Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2006, 13:15
Galcaticat
Galcaticat is offline
Citaat:
Roos-vrij schreef op 21-01-2006 @ 22:50 :
Npu, ik kom dus eigenlijk altijd spuitend klaar...

Vreemd genoeg lees je dus inderdaad dat het komt door het stimuleren van de G-spot. Dan vind ik het heel erg vreemd dat het bij mij ook gebeurd als ik masturbeer met alleen mijn clitoris. Hoe kan dat dan?

Ik heb het bij meerdere vrouwen meegemaakt en het is mij opgevallen dat het voornamelijk gebeurt op momenten dat je iets heel lekkers doet tijdens de sex, iets wat diegene in zijn fantasie heeft waarschijnlijk.

Om een paar voorbeelden te noemen, toen ik bijvoorbeeld iemand aan het vingeren was (G-spot) en haar tegen de muur aandrukte en mijn hand in haar hals of nek vastpakte. Ook wel eens toen ik bij iemand naar beneden ging terwijl ik haar G-spot aan het vingeren was en aan haar clit begon te likken, dus meteen op het moment dat ik met haar clit begon.

Ook wel eens met een dildo op het moment dat ik haar stevig beetpak en extra hard ga (maar ja, dat doe ik automatisch als ik merk dat iemand klaarkomt).

Ook doggistyle heb ik het meerdere keren meegemaakt, op het moment dat ik haar haar achterover trok of haar hals beetpakte, maar dan wel een speciaal doggistyle standje

Nog een keer toen ik iemand gewoon aan het vingeren was (geen G-spot, geen clit) en met mijn andere hand haar voor het eerst aanraakte (weet niet meer waar ik haar aanraakte, volgens mij haar middel en ik ging richting haar borsten terwijl zij op haar knieën zat en ik er half onder lag).

Maar ik heb het nog nooit meegemaakt puur clitoraal, das iets nieuws voor mij!!! Way to go you!

Citaat:
Verder staat er dan ook steeds dat het komt door de hoge opgewondenheid. Ik hoef hiervoor dus niet speciaal heel opgewonden te zijn wil het gebeuren ( het gebeurd namelijk altijd) en ik zal het nog leuker vertellen. Op het moment dat ik dan klaarkom, voelt het niet speciaal, spant er niets en ontspant er niets. Is het dan niet echt klaarkomen? Ik weet het niet.

Dat snap ik nou niet, je komt klaar maar je bent niet opgewonden en je voelt niets speciaals?

Ik denk dat je gewoon lekker vochtig bent en gewoon moet doorgaan tot je wel wat speciaals voelt. Spuit het er met zulke hoeveelheden uit dat je een glas kan vullen?

Citaat:

En nog even ter toelichting. Mijn vriend vind het wel helemaal geweldig en ontzettend geil om het te zien gebeuren. En zeker als hij het dus zelf veroorzaakt. Hierbij krijgt hij het idee dat het een teken is van hoge opwinding, wat hij veroorzaakt.

groetjes
Ik sluit me aan bij je vriend, ik voel me precies hetzelfde als het gebeurt en het is jammer dat sommige vrouwen zich ervoor schamen of het idee krijgen van hun vriendje of anderen dat het vies is en iets is om zich voor te schamen en daardoor er zelf niet meer van kunnen genieten en het zelf ook vies gaan vinden.

Zoals die belachelijke opmerkingen dat het pis is, ik heb nog nooit pis geroken. Ik kan me ook geen vieze smaak herinerren, als het bitter is zoals Angellena zei dan is mij dat nog nooit opgevallen en ik heb toch ook wel vaak genoeg wat in me mond gehad bij het beffen.
Oud 27-01-2006, 22:37
Lalalaa
Lalalaa is offline
google -> Cytherea

Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten