daarin praktisch net zo toegankelijk als maiden , er is alleen een andere doelgroep die misschien minder waarde hecht aan moderne media.
Dus ben je met mij, en heb je hetzelfde punt als ik tegen Muddy heb.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 16:53
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 08-09-2005 @ 17:52 :
Dus ben je met mij, en heb je hetzelfde punt als ik tegen Muddy heb.

Misschien wel , misschien niet , niet helemaal maar toch
Oud 08-09-2005, 17:32
Verwijderd
wow, dit topic is wel heel erg hard omgegaan in een afzeiktopic....

Maar goed, over smaak valt niet te twisten, dus ik doe maar niet mee
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:08
Tsasil
Tsasil is offline
Het is de OOR

En feitelijk dacht ik dat we het over de beste artiesten hadden en niet de populairste? Waarom wordt populariteit nu ineens als argument aangevoerd voor instrumentenbeheersing en compositietalent?
Oud 08-09-2005, 19:12
Metal
Metal is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 08-09-2005 @ 16:49 :
Het is trouwens het OOR
rrrrrrrrrrrrrrrrite

deze kutdiscussie gaat sowieso nergens meer over
Oud 08-09-2005, 19:13
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-09-2005 @ 20:12 :
rrrrrrrrrrrrrrrrite

deze kutdiscussie gaat sowieso nergens meer over

alsof de discussies waarin jij deel uitmaakt ergens over gaan man..
Oud 08-09-2005, 19:15
Metal
Metal is offline
hap hap

dat insinueer ik nergens, aapje van me

dit is gewoon meer een bitchfight tussen muddy en metallicat.
Oud 08-09-2005, 19:33
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-09-2005 @ 20:15 :
hap hap

dat insinueer ik nergens, aapje van me

dit is gewoon meer een bitchfight tussen muddy en metallicat.

wel grappig dat je me aap noemd , terwijl er een acceptabele kans is dat jij lelijker bent
Oud 08-09-2005, 19:48
Metal
Metal is offline
Citaat:
FaZ schreef op 08-09-2005 @ 20:33 :
wel grappig dat je me aap noemdt , terwijl er een acceptabele kans is dat jij lelijker bent
Oud 08-09-2005, 20:09
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 08-09-2005 @ 20:08 :
Waarom wordt populariteit nu ineens als argument aangevoerd voor instrumentenbeheersing en compositietalent?
Soms staat het namelijk in verband met elkaar. Soms...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 22:42
Nikneem
Nikneem is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 07-09-2005 @ 23:50 :
Was jij niet die Borsato boy? Dan zal ik je mooi links laten liggen . Onderontwikkeld figuur.
En weer bevestig je mijn mening (en van vele anderen) over jou
Een andere smaak is niet een slechte smaak. Maargoed, bij kortzichtige, niet verder dan hun neus kijkende figuren als jij kunnen dat waarschijnlijk nooit bevatten.
Als iedereen zich irriteert aan jou, gaat er dan nooit eens een lampje branden? Ligt het echt altijd aan anderen?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 22:44
Nikneem
Nikneem is offline
Citaat:
Kijk nou eens goed naar je eigen taal knulletje, je hebt nog érg veel sociale en communicative vaardigheden nodig jij. Ik mag toch werkelijk hopen dat je in het echte leven niet zo kortzichtig, grof en asociaal bent als je je hier voordoet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 23:40
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Zo zijn we nu klaar stelletje kwajongens? Dan kunnen we nu gaan kijken naar de beste frontman aller tijden:

Oud 08-09-2005, 23:46
Nikneem
Nikneem is offline
Precies! Ook mijn held qua muziek! Stond ook al in mijn top 5. Echt een kanjer!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 06:08
Verwijderd
Citaat:
Master of Puppets schreef op 09-09-2005 @ 00:40 :
Zo zijn we nu klaar stelletje kwajongens? Dan kunnen we nu gaan kijken naar de beste frontman aller tijden:

[afbeelding]
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 07:58
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Wat gek!
Oud 09-09-2005, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Nikneem schreef op 08-09-2005 @ 23:42 :
En weer bevestig je mijn mening (en van vele anderen) over jou
Een andere smaak is niet een slechte smaak. Maargoed, bij kortzichtige, niet verder dan hun neus kijkende figuren als jij kunnen dat waarschijnlijk nooit bevatten.
Als iedereen zich irriteert aan jou, gaat er dan nooit eens een lampje branden? Ligt het echt altijd aan anderen?
Sinds wanneer praat jij voor anderen?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 10:50
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Slowhand schreef op 08-09-2005 @ 17:33 :
1. Jim Morrison, teksten zijn ongenaakbaar
2. Freddie Mercury, zijn optreden gaf ie met de volle 200%
3. Clapton, (zie nick) Na het lezen van zijn biografie kan je alleen maar respect hebben voor deze man.
4. Bob dylan, deze meneer heeft zoveel mensen beïnvloedt met zijn teksten, ook veel van de huidige muzikanten.
5. En ondanks alles mogen we Michael Jackson niet vergeten
Eric Clapton
De rest zijn ook goede artiesten, maar geef mij maar Clapton.
Oud 09-09-2005, 11:26
Nikneem
Nikneem is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 09-09-2005 @ 11:12 :
Sinds wanneer praat jij voor anderen?
Sorry, erg brutaal van me. Idd reden genoeg om de rest van mijn berichten te negeren!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Nikneem schreef op 09-09-2005 @ 12:26 :
Sorry, erg brutaal van me. Idd reden genoeg om de rest van mijn berichten te negeren!
Die verbale kots van jou interesseert me echt NUL.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 20:03
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
wat een geleuter hier weer

mijn stem gaat vandaag naar Motorpsycho omdat het een band is die van 60's tot country tot altrock gaat zonder uberhaupt een slechte plaat te maken.
Oud 09-09-2005, 20:17
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 08-09-2005 @ 15:58 :
Wat ik me dan afvraag. Als het zulke goede muzikanten zijn, waarom zie je er echt nooit van op tv ofzo? Schuwen ze de media of hebben ze die gewoon niet nodig? Want de wereld bekende artiesten, bijvoorbeeld Iron Maiden, hoor/zie je veel van op tv, radio, internet etc etc.
Het spijt me erg, maar ik zie nooit Iron Maiden op tv. Ali B wel. En dat maakt hem niet bepaald een goede muzikant. Verder, de beastie boys zijn de afgelopen tijd regelmatig meer dan een uur achter elkaar op MTV te zien (live in de Melkweg). Bands als Mum zie je niet vaak op tv, maar ze treden wel vaak op. Ze staan voor de 3e keer in een jaar tijd in Nederland op de planken, a.s. donderdag in Paradiso.

Maargoed, wat het belangrijkst is: Het zijn gewoon ontzettend goede artiesten, los van hoe bekend ze zijn.
Oud 09-09-2005, 20:32
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 09-09-2005 @ 21:17 :
Het spijt me erg, maar ik zie nooit Iron Maiden op tv. Ali B wel. En dat maakt hem niet bepaald een goede muzikant. Verder, de beastie boys zijn de afgelopen tijd regelmatig meer dan een uur achter elkaar op MTV te zien (live in de Melkweg). Bands als Mum zie je niet vaak op tv, maar ze treden wel vaak op. Ze staan voor de 3e keer in een jaar tijd in Nederland op de planken, a.s. donderdag in Paradiso.

Maargoed, wat het belangrijkst is: Het zijn gewoon ontzettend goede artiesten, los van hoe bekend ze zijn.
Ja de Beastie Boys ken ik wel, maar de artiesten niet bij naam. Ali B is niet echt veel op tv, ja alleen op Nederlandse zenders. Maar ik had het over wereldwijd. Iron Maiden zie je wereldwijd wel op tv.
Oud 09-09-2005, 20:57
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 09-09-2005 @ 21:32 :
Ja de Beastie Boys ken ik wel, maar de artiesten niet bij naam. Ali B is niet echt veel op tv, ja alleen op Nederlandse zenders. Maar ik had het over wereldwijd. Iron Maiden zie je wereldwijd wel op tv.
Het is maar net wat je kijkt dan. Mij is het, waar dan ook, nog nooit overkomen dat Iron Maiden op tv is. Herbie Hancock wel. Net als Q-Bert, Mix Master Mike en Charlie Tuna. Over Hancock (o.a. Blue Note - A Story of Modern Jazz, Jazz), Q-Bert en Mix Master Mike (Scratch) zijn documentaires gemaakt.

Om je dan maar even te proberen je te overtuigen dat het allemaal zo obscuur niet is.. Er staat op VH1, toch een behoorlijke internationale commerciele zender een flinke bio van Herbie Hancock: http://www.vh1.com/artists/az/hancock_herbie/bio.jhtml

van Q-Bert: http://www.vh1.com/artists/az/dj_q_bert/bio.jhtml

van Mix Master Mike: http://www.vh1.com/artists/az/mix_master_mike/bio.jhtml

en Jurassic 5 (met Charie Tuna/Charli 2na): http://www.vh1.com/artists/az/jurassic_5/bio.jhtml
Reageren

Regels voor berichten