Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2005, 11:37
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 12-12-2005 @ 12:32 :
Ik heb wel eens dat ik iets in mijn handen heb, maar dat ik vergeet dat ik het vastheb. En dan wil ik iets anders pakken en laat dat vallen. Dan heb ik bijvoorbeeld een muts vast, maar wil een staart maken. Dan laat ik dat mutsje vallen en maak een staartje, om er 5 straten verder pas achter te komen dat ik mijn muts kwijt ben
ik kan niet wachten totdat jij moeder word en over de straat loopt met je kind
Oud 12-12-2005, 11:42
@Moon
@Moon is offline
Ik zit in mn kamer en wil wat te drinken pakken. Ga vervolgens naar beneden en pak een beker en ga vervolgens weer naar boven. Wilde ik een slok nemen, ow shit.... er zit nix in. Ik vond het al vreemd waarom mn beker zo licht was.

Zocht ik een keer als een gek naar mn sleutels, bleek dat ik het gewoon in mn handen had tussen tientallen andere dingen die ik ook beethad. Zulke dingen heb gigantisch vaak!

Had een keer naar school een trui binnenste buiten aan. Was me totaal niet opgevallen totdat ik naar de toilet ging en in de spiegel zag. Toen had ik echt zoiets van WTF, en wat nu??? Mn trui weer normaal aantrekken of zo laten zitten?? weet niet meer wat ik toen had gedaan hehe

Op de middelbare school ging ik altijd met de fiets naar school. Als ik daar ben aangekomen deed ik altijd mn sleutels vast aan een lusje van mn broek met zo'n soort sleutelhangertje. Toen ik weer naar huis wilde kon ik hem niet meer vinden. Hij hing niet meer aan mn broek. Ik dacht dat ik hem kwijt had geraakt bij gym. Ik overal zoeken, ook bij de kleedkamers maar kon hem niet vinden. Ik ging toen maar naar huis met de tram. Thuis aangekomen ging ik naar toilet, deed mn broek naar beneden en wat zag ik??? 3 maal raden.. yeah right, my keys! Hoezo kippig?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 11:49
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 12-12-2005 @ 12:07 :
En moedigde jij niet een keer heel hard Rintje Ritsma aan in je slaap?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 12-12-2005 @ 12:49 :
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 12:06
Louel
Louel is offline
Wtf ik kreeg net een etui met maandverband binnen van libresse?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 12:41
Verwijderd
iedere dag is een wtfdag
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 12:41
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Louel schreef op 12-12-2005 @ 13:06 :
Wtf ik kreeg net een etui met maandverband binnen van libresse?
haha dat kreeg ik ook een paar weken geleden
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 12:47
*amélie*
*amélie* is offline
Ik loop heel vaak achter mensen aan de lift uit en dan kom ik er pas halverwege de galerij achter 'heej hier woon ik niet'.

Ik neem bochten naar een deur te klein en loop zo heel vaak tegen de deurpost aan. WTF, waarom zo vaak?

Ik zie heel vaak iets anders aan voor computermuis en ben dan verbaasd dat het pijltje op mn scherm niet beweegt ...

Ik zoek ook standaard m'n sleutels als ik voor deur sta met sleutels in m'n hand

Vergeet ook altijd waar ik m'n fiets gezet hebt.
Oud 12-12-2005, 12:48
RockaholiC
RockaholiC is offline
stoned de spareribexpress willen bellen (09008804) en vervolgens 09008844 bellen, niet doorhebben wie er precies opneemt, zeggen dat je spareribs wilt bestellen en vervolgens degene aan de andere kant horen zeggen dat je met de plaatselijke politie spreekt
Oud 12-12-2005, 12:51
RockaholiC
RockaholiC is offline
owja en ik ging een keer met mn zus op de fiets naar de stad en toen we weer terug wilden gaan, was haar fiets weg en stond de mijne er nog maar met alle sloten eraf en een ander slot eraan en een maand later lopen we weer langs die plek en zien we dat die stomme fietsen een paar meter verderop staan met alle sloten er weer aan.
Oud 12-12-2005, 12:57
Louel
Louel is offline
Citaat:
Zaara schreef op 12-12-2005 @ 13:41 :
haha dat kreeg ik ook een paar weken geleden
Die etui is zo lelijk dat ik hem voor school ga gebruiken
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 12:58
qghp
qghp is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-12-2005 @ 13:48 :
stoned de spareribexpress willen bellen (09008804) en vervolgens 09008844 bellen, niet doorhebben wie er precies opneemt, zeggen dat je spareribs wilt bestellen en vervolgens degene aan de andere kant horen zeggen dat je met de plaatselijke politie spreekt

ghehe
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 14:59
Verwijderd
Altijd als er levensgroot TREKKEN op deuren staat, duw ik er tegenaan. Andersom ook.
K loop ook de hele dag tegen allerlei dingen aan, doorposten, tafels, mensen.
Vergeten wat ik ook al weer wilde doen komt ook heel vaak voor.
Vanochtend had ik rijles en ik snapte maar niet waarom de versnellingspook niet in de achteruit wilde. Na een halve minuut aan dat ding geramd te hebben kwam ik er achter dan je naar vóren moest duwen ipv naar achter.
Ook vergeet ik wel eens dat ik een slok water in mijn mond heb als ik wil gaan praten waardoor ik me nogal eens verslik.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 12-12-2005 @ 15:59 :
Altijd als er levensgroot TREKKEN op deuren staat, duw ik er tegenaan. Andersom ook.
K loop ook de hele dag tegen allerlei dingen aan, doorposten, tafels, mensen.
Vergeten wat ik ook al weer wilde doen komt ook heel vaak voor.
Vanochtend had ik rijles en ik snapte maar niet waarom de versnellingspook niet in de achteruit wilde. Na een halve minuut aan dat ding geramd te hebben kwam ik er achter dan je naar vóren moest duwen ipv naar achter.
Ook vergeet ik wel eens dat ik een slok water in mijn mond heb als ik wil gaan praten waardoor ik me nogal eens verslik.
Klinkt allemaal erg bekend.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:10
Jolene
Jolene is offline
wtfwtfwtf mn vader is naar een huis in schalkwijk aan het kijken.Wie wil daar nou wonen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:32
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik heb wel eens dat ik voor een kassa sta of een balie. En dan vragen ze wat ik wil.
Ben ik totaal vergeten wat ik ook alweer wilde.
Oud 12-12-2005, 15:42
idontcare
idontcare is offline
oh en als je in amsterdam loopt waar de burger king en de mac direct naast elkaar zitten. en dat je dan vraagt 'mag ik een mac flurry' en dat ze dan zeggen 'dan moet je hiernaast zijn'

Oud 12-12-2005, 16:36
Gadje
Gadje is offline
wéér een wtf moment vandaag, ik zit in de bus en we rijden naar de laatste halte (dat was de bedoeling) maar ik was aan t lezen en ik kijk op een gegeven moment uit het raam en we staan bij de bus remise, meneer de buschauffeur wilde eerder pauze en hij had mij niet gezien!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 17:03
Haligh
Haligh is offline
planet mu zegt:
http://www.erwinolaf.com/Images/Gucci.jpg ik zie t nu pas
planet mu zegt:
wat eng
shake shake the clouds out. zegt:
WITTE SOKKEN
planet mu zegt:
HALLO DIE LUL
OMG
zie ik nu pas
planet mu zegt:
schele
planet mu zegt:
JA IK OOK PAS NA EEN TIJDJE
Oud 12-12-2005, 17:04
Verwijderd
ik kan geen dingen ontwijken en mijn hersenen werken de helft van de tijd niet en dan krijg je wtf momenten als: "wat doet dat ding hier" "waar is het gene wat ik in mn hand heb" en iets willen zeggen en t vergeten en automatisme is af en toe ook vervelend, en dingen zoeken die voor je neus liggen en die zooi.
fietssleutel ben ik ook altijd kwijt en ik kom verloren buttons na maanden weer tegen op school en dat is ook altijd wtf
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 17:06
Mephisto
Mephisto is offline
net weer een "wtf, lol"-moment toen ik er achter kwam dat mn vork zo hard aan't bord beschimmeld was dat je het ding ondersteboven kon houden zonder dat het naar beneden denderde

Oud 12-12-2005, 17:52
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
OMGWTF: Ik loop 's ochtends naar de keukenkast om cornflakes te pakken. Ik merk dat het pak leeg is. Ik zet het lege pak op het aanrecht en ik haal brood uit de vriezer. Terwijl dat in de magnetron ligt, pak ik een kom uit de kast om cornflakes in te doen.

Op ochtenden dat er nog wel cornflakes zijn, doe ik dit: Ik pak een glas om cornflakes in te doen. Oh nee, denk ik dan, en zet het glas terug en pak een kom. Als ik klaar ben, zet ik de melk in de keukenkast en wil de cornflakes in de koelkast zetten.
Oud 12-12-2005, 17:54
qghp
qghp is offline
Heb ik ook altijd als er een leeg pak melk + beker naast me staan tijdens het eten, dan probeer ik altijd 6 keer bij te vullen ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 17:58
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
June bug schreef op 11-12-2005 @ 16:02 :
ik doe niet zo heel veel van dat soort dingen, alleen wel es msnberichtjes in t verkeerde scherm versturen, (kan soms best beschamend zijn)
Ja, vooral als je met een hitsig persoon en je oma tegelijkertijd aan het msn'en bent.. Kan leuke situaties opleveren

Als ik iets kwijt ben, dan ligt het altijd op de laatste plaats waar ik kijk.. En soms kan dat heel lang duren. Het is hier een teringbende, maar ik weet veel dingen wel te vinden. Zo ongeveer. En kom ik iets tegen dan ben ik natuurlijk alweer vergeten dat ik het kwijt was, etc.
Oud 12-12-2005, 18:01
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 12-12-2005 @ 18:58 :
Ja, vooral als je met een hitsig persoon en je oma tegelijkertijd aan het msn'en bent..
met je oma msn
is die ff van deze tijd hehehe
Oud 12-12-2005, 18:05
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
K-pax schreef op 12-12-2005 @ 19:01 :
met je oma msn
is die ff van deze tijd hehehe
Nou ja, ik geloof dat mijn oma niet meer zoveel msn't.. Because of a slight case of death.

M'n ma zit wel op MSN, maar die begrijpt er geen sodom-mieter van.
Oud 12-12-2005, 18:10
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 12-12-2005 @ 17:58 :
Als ik iets kwijt ben, dan ligt het altijd op de laatste plaats waar ik kijk.. En soms kan dat heel lang duren. Het is hier een teringbende, maar ik weet veel dingen wel te vinden. Zo ongeveer. En kom ik iets tegen dan ben ik natuurlijk alweer vergeten dat ik het kwijt was, etc.
ja dat heb ik ook altijd, maar daarom bedenk ik me altijd waar ik als laatste zou zoeken, en dan kijk ik daar eerst, maar dan ligt het natuurlijk op de plek waar ik in eerste instantie eerst wilde kijken, maar door die redenatie pas als laatste kijk
Oud 12-12-2005, 18:11
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 12-12-2005 @ 19:10 :
ja dat heb ik ook altijd, maar daarom bedenk ik me altijd waar ik als laatste zou zoeken, en dan kijk ik daar eerst, maar dan ligt het natuurlijk op de plek waar ik in eerste instantie eerst wilde kijken, maar door die redenatie pas als laatste kijk
Ja, precies dat!
Oud 12-12-2005, 18:40
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 12-12-2005 @ 19:05 :
Nou ja, ik geloof dat mijn oma niet meer zoveel msn't.. Because of a slight case of death.

M'n ma zit wel op MSN, maar die begrijpt er geen sodom-mieter van.
ja na de dood is dat wat moeilijk, mja je moeder dan
Oud 12-12-2005, 18:42
Verwijderd
^zeg dan gewoon 'sodomieter' want nu klopt er helemaal niks van
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:43
Jolene
Jolene is offline
De laatste keer dat ik een epileptische aanval kreeg was best wel wtfff.Ik stond daar heel droog "oh ik denk dat ik een aanval heb" en toen viel ik opeens tegen een berg dozen aan
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:47
Verwijderd
Mja, dat is toch anders. Juist wel cool als je daar gewoon onwijs droog over bent: 'ok mensen, ik heb ff een aanval' ..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:54
Jolene
Jolene is offline
Ja dat was wel grappig ja .Maar normaal voelde ik me alleen even wazig en dan was het weer over.Nu was ik gewoon helemaal out na 2 jaar nergens meer last van te hebben gehad
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 20:27
*amélie*
*amélie* is offline
WTF ik stond voor de albertheyn terwijl ik ging squashen (squashbaan ligt tussen huis en albertheyn in)

edit: oeps
Oud 12-12-2005, 20:32
botulismf
botulismf is offline
Het typische scholieren.com-syndroom:

Internet Explorer openen, op de adresbalk klikken, 'foru' typen en dan op het pijltje naar beneden, enter, en dan zie je daar ineens forumgeel verschijnen terwijl je gewoon onschuldig je mail wilde lezen.

wtf.
Oud 12-12-2005, 20:33
Rundfunk
Rundfunk is offline
Hehe topic der herkenning

-Net onder de douche: wil mijn haar wassen, pak ik mijn tandenborstel, tandpasta erop en mijn haar poetsen.
- hysterisch zoeken naar je pen terwijl je het vasthoudt
- wakkerschrikken en realiseren dat je te laat komt op school, snel kleren aan, tanden poetsen etc, rennen naar beneden en erachter komen dat het nog maar 3 uur 's nachts is.
Oud 12-12-2005, 20:33
Gary X
Gary X is offline
wtf ik drink al mijn geld op.
Oud 12-12-2005, 20:37
Rundfunk
Rundfunk is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 12-12-2005 @ 12:08 :
voor de 24e keer. Dat zei je ergens.

En ja, ik was op school lang lang geleden en we hadden het over gejatte fietsen en ik zei heel blij 'mijn fiets is nog nooit gejat!'

Nou ja, die avond was ie weg, natuurlijk.
Hehe heb ik ook een keer gehad: In een sporthal waar ik altijd volleybalde was mijn fiets al 3 keer gejat. Toen ik van de kleedkamer naar buiten liep vertelde ik een teamgenoot dat het dus al 3x was gebeurd en 'hoe groot was de kans dat ie nu weer gestolen zou zijn...'

Je begrijp hoe ik me voelde toen ik buiten stond.

Nog zoiets: Vorig jaar december een weekje Rome geboekt, heel veel zin in natuurlijk, de hele tijd met mensen over gehad dat de paus niet dood mocht gaan omdat heel Rome dan chaos zou zijn en ja hoor, wanneer sterft ie...
Oud 12-12-2005, 21:20
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 12-12-2005 @ 18:58 :
Als ik iets kwijt ben, dan ligt het altijd op de laatste plaats waar ik kijk..
ehh?
Oud 12-12-2005, 21:24
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
schimmel schreef op 12-12-2005 @ 22:20 :
ehh?
Phoxie zoekt altijd nog eventjes door om de statistieken te foppen.
Oud 12-12-2005, 21:30
Louel
Louel is offline
Citaat:
Rundfunk schreef op 12-12-2005 @ 21:33 :
- wakkerschrikken en realiseren dat je te laat komt op school, snel kleren aan, tanden poetsen etc, rennen naar beneden en erachter komen dat het nog maar 3 uur 's nachts is.
Ja dat.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 21:43
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Rundfunk schreef op 12-12-2005 @ 21:37 :
Nog zoiets: Vorig jaar december een weekje Rome geboekt, heel veel zin in natuurlijk, de hele tijd met mensen over gehad dat de paus niet dood mocht gaan omdat heel Rome dan chaos zou zijn en ja hoor, wanneer sterft ie...
euh, 2 april
Oud 12-12-2005, 21:47
idontcare
idontcare is offline
het is vast al vaak genoeg gepost, maar ik typ echt standaart 'for-' in bij die adresbalk en dan vergeet ik waar ik eigenlijk voor online kwam

kut forum ook
Oud 12-12-2005, 22:06
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
idontcare schreef op 12-12-2005 @ 22:47 :
het is vast al vaak genoeg gepost, maar ik typ echt standaart 'for-' in bij die adresbalk en dan vergeet ik waar ik eigenlijk voor online kwam

kut forum ook
moet jij het nog intypen?
Oud 12-12-2005, 22:09
Maharani
Maharani is offline
bij mij staat het in de map Favorieten
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 22:16
Verwijderd
ik begin met "sc" typen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 12-12-2005 @ 18:03 :
planet mu zegt:
http://www.erwinolaf.com/Images/Gucci.jpg ik zie t nu pas
planet mu zegt:
wat eng
WITTE SOKKEN
planet mu zegt:
HALLO DIE LUL
OMG
zie ik nu pas
planet mu zegt:
schele
planet mu zegt:
JA IK OOK PAS NA EEN TIJDJE
mn wallpaper
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 22:50
Metal
Metal is offline
[ridder]ik wil hem pijpen.[/ridder]
Oud 12-12-2005, 22:59
Verwijderd
Ik heb heel vaak dat dingen gewoon compleet uit mn hoofd verdwijnen, gewoon 'floep' en dan is het blanked out..
Dat leidt dus soms tot 'wtf-momenten', maar aangezien het zojuist weer gebeurde, kan ik jullie op het moment helaas niet het voorbeeld vertellen wat ik in gedachten had toen ik aan het schrijven van deze reactie begon (en dat is nog waar ook..).
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 23:01
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
EPD schreef op 12-12-2005 @ 23:06 :
moet jij het nog intypen?
ik doe niet aan favorieten
Reageren

Regels voor berichten