Vanwaar het woordje 'weer'? Je impliceert dat ik mezelf tegenspreek, terwijl ik consistent ben. Ik zei dus -bij m'n eerste post al- dat ik niet denk dat Bush & Co actief aan de aanslag hebben meegwerkt, maar wel dat ze er kennis van hadden en het hebben laten gebeuren. Dit heb ik altijd al beweerd.
Citaat:
Tja, dan kom ik dus weer terug op de situatie waar ze informatie hadden over 'een aanslag' 'ergens in amerika'
In een ander topic noem je zelf anti-terrorisme maatregelen een heksenjacht, overdreven en alles nog meer, en hier verwijt je een andere regering na een niet concrete dreiging geen maatregelen te hebben genomen?
|
Ik vind anti-terrorisme maatregelen
an sich geen heksenjacht. Je moet wel goed lezen wat ik typ en de nuance zien. Ik zei dus dat
veel (dus niet: 'alle') maatregelen onzinnig zijn én dat de tam-tam waarmee die maatregelen worden aangekondigd angstzaaierij zijn. Overigens heb ik het woord 'heksenjacht' nooit gebruikt. Daarbij was deze dreiging heel concreet. Dat de regering-Bush ervan heeft geweten, blijkt eens te meer uit het feit dat de FBI die bepaalde computer van een verdachte, waar in de docu sprake van was, niet mocht onderzoeken, op bevel van hogerhand, maar een dag ná de aanslagen opeens wel. Toen bleken er de details van de aanslag op te staan. Waarom mocht die pc niet onderzocht worden? Waarom werden bepaalde verdachte figuren *waar serieuze dreiging van uitging* (geen Samir A.'s) niet gevolgd? Waarom hielden Bush & Co een onafhankelijke 9/11-commissie tegen? etc etc