![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Thirteen conversations about one thing - Had 'm al een tijdje liggen en ik zag er een beetje tegenop, maar vanochtend moest het er toch maar eens van komen. Het was eigenlijk best aardig, wel leuk de muziek erbij getrokken enzo. Ja, het was best lekker wakker worden eigenlijk. 7/10?
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
Nou, het is zondag, dus eigenlijk zou ik Aladdin moeten kijken, zoals ik elke zondag doe. Vandaag heb ik de traditie verbroken en heb ik me aan iets wilders gewaagd.
THE PIG FUCKING MOVIE - Jeeezussss, wat een bizare film zeg (wat ik tot nu toe gezien heb). Het begint op een Belgische boerderij waar we een boer zien die een soort poppenhoofd op een levende vogel probeert te zetten, hij prutst wat en laat de vogel even later vrij. Dat was de intro van de film, maar daarna begint het echte werk. De boer zit achter een zeug aan, telkens vangt hij het beestje, masseert de tepels van de zeug als opwarmertje om het beest vervolgens eens een flinke beurt te geven. De zeug vind het allemaal wel best en pijpt de boer ook nog eens een keer! Ook heeft de boer de vreemde gewoonte om buiten in een soort badkuip te schijten en zijn uitwerpselen in kleine potjes te bewaren. We zien dit allemaal een paar keer gebeuren, en dan....Jawel, jullie raden het al....de boer is vader geworden, vader van 3 biggetjes. Het lijkt de boer verstandig om de biggetjes bij de moeder weg te halen, zo gezegd zo gedaan, hij ontvoerd de biggetjes en knuffelt er mee, tijdens het avondeten zijn ze alleen erg ongehoorzaam, want de biggen willen gewoon terug naar mama! De boer pikt dit natuurlijk niet en hangt de biggetjes gewoon op, de rest van de populatie (wat ganzen, kippen enz.) op de boerderij kijkt hoe het biggetje hangt. En toen stopte de film, waarschijnlijk omdat ik een klote torrent had, die ermee nokte toen de download op 99.8 % was, maar misschien gaat hij ooit nog eens verder. Anyway, ik weet wel hoe het verder gaat. Nadat de zeug te horen heeft gekregen dat haar kroost is opgehangen pleegt ze zelfmoord, als de boer hierachter komt is hij ook volledig de weg kwijt en probeert hij zichzelf levend te begraven, dit mislukt natuurlijk. Vervolgens zien we de boer alleen nog maar de stront die hij bewaard heeft verorberen, hij eet het werkelijk waar allemaal op, de maker van deze film heeft hier vijftien minuten voor uitgetrokken. Als alles op is kakt de boer er weer vrolijk op los, en eet alles weer op, en dit keer moet hij er ook nog bij braken. Het laatste stuk moet ik nog zien, en ik hoop dat dat snel zal gebeuren. De film is natuurlijk wel een beetje ziek, maar het is zo bizar dat het gewoon erg vermakelijk is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oh, tussendoor nog even Ronin. Prima thriller. ![]() Laatst gewijzigd op 20-11-2005 om 22:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
On topic. Ronin gewoon erg goed, ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind de verfilming wel goed gelukt ![]() Andere films: The Shutka book of records Soort documentaire over Shutka (vuilnis), de "Roma-hoofdstad" in Macedonie. Mooie absurde types verfilmd op hun eigen manier met wat weinig muziek voor een Oost-Europese film. Er had meer muziek in gemogen wat mij betreft. De aanwezigheid van een commentaarstem maakte het gebrek aan muziek wel weer redelijk goed. Strike [Statsjka] van Eisenstein (1925) Briljant ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |