Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2005, 21:12
Sasz
Sasz is offline
die man voor chantal zou alleen maar komen "logeren".
verder ben ik dr niet treurig om dat tanja dr uit gaat, je ziet dr nu toch al niet meer en die baby ook niet. da's wel jammer
Oud 26-10-2005, 22:39
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
of of of of men laat nu iedereen alsnog bellen voor die andere 3, en word er donderdag gewoon gezegd "ow tanja eruit dus de rest mag blijven".....heeft Big Brother/Talpa toch even weer flink wat extra money in de pocket
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 02:30
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Zat net weer even een livestream te bekijken maar, jeetje.. ik kan geen boon meer zien. Kunnen ze niets beters verzinnen bij Talpa?
Oud 27-10-2005, 07:49
Freshh~
Freshh~ is offline
was dat eten uit de prullenbak nou van tanja?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 08:46
zus en zo
zus en zo is offline
Ik hoop dat Rob eruit moet en dan hoort dat Tanja vrijwillig vertrekt. Wat zal die vent boos worden "had je niet even kunnen wachten tot de uitslag bekend was!"
Oud 27-10-2005, 09:31
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 27-10-2005 @ 08:49 :
was dat eten uit de prullenbak nou van tanja?
Ja
maarré misschien zeggen ze morgen wel dat er niemand uithoeft
Iig, bij de vorige kwam er altijd iemand bij, maar toen waren die exit's ook veél eerder...
Ik heb zo maar een gevoel dat er niemand uitgaat/hoeft, want Talpa heeft daar toch profijt bij {al die smsjes hebben ze al binnen}
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 12:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik zou het wel wat vinden als natalie eruit moet, dan moet zij eruit omdat ze is genomineerd door iemand die er zelf ook vrijwillig uit gaat
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 21:45
Rachel
Rachel is offline
Ik zei het
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 23:05
crook
crook is offline
ik heb de live-uitzending gemist, tanja ging er vrijwillig uit, maar er moest nog iemand anders uit?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 23:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
crook schreef op 28-10-2005 @ 00:05 :
ik heb de live-uitzending gemist, tanja ging er vrijwillig uit, maar er moest nog iemand anders uit?
Nee.
Rob moest er volgens de statistieken uit, maar vervolgens verzonnen ze bij Big Brother dat er een nieuwe stemronde begon, met als opties:
- Ja, rob moet er uit.
- Nee, rob moet blijven.

Tijdens de uitzending kon gestemd worden en uiteindelijk was de stemming 51% voor blijven en 49% voor eruit, waardoor Rob er in mocht blijven.
Oud 28-10-2005, 13:11
Verwijderd
Dat Rob er niet uithoefde was duidelijk. Pas vijf minuten voor het einde van de live-uitzendingen riepen ze 'de lijnen zijn gesloten. laten we kijken wat de uitslag is'. Er was nooit genoeg tijd om Rob op te halen, in de studio te zetten, z'n familie te laten zien en ook nog eens een suf verplicht interviewtje te doen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 13:40
Marcade
Marcade is offline
Nadat het bekend was dat Rob zou blijven, werd er toch ook een heel stuk gedaan over die kaarten naar Rob en Nathalie?

Als Rob eruit zou zijn geweest hadden ze ws. die tijd daarvoor gebruikt en de kaarten in de internet uitzending gedaan?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 12:09
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Die Joost is echt manisch wát een figuur.

En ik vond dat van Lieske eerst wel lief, maar nu begint ze me steeds meer de keel uit te hangen.
Ik weet nu wel dat ze zo graag wil en bla bla. Accepteer eens iets.

Wat voor kerel zal er voor Chantal op komen draven ?
Oud 03-11-2005, 09:20
Dobomobo
Dobomobo is offline
O mijn god. Kan ik effe ruilen met Roel
Oud 05-11-2005, 15:46
Dobomobo
Dobomobo is offline
Ben ik nog de enige die BB volgt?
Oud 05-11-2005, 15:48
WishfulDreaming
Citaat:
Dobomobo schreef op 05-11-2005 @ 16:46 :
Ben ik nog de enige die BB volgt?
nee
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 16:29
Marcade
Marcade is offline
Ik kijk alleen nog naar de donderdag avond show en af en toe op internet; maar ik volg 't een stuk minder als eerst. De bewoners zijn gewoon oersaai.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 16:31
Rachel
Rachel is offline
Ik kijk alleen nog op de site van Fok &. dat is het...
Misschien dat ik de donderdagavond weer ga kijken, maar afgelopen week kwamen er téveel leuke dingen om 20.30
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 14:27
Verwijderd
Naar het schijnt is Roels geld gevonden (al dan niet op aanwijzing van Big Brother zelf) en is er enige consternatie en ruzie geweest. Uiteraard wel allemaal gauw gesust.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 14:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
hppa schreef op 09-11-2005 @ 15:27 :
Naar het schijnt is Roels geld gevonden (al dan niet op aanwijzing van Big Brother zelf) en is er enige consternatie en ruzie geweest. Uiteraard wel allemaal gauw gesust.
Ik geloof dat Ingrid een geheime opdracht had over het jatten van Roels geld. En vervolgens had Rob ook weer de opdracht om het van Ingrid te jatten. Maar goed, domme Nathalie moest zich daar weer in mengen, waardoor ze Robs opdracht verknald heeft.
Oud 09-11-2005, 14:51
Marcade
Marcade is offline
Big Brother heeft 't door; ze halen de meeste kijkcijfers door zo goed/zo kwaad mogelijk de bewoners pissed off te maken.

Ik zou 't een bijzonder lage streek van BB vinden als ze het geld voor Roel voor whatsoever gebruiken. Roel heeft 't geld gewoon gewonnen; daar zou niks meer aan mogen hangen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 09-11-2005 @ 15:51 :
Big Brother heeft 't door; ze halen de meeste kijkcijfers door zo goed/zo kwaad mogelijk de bewoners pissed off te maken.

Ik zou 't een bijzonder lage streek van BB vinden als ze het geld voor Roel voor whatsoever gebruiken. Roel heeft 't geld gewoon gewonnen; daar zou niks meer aan mogen hangen.
Maar natuurlijk. Ze hebben twee weken lang saaie uitzendingen gehad omdat de bewoners alleen maar op hun gat zaten te niksen. Nu hebben ze wat kunstmatige ruzie erin gegooid, en meteen is het programma weer interessanter.

Roel krijgt dat geld toch wel, als blijkt dat Ingrid het geld gevonden heeft op aanwijzing van BB. Anders krijg je gezeur in de uitzending, en staat morgen in de krant dat Talpa niet wil uitbetalen.

Jammer ook dat mensen over de muur geroepen hebben dat Roel 500 per sigaret gekregen heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 11:18
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-11-2005 @ 15:51 :

Hélemaal mee eens. Wat een longstreek van ze.

Of ze balen ervan dat Roel die opdracht gewoon fenomenaal uitgevoerd heeft, dat ze hadden verwacht dat hij zich op een gegeven moment wel zou verspreken oid.
Oud 10-11-2005, 13:12
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Heel erg flauw van BB . Kan me ook wel voorstellen dat ie helemaal ging flippen, ik zou zelf denk ik ook flippen als ik hem was. Hopelijk krijgt ie het nog wel terug, anders zou het echt te matig zijn van BB .
Oud 10-11-2005, 13:25
Dobomobo
Dobomobo is offline
Roel sloeg ram een schuur in de muur (plastic decor? )

Maarja, waarom ook niet. Slaat toch nergens op, en hij wist nog nieteens dat ingrid daarvan de opdracht had gekregen. Zal hij vanavond in de live uitzending wel helemaal pissed zijn.

Als roel dat geld uiteindelijk niet krijgt, gaan we dan allemaal big brother boycotten?

Roel en Dido, gaat nog wat worden . Dido is echt een geile sl*t, met haar verhaaltjes

Sorry, ik heb het alleen maar over Roel vandaag
Oud 10-11-2005, 16:42
Love_Fulfilled
Ik hoop dat Dido eruit gaat, want dan gaat Roelie lekker janken (en Dido ook) en dan krijg je de copy van de ''Bart & Sabine scène'', dat zou geweldig zijn . Roel mag er niet uit, zou te saai worden zonder hem .
Oud 10-11-2005, 17:37
Freshh~
Freshh~ is offline
ja maar roel heeft toch zijn opdracht een beetje doorgeluld half aan dido? dan heeft big brother vaak zoiets van: revenge! hij mocht er niks over zeggen..
wel lullig ja
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 20:57
WishfulDreaming
menno

stiekem vond ik menno erg schattig, vooral omdat ie zo onzeker was en nou ik denk dat het wel beter met hem was gegaan na deze ronde

en arme ingrid
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 21:08
Love_Fulfilled
Arme Menno, k wenstte dat Dido op moest rotten .
Oud 10-11-2005, 21:09
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 10-11-2005 @ 22:08 :
Ik ook, kapsoneskakker
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 21:49
Verwijderd
Jammer dat Menno eruitmoest. Had liever Dido zien gaan.

Hoop overigens ook dat ze Chantal nu maar eens gaan nomineren. Gna gna.

Big Brother wordt steeds flauwer en kinderachtiger. Nu weer met die verkleedpartij en dat suffe spelletje om geld te winnen. Om nog maar niet te spreken van de doorgestoken sms-standen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 00:39
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Jammer van Menno, maar aangezien hij enorm het zwarte schaap werd ben ik toch wel blij voor hem dat hij eruit is
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 11:12
Dobomobo
Dobomobo is offline
Ja doet big brother wel knap. Bij roel. In 15 minuten tijd van 18% naar 35% ofzo..
Oud 11-11-2005, 19:12
black pear!
black pear! is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 10-11-2005 @ 22:08 :
Ik ook!!!!!!!!!
Oud 17-11-2005, 11:19
Dobomobo
Dobomobo is offline
Is iedereen big brother aan het boycotten ofzo?
Oud 17-11-2005, 11:23
Sasz
Sasz is offline
nee hoor!
Oud 17-11-2005, 11:31
levi's
levi's is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 17-11-2005 @ 12:19 :
Is iedereen big brother aan het boycotten ofzo?
Nee hoor, maar het FOKforum van bigbrother is gewoon veel leuker
Oud 17-11-2005, 15:20
Love_Fulfilled
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 10-11-2005 @ 22:09 :
Ik ook, kapsoneskakker
Hahaha, goed verwoord .
Oud 17-11-2005, 16:03
Verwijderd
Ok lieve mensen, ik moet toegeven dat ik de laatste tijd ook een paar keer naar Big Brother heb gekeken terwijl ik het eerder bestempelde als een programma voor domme mensen. Dit omdat ik sinds een week een docent heb die expert is op het gebied van reality tv en heeft geprobeerd in het Big Brother huis te komen. Ik moet zeggen dat ik geen van de bewoners werkelijk een leuk persoon vind tot nu toe, maar dat is misschien ook wel de kracht van het programma.

Wie moet er winnen van jullie, en waarom?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 16:36
Love_Fulfilled
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 17-11-2005 @ 17:03 :
Ok lieve mensen, ik moet toegeven dat ik de laatste tijd ook een paar keer naar Big Brother heb gekeken terwijl ik het eerder bestempelde als een programma voor domme mensen. Dit omdat ik sinds een week een docent heb die expert is op het gebied van reality tv en heeft geprobeerd in het Big Brother huis te komen. Ik moet zeggen dat ik geen van de bewoners werkelijk een leuk persoon vind tot nu toe, maar dat is misschien ook wel de kracht van het programma.

Joooooooooost, hij is grappig joh !!
Oud 17-11-2005, 19:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ok lieve mensen, ik moet toegeven dat ik de laatste tijd ook een paar keer naar Big Brother heb gekeken terwijl ik het eerder bestempelde als een programma voor domme mensen.
Ik volg het de laatste tijd ook best wel goed, en dat terwijl ik het ook een stom programma vind. Maja, je pikt nog wel eens wat op als je moeder en je zusje het kijken. En toch wil je ook zelf toch stiekem weten hoe bepaalde dingen daar aflopen.

Citaat:
Lieske natuurlijk. Cute.
En anders Joost ja...
Oud 17-11-2005, 20:46
Love_Fulfilled
OMG, Nathalie, wat een verschrikkelijke, domme doos . Ik keur die actie af, maar ook haar hele houding na de bekendmaking van haar actie. Ik hoop dat ze er volgende week uitflikkerd, zou lachen zijn .
Oud 17-11-2005, 21:15
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 17-11-2005 @ 21:46 :
OMG, Nathalie, wat een verschrikkelijke, domme doos . Ik keur die actie af, maar ook haar hele houding na de bekendmaking van haar actie. Ik hoop dat ze er volgende week uitflikkerd, zou lachen zijn .
Inderdaad! Ik vind het stiekem altijd wel een schattig doosje, maar hoe ze vanavond deed was nix minder dan bitchengedrag en verwaand.....wat een !@#$%
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:27
G-force
G-force is offline
Tering die Natahlie heeft nu ook voergoed afgedaan voor mij. Wat een bitch. En Waar ik me ook dood aan erger is Dido. Volgens mij is ze/hij omgebouwd. Wat een uit de hoogte doende secreet is dat.
Joost begint ook steeds erger te worden, met zijn nep geintreseerde stem en die lompe bek.
Lieske is ook een dom doosje die echt aandacht tekort komt.
Ingrid is gewoon nietszeggend.
Dus van mij mag Roel, Rob of Chantal het winnen.
Wat ik nie snap is dat iedereen vindt dat die Chantal roddelt maar ze geeft gewoon haar mening ,en waar moet je dan de hele dag over praten in zo'n huis.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
G-force schreef op 17-11-2005 @ 22:27 :
Wat ik nie snap is dat iedereen vindt dat die Chantal roddelt maar ze geeft gewoon haar mening ,en waar moet je dan de hele dag over praten in zo'n huis.
Wel toevallig dan dat ze bij verschillende mensen verschillende meningen heeft
Ze stookt gewoon als een gek

En nathalie lachtte gewoon als een boer met kiespijn
volgens mij kon ze wel janken.
Oud 18-11-2005, 12:49
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-11-2005 @ 22:35 :
Wel toevallig dan dat ze bij verschillende mensen verschillende meningen heeft
Ze stookt gewoon als een gek

En nathalie lachtte gewoon als een boer met kiespijn
volgens mij kon ze wel janken.
idd jah! stomme chantal! ook niemand heeft dr door he.
ik hoop dat ze eruit geknikkerd wordt donderdag!! naat mag er ook wel uit!
Oud 18-11-2005, 22:54
levi's
levi's is offline
De enige persoon in het huis die nog een beetje normaal doet is Ingrid
Oud 21-11-2005, 12:08
Love_Fulfilled
Even een geweldige column vabn FOK!.nl .

Finding Nemo

Prop een stelletje egotrippende dombo's in een huis met camera's en je hebt bij vlagen fantastische televisie. Ik zeg uitdrukkelijk 'bij vlagen' want deze lichting sneue selfkickers zorgt helaas veel te weinig en meestal volkomen onbedoeld voor pruimbaar gluurplezier. Het gros denkt dat ze als gevierde popsterren dat huis uitkomen maar de realiteit is dat glurend Nederland hen keihard minacht en hen vooral een stelletje ruggegraatloze sukkels vindt. Dat wordt een hele harde auw als ze 1 voor 1 dat huis uitgezet worden en tot deze gruwelijke ontdekking komen.

Neem nou Roel, ooit de gedoodverfde winnaar van BB 5. Beetje relaxed lijzig lullen, beetje de rebel uithangen, beetje straalbezopen tongen met alles wat tieten heeft en zogenaamd overal schijt aan hebben. Dat zien wij uiteraard graag. Inmiddels is meneer verworden tot de uiterst gewillige sexslaaf van Dido. Mevrouw klopt pedant met haar zorgvuldig gemanicuurde tengels op het matras en Roel ligt er binnen een seconde met de broek op de enkels naast te hijgen. "Roel, zeg dat je me een lekker geil wijf vindt en ik masseer je "Stijve Hark" (© Dido), ok? Superleuk toch?" Wat gewroet onder de dekens en dan zodra onze geforceerde neprebel op ontploffen staat ineens terugtrekken en "Welterusten!" fluisteren. Dat is Dido.

Wordt ook begrip, een Dido zijn. Let op mijn woorden: Binnen een jaar wordt deze uitdrukking opgenomen in de Dikke van Dale.
Dido: (de ~ (v.), ~'s)
1 zelfverklaard lekker wijf die mannen uit eigen belang naast zich duldt
2 gespeeld geile cockteaser die alleen maar luidapplaudiserend en kritiekloos manvolk om zich heen wil hebben

De live-uitzending was overigens wel eentje om in te lijsten. Met een gouden randje. Geniaal idee om afgeserveerde bewoners erbij te slepen en de huidige bewoners te confronteren met hun eigen daden en uitspraken. Ditmaal was Nathalie volkomen verdiend eens aan de beurt. Ik heb echt hardop zitten lachen om dat zorgvuldig voor de spiegel ingestudeerde Tineke Schouten smoelwerk van d'r toen Menno haar persoonlijk op de strafbank zette. Mevrouw zelf was zich uiteraard van geen kwaad bewust. Dacht dat ze er lachend mee weg kwam en zette alle beschikbare kreukelzones in dat niet te harden smoelwerk aan het werk. Dat had tot nu toe altijd prima gewerkt tussen die wereldvreemde randdebielen in dat huis. Moet lukken, dacht ze nog. Totdat uiteraard de beelden werden vertoond. Veel vaker doen, dit soort acties. Confronteren met hun eigen achterlijkheid, dat is wat deze groep losers verdient.

Maar goed, waar hebben we het over? Dat soort dingen doet Naatje immers dagelijks. Even de flessenlikker tussen haar tenen doorhalen en de kaasschaaf door haar zweterige bilnaad flatsen. Laatst zag ik op de streams dat ze kraaiend van plezier met de gezamenlijke garde haar ernstig verwaarloosde vulva tot een hoogtepunt zat op te kloppen. Rob heeft er nog geen tien minuten later fluitend de eieren voor het ontbijt mee staan klutsen. Big deal dat je dan even met je zwarte eelthoeven door het bed loopt te banjeren van iemand waar je toch het liefst overheen kotst. Waar maakt iedereen zich dan nu ineens druk om? Ze was allang blij dat die bewuste beelden niet werden uitgezonden. Je zag de opluchting. Tussendoor werd goddomme voor de tachtigste keer uitgezonden dat mijn grote held Nemo met Nathalitaanse tenenkaas en ander walgelijk DNA werd besmeurd. Finding Nemo na een barre tocht en dan je poten ermee afvegen! Dan hoor je gewoon volgende week krijsend van spijt en onbegrip bij die andere Joost op schoot te zitten. Je zag Ingrid ook schrikken. Die lag al een week met een duim in haar hypocriete smuichel aan Nemo te snuffelen. De exit van Nathalie is alleen nog maar een administratieve kwestie.

Ondertussen werd ook pijnlijk duidelijk dat er geen weldenkende zaaddonor is die het in z'n hoofd haalt om voor ene Chantal in dat huis te gaan zitten. Er werden wat gefingeerde aanmeldingen onder de lens van de camera geschoven om de indruk te wekken dat het storm liep maar geloof mij maar: Er is gewoon geen testosteronkanon met twee werkende hersenhelften die z'n tong achter in die doorrookte huig wil duwen. Laat staan dat ie z'n kostbare zaad aan Chantal wil doneren. Alsof je klaarkomt in de Sahara op het heetst van de dag.

Zowat het hele huis zit op de nominatiebank maar dankzij Nathalie is er volgende week geen enkele spanning. Die vliegt er volgende week zwaar bekkentrekkend en krijsend van ellende uit. Mevrouw dacht het huis uit te komen als een gevierde popster maar zal voor eeuwig herinnerd worden als die domme doos die haar pikzwarte eelthoeven afveegde aan het bed en aan Nemo. Prachtig.
Oud 21-11-2005, 16:26
Sasz
Sasz is offline
Oud 22-11-2005, 19:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Briljant, dat stukje gewoon!
Reageren

Regels voor berichten