Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 17:59 :
Er zijn geen "foute" mensen die onze partij aantrekt,
die vinden ons te soft.
Ze stralen wel af op jullie imago. Maar goed, dat is niet waar ik naartoe wilde. Ik vroeg me eigenlijk af of je echt bereid bent de volledige geloofsbelijdenis van islamieten te verbieden omdat misschien tien procent radicale gedachten heeft (en daarvan misschien een half procent daadwerkelijk bereid is om geweld te gebruiken).

Lijkt me nogal met een kanon op een mug schieten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2005, 17:05
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 18:00 :
Zoals gezegd:
er komen geen rechts extremisten op ons af.
Hoe kun je dat met zekerheid zeggen? Ik neem aan dat jullie geen handjevol leden meer hebben, maar al redelijk zijn gegroeid. Het is onmogelijk dat jij ze allemaal kent.

En daarnaast, stel dat er rechts-extremisten komen; zouden jullie dan verboden moeten worden?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:05
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-11-2005 @ 18:01 :
Ze stralen wel af op jullie imago. Maar goed, dat is niet waar ik naartoe wilde. Ik vroeg me eigenlijk af of je echt bereid bent de volledige geloofsbelijdenis van islamieten te verbieden omdat misschien tien procent radicale gedachten heeft (en daarvan misschien een half procent daadwerkelijk bereid is om geweld te gebruiken).

Lijkt me nogal met een kanon op een mug schieten.
Die cijfers die je hier neerzet kloppen niet,graag een bron.
Maar de islam is iets wat in westerse landen niet hoort,dus ook niet in Nederland.
Althans,niet in het openbaar,
moskeen mogen er zijn,wel buiten woonwijken en niet opvallend.
Mensen mogen binnenshuis ook doen wat men wil,zolang het maar geen oproep is tot haat/geweld
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:08
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 06-11-2005 @ 18:05 :
Hoe kun je dat met zekerheid zeggen? Ik neem aan dat jullie geen handjevol leden meer hebben, maar al redelijk zijn gegroeid. Het is onmogelijk dat jij ze allemaal kent.

En daarnaast, stel dat er rechts-extremisten komen; zouden jullie dan verboden moeten worden?
Ik ken veel leden,natuurlijk niet allemaal.
Maar zitten er extremisten bij,dus mensen die bereid zijn geweld te gebruiken,dan dient Nieuw Rechts deze te weren....zo niet dan moet Nieuw Rechts geboycot worden,maar dat is met linkse partijen net zo.

Maar zo ver zal het niet komen,want zoals gezegd,wij zijn te "soft" voor extremisten.
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:09
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 17:59 :
Er zijn geen "foute" mensen die onze partij aantrekt,
die vinden ons te soft.
omfg, sure, jullie bestaan 100% uit goede mensen, komop. Elke partij trekt mensen aan die niet helemaal met hun ideaal hebben te maken maar wel in hetzelfde straatje wonen. Niet dat je daarwat aan kan doen/ aan zou moeten doen.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:11
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
K-pax schreef op 06-11-2005 @ 18:09 :
omfg, sure, jullie bestaan 100% uit goede mensen, komop. Elke partij trekt mensen aan die niet helemaal met hun ideaal hebben te maken maar wel in hetzelfde straatje wonen. Niet dat je daarwat aan kan doen/ aan zou moeten doen.
Ja,maar extreem rechts vind ons te soft,dus daar zal je er geeneen van bij ons vinden,die gaan liever naar de NA of de NVU om maar eens met voorbeelden te komen
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:23
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 18:08 :
Ik ken veel leden,natuurlijk niet allemaal.
Maar zitten er extremisten bij,dus mensen die bereid zijn geweld te gebruiken,dan dient Nieuw Rechts deze te weren....zo niet dan moet Nieuw Rechts geboycot worden,maar dat is met linkse partijen net zo.
Mensen die in een politieke partij zitten, kunnen, als ze de macht krijgen, hun verderfelijke ideëen via de regeringsinstellingen laten bewerkstelligen. Dat is net zo gevaarlijk/gevaarlijker als bomaanslagen-plegende Moslims. (zie hitler bijvoorbeeld)
Dus niet alleen mensen die bereid zijn geweld te gebruiken voor hun foute ideologie, maar ook mensen met enkel foute denkbeelden zijn daarom gevaarlijk. Daarom denk ik dat de mensen die jullie achterban vormen gevaarlijk zijn. En ik durf even stellig als jou te beweren dat er weldegelijk mensen op nieuw rechts stemmen die geilen op Milosevic e.a..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:25
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 06-11-2005 @ 18:23 :
Mensen die in een politieke partij zitten, kunnen, als ze de macht krijgen, hun verderfelijke ideëen via de regeringsinstellingen laten bewerkstelligen. Dat is net zo gevaarlijk/gevaarlijker als bomaanslagen-plegende Moslims. (zie hitler bijvoorbeeld)
Dus niet alleen mensen die bereid zijn geweld te gebruiken voor hun foute ideologie, maar ook mensen met enkel foute denkbeelden zijn daarom gevaarlijk. Daarom denk ik dat de mensen die jullie achterban vormen gevaarlijk zijn. En ik durf even stellig als jou te beweren dat er weldegelijk mensen op nieuw rechts stemmen die geilen op Milosevic e.a..
weet ik niet of dat zo is,
maar volgens mij kan je elke politieke partij dan wel afschaffen.
en ons vergelijken met bomaanslagenplegende moslims lijkt mij erg ver gaan
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:49
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 18:25 :
weet ik niet of dat zo is,
maar volgens mij kan je elke politieke partij dan wel afschaffen.
en ons vergelijken met bomaanslagenplegende moslims lijkt mij erg ver gaan
Nee, ik wil jullie helemaal niet laten afschaffen hoor. Ik geef alleen weer waarom ik jullie partij, ondanks haar niet al te radicale standpunten, toch gevaarlijk vind.

En de vergelijking tussen moslimextremisten en rechtsextremisten vind ik niet zo heel gek. Persoonlijk vind ik rechtsextremisten zelfs gevaarlijker, maar dat zou door mijn achtergrond.geloof kunnen komen.



Nu weet ik ook waarom de media jullie zo negatief afschildert steeds.
Rechts-extremisten zijn meestal( zo niet allemaal) domme, emotionele mensen. Wanneer nieuw-rechts in de media als rechts-extremistisch wordt afgebeeld, denken die domme mensen dat jullie de partij zijn die hun gedachtegoed vertegenwoordigt. "Ze" worden zo als name gehoed onder een minder radicale partij.
Wanneer de media als een normale partij zou beschouwen, zouden die rechts-extremisten naar een andere, rechtsere partij kijken.

En ik weet nu ook waarom jij zo vriendelijk doet, namelijk om van dat imago af te komen en dat is ook logisch.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:51
RTE
RTE is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 06-11-2005 @ 18:49 :
Nee, ik wil jullie helemaal niet laten afschaffen hoor. Ik geef alleen weer waarom ik jullie partij, ondanks haar niet al te radicale standpunten, toch gevaarlijk vind.

En de vergelijking tussen moslimextremisten en rechtsextremisten vind ik niet zo heel gek. Persoonlijk vind ik rechtsextremisten zelfs gevaarlijker, maar dat zou door mijn achtergrond.geloof kunnen komen.
Al het extremisme is fout. Niet dat ik het goed praat, maar rechts extremisten hebben de laatste tijd geen politici en columnisten doodgeschoten.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:53
RTE
RTE is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 06-11-2005 @ 18:49 :

Nu weet ik ook waarom de media jullie zo negatief afschildert steeds.
Rechts-extremisten zijn meestal( zo niet allemaal) domme, emotionele mensen. Wanneer nieuw-rechts in de media als rechts-extremistisch wordt afgebeeld, denken die domme mensen dat jullie de partij zijn die hun gedachtegoed vertegenwoordigt. "Ze" worden zo als name gehoed onder een minder radicale partij.
Wanneer de media als een normale partij zou beschouwen, zouden die rechts-extremisten naar een andere, rechtsere partij kijken.

En ik weet nu ook waarom jij zo vriendelijk doet, namelijk om van dat imago af te komen en dat is ook logisch.
Helemaal gelijk in. Gelukkig worden mensen en media langzaamaan al wat positiever. Maar mensen die echt openlijk neo-nazi zijn zul je bij ons echt niet vinden. Dit weet ik uit ervaring.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:54
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-11-2005 @ 16:47 :
Nederlanders worden achtergesteld? Wat moet ik me daarbij voorstellen? 'Zij mogen wel op kosten van de staat een moskee bouwen en wij krijgen nog niet eens een bouwvergunning voor een speeltuin'?
Niet persé voor jou bedoeld nare, meer een algemene opmerking: moskeeen worden echt niet betaald door de overheid hoor. De plaatselijke moskee hier wordt bijv. gewoon betaald door de bezoekers die een maandelijkse acceptgiro thuis gestuurd krijgen totdat de hypotheek afbetaald is.

Serieus.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:55
RTE
RTE is offline
Citaat:
S. schreef op 06-11-2005 @ 18:54 :
Niet persé voor jou bedoeld nare, meer een algemene opmerking: moskeeen worden echt niet betaald door de overheid hoor. De plaatselijke moskee hier wordt bijv. gewoon betaald door de bezoekers die een maandelijkse acceptgiro thuis gestuurd krijgen totdat de hypotheek afbetaald is.

Serieus.
Moskeeen worden vaak betaald door buitenlandse investeerders, te weten Iran en Saoedi Arabie.
En soms geeft de gemeente ook wel eens wat, als bijvoorbeeld de bouw stil ligt.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:56
reno
reno is offline
Nationalisme is een gevaarlijk en debiel verschijnsel.
Het is bevorderlijk voor de omgang tussen mensen om uitingen van nationalisme (zoals vlaggen) te verbieden.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:57
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Ik kom misschien net over omdat ik dat ook ben,
ik ben niet iemand die verkeerde dingen ga roepen,
maarja zit daarom misschien ook wel vrij hoog in het bestuur van Jong Rechts......of niet RTE
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:58
RTE
RTE is offline
Citaat:
reno schreef op 06-11-2005 @ 18:56 :
Nationalisme is een gevaarlijk en debiel verschijnsel.
Het is bevorderlijk voor de omgang tussen mensen om uitingen van nationalisme (zoals vlaggen) te verbieden.
Totale onzin. Meer woorden heb ik er niet voor over.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:58
Verwijderd
Poe poe, Jong Rechts heeft wat te zeggen jongens, en nu wel allemaal luisteren hoor, want ze zijn bloedserieus!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:58
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
reno schreef op 06-11-2005 @ 18:56 :
Nationalisme is een gevaarlijk en debiel verschijnsel.
Het is bevorderlijk voor de omgang tussen mensen om uitingen van nationalisme (zoals vlaggen) te verbieden.
Dan wil ik ook graag dat allochtonen hun vlaggen inleveren en niet meer met bijvoorbeeld MAROC op hun shirt lopen
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:59
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
S. schreef op 06-11-2005 @ 18:58 :
Poe poe, Jong Rechts heeft wat te zeggen jongens, en nu wel allemaal luisteren hoor, want ze zijn bloedserieus!
Wij zijn altijd serieus geweest.
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:01
reno
reno is offline
Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 18:58 :
Totale onzin. Meer woorden heb ik er niet voor over.
Dat je niets zinnigs te melden had waren we al achter hoor schat.

Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 18:58 :
Dan wil ik ook graag dat allochtonen hun vlaggen inleveren en niet meer met bijvoorbeeld MAROC op hun shirt lopen
Geen probleem mee.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:02
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Met nationalisme hoeft niks mis te zijn, met blind en verblindend nationalisme zoals bij Michiel Smit, zoals in Turkije, zoals onder sommige Marrokanen, de meeste Amerikanen, daar is iets mee.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:02
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
reno schreef op 06-11-2005 @ 19:01 :


Geen probleem mee.
Nee,maar wij van Jong Rechts vinden dat je dan één lijn moet trekken.
En niet het "zij" wel en "wij" niet princiepe.
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:03
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-11-2005 @ 19:02 :
Met nationalisme hoeft niks mis te zijn, met blind en verblindend nationalisme zoals bij Michiel Smit, zoals in Turkije, zoals onder sommige Marrokanen, de meeste Amerikanen, daar is iets mee.
Leg eens uit...
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:04
RTE
RTE is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-11-2005 @ 19:02 :
Met nationalisme hoeft niks mis te zijn, met blind en verblindend nationalisme zoals bij Michiel Smit, zoals in Turkije, zoals onder sommige Marrokanen, de meeste Amerikanen, daar is iets mee.
Michiel Smit is geen extreem nationalist. Als jij dat vind, mag je me wel eens uitleggen waarom je zoiets zegt.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:04
Verwijderd
Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 18:55 :
Moskeeen worden vaak betaald door buitenlandse investeerders, te weten Iran en Saoedi Arabie.
En soms geeft de gemeente ook wel eens wat, als bijvoorbeeld de bouw stil ligt.
Euh neen, naar mijn weten niet Iran. Marokko en SA investeren inderdaad wel in bepaalde projecten. Maar dat is de laatste tijd veel minder.

De gemeente geeft veel minder dan men denkt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:04
RTE
RTE is offline
Citaat:
reno schreef op 06-11-2005 @ 19:01 :
Dat je niets zinnigs te melden had waren we al achter hoor schat.
Ik denk dat ik mee bijdrage heb geleverd in deze draad dan jij hebt gedaan, hoor "schat".
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:06
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 19:03 :
Leg eens uit...
Nou ja, je gaat er rare dingen van doen, zoals met vlaggetjes rondlopen terwijl je geen hout verstand hebt van het land waarvan die vlag is, genocides verzwijgen en oorlogen steunen zijn ook symptomen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:07
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-11-2005 @ 19:06 :
Nou ja, je gaat er rare dingen van doen, zoals met vlaggetjes rondlopen terwijl je geen hout verstand hebt van het land waarvan die vlag is, genocides verzwijgen en oorlogen steunen zijn ook symptomen.
Is dat typisch iets rechts denk je?
Volgens mij lopen mensen met een vlag van hun land vanwege de geschiedenis?
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:07
RTE
RTE is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-11-2005 @ 19:06 :
Nou ja, je gaat er rare dingen van doen, zoals met vlaggetjes rondlopen terwijl je geen hout verstand hebt van het land waarvan die vlag is, genocides verzwijgen en oorlogen steunen zijn ook symptomen.
Graag meer uitleg over genocide verzwijgen, en over met vlaggetjes rondlopen.
Steunen van oorlogen is niet perse is voor Nationalisten, lijkt me ERG stug.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:08
reno
reno is offline
Nationalisme blijft toch iets voor het domme volk, T_ID.
Het is natuurlijk volslagen debiel om te denken dat je tot één bepaalde groep behoort puur om je geboorteplaats. En die groep & diens regio ook verheerlijkt en afzet tegen de rest van de wereld.
Nationalisme schept segregatie - niets minder.
Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 19:02 :
Nee,maar wij van Jong Rechts vinden dat je dan één lijn moet trekken.
En niet het "zij" wel en "wij" niet princiepe.
Principe.
Gelijke behandeling kennen we al, jouw partijtje is in dat opzicht allerminst innoverend/waardetoevoegend.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:09
RTE
RTE is offline
Citaat:
reno schreef op 06-11-2005 @ 19:08 :
Nationalisme blijft toch iets voor het domme volk, T_ID.
Het is natuurlijk volslagen debiel om te denken dat je tot één bepaalde groep behoort puur om je geboorteplaats. En die groep & diens regio ook verheerlijkt en afzet tegen de rest van de wereld.
Nationalisme schept segregatie - niets minder.
Principe.
Gelijke behandeling kennen we al, jouw partijtje is in dat opzicht allerminst innoverend/waardetoevoegend.
En jouw partijtje mag dan zijn?
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 19:07 :
Graag meer uitleg over genocide verzwijgen, en over met vlaggetjes rondlopen.
Steunen van oorlogen is niet perse is voor Nationalisten, lijkt me ERG stug.
Genocide ontkenne-> Turkije.
Vlaggetjes -> Marrokaanse jongeren en lonsdalers
Oorlogen goedpraten -> marrokaanse jongeren, lonsdalers, een goed deel van alle Amerikanen

Wat is de moraal van dit verhaal? Wees trots op je land, dat kan geen kwaad in een land als Nederland, waarin de nationale identiteit hoofdzakelijk bestaat uit het ontkennen ervan, maar doe dan aub geen oogkleppen op.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:10
reno
reno is offline
Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 19:04 :
Ik denk dat ik mee bijdrage heb geleverd in deze draad dan jij hebt gedaan, hoor "schat".
Daarom heb ik het ook over de zinnigheid ervan. Lezen.
Citaat:
Graag meer uitleg over genocide verzwijgen, en over met vlaggetjes rondlopen.
Le Pen, De Winter.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:11
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 19:09 :
En jouw partijtje mag dan zijn?
Het lijkt me meer dan terecht dat mensen die hier komen wonen de Nederlandse taal spreken en zich volledig aanpassen.
In het OPENBAAR.
Dus in princiepe is dat een deel van gelijke behandeling.

Als ik naar het buitenland ga,dan pas ik me ook aan.
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:12
reno
reno is offline
Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 19:09 :
En jouw partijtje mag dan zijn?
Wat heeft mijn politieke partij te maken met deze discussie als ik vragen mag?
Zodat je me er persoonlijk op kan aanvallen natuurlijk. Man, zelfs een blinde ziet jullie al van twee kilometer aankomen.

En nu ontopic.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:12
NihalAtsiz
NihalAtsiz is offline
Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 18:08 :
Ik ken veel leden,natuurlijk niet allemaal.
Maar zitten er extremisten bij,dus mensen die bereid zijn geweld te gebruiken,dan dient Nieuw Rechts deze te weren....zo niet dan moet Nieuw Rechts geboycot worden,maar dat is met linkse partijen net zo.

Maar zo ver zal het niet komen,want zoals gezegd,wij zijn te "soft" voor extremisten.
heb een foto gezien van Michiel Smit met White Power vlag erachter
en dan kom jij met''wij zijn te soft voor extremisten''
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:13
RTE
RTE is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-11-2005 @ 19:10 :
Genocide ontkenne-> Turkije.
Vlaggetjes -> Marrokaanse jongeren en lonsdalers
Oorlogen goedpraten -> marrokaanse jongeren, lonsdalers, een goed deel van alle Amerikanen

Wat is de moraal van dit verhaal? Wees trots op je land, dat kan geen kwaad in een land als Nederland, waarin de nationale identiteit hoofdzakelijk bestaat uit het ontkennen ervan, maar doe dan aub geen oogkleppen op.
Voor zover ik weet heeft dhr Smit nooit 1 genocide ontkent. Oorlogen goedpraten en vlaggenvertoon vind ik geen "symptoom" van extreem Nationalisme.

Als jouw vader toevallig met koninginnedag de oorlog in Bosnie goedpraat, is hij dan een extreem Nationalist? Beetje krom voorbeeld, maar zo laat je het wle zien.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:13
RTE
RTE is offline
Citaat:
reno schreef op 06-11-2005 @ 19:12 :
Wat heeft mijn politieke partij te maken met deze discussie als ik vragen mag?
Zodat je me er persoonlijk op kan aanvallen natuurlijk. Man, zelfs een blinde ziet jullie al van twee kilometer aankomen.

En nu ontopic.
Beetje zwak van je, je doet het namelijk ook bij ons.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, of wegkruipen.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:14
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
NihalAtsiz schreef op 06-11-2005 @ 19:12 :
heb een foto gezien van Michiel Smit met White Power vlag erachter
en dan kom jij met''wij zijn te soft voor extremisten''
Die foto er weer bijhalen??
Dat is verleden tijd.
En tja...iedereen komt wel eens ergens op de koffie....(in dit geval een biertje)

Maar om dan meteen Michiel af te gaan kraken.....

oude koeien uit de sloot halen noemt men dit.....
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:15
NihalAtsiz
NihalAtsiz is offline
Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 19:14 :
Die foto er weer bijhalen??
Dat is verleden tijd.
En tja...iedereen komt wel eens ergens op de koffie....(in dit geval een biertje)

Maar om dan meteen Michiel af te gaan kraken.....

oude koeien uit de sloot halen noemt men dit.....
en over zijn uitspraak
''er is een ding erger dan een neger,een blanke neger''
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:15
reno
reno is offline
Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 19:13 :
Beetje zwak van je, je doet het namelijk ook bij ons.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, of wegkruipen.
Deze thread gaat over Jong Rechts. Bovendien lever ik voornamelijk kritiek op het nationalisme, niet specifiek op jullie partij.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:15
Mark vd P.
Avatar van Mark vd P.
Mark vd P. is offline
Citaat:
NihalAtsiz schreef op 06-11-2005 @ 19:15 :
en over zijn uitspraak
''er is een ding erger dan een neger,een blanke neger''

zullen we het geschiedenisboek er maar even bijpakken???
__________________
Met vriendelijke groet, Mark vd Peppel Jong Rechts www.jongrechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:16
RTE
RTE is offline
Citaat:
NihalAtsiz schreef op 06-11-2005 @ 19:12 :
heb een foto gezien van Michiel Smit met White Power vlag erachter
en dan kom jij met''wij zijn te soft voor extremisten''
Even voor de duidelijkheid: dat was in de eerste instantie niet in zijn woning, niet zijn eigendom, hij was daar op uitnodiging.

Als jij op een verjaardag komt en zitten daar allemaal met een ak47 koran verzen te citiren, maakt jou dat dan ook gelijk een moslim fundamentalist?

Jan Marijnissen was en is overigens een overtuigt Mao Tse Tzung aanhanger, een Chineze communist die goed was voor 10tallen miljoenen doden op zijn naam. Maakt dhr Marijnissen dat een communist? Blijkbaar niet, als je de media moet geloven.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 19:13 :
Voor zover ik weet heeft dhr Smit nooit 1 genocide ontkent. Oorlogen goedpraten en vlaggenvertoon vind ik geen "symptoom" van extreem Nationalisme.
gelukkig heb ik Smit daar dan ook niet mee in verband gebracht, en leg je me hier dan ook woorden in de mond.

Voorgaande post lezen aub.

Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 19:13 :
Als jouw vader toevallig met koninginnedag de oorlog in Bosnie goedpraat, is hij dan een extreem Nationalist? Beetje krom voorbeeld, maar zo laat je het wle zien.
Wat voor reden heeft een Nederlandse nationalist om de oorlog in Bosnië goed te praten dan?

Ik doelde meer op Marrokanen die de bezetting van de westelijke sahara allemaal maar prachtig vinden, tevens Turken die vinden dat Cyprus niet bestaat.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:17
RTE
RTE is offline
Citaat:
reno schreef op 06-11-2005 @ 19:15 :
Deze thread gaat over Jong Rechts. Bovendien lever ik voornamelijk kritiek op het nationalisme, niet specifiek op jullie partij.
Ik vind het nogal raar van je dat je er niet voor uitkomt, bijna alsof je je ervoor schaamt en/of bang bent ofzoiets. Liever niet begrepen worden dan niks kunnen zeggen denk ik dan maar.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:18
RTE
RTE is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-11-2005 @ 19:16 :
gelukkig heb ik Smit daar dan ook niet mee in verband gebracht, en leg je me hier dan ook woorden in de mond.

Voorgaande post lezen aub.

Wat voor reden heeft een Nederlandse nationalist om de oorlog in Bosnië goed te praten dan?

Ik doelde meer op Marrokanen die de bezetting van de westelijke sahara allemaal maar prachtig vinden, tevens Turken die vinden dat Cyprus niet bestaat.
Dan heb ik je verkeerd begrepen, excuses. Maar waarom is Smit een extreem nationalist?
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:18
reno
reno is offline
Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 19:16 :

Jan Marijnissen was en is overigens een overtuigt Mao Tse Tzung aanhanger, een Chineze communist die goed was voor 10tallen miljoenen doden op zijn naam. Maakt dhr Marijnissen dat een communist? Blijkbaar niet, als je de media moet geloven.
Maoist is iemand die de LEER van Mao aanhangt, niet de persoon zelf.
En al is hij een communist, maakt dat hem strafbaar?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:19
RTE
RTE is offline
Citaat:
reno schreef op 06-11-2005 @ 19:18 :
Maoist is iemand die de LEER van Mao aanhangt, niet de persoon zelf.
En al is hij een communist, is dat strafbaar?
De leer van Mao heeft wel miljoenen het leven gekost. Of wil je dat ontkennen? En nee dat is niet strafbaar, maar minstens wel iets om vraagtekens bij te zetten. Persoonlijk vind ik communisten net zo erg als nazi's, zoniet erger.
__________________
www.NieuwRechts.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:19
reno
reno is offline
Citaat:
RTE schreef op 06-11-2005 @ 19:17 :
Ik vind het nogal raar van je dat je er niet voor uitkomt, bijna alsof je je ervoor schaamt en/of bang bent ofzoiets. Liever niet begrepen worden dan niks kunnen zeggen denk ik dan maar.
Als jij een discussie wilt starten over mijn politieke voorkeur maak je daar maar een nieuwe thread voor, het is simpelweg irrelevant voor deze discussie.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:19
NihalAtsiz
NihalAtsiz is offline
Citaat:
Mark vd P. schreef op 06-11-2005 @ 19:15 :
zullen we het geschiedenisboek er maar even bijpakken???
en waarom werd hij begin 2003 uit de fractie gegooid?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.