![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het zal je nooit lukken die zomaar online te bestellen hoor ![]() En welk Schots boekje bedoel je dan ? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dat je niet meer met de gedachte opstaat dat je dood wilt? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() edit: die opmerking die ik onderdrukte heeft akumabito erg mooi verwoord.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Je snapt alleen niet dat je over een aantal jaren een stuk beter zult voelen als je een beetje uit die puberteit geraakt. Waarschijnlijk geloof je dat nu nog niet, maar over een aantal jaar zul je het wel merken.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik geloof niet in het onderdrukken van opmerkingen in dit soort situaties. Het is voor hun eigen bestwil. ![]()
||
![]() |
Citaat:
ME MOEDER LEEFT VAN EEN UITKERING LUL wat denk je nou zelf? ik ben opgegroeid met een moeder die constant rood staat ik ben gewend het niet veel met geld te doen dus kom niet met slappe argumenten en me zelf zielig vinden? of doel je op aandacht trekken? welnee ik heb geen aandacht nodig liever zelfs niet maar ik wil wel me verhaal kwijt en als je daar iets tegen hebt moet je niet op ''zelfmoord'' klikken en eerst nadenken over hoe mensen zich werkelijk voelen maar helaas kun je dat niet weten en dus totaal niet oordelen natuurlijk hebben andere mensen het veel slechter maar mensen met een beetje normaal leven kunnen zich ook kut voelen en wil je mij vertellen dat jij je constant goed voelt? vast niet maar ik denk niet dat je opstaat met de gedachte dat je dood wilt heb een beetje respect dan heb ik ook respect voor jou ![]()
|||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
WHAT THE FUCK BEZIELT JOU? toen je op zelfmoord klikte wat dacht je toen laat ik zogenaamde zielige mensen eens even lekker afzeiken en me helemaal kapot lachen?zielige 14 jarige meisjes nog verder de grond in boren? en niks maakt mij extra speciaal maar jij komt met je kk verhaaltje dat ik niet genoeg zakgeld zou krijgen? nee en dat krijg ik inderdaad niet en dan? zou dat een logische reden zijn dat ik me zoo ''down'' voel? het heeft niks met geld te maken maar JIJ begint er over niet IK of het gerechtvaardigd is? er is zoveel niet gerechtvaardigd bijvoorbeeld jou mening die gebasseerd is op bullshit als jij pubertjes zo sneu vind is het misschien handig om niet op ''zelfmoord'' te klikken en dan mensen maar zwart te gaan maken misschien voel JIJ je daar beter door maar ik totaal niet wees jij maar blij met je mooie leventje maar ga dan niet andere mensen de grond in trappen.en je moet echt kappen met die onzin van zelfmedelijden ik heb meer meegemaakt dan jij denkt en daar kun je totaal niet over oordelen en wat jij levert is geen kritiek dat is totale bullshit gebaseerd op je mooie leventje vast met X boxx in begrepen maar wie zegt dat ik dat zou willen? het enige wat ik wil is me verhaal kwijt kunnen aan mensen met eventueel de zelfde problemen en een goed leven en als JIJ daar niet tegen kunt
||
Citaat:
Waar het mij om gaat is dat ik ervan overtuigd ben dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen leven. Als jij je kut voelt, en je onderneemt geen stappen om het te verbeteren (in tegendeel, je hebt het over de zwakste uitweg mogelijk: zelfmoord) dan kan ik absoluut geen medelijden met je voelen.. Dus als je je in een kutsituatie bevind, wat weerhoud je ervan om er iets aan te doen? Als je respect wilt, moet j respect verdienen. En niet eindeloos blijven jammeren over hoe slecht je situatie wel niet is.
||
Citaat:
Maar ik weet hoe moeilijk het is om op die leeftijd positief te denken, vooral als je al rottig voelt, 14 is de leeftijd van alles beter weten, je weet toch hoe pubers zijn. Wat ik zelf ook ZEER irritant vind is inderdaad de hoeveelheid mensen die durven te zeggen dat ze depressief zijn en dat het leven zo moelijk is, men kan in deze maatschappij maar zo weinig verdragen. Mensen die alles hebben zijn een groter probleem dan de mensen in arme landen die niets hebben maar toch vechten om te blijven leven. Oh, en mvrschat, je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken. Hij probeert je helemaal niet zwart te maken o.i.d. Trouwens, het feit dat je nu op een computer zit te internetten zegt al genoeg, je mag je niet klote voelen omdat je niet de rijkste stinkerd uit je buurt bent.
Laatst gewijzigd op 19-12-2005 om 19:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kent me TOTAAL niet misschien scheeld het als je me LEERT kennen dan weet je dat ik juist niet om AANDACHT vraag ik JAMMER niet nee zeker niet dat is namelijk ZINLOOS en het is zeker zwak en makelijk om zelfmoord te plegen maar wie zegt dat ik het WERKELIJK doe het speelt in me hoofd ik weet nooit wat jij hebt mee gemaakt en het lijkt me een goed idee om als je dat eventueel zou willen doen me het te vertellen dan kan ik me ook misschien VERPLAATSEN in jou mening en krijg ik respect voor je maar nu lijkt het net alsof je in het wilde weg aan het roepen bent dat elk zielig pubertje maar niet zo zielig moet doen en een mooi leven kan gaan leven
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(hahah, sorry, ik kon het niet laten...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nee, ik meen het. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hahah, nee, lijkt megeen goed idee als ik daar een topic over zou openen.. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |