Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2005, 21:41
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 27-09-2005 @ 14:00 :
ow. ach ja, kan ik me daar alvast mentaal op voorbereiden
Wees maar niet bang, ik zit hier nog wel even

En tegen die tijd ben ik net zo slim als nare man, lekker pûh
Oud 28-09-2005, 08:46
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-09-2005 @ 22:41 :
Wees maar niet bang, ik zit hier nog wel even

En tegen die tijd ben ik net zo slim als nare man, lekker pûh
1 nare man is al meer dan voldoende hoor....
Oud 28-09-2005, 12:15
Gimme more beer
Citaat:
MightyMarcel schreef op 28-09-2005 @ 09:46 :
1 nare man is al meer dan voldoende hoor....
FB van H, S&M en N&A... *zucht*
Oud 28-09-2005, 13:53
Verwijderd

Overigens wordt ook van verschillende kanten beweert dat het voor een groot deel aan het studiehuis/de tweede fase te wijten is dat er tegenwoordig zoveel studenten plagiëren en stukjes overschrijven. Zie in dat verband bijv. M. Huygen, Studiehuis oorzaak van plagiaat, NRC Handelsblad 24-25 september 2005.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 14:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2005 @ 14:53 :
Overigens wordt ook van verschillende kanten beweert dat het voor een groot deel aan het studiehuis/de tweede fase te wijten is dat er tegenwoordig zoveel studenten plagiëren en stukjes overschrijven.
Was dat nodig, kiddo?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 14:32
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Snees schreef op 28-09-2005 @ 15:07 :
Was dat nodig, kiddo?
Volgens mij ben jij hier de kiddo, met je 17 jaartjes.

Citaat:
Overigens wordt ook van verschillende kanten beweert dat het voor een groot deel aan het studiehuis/de tweede fase te wijten is dat er tegenwoordig zoveel studenten plagiëren en stukjes overschrijven.
Omdat de leerlingen niet kunnen plannen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 14:38
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 28-09-2005 @ 15:32 :
Omdat de leerlingen niet kunnen plannen ofzo?
Of werkdruk, het is me al zo vaak gebeurd dat ik omdat de leraren zelf niet konden plannen we tig opdrachten in een week hadden, na wekenlang nauwelijks te hoeven werken. En ja, opdracht van internet plukken is dan erg aanlokkelijk, zeker bij opdrachten die je als nutteloos ziet.
Oud 28-09-2005, 14:51
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
T_ID schreef op 28-09-2005 @ 15:38 :
Of werkdruk, het is me al zo vaak gebeurd dat ik omdat de leraren zelf niet konden plannen we tig opdrachten in een week hadden, na wekenlang nauwelijks te hoeven werken. En ja, opdracht van internet plukken is dan erg aanlokkelijk, zeker bij opdrachten die je als nutteloos ziet.
*herkent*

eerst tien weken amper wat te doen hebben, en dan komt zo'n figuur op t idee dat je in die ene week wel de werkdruk aankan die je eigenlijk in tien weken hoort te hebben. lekker logisch.
Oud 28-09-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 28-09-2005 @ 15:07 :
Was dat nodig, kiddo?
Nee
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 16:53
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2005 @ 14:53 :

Overigens wordt ook van verschillende kanten beweerd dat het voor een groot deel aan het studiehuis/de tweede fase te wijten is dat er tegenwoordig zoveel studenten plagiëren en stukjes overschrijven. Zie in dat verband bijv. M. Huygen, Studiehuis oorzaak van plagiaat, NRC Handelsblad 24-25 september 2005.
Mjah, op zich wel een logische gedachtegang. Vooral voor de ho's waar je toch alleen maar een v'tje voor kon verdienen. Ik heb het meestal beperkt tot samenvattingen voor Nederlands (goed, en een paar opdrachten..), maar aan de betakant is er verder neit zo heel veel te plagiëren.
Oud 29-09-2005, 09:38
Verwijderd
Tsja. Op het VWO krijg je voornamelijk erg nutteloze en tijdrovende opdrachten (hoewel de gemiddelde studiedruk toch laag is doordat je weinig tijd kwijt bent met nuttige dingen doen zoals leren spellen zoals een tienjarig kind dat 30 jaar geleden kon), waardoor het 'van internet plukken' erg aanlokkelijk wordt.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 10:25
Gimme more beer
Citaat:
T_ID schreef op 28-09-2005 @ 15:38 :
Dat laatste ja. Het grote aantal vakken op laag niveau zorgt ervoor dat niemand echt zin heeft om voor elk van die vakken z'n werk te doen en van internet jatten is dan een erg kleine stap.
Reageren

Regels voor berichten