Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je achter iemand aan rijd is 't denk ik mss. wel makkelijker om te racen .. Er is wel een truuk dat als je vlak achter iemand rijd je snelheid opbouwt. Dat merk je door die uhh, streepjes die rond je verschijnen. Als je dan op een gegeven moment een soort aura achtig iets krijgt heb je een tijdelijke boost en kan je diegene inhalen en een voorsprongetje opbouwen. Het is ook ideaal om vlak voor de finish iemand in te halen. Een andere truuk is om een korte boost te krijgen als je op een bepaalde manier door een bocht drift. Als je springt tijdens het sturen ga je driften, als je dan met je pijltjes toetsen van links naar rechts gaat krijg je blauwe vlammetjes. Doe je dat nog een keer krijg je gouden vlammetjes. Op dat moment, als je stopt met driften schiet je een beetje vooruit. Uiteindelijk; als je voorop rijd krijg je andere items dan als je achter iemand rijd. voorop zal je bv. zelden een rood schildje krijgen of 3 paddestoelen. Maar als je achter ligt krijg je dat veel en veel sneller. .. Oh en daarnaast ligt 't natuurlijk aan de speler en kart. Elke speler/kart heeft andere sterke en zwakke kanten. Sommige karts rijden gewoon sneller. Laatst gewijzigd op 28-11-2005 om 19:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Had ik gister, ik denk ik lig vet voor kom ik bij de finish floept die gast ineens voor me.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Bij de 100 cc alle 4 de nitro cups winnen; krijg je een 3e kart bij elke speler. Bij de 150 cc alle 4 de nitro cups winnen; krijg je geloof ik 7 karts bij elke speler. (volgens een FAQ) Telkens als je alle 4 de cups wint krijg je iets. Of je unlocked een karakter; of extra karts. oh behalve 150cc Retro.. Als je die 4 cups wint, unlock je 150cc Retro mirror mode. Als je die mirror mode wint, krijg je R.O.B. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Veel beginnelingen nu nog trouwens, bijna niemand doet aan driften, laat staan powersliden of snaken. |
![]() |
||
Citaat:
Was net in een online race tegen een gast die met een robot ofzo racede... Damn, moet eerst maar ff alle Grand Prix shit enzo gaan halen denk ik xD
||
Citaat:
||
Citaat:
Friend Codes van Forum mensen Mario Kart DS online: 528340 936210 Rez [NL] (Forumnick: Captain N) 124614 085829 Marcade 017239 879077 Reynaert 073074 533513 Benteknol 455326 562857 Semo (Forumnick: Melkweg) 133203 959305 Neddie (Forumnick: TommyTheCat) 347952 385304 Robo 399492 010420 Sinqi 227693 300579 @rne 352247 576374 Sawdust (Forumnick: Sparks) Zodra je iemand geregistreerd hebt is het handig het slotje bij hun naam te sluiten. Dit zorgt er voor dat je met hun ook kan racen als er minder dan 4 mensen aan de race meedoen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hehe, je was er tussenuit gevallen met het dik maken denk ik. Maar iedereen uit deze lijst staat er nu tussen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
'Servers/rooms' bestaan alleen als je niet via Internet maar via P2P Wi-Fi gaat spelen. Via internet komt 't erop neer dat je gewoon random mensen zoekt. Je kan dan nog wel kiezen tussen 'worldwide' / 'continental' / 'rivals' / 'friends'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Mario Kart DS handleiding blz. 77: Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: