Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2005, 14:05
Verwijderd
Als ik aan Hazes denk, denk ik: arghhh...
Veel te veel publiciteit.. wat was dat ook alweer, eerst wilden ze een besloten rouwplechtigheid houden en vervolgens zat heel Nederland te kijken.. ik vind het een beetje raar eigenlijk. Zoiets is toch iets persoonlijks, iemand is niet alleen maar een artiest mag ik hopen.

Ik vind z'n stem vreselijk lelijk, hij zong niet eens echt, t was meer gewoon het opzeggen van tekst. Vergelijk bijv. de versie van Guus Meeuwis met die van Hazes.
Hazes doet me echt totaal niks.. dat soort "muziek" is helemaal niets voor mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2005, 14:07
Verwijderd
Maargoed, misschien dat iemand het me hier (serieus) kan vertellen:

Wat is er zo bijzonder aan die man?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-10-2005 @ 15:05 :
(...)

Ik vind z'n stem vreselijk lelijk, hij zong niet eens echt, t was meer gewoon het opzeggen van tekst. Vergelijk bijv. de versie van Guus Meeuwis met die van Hazes. (...)
Hazes zong niet? Wat voor versie heb jij dan wel niet gehoord?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 16:30
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-10-2005 @ 15:05 :

Ik vind z'n stem vreselijk lelijk, hij zong niet eens echt, t was meer gewoon het opzeggen van tekst. Vergelijk bijv. de versie van Guus Meeuwis met die van Hazes.
en kom tot de conclusie dat er bij Hazes véél meer gevoel in zn stem zit (niks ten nadele van GM trouwens)
Oud 03-10-2005, 16:34
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
perseus schreef op 03-10-2005 @ 15:40 :
Ik heb hem bij barend en van dorp 'gezien' (Portugal meen ik me te herinneren). Hij begon dovig te worden waardoor hij zichzelf amper hoorde. Het klonk als of hij met na een fles wiskey z'n nummer wilde 'opzeggen'. Dat was echt triest, ze hadden 'm niet eens mogen laten optreden
Oud 03-10-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 03-10-2005 @ 17:34 :
Ik heb hem bij barend en van dorp 'gezien' (Portugal meen ik me te herinneren). Hij begon dovig te worden waardoor hij zichzelf amper hoorde. Het klonk als of hij met na een fles wiskey z'n nummer wilde 'opzeggen'. Dat was echt triest, ze hadden 'm niet eens mogen laten optreden
Tja...

Niet echt relevant dus. Herman Brood bijv. kon ook al jaren niet meer goed zingen voordat hij stierf, terwijl hij in de jaren '70 en '80 nog goed kon zingen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 21:27
Chronocide
Chronocide is offline
Ik krijg braakneigingen, en moet huilen om wat mensen doen om wat aandacht te krijgen.

Het liefst wil ik gewoon heel hard zeggen :WE WETEN NOU WEL DAT DAT VEREDELDE DRANKORGEL DOOD IS!!!!!

Maar dat is niet zo aardig.
Oud 03-10-2005, 21:53
Biertank 52
Biertank 52 is offline
helaas dat ie over 100 jaar nog steeds in elk café de baas is
Oud 03-10-2005, 22:25
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 03-10-2005 @ 15:40 :
Citaat:
kalinho schreef op 03-10-2005 @ 17:30 :
en kom tot de conclusie dat er bij Hazes véél meer gevoel in zn stem zit (niks ten nadele van GM trouwens)
Hmm.. ik weet niet wat voor versie ik heb gehoord, eigenlijk. M'n tante vindt Hazes leuk en ze liet dat nr horen en ter vergelijking nog dat van GM. Zij vond die van Hazes mooier trouwens, maar ik kon niet echt begrijpen waarom. Ik vond het klinken alsof hij gewoon praatte ipv zong, terwijl je bij GM echt goed de melodie hoort en het is verfijnder.
Ik weet niet of Hazes nou echt zoveel gevoel in z'n stem legt.. volgens mij heeft ie gewoon zo'n stem, uit zichzelf zeg maar en als ie dan gaat zingen gaat het op een bepaalde manier klinken die mensen dan mooi en gevoelig vinden.
Maarja, dat is mijn bescheiden mening.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten