![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga echt niet een heel artikel overtypen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik wil het wel uitleggen: 1. er is een artikel 2. daarin staan stellingen 3. iemand gooit ze op met de vraag of er op gereageerd gaat worden 4. dit wordt niet goed gedaan 5. iemand (3) probeert de stellingen uiteen te zetten en kracht bij te zetten opdat er wel goed gereageerd wordt. it's that simple. m.a.w.: je hoeft als TS helemaal geen standpunt in te nemen als je alleen maar vna plan bent de discussie aan te zwengelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik weet ook genoeg weer een discussie die je niet aankon:/ |
![]() |
||
Citaat:
je raad slaat overigens als een lul op een drumstel aangezien de stelling over de islam gaat, het maandblad helemaal over de islam gaat en alle artikelen in het maandblad over de islam gaat. als je meent dat hirsi ali ook zo denkt over andere monotheistische godsdiensten (en ja dat klopt), kun je dat opmerken in de discussie zelf zonder van hoog tot laag maar blijven doorzeiken over censuur waar er hier absoluut geen sprake van is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lieve schat hoe obsessief je ook met de Islam bezighoudt er zijn wel bepaalde aspecten waar je niet om heen kunt, simpel as that en ook al kom je met zo'n knullige reden voor je uitlating (gosh is het onderwerp?)Je mag best buiten de kaders denken of ben je bang voor een diepgaande discussie?Meid je laat jezelf weer eens kennen. Goh ik merkte dat op in de discussie maar jij viel erover dus wat zeur je? |
![]() |
||
Citaat:
en verder ging mijn onvrede uit naar wat andere lui gezegd hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan alleen voor mezelf instaan dus wees a.u.b. niet zo aanmatigend met je beschuldigingen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|