Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2005, 21:18
berlin
berlin is offline
Citaat:
Panini schreef op 06-12-2005 @ 22:12 :
haha ja idd, daar op de wc of in de 'darkroom' want die hadden ze ook, ik wist niet eens wat ik me daarbij moest voorstellen

oh ja in de brugklas ging een fat-chick uit V6 neuken met onze surinaamse concierge op een schoolfeest in de wc's en toen werd- ie ontslagen
omg

wij hadden een concierge met een gouden NIKE-oorbel volgens mij heette ie RAYMOND hij was meer hulp-concierge en hij had een relatie met een meisje uit havo 3 maar hij werd niet ontslagen
Advertentie
Oud 06-12-2005, 21:29
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
De brugklas vond ik wel gezellig. Ik had een flelblauwe tas die aan het eind van het jaar compleet naar de tering was. Kleding zag er niet uit, maar dat was bij iedereen zo in de brugklas bij ons. We gingen altijd boven in de aula zitten, broodkruimels enzo naar beneden gooien. Ik luisterde best wel baggermuziek, ik weet nog wel dat ik Yakalelo helemaal de shit vond. Voor de gasten in de 6e klas had ik veel respect met hun "i'm not deaf, i'm just ignoring you" t-shirts
Oud 06-12-2005, 21:34
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Panini schreef op 06-12-2005 @ 22:14 :
Ja ik ook, er paste 2 illegale chinezen in dat ding. Een meisje bij ons had ook zon trektas op wieltjes, met ruitjes motief. Daar ging iedereen altijd tegenaantrappen.
Oh ja en als stoere havo-vwo klas gingen we altijd de gymnasiumklas pesten, want dat waren nerds.
Hahahah een trolly ik kom niet meer bij. Tegen mij zeiden ze altijd: Hee moet ik je tas voor je dragen
Oud 06-12-2005, 21:35
Louel
Louel is offline
Ik had altijd ruzie met m'n mentor en maar 2 vriendinnen waarvan er 1 in de 2e zat. En diegene die bij mij in de klas zat verfde ineens d'r haar zwart en toen gingen al die kakkers uit oostvoorne een liedje zingen dat ze noemde ''if you wanna be a gothic..'' en toen haatte ik ze ofzo.. En ik droeg wijde spijkerbroeken. Maar dat deed ik altijd al omdat m'n moeder dat leuk vond ofzo.. En ik had een bril, waardoor ik echt heel lelijk was.

Volgens mij luisterde ik Robbie Williams
Oud 07-12-2005, 02:08
herby
herby is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 06-12-2005 @ 13:48 :
Ik was een true'e alto en heb 5 maanden verkering gehad in de eerste. Wij hadden geen brugklas; gewoon gymnasium, dus de eerste heette dat.
Ik bleef bijna zitten ook en had vet veel vrienden, die bijna allemaal van school zijn gegaan door blijven zitten oid.

Forummers die op dezelfde school zitten/zaten:
wliethof
sasjeliefff
almighty (ja die met herby had ja)
Metallinos
*naamzoek*

har-har
Oud 07-12-2005, 02:30
Verwijderd
brugklas luisterde ik divine intervention en daar zag ik er natuurlijk ook naar uit
Oud 07-12-2005, 12:19
Milos
Milos is offline
ik was een vrij lange brugger, met 2e hands kleren omdat mijn ouders toen die tijd het geld niet hadden om de nieuwe dure kleren te kopen. Ik leek een beetje op een jongetje omdat ik kort haar had en de kleren die ik droeg meestal van mijn oom waren geweerst Hij is namelijk maar 3 jaar ouder dan ik.
Oud 07-12-2005, 13:13
Verwijderd
mengeling van sportief en trendy huppelkutjes kleding
Oud 07-12-2005, 13:55
ZerO
ZerO is offline
ohja iemand gooide en keertje kauwgom in mijn haar en dat vond ik niet zo fijn !
ik heb ook een brugwup geslagen en ik had ook heel vaak ruzie met een paar leuke sletjes bij mij op school
en heel veel mensen vonden me irritant omdat ik klein en luidruchtig was/ben
ik werd vreemd genoeg niet zo vaak uitgestuurd
oh en ik moest wel eens prikken omdat ik mijn pakje appelsap op de grond liet staan soms
Oud 07-12-2005, 13:57
K-pax
K-pax is offline
brugklas: spijkerbroeken met te grote t-shirts en in de winter geen truien maar meerdere t-shirts over elkaar heen en bergschoenen aan
Oud 07-12-2005, 13:59
Back Door Man
Back Door Man is offline
OHJA, ik ben in de brugklas gepakt met graffiti in de wc en toen kwam de politie en moest ik het met een paar vrienden schoonmaken ( + een maand corvee )
Oud 07-12-2005, 14:00
ZerO
ZerO is offline
omg kan ik me niet meer herinneren
Oud 07-12-2005, 14:02
Back Door Man
Back Door Man is offline
echt niet ? dat was echt big happening.. hele gesprekken met de rector enzo en door de gangen gingen roddels over 2000 euro boete
Oud 07-12-2005, 14:07
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Walgelijk. Ik herken mezelf niet meer terug.
Oud 07-12-2005, 14:17
Verwijderd
Ik was in de brugklas hip gekleed, daar zorgde mijn modebewuste moeder voor. <33
Oud 07-12-2005, 14:18
berlin
berlin is offline
lucky you
Oud 07-12-2005, 14:19
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 07-12-2005 @ 15:02 :
echt niet ? dat was echt big happening.. hele gesprekken met de rector enzo en door de gangen gingen roddels over 2000 euro boete
jij zat in 2002 nog in de brugklas ?
Oud 07-12-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
berlin schreef op 07-12-2005 @ 15:18 :
lucky you
Best wel ja.
Oud 07-12-2005, 14:29
Quantes
Quantes is offline
De brugklas was een klote jaar. Wij hadden op 3 verschillende locaties les en moesten dus metdie zware rugzakken heel veel lopen. Goed, voor wiskunde hadden we de Jongh, ect een engerd die heel gauw boos werd en zo, maar buiten de lessen om was het altijd best gezellig± tafeltennissen, fietsenhok/hangen en zo. Alleen de schoolfeesten waren altijd slecht en ongezellig.
Oud 07-12-2005, 14:38
botulismf
botulismf is offline
Ik had trouwens een defensiemechanisme als ik gepest werd, en dat was de inhoud van mijn pakje drinken over de pester heenspuiten, en gek genoeg werkte het heel goed want ik had altijd twee pakjes drinken bij me.
Oud 07-12-2005, 14:45
Magican
Magican is offline
Ik was een lange slungel die zijn haar niet deed, die niet passende kleding droeg wat ook nog te kort was.
Was een stuud op het gymnasium en vond mezelf toen al beter dan de rest. Ik sprak alleen met een meisje uit mijn klas dat ik al van de basisschool kende.

En toen sprak ik een andere gozer, ging naast em zitten, werd cool en gangster en pwnde mijn hele klas (was niet moeilijk trouwens, gymnasium klasje met alleen maar autisten of lelijke mensen ).

En nu doet die andere gozer een N profiel en ik een M, ben ik helemaal alleen en vind ik mezelf beter dan de rest, maar zeg ik dat niet want ik zeg helemaal niets in de klas en zorg ervoor dat ik mijn huiswerk in de les afheb, zodat ik thuis niets hoef te doen.
Zit nu in de 5e van het gymnasium.
Oud 07-12-2005, 15:24
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 06-12-2005 @ 18:35 :
Ik was echt zo'n druk bruggertje dat soms door de school rende (na een paar maanden was ik het wel afgeleerd hoor ). Ik droeg bijna alleen maar kleding van de kinder H&M en had wel vriendinnen op school, maar niet echt een sociaal leven daarnaast

Ik was ook best verlegen en wij hadden altijd een klasseboek, wat naar elke les meegenomen moest worden en als je dat dan een week moest doen vergat je dat rotding altijd en dan vond ik het altijd heel eng om een vreemde klas in te lopen en om dat klasseboek te vragen
oe die moest ik vorig jaar een halfjaar dragen en toen was ie ineens altijd kwijt en kapot
laatste paar weken heb ik een noodklasseboek gemaakt van aan elkaar geniete papiertjes.
Oud 07-12-2005, 15:26
berlin
berlin is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 07-12-2005 @ 16:24 :
oe die moest ik vorig jaar een halfjaar dragen en toen was ie ineens altijd kwijt en kapot
laatste paar weken heb ik een noodklasseboek gemaakt van aan elkaar geniete papiertjes.
zit jij op de Pantarijn?
Oud 07-12-2005, 15:44
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
berlin schreef op 07-12-2005 @ 16:26 :
zit jij op de Pantarijn?
in 1x goed.
Oud 07-12-2005, 15:45
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ohja en in de brugklas ging ik voor het eerst drinken enzo. en ik kwam vrij brutaal op school maar dat is snel afgeleerd en ik ben er maar 1 keer uitgestuurd omdat ik zei dat iemand gedragsproblemen had.
Oud 07-12-2005, 15:45
Verwijderd
berlin komt je op wachten hoor
Oud 07-12-2005, 15:46
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
White Trash schreef op 07-12-2005 @ 16:45 :
berlin komt je op wachten hoor
vetjes!
Oud 07-12-2005, 15:47
berlin
berlin is offline
we gingen weleens met de fiets naar Pantarijn om daar kids te rammen en marlboro lights te roken.
Oud 07-12-2005, 15:48
Verwijderd
Oud 07-12-2005, 15:53
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
berlin schreef op 07-12-2005 @ 16:47 :
we gingen weleens met de fiets naar Pantarijn om daar kids te rammen en marlboro lights te roken.
waar woon je
Oud 07-12-2005, 17:26
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
berlin schreef op 06-12-2005 @ 22:18 :
omg

wij hadden een concierge met een gouden NIKE-oorbel volgens mij heette ie RAYMOND hij was meer hulp-concierge en hij had een relatie met een meisje uit havo 3 maar hij werd niet ontslagen
Wij hadden een conciërge in een rolstoel, maar die kon niks opruimen en niet door de deuren dus het was altijd een puinhoop .
Oud 07-12-2005, 17:41
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
K-pax schreef op 07-12-2005 @ 14:57 :
brugklas: spijkerbroeken met te grote t-shirts en in de winter geen truien maar meerdere t-shirts over elkaar heen en bergschoenen aan
idd, alles 8 maten te groot of XXL of XL.
Oud 07-12-2005, 17:42
Soulwing
Soulwing is offline
In de brugklas...

was ik niet mezelf
Oud 07-12-2005, 17:42
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Soulwing schreef op 07-12-2005 @ 18:42 :
In de brugklas...

was ik niet mezelf
Ik was Michael Jackson .
Oud 07-12-2005, 19:22
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Broeder schreef op 07-12-2005 @ 18:42 :
Ik was Michael Jackson .
Oud 07-12-2005, 19:26
Verwijderd
erhm.. ik was dik, had redelijk kort haar, droeg zwart/wit camouflage broeken en XXL t-shirt met 'The mummy' opdruk.
Voor de rest maakte iedereen zich altijd zorgen om mij, omdat ik altijd zo boos keek en gedroeg.
Mijn mentrix opperde of mijn moeder er wel eens aan gedacht had of ik misschien autistisch was

Ja mooie tijd was dat
Oud 08-12-2005, 09:41
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ja hoor, ik droeg überwijde broeken, Doc Martens etc. Had toen nog wel een bril én heb ook nog een beugel gehad, maar voelde me wel lekker in de brugklas.
Oud 08-12-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Louel schreef op 06-12-2005 @ 22:35 :
Ik had altijd ruzie met m'n mentor en maar 2 vriendinnen waarvan er 1 in de 2e zat. En diegene die bij mij in de klas zat verfde ineens d'r haar zwart en toen gingen al die kakkers uit oostvoorne een liedje zingen dat ze noemde ''if you wanna be a gothic..'' en toen haatte ik ze ofzo.. En ik droeg wijde spijkerbroeken. Maar dat deed ik altijd al omdat m'n moeder dat leuk vond ofzo.. En ik had een bril, waardoor ik echt heel lelijk was.

Volgens mij luisterde ik Robbie Williams
Je bent 14 ...
Oud 08-12-2005, 15:50
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 08-12-2005 @ 16:04 :
Je bent 14 ...
dan zit je in de 2e of 3e..
dus?
Oud 08-12-2005, 16:43
Back Door Man
Back Door Man is offline
jij dus in de eerste ?
Oud 08-12-2005, 16:45
Haligh
Haligh is offline
ik heb vandaag minimaal 5 brugklassers bang gemaakt met mijn kk bui.
Oud 08-12-2005, 17:31
Verwijderd
De persoon in kwestie praat alsof die tijd al lang achter haar ligt.
Oud 08-12-2005, 17:34
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Haligh schreef op 08-12-2005 @ 17:45 :
ik heb vandaag minimaal 5 brugklassers bang gemaakt met mijn kk bui.
, jammergenoeg waren bij mij op de middelbare school de brugklas/2de klas in een ander gebouw dan 3de en up
Oud 09-12-2005, 19:59
Soulwing
Soulwing is offline
Citaat:
Teun schreef op 06-12-2005 @ 17:12 :
[afbeelding]
Oh my budda
jij zit bij mij op school (ik raad zo'n paar jaartjes jonger)- maar ik herken je niett.
Oud 09-12-2005, 20:16
tuttebel
tuttebel is offline
in het begin van het jaar was ik echt nog een kindje, met rare kleren die mn mama uit had gezocht. en ik ging gewoon om met de meisjes van mijn klas, die ik niet echt speciaal vond. ik was een giechelkut met hoge cijfers.
ik kreeg verkering met een populair joch en dat duurde wel 2 weken, en we zoenden voor het eerst.
daarna ging ik met een meisje steeds meer om, en met nog een aantal. dat waren meer de populaire meisjes. we hadden ook een clubje, en daarvoor moest je een ontgroening. je kon kiezen om tegen een jongen te zeggen dat je zwanger van hem was, of midden in de aula op je bek te gaan.
we zeken altijd mensen af en een meisje had een relatie met een 21 jarige jongen, en we vonden het zo dom dat haar ouders dat niet goedkeurden.

ik luisterde blink182 en sum41 maar ook nog gewoon top40. ik schaamde me ervoor dat ik skatepunk leuk vond want iedereen lachte me uit.
op de klassenfoto had ik een kort rokje aan wat door de wind omhoog ging en daarom sta ik in mn ondergoed op de klassenfoto. en daar pestten ze me nu nog mee.

na deze jaren werd ik alto en ging ik met de altoclub op school om, die uit allerlei leeftijden bestond en altijd tegen de verwarming aanhing.

Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 20:21.
Oud 09-12-2005, 20:20
hmhm
hmhm is offline
In de brugklas probeerde ik niet op te vallen, dat mislukte en iedereen vond me stom.
Mijn haar zat altijd in een halve knot, en ik had een paar vriendinnen die elkaar niet kenden, ik was erg blij met ze.
In de tweede helft onderging ik een soort metamorfose, ik deed mijn haar los, toen vonden mensen me opeens wél aardig.
Heel veel kinderen vonden me een nerd omdat ik altijd goede cijers haalde, ik leerde alleen nooit, toen ik een 0,5 voor een SO haalde moest ik huilen.
En toen kreeg ik vrienden die alto waren en we zaten altijd buiten op de grond.
Oh, en ik ergerde me dood, ik had een vriendin die eens in de twee dagen langskwam, maar op de basisschool ging ik maar 1 keer per maand bij iemand ''spelen'', ik wou liever alleen zijn.

Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 20:36.
Oud 09-12-2005, 21:27
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 07-12-2005 @ 15:07 :
Walgelijk. Ik herken mezelf niet meer terug.
Oud 09-12-2005, 21:43
Hagel
Hagel is offline
ik was 1.42m want dat werd toen gemeten en ik was de kleinste van de klas voor de rest had ik heel lang haar en liep ik vaak in een legertuinbroek met airwalks en ik had ook een soort van new rocks maar dan rood en met ijzerenplaatjes op de hielen en een kompas op de neus echt lelijk. maarja ik was nogal van de tuinbroeken dus, later ook van de ruitjesbroeken. Ik zat in de havo/vwo brugklas en ik was heel stil en verlegen en was verliefd op elke jongen met lang haar.

edit: ik stond elke dag op school voor lul want ik had een kluisje in de hoogste rij en dan moest ik springen om mijn jas erin te krijgen of iemand vragen om het erin te doen

Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 21:45.
Oud 12-12-2005, 12:23
Louel
Louel is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 08-12-2005 @ 16:04 :
Je bent 14 ...
Ja en zit in de 4e, dus dan heb ik de brugklas toch allang gehad.
Oud 12-12-2005, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Soulwing schreef op 09-12-2005 @ 20:59 :
Oh my budda
jij zit bij mij op school (ik raad zo'n paar jaartjes jonger)- maar ik herken je niett.
kaart dateert van 97/98...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten