![]() |
||||
Citaat:
Ik heb het bij meerdere vrouwen meegemaakt en het is mij opgevallen dat het voornamelijk gebeurt op momenten dat je iets heel lekkers doet tijdens de sex, iets wat diegene in zijn fantasie heeft waarschijnlijk. Om een paar voorbeelden te noemen, toen ik bijvoorbeeld iemand aan het vingeren was (G-spot) en haar tegen de muur aandrukte en mijn hand in haar hals of nek vastpakte. Ook wel eens toen ik bij iemand naar beneden ging terwijl ik haar G-spot aan het vingeren was en aan haar clit begon te likken, dus meteen op het moment dat ik met haar clit begon. Ook wel eens met een dildo op het moment dat ik haar stevig beetpak en extra hard ga (maar ja, dat doe ik automatisch als ik merk dat iemand klaarkomt). Ook doggistyle heb ik het meerdere keren meegemaakt, op het moment dat ik haar haar achterover trok of haar hals beetpakte, maar dan wel een speciaal doggistyle standje ![]() Nog een keer toen ik iemand gewoon aan het vingeren was (geen G-spot, geen clit) en met mijn andere hand haar voor het eerst aanraakte (weet niet meer waar ik haar aanraakte, volgens mij haar middel en ik ging richting haar borsten terwijl zij op haar knieën zat en ik er half onder lag). Maar ik heb het nog nooit meegemaakt puur clitoraal, das iets nieuws voor mij!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Dat snap ik nou niet, je komt klaar maar je bent niet opgewonden en je voelt niets speciaals? ![]() Ik denk dat je gewoon lekker vochtig bent en gewoon moet doorgaan tot je wel wat speciaals voelt. Spuit het er met zulke hoeveelheden uit dat je een glas kan vullen? ![]() Citaat:
Zoals die belachelijke opmerkingen dat het pis is, ik heb nog nooit pis geroken. Ik kan me ook geen vieze smaak herinerren, als het bitter is zoals Angellena zei dan is mij dat nog nooit opgevallen en ik heb toch ook wel vaak genoeg wat in me mond gehad bij het beffen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geurtje Sanne'.' | 22 | 31-01-2013 14:09 | |
Seksualiteit |
Twee keer klaarkomen (meiden) Verwijderd | 13 | 12-04-2012 16:06 | |
Seksualiteit |
Welke vrouwen komen er wel eens spuitend klaar? Verwijderd | 61 | 25-01-2008 12:06 | |
Seksualiteit |
spuitende vrouwen jeffo | 19 | 23-05-2003 16:24 | |
Seksualiteit |
tadaa: voelen vrouwen het klaarkomen van een man? kastdeur | 49 | 19-05-2003 22:33 | |
Seksualiteit |
klaarkomen 1drunen | 10 | 20-02-2003 08:58 |