![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden . Misschien steek je er nog iets van op.
Als iemand open staat voor andersdenkenden ben ik het. Wat een kut test. Echt verschrikkelijk slecht. Ik ben geen enkele vraag tegen gekomen die er mee door kan.
|
Score: 57
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Score: 88
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. sommige vragen werd ik gedwongen iets te kiezen wat niet echt mijn antwoord was. |
![]() |
|
Beetje een flauwe test.
Score: 40 Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben.
||
Citaat:
|
Score: 98
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan
|
vind het niet zo;n goede test
het twijfel antwoord, int midden is de ene keer van: nou eigenlijk toch echt niet/belachelijk maar vooruit en de andere keer van: ja best logisch ik ben verder wel heel spiritueel maar niet als het te verklaren is, voor mij heel logisch want energie van radio is logisch en mensen denk ik dus ook, dat vind ik dus gewoon verklaarbaar, net als aura, schijnt volgens discovery nog 14 dagen naar je dood te zijn en langzaam af te nemen, na 14 dagen weg ofzow. maar die dingen vind ik heel rationeel, helemaal niet bovennatuurlijk ofzow. veel vragen gaan ook over de kerk, ik vind de bijbel leuke verhalen bijvoorbeel maar voor mensen is daaruit indoctrinatie ontstaan en misbruiken we eigenlijk een boek dat daar niet voor bedoeld is zo zegt een vraag: wat vind je van de bijbel. en ik twijfelde tussen: veroorzaakt oorlog en verhalen boek. zoek ik nix achter. nou ik zoek er wel wat achter opzich maar niet zoveel, wel verhalen boek, en het zorgt wel voor oorlog, maar veroorzaakt niet, dat doet de mens en sommige vrgen zijn ook niet compleet, de vraag over 11sept zegt alleen iets over mensen die zich verslapen en vrij nemen, dat vind ik toeval (toeval is gebrek aan informatie) maar mensen die naar voorgevoel hadden en het feit dat er op dat moment een gigantisch aantal meer mensen in het gebouw hoorden te zijn lijkt mij voldoende bewijs. zo zijn er meer dingen en nu mijn score: Score: 55 Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren.
|
Ik had dit als uitkomst:
Score: 54 Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. En ik vind het ook wel een slechte test. Ben je niet spiritueel als je niet gelooft in hogere orden? Spiritualiteit = geestelijk bestaan, geestelijkheid, een geestelijke levenshouding, het beklemmen van een bepaald aspect van het geloof in de beleving ervan, aldus de van dale. Nu wil ik niet zeggen dat de van dale de absolute waarheid is, maar ik vind wel dat spiritualiteit een heel breed begrip is. Veel breder dan alleen de hemel en contact met gene zijde.
|
Verwijderd
|
Score: 31
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. Onzin, ik sta overal open voor, ik neem dingen gewoo niet klakkeloos aan. Wat een waardeloze test ![]() |
![]() |
|
Score: 68
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren.
|
![]() |
Score: 84
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. Sorry hoor ![]() ![]() 't zal allemaal wel ![]()
|
WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Score: 91 Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. Ze hebben groot gelijk! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Score: 101
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. zlf had ik wel verwacht dat mijn score best hoog zou zijn. Ik heb ook meer dingen mee gemaakt op het gebied van paranormaal. liefs angela |
![]() |
|
![]() |
Score: 73
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha, dit zag ik wel aankomen:
De Spiritualiteitstest Score: 4 Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ---------------- Score: 20 Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Score: 86
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan Ik vind um wel mooi, maar zo zweverig ben ik nou ook weer niet hoor.
|||
Citaat:
![]() Ik had 66. Ik laat liever mogelijkheden open, maar echt spiritueel ben ik niet. Citaat:
![]() edit: Hmmm...twee zessen...
Laatst gewijzigd op 18-02-2006 om 10:31. |
![]() |
|
![]() |
Score: 44
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. |
![]() |
|
Score: 66
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. Het klopt op zich wel... best raar! ![]()
|
Verwijderd
|
Score: 90
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. klopt wel. mn vriendinnen zeggen dat ook altijd tegen me |
![]() |
|
![]() |
Score: 65
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. klopt oowk wel opzich...
|
Score: 52
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren.
|
Score: 37
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben.
|
|
|