Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maarré misschien zeggen ze morgen wel dat er niemand uithoeft ![]() Iig, bij de vorige kwam er altijd iemand bij, maar toen waren die exit's ook veél eerder... Ik heb zo maar een gevoel dat er niemand uitgaat/hoeft, want Talpa heeft daar toch profijt bij {al die smsjes hebben ze al binnen} |
![]() |
||
Citaat:
Rob moest er volgens de statistieken uit, maar vervolgens verzonnen ze bij Big Brother dat er een nieuwe stemronde begon, met als opties: - Ja, rob moet er uit. - Nee, rob moet blijven. Tijdens de uitzending kon gestemd worden en uiteindelijk was de stemming 51% voor blijven en 49% voor eruit, waardoor Rob er in mocht blijven.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Roel krijgt dat geld toch wel, als blijkt dat Ingrid het geld gevonden heeft op aanwijzing van BB. Anders krijg je gezeur in de uitzending, en staat morgen in de krant dat Talpa niet wil uitbetalen. ![]() Jammer ook dat mensen over de muur geroepen hebben dat Roel 500 per sigaret gekregen heeft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of ze balen ervan dat Roel die opdracht gewoon fenomenaal uitgevoerd heeft, dat ze hadden verwacht dat hij zich op een gegeven moment wel zou verspreken oid.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() En anders Joost ja...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze stookt gewoon als een gek ![]() En nathalie lachtte gewoon als een boer met kiespijn ![]() volgens mij kon ze wel janken.
||
Citaat:
ik hoop dat ze eruit geknikkerd wordt donderdag!! naat mag er ook wel uit!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
::.Big Brother.:: levi's | 501 | 08-10-2005 19:54 | |
Films, TV & Radio |
big brother terug op nl tv danielle84 | 37 | 27-04-2005 15:28 | |
De Kantine |
heb je weleens een bekend/beroemd iemand zien lopen op straat?? potverdorie | 114 | 12-03-2003 09:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Big Brother: Nederland een afluisterstaat? dystopia | 21 | 13-09-2002 15:44 | |
Films, TV & Radio |
[poll]moet er een 4e big brother komen?????? miss-tess | 43 | 30-05-2002 13:52 | |
Films, TV & Radio |
yes staracadamy is dood Verwijderd | 32 | 18-03-2002 03:01 |