Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En ook de stem ja, kan een erg goede ''uitwerking'' op mij hebben!
|
![]() |
Ruggen zijn over het algemeen erg mooi
![]() En innerlijk: intelligenti, humor en de gave om mij met lieve woordjes te kunnen vermurwen ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar persoonlijk vind ik het juist lovenswaardig als iemand z'n best doet om lekker te ruiken dmv een luchtje en ook in die opzet slaagt(lees: niet teveel luchtje)
||
Citaat:
Dan vraag ik me toch af wat jij met kleren associeert? Is het puur de kleding, of verbind jij het dan aan iets als muziek oid? Dat je denkt van oh die heeft zus en zo (of NIET zus en zo) kleding aan, en dus houdt diegene niet van mijn muziek?
|
hij hoeft helemaal niet knap te zijn...maar hij moet wel iets mannelijks brutaals hebben en leuke oogjes hebben. Die combinatie zie je alleen zo weinig
![]() innerlijk: hij moet grappig zijn, kunnen lachen, van dieren houden, lief zijn
|
Hij moet :
-Lief zijn -Trouw zijn -NIet te macho zijn -Leuke uitstraling -Mooie ogen -Verzorgd.. haarfobie is nie erg -Niet te veel scheten laten en boeren -Niet te stil,.. je moet er mee kunnen praten! -Niet verlegen.. is heel irritant.. dan weet je ook niet wat je moet doen of zeggen.. -Uhm best goed met mn vriendinnen kunnen omgaan. -leuk dansen in een discotheek.. nie zo'n zuip-ik-zit-altijd-aan-de-bar-type -Leuke kleertjes.. voor elk type mogelijk ![]() -Niet uit zn bek stinken ![]() Dus niet roken of blowen ofzo De rest is allemaal een eigen mening.. Maar ik denk dat dit voor alle vrouwen wel zo'n beetje belangrijk is! ![]() Nou dat was het zo'n beetje |
![]() |
|
![]() |
ik heb niet zoveel eisen aan een jongen! mijn vriend vond ik eigenlijk al een hele tijd leuk voordat ik wat met em kreeg, en dat kwam vooral door zijn uitstraling!
toen ik eindelijk wat met em had kwam ik erachter wat voor lieve jongen het is! het is echt een schat! en dat is het enige dat voor mij telt! tuurlijk kijk ik ook naar het uiterlijk! mn vriend is een lekkere lieve knappe jongen en kleed zich goed. maar dat is niet waar het om draait bij mij. als ie een blubberbuik had, hield ik nog steeds evenveel van hem.....maar ik moet wel zeggen, dat zo'n lekker strakke buik lekkerder is om aan te zitten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En van die lui met de kraag omhoog... tja, als je er vrijwillig zo bij wil lopen ![]() |
![]() |
|
![]() |
En natuurlijk vrij grote handen en voeten, anders is het zo'n meisje. En geen grote neus/oren. En ook geen man die zichzelf 'God's gift to women' vindt.. (Denkt aan Jambers, afl. 'Supermacho's'..*braak*)
Kuiltjes in de wangen zijn ook geweldig, mijn vriend heeft zoooo'n lieve kuiltjes!! Zwijmel.. En een lieve lach met leuke tanden. |
![]() |
|
![]() |
Ik word altijd helemaal wild (nouja "wild"
![]() ![]() En hij moet sterk zijn, hij moet me pijn kunnen doen, nee hij moet me niet pijn dóen maar pijn kúnnen doen, don't ask... ![]() Ogen hebben me nooit zo geboeid, alleen bij een bepaald soort lichtval, als de iris heel diep lijkt, dan vind ik ze prachtig...maar verder niet echt...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ik moet doen Choisai | 9 | 11-01-2009 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
'Het schoonheidsideaal' (betoog?) kayce | 3 | 01-05-2004 21:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |