Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2005, 11:26
blupp
blupp is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 29-09-2005 @ 18:23 :
NEE, MEEN JE?!
Ja piep dat meende ik, kan toch ook zo zijn dat ze het leukvindt om mee te gaan dansen maar ik denk niet dat dat zo is..merkte het alleen even op
Heb je verder nog wat nuttigs te melden? Nee dacht ik al
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2005, 12:16
Verwijderd
Ik vind d'r nog steeds een miep en een grote zeurkous
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 14:43
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
blupp schreef op 30-09-2005 @ 12:26 :
Ja piep dat meende ik, kan toch ook zo zijn dat ze het leukvindt om mee te gaan dansen maar ik denk niet dat dat zo is..merkte het alleen even op
Heb je verder nog wat nuttigs te melden? Nee dacht ik al
Wow Piep! Jij kan echt goed dit soort dingen inzien man! wat een inzicht...

Verder vele nuttige dingen te melden, helaas niet geschikt voor dit topic. ZO jouw vraag weer beantwoord, tevree?

Ontopic;
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:06
blupp
blupp is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 30-09-2005 @ 15:43 :
Wow Piep! Jij kan echt goed dit soort dingen inzien man! wat een inzicht...

Verder vele nuttige dingen te melden, helaas niet geschikt voor dit topic. ZO jouw vraag weer beantwoord, tevree?

Ontopic;
Je bent geweldig..really Sorry als ik je ultieme intillect heb heb gekwetst door een te logische opmerking te maken..ik zal voortaan rekening met u houden En verder, als je zoveel te melden heb ga je dat toch ergens anders doen in plaats van bijdehand lopen doen hier als iemand een beetje serieus antwoord durft te geven
Voel je jezelf zo snel dom/geweldig ofzo dat je denkt dat ik mezelf zo geweldig vind als ik iets doorheb of zeg Ik ben vereerd.
Nog even offtopic maar je irriteerde me
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 16:08
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Athlon schreef op 29-09-2005 @ 16:24 :
WE ZIJN ERUIT!!!

Momenteel kan ik niet meer beginnen met de cursus. Ik ben te laat nu.

Ik heb nogmaals een goed gesprek gehouden met mijn vriendin en zijn tot de volgende conclusie gekomen;

Vanaf Januari 2006 start er wederom een nieuwe cursus stijldansen, en ze gaat ervoor zorgen dat ze dan geld bij elkaar heeft om ook mee te doen!!!

Kunnen we alsnog samen gaan.

Nu dus wachten tot januari
Toch heb je teveel water bij de wijn gedaan. Maar goed dat jullie er toch uit zijn gekomen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 17:26
KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend heeft zelf op stijldansen gezeten en ik zou er aan de ene kant wel op willen maar hij wil niet meer. Aan de andere kant wil ik ook wel een ander soort dansen als streetdance doen..
Een vriend en een vriendin van me (die samen al een jaar een relatie hebben) zitten tegenwoordig samen op stijldansen. Zij danst al jaren, ook wedstrijden, en hij is net begonnen. Ik denk dat het dansen met je vaste vriend(in) niet goed uitpakt. Stel dat er een keer ruzie is en je moet naar dansen, wat dan? Dan ineens doen of alles goed is zeker. Het is veel fijner als je een andere danspartner hebt dan je eigen vriend.

Maar even wat meer ontopic: zij woont 150 km van je vandaan, ze wil niet stijldansen en verbiedt jou om dat wel te doen. Das toch net zoiets als dat je niet mag gaan stappen in je eentje? Of fitnessen wiv, je ontmoet overal andere meisjes, bij het stappen dans je ws ook weleens met iemand anders, ik denk niet dat zij er bij nadenkt dat ze jou wel kan vertrouwen op dit gebied.
Maar goed, als ze dat niet kan of wil is dat haar probleem en niet het jouwe. Gewoon les nemen hoor!
Oud 30-09-2005, 17:35
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
blupp schreef op 30-09-2005 @ 16:06 :
Je bent geweldig..really Sorry als ik je ultieme intillect heb heb gekwetst door een te logische opmerking te maken..ik zal voortaan rekening met u houden En verder, als je zoveel te melden heb ga je dat toch ergens anders doen in plaats van bijdehand lopen doen hier als iemand een beetje serieus antwoord durft te geven
Voel je jezelf zo snel dom/geweldig ofzo dat je denkt dat ik mezelf zo geweldig vind als ik iets doorheb of zeg Ik ben vereerd.
Nog even offtopic maar je irriteerde me
Ik reageerde vol met sarcasme omdat jouw opmerking ongeveer 3 pagina's lang aan bod kwam. Mijn serieuze opmerking heb ik op pagina 1 al durven zetten... jaja. dat kan ik ook nog! het heeft dus niets met durven te maken.
Ik ben bijdehand gaan doen omdat jouw opmerking mij ook irriteerde, niet omdat ik veel meer (nuttige) dingen te melden heb, het was dus niet plaatsvervangend voor al mijn eventuele nuttige bijdrages.

Conclusie: Wij irriteren ons aan elkaar. Fijn. verder kan dit ook allemaal over PM als je dit verder wilt uitvechten voordat een forumbaas ingrijpt. Akkoord?

Ontopic: Go Athlon!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 08:43
Verwijderd
Niet zo chatten

@Athlon: Jammer dat je nu te laat bent, mede door dit gezeur. Ik zou er volgend jaar gewoon aan beginnen en het niet weer zo laten gaan als het nu gaat, mocht ze niet genoeg geld hebben. Komop, ze kan haar speeltje niet altijd vast houden! En het is niet dat je dingen doet die niet door de beugel kunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten