Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2005, 16:16
Roosje
Roosje is offline
Waar blijft mijn post?
Oud 07-11-2005, 16:47
Stefanie
Stefanie is offline
Waarom word ik altijd zo verdrietig als ik er aan denk dat het over een paar weken kerst is

Ben ik de enige?
Oud 07-11-2005, 16:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pfff, ik ben klaar met leren voor vandaag. Heb alles gedaan voor biochemie wat ik zou doen, ben best blij en trots Straks na het eten nog even snel mijn aantekeningen leren en mijn verslag verbeteren en uitprinten en dan ben ik helemaal klaar voor vandaag. Nu even niets meer want ik neem toch niets meer op.

Morgen tentamen praktische labvaardigheden, dat lijkt me geen probleem want de docent heeft al gezegd dat iedereen sowieso geslaagd is Heb er eigenlijk wel zin in, even eruit. Even iets anders dan boven mijn boeken zitten. Wel jammer dat ik drie uur moet reizen voor veertig minuten tentamen maar in de trein kan ik best nog wat biochemie doornemen. Zou blij zijn als ik er donderdag vanaf ben. Vanaf vrijdag moleculaire biologie, dat trekt me wat meer en vrijdag komt vriendje weer
Oud 07-11-2005, 17:12
Verwijderd
@Stefanie: Daarom ga ik ook weg met kerst

*gromt* Ik kan ook niets. Ik kan niet eens een foto op internet zetten. stom kind ben ik ook. En mn tentamen ging wel goed vandaag, en ik heb eindelijk mijn rooster en de nieuwe groepsindeling, ik heb stomme leraren, stomme vakken, veel lange dagen, en nu moet ik voor morgen leren.

zo.
Oud 07-11-2005, 17:52
Verwijderd
Ik ben zo bang dat het binnenkort heel erg mis gaat Maar voor de rest gaat het allemaal wel zijn gangetje, studie is wel interessant en leidt mijn gedachten een beetje af. Het zal allemaal wel gaan wegzakken, maar dat heeft even zijn tijd nodig.

Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 19:02.
Oud 07-11-2005, 17:55
George
George is offline
Godverdomme achterlijk kortzichtig onbegrijpend wazig mens.
Dat ik dat nu pas door heb.
Oud 07-11-2005, 17:56
moisture
moisture is offline
ik zou het fijn vinden als de dingen die ik hier meldt niet gelijk via jou naar vincent en daarna naar mijn familie doorgespeeld worden. en daarom stop ik er maar mee. daghoor.
Oud 07-11-2005, 18:25
nietzijweer
nietzijweer is offline
Ja, ik vind het ook niet zo fijn dat ik hier mensen IRL ken..
straks krijgt meneer harmsen mijn seksuele problemen nog te lezen
Oud 07-11-2005, 18:28
Verwijderd
I feeeel good. En morgen vast niet meer.

maar nu gelukkig wel
Oud 07-11-2005, 18:29
ilse
ilse is offline
pff.... vage tijd hier.. aam de ene kant vet kut maar aan de andere kant is t nu echt de staf rellen ofzo.. 's nachts met ze allen beneden slapen wat dan weer vet gezellig is.. em vamavond zuipen eindelijk een beetje actie hier

maar verder is het kut..
Oud 07-11-2005, 18:56
WolterB
WolterB is offline
hmf, wel opgeschoten, voor mn gevoel niet genoeg, maar als ik zo doorga als vanmiddag komt alles wel optijd af

en waarom moeten sommige dingen zo verdomd lastig zijn, terwijl ze erg leuk zijn
Oud 07-11-2005, 18:58
Dolores
Dolores is offline
Eerste tentamen gehaald!! Ik moest een monoloog houden, waarbij gelet werd op m'n houding, ademhaling, adem/stemkoppeling, articulatie etc etc. Ik was heeeeeeel erg zenuwachtig en dat beïnvloedde mijn spraak en vooral mijn ademhaling heel erg, maar gelukkig was het goed genoeg. Mijn stem klonk niet helder, maar af en toe zaten er toch wel heldere stukjes in, dus als ik er veel mee ga oefenen moet dat wel goedkomen. En verder ging de /r/ goed, iets waar ik heel erg op geoefend heb afgelopen weken. Verder ging het wel heel erg slecht, maar het scheelde enorm dat ik in mijn monoloog verteld heb over mijn zenuwen tijdens presentaties, black-outs, faalangst.. Ik stond te trillen op mijn benen, maar het was dus wel voldoende. Ben toch wel een beetje trots op mezelf! 'k Zag er zó erg tegenop. Nu alleen nog maar wat verslagen inleveren, en periode 1 zit er al weer op. Wat gaat de tijd toch snel.. Ik ga in de loop van deze week voor mijzelf op een rijtje zetten wat ik deze periode geleerd heb en hoe ik alles ervaren heb, want ik heb zoveel ervaringen op gedaan dat ik het echt even op moet schrijven om het te kunnen verwerken. Afgelopen weken heb ik me heel vaak heel rot gevoeld, maar desondanks heb ik toch heel veel geleerd en ook een positieve verandering doorgemaakt.
Oud 07-11-2005, 19:07
Verwijderd
Jaaa ik heb donderdag mn tentamens, met een half uur er tussen, belachelijk. (Als je nagaat dat dat de enige twee zijn die ik deze week heb) Vandaag wel iets geleerd maar natuurlijk veel te weinig... Nu ff schema voor morgen maken anders gaat het morgen mis. En ik wil met N praten maar dat kan pas volgende week dinsdag, bah. Dit weekend wel orkest! Nog ff hard studeren, hoe ga ik dat nou weer doen? En ik wil dat mn moeder thuis komt, kan dr steeds slechter tegen als ze dr lang niet is. Raar, had ik vroeger nooit. Maarja. Verder is het helemaal niet druk in mn hoofd ofzo, kwebbel de kwebbel de kwebbel. in ieder geval een hele grote hug voor rare kwast! Ik ben echt heel blij dat ik je heb leren kennen! Stiekem wil ik nu ff schreeuwen tegen iedereen dat het niet gaat, ik een knuffel nodig heb, ff wil praten enzo. Maarja, blabla laat maar. Omg wat een druk berichtje.. haha.
Oud 07-11-2005, 19:09
Verwijderd
Dolores wat goed! Echt knap dat je een presentatie hebt durven houden over je angst en fijn dat het zo goed ging! Ik zou toch wel een beetje heel erg trots zijn op jezelf.
Oud 07-11-2005, 19:35
Ruudje
Ruudje is offline
ik kan me gewoon niet aan het leren zetten...
Oud 07-11-2005, 19:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 07-11-2005 @ 20:35 :
ik kan me gewoon niet aan het leren zetten...
Gewoon beginnen. Liefst gelijk al is het daar nu wel laat voor. Als je eenmaal begonnen bent gaat het vaak een stuk beter (bij mij dan).
Oud 07-11-2005, 19:49
gewoonik
gewoonik is offline
waarom ben ik zo?
ik vind mezelf echt bah..
Oud 07-11-2005, 19:52
Nyawa
Eigenlijk zou ik nu heel hard moeten leren, maar ik heb totaal geen zin en motivatie. Wat met name komt omdat ik toch altijd nog m'n wiskundetentamen kan herkansen indien nodig.
Blijkbaar ben ik niet de enige die daar last van heeft. M'n halve MSN-lijst is aan het leren en toch online en in gesprek .
Oud 07-11-2005, 19:56
Verwijderd
Wil je even ophouden? Ik kan er niet meer tegen dat je me steeds op en neer trekt van het ene gevoel naar het andere. Ik wil je slaan en zoenen tegelijk. Zucht.
Oud 07-11-2005, 20:09
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
waarom twijfel ik eigenlijk, ze is leuk en ziet er best goed uit, maar irriteer me mateloos aan dat zij mij nooit belt en ook niet reageert op smsjes. ik zou haar verrot willen schelden maar voel me verrot als ik eraan denk dat te doen omdat ik van haar houd... Het is waar, liefde is het beste martel tuig van god
Oud 07-11-2005, 20:31
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
sonho schreef op 07-11-2005 @ 20:09 :
Dolores wat goed! Echt knap dat je een presentatie hebt durven houden over je angst en fijn dat het zo goed ging! Ik zou toch wel een beetje heel erg trots zijn op jezelf.
Dank je! Ik ben ook wel een beetje trots. Maar ik vind het altijd moeilijk om trots op mezelf te zijn. Ik heb het bijv. maar nét gehaald, en ik zit nu dus ook gelijk met alle negatieve dingen in m'n hoofd.. 'geen heldere stem'.. hoe moet ik dat gaan veranderen .. Ik moet gewoon iets positiever en vooral veel zekerder worden

Morgen lekker vrij, heerlijk Woensdag nog eventjes naar school om wat te bespreken en een verslag in te leveren, maar de rest van de week heb ik lekker vrij.
En ik weet nu waarom er gisteren in de kerk camera's waren! Was blijkbaar voor een kleine reportage voor '4 in het land' voor vanavond.
Oud 07-11-2005, 20:39
Roosje
Roosje is offline
Ik ga nu maar eens braaf doen en mijn Engelse woordjes leren en mijn Griekse teksten uit m'n hoofd vertalen en tweeduizend woorden schrijven en dan pas mag ik leuke dingen doen.

Nou ja, dan ben ik in elk geval even afgeleid.

En waarom moet ik in vredesnaam altijd overal over piekeren?
Oud 07-11-2005, 21:28
cagie
cagie is offline
Net met mijn ex gebeld zonder dat ik ook maar 1 moment dacht dat ik hem miste of dat het zo vertrouwt was. Eigenlijk gewoon leuk meer niet. Is wel een opluchting aangezien ik vorige week een beetje moest huilen nadat ik hem had gesproken. Maar ja was ook behoorlijk in de war en bang voor al het onbekende.
Voelt goed dat ik T. de waarheid heb verteld over mijn gevoelens. Alleen heb ik het ene moment het gevoel dat hij misschien toch meer verwacht van mij en het andere moment het idee dat hij nog steeds helemaal gek is van zijn exvriendin.
Heb niet echt een idee hoe mijn tentamen vandaag is gegaan. Vond er op sommige momenten erg moeilijke vragen tussen zitten waarvan ik echt het antwoord niet wist ondanks dat ik toch wel heb geleerd.
En nu zit ik in mijn kamertje in Enschede lekker te relaxen. Heb voor mijn doen vandaag goed gestudeert. Kan me eindelijk sinds tijden weer eens echt goed concentreren.
Oud 07-11-2005, 23:55
JaJ
JaJ is offline
waar hebben we het toch over
Oud 08-11-2005, 00:00
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 07-11-2005 @ 20:07 :
Jaaa ik heb donderdag mn tentamens, met een half uur er tussen, belachelijk. (Als je nagaat dat dat de enige twee zijn die ik deze week heb) Vandaag wel iets geleerd maar natuurlijk veel te weinig... Nu ff schema voor morgen maken anders gaat het morgen mis. En ik wil met N praten maar dat kan pas volgende week dinsdag, bah. Dit weekend wel orkest! Nog ff hard studeren, hoe ga ik dat nou weer doen? En ik wil dat mn moeder thuis komt, kan dr steeds slechter tegen als ze dr lang niet is. Raar, had ik vroeger nooit. Maarja. Verder is het helemaal niet druk in mn hoofd ofzo, kwebbel de kwebbel de kwebbel. in ieder geval een hele grote hug voor rare kwast! Ik ben echt heel blij dat ik je heb leren kennen! Stiekem wil ik nu ff schreeuwen tegen iedereen dat het niet gaat, ik een knuffel nodig heb, ff wil praten enzo. Maarja, blabla laat maar. Omg wat een druk berichtje.. haha.
*doet laagvliegend aan komen en een hele grote knuffel geven!!*
Oud 08-11-2005, 00:17
rare kwast
rare kwast is offline
I am falling, I am fading, I am drowning,
Help me to breathe
I am hurting, I have lost it all
I am losing
Help me to breathe
Oud 08-11-2005, 00:46
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Dionne gefeliciteerd!

Ik denk dat ik meer moet nadenken over mijn leven. Het mag niet zo door gaan als nu, dat is iets wat zeker is.
het is gelukkig niet aan me te zien dat ik me vaak wat slechter voel. Ik kan het gelukkig "even vergeten" door leuke dingen te gaan doen.
Nouja, hopen dat he allemaal goedkomt en dat ik de weg naar mezelf weer kan vinden, en die vooral ook ga volgen.
Eerst die probleemgevallen zoals de boomstammen van de weg afhelpen, dan komt het helemaal goed hoop ik
Ik wou dat ik weer wist hoe ik me kon voelen, ik weet dat het geweldig voelde.

sorry voor deze deprmerende post maar het valt best wel mee
Oud 08-11-2005, 07:22
Verwijderd
Nog één nachtje! Nog één nachtje!
Oud 08-11-2005, 07:22
Verwijderd
Ik heb echt geen zin in vandaag
Waarom kan ik het niet zeggen? Hoe ik me op dit moment voel...
Het voelt helemaal niet alsof hij me leuk vindt, maar als ik hem weer zie dan voelt het stukken beter.
Stel ik me aan? Hang ik teveel aan hem?
Hoe kan ik die gedachtes stoppen?
Het voelt gewoon alsof ik hem lastigval... Dat is toch niet gezond?

En ik ga vandaag echt helemaal verknallen...
Eigen schuld, had je maar beter moeten leren.
Oud 08-11-2005, 07:44
Lilium
Lilium is offline
Goedemorgen, weer een nieuwe dag vandaag.
Nog even wat huiswerk maken, dan naar de beheerder voor mijn verwarming, naar school, huiswerk maken, boodschappen doen en mijn ov halen.
Drukke dag, gelukkig, dan denk ik niet zoveel. Misschien zou ik helemaal moeten stoppen met denken. Denken is gevaarlijk.
Oud 08-11-2005, 07:57
JaJ
JaJ is offline
hmm, mogge bovenbuurvrouw....

alle toevalligheid die DAT nu weer impliceert even daargelaten: Ik ZAG het wel hoor ^^, alle mensen zijn hetzelfde, all is not lost. kan ik met een gerust hart naar school
Oud 08-11-2005, 08:10
rare kwast
rare kwast is offline
oke nu ga ik echt leren!
Oud 08-11-2005, 08:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-11-2005 @ 09:10 :
oke nu ga ik echt leren!
Me too! Nu klap ik mn laptop dicht en kom ik er niet meer aan! *Nee, niet aankomen!!* Nu maar hopen dat t lukt... En dat het leren me beter af gaat dan gister.

Ik heb btw ook mn beide tentamens op maandag en bij mij zit er 3 kwartier tussen (sonho)
Oud 08-11-2005, 08:35
Miracle
Miracle is offline
Please laat het goed gaan zometeen. Laat iedereen het met míj eens zijn. Laat het een goed project worden.
Ik heb er echt genoeg van, waarom zien anderen dat verdome lage niveau niet? Ik wil m'n studiepunten gewoon halen voor dit en met zoiets krijgen we dat natuurlijk nooit.
*adem in, adem uit* Ik doe gewoon m'n best en anders... tja

Ben echt benieuwd naar vanavond. Ik hoop zo dat ze iets voor me kan doen. Het is wel lekker vaag allemaal, maar hopelijk is ze vanavond spraakzaam en legt ze het me allemaal uit.

Belangrijke dag.
Oud 08-11-2005, 09:18
fractuur
fractuur is offline
Nadat ik die paper eindelijk heb ingeleverd, en er ook wat minder ruzie is met mijn ouders voel ik me wel prima eigenlijk. Maar die studie.. die studie..
Oud 08-11-2005, 09:45
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-11-2005 @ 09:27 :
Me too! Nu klap ik mn laptop dicht en kom ik er niet meer aan! *Nee, niet aankomen!!* Nu maar hopen dat t lukt... En dat het leren me beter af gaat dan gister.

Ik heb btw ook mn beide tentamens op maandag en bij mij zit er 3 kwartier tussen (sonho)
uhm.. ik ben al gezakt
ik heb echt geen energie.. om niets te doen moet me smorgens uit bed sleuren en dan zit ik op een stoel...
waar is de energie?!
Oud 08-11-2005, 09:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-11-2005 @ 10:45 :
uhm.. ik ben al gezakt
ik heb echt geen energie.. om niets te doen moet me smorgens uit bed sleuren en dan zit ik op een stoel...
waar is de energie?!
Ik ook. Na 50 minuten "leren" (lees lezen) ben ik weer gestopt... Straks maar nog een poging wagen. 50 minuten is in ieder geval wel langer dan dat ik het gister volhield

Straks na de 2e poging maar even hardlopen denk ik... Lang niet meer gedaan. Ben benieuwd wat ik er nog van bak.
Oud 08-11-2005, 09:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-11-2005 @ 10:51 :
Ik ook. Na 50 minuten "leren" (lees lezen) ben ik weer gestopt... Straks maar nog een poging wagen. 50 minuten is in ieder geval wel langer dan dat ik het gister volhield

Straks na de 2e poging maar even hardlopen denk ik... Lang niet meer gedaan. Ben benieuwd wat ik er nog van bak.
hehe ik had het gister uhm ook 20 minuten gedaan en nu nog niet
jij hebt dus de energie gevonden
maar nu ga ik echt beginnen hoor
Oud 08-11-2005, 10:13
coopergirl
coopergirl is offline
ik moet nog vet veel doen
Oud 08-11-2005, 10:29
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-11-2005 @ 11:13 :
ik moet nog vet veel doen
join the club
Oud 08-11-2005, 10:30
rare kwast
rare kwast is offline
zal ik em versturen

het maakt zo kwetsbaar..
Oud 08-11-2005, 10:37
Verwijderd
Citaat:

Bagger echt. Roostermakers.

Miss moeten we volgende keer een leer-meating organiseren zodat we elkaar kunnen motiveren en het toch geen zin heeft om op het forum te komen...

Nee leren gaat hier ook niet zo.
Oud 08-11-2005, 10:40
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 08-11-2005 @ 11:37 :
Bagger echt. Roostermakers.

Miss moeten we volgende keer een leer-meating organiseren zodat we elkaar kunnen motiveren en het toch geen zin heeft om op het forum te komen...

Nee leren gaat hier ook niet zo.
ja een leer meeting.. en dan na een dag dr achter komen dat we alleen elkaar hebben leren kennen
Oud 08-11-2005, 10:43
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 08-11-2005 @ 11:40 :
ja een leer meeting.. en dan na een dag dr achter komen dat we alleen elkaar hebben leren kennen

Das toch ook leren.
Oud 08-11-2005, 10:48
Verwijderd
Wat voel je nou voor mij?
Je zegt dat je van me houdt, maar waarom laat je dat dan niet merken?
Misschien zeur ik teveel, maar deze gedachtes komen toch niet vanuit het niets?
Is het dan zo abnormaal dat je het niet fijn vindt dat je de enige bent die initiatief toont?
Oud 08-11-2005, 10:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 08-11-2005 @ 11:43 :

Das toch ook leren.
precies goed idee
Oud 08-11-2005, 10:52
Verwijderd
Ik kan ook wel motivatie gebruiken zodat ik eens kan leren
Oud 08-11-2005, 11:14
Verwijderd
Citaat:

Och, bij mij 2 en een half uur, dus voor mij is 3 kwartier of een half uur luxe

Ik bedacht me eigenlijk net dat we morgen twee jaar samen zijn. Morgen al. Twee jaar al.

Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 11:39.
Oud 08-11-2005, 11:56
rare kwast
rare kwast is offline
heb ik eindelijk op die knop van versturen geramd... moet mn naam de nog onder
Oud 08-11-2005, 12:02
George
George is offline
Godverdomme.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten