Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2005, 11:53
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Maypole schreef op 14-12-2005 @ 16:13 :
ik heb em zien liggen bij ro-disc

DVD - Cult Horror
Guinea Pig BOX (4-DVD)

www.ro-disc.nl moet je maar is checken

maar verwacht er niet veel van ik viel bijna in slaap bij Flowers of flesh and blood
dat vond ik dus echt een ranzige film, Flowers of flesh and blood
Oud 17-12-2005, 16:59
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-12-2005 @ 04:20 :
Ach ja, mensen die horror leuk vinden...het is dat ik mensen ken die het leuk vinden die ik graag mag, anders was ik zonder meer gaan flamen
Er is een verschil tussen horror en dit vind ik. Om verschrikkelijke horror beelden kan ik af en toe ook erg lachen, soms ook niet. Maar deze scene vind ik toch verre van grappig. En normaal kan ik me nog wel inbeelden dat andere mensen iets grappig vinden en ik niet, maar bij dit is dat voor mij erg moeilijk. Het lijkt ook meer op stoerdoenerij dan waarheid (van MTPower).
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 18:41
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 13-12-2005 @ 00:01 :
-American History X : de inbreker met zn tanden op de stoeprand
Die heb ik laatst gezien, toen ik de titel van het topic zag dacht ik er meteen aan, brr...

Ook:
De scène uit Requiem for a Dream waarin Harry zijn kappotte arm als spuitplek gebruikt... Yuck.
Oud 19-12-2005, 15:52
lodemai
lodemai is offline
die scène in trainspotting waarin ewan mcgregor even fijn in een ranzige plee kruipt om twee zetpillen te pakken te krijgen. dan verlies je je eetlust ook wel een beetje.
Oud 19-12-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
How2Pk schreef op 17-12-2005 @ 17:59 :
Er is een verschil tussen horror en dit vind ik. Om verschrikkelijke horror beelden kan ik af en toe ook erg lachen, soms ook niet. Maar deze scene vind ik toch verre van grappig. En normaal kan ik me nog wel inbeelden dat andere mensen iets grappig vinden en ik niet, maar bij dit is dat voor mij erg moeilijk. Het lijkt ook meer op stoerdoenerij dan waarheid (van MTPower).
Tsja, wat is horror eigenlijk. Je ziet dat veel recensenten (met name online) ook thrillers onder horror laten vallen. Psychologische horror bijvoorbeeld, waar ligt de grens met een thriller, of met een ander genre? Dat is natuurlijk arbitrair. Wat ik bedoel is de betekenis 'gory' horror, dus blood and gore, vleselijk geweld dus. Dat vind ik niet leuk om naar te kijken, en met alle respect, ik twijfel soms wel eens aan de geestelijke gezondheid van mensen die het echt oprecht 'leuk' vinden om daarnaar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 18:41
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
lodemai schreef op 19-12-2005 @ 16:52 :
die scène in trainspotting waarin ewan mcgregor even fijn in een ranzige plee kruipt om twee zetpillen te pakken te krijgen. dan verlies je je eetlust ook wel een beetje.
ah nee, dat was niet zo'n erge scène.
Spoiler
Oud 19-12-2005, 19:29
Verwijderd
Citaat:
gezweetwel schreef op 19-12-2005 @ 19:41 :
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 21:16
Verwijderd
Cannibal Holocaust, de hele film. Daar kan zelfs American History X niet aan tippen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 21:33
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Dukko schreef op 19-12-2005 @ 22:16 :
Cannibal Holocaust, de hele film. Daar kan zelfs American History X niet aan tippen.
Ah gatver ja... ik heb ook stukken gezien uit die film. Ik heb hem namelijk niet eens gekeken

Die hele film overtreft denk ik ook wel bijna alle bovengenoemde scenes uit andere films.

Heb jij hem wel helemaal afgekeken?
Oud 19-12-2005, 23:26
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
K-pax schreef op 13-12-2005 @ 14:09 :
die arm is idd erg goor, en die vork juh , ik schrok de eerste keer ook.
In PI, als die gast de boormachine in zijn eigen hoofd duwt, al zie jet het niet, je krijgt een prima beeld voor ogen
Ik vond juist één van de eerdere hoofdpijnaanvallen een veel aangrijpendere scene. (kan nu effe niet aangeven welke scene dat was) Die was misschien minder spectaculair dan dat ie een boormachine in z'n eigen hoofd duwt, maar wel 100 keer beklemmender en intenser.
Oud 19-12-2005, 23:29
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
En over Trainspotting gesproken, ik vond juist de engste scenes de keren dat iemand een spuit in z'n arm zet. Maar dat ligt aan mij.
Oud 20-12-2005, 00:13
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 14-12-2005 @ 17:17 :
Informatie in de zin waar hij te verkrijgen is? Zo ja dat weet ik niet, ik heb hem zelf gekregen van een vriend, en die heeft het weer van een vriend uit hong kong.

Over de film zelf: het is werkelijk een afschuwelijke film (en dat is een goede ding ).

Zie ook deze review:

http://www.beyondhollywood.com/reviews/untoldstory.htm
Thanks. Met deze info moet ik 'm wel ergens kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 01:24
Professor Aap
Professor Aap is offline
Ik vond de brandblusser-scène uit Irreversible behoorlijk onsmakelijk. En Saló natuurlijk.
Oud 20-12-2005, 08:35
Verwijderd
Alien 4 als Ripley een aantal mislukte experimenten tegenkomt (om het maar spoiler vrij te houden). Beklemmende sfeer.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 20-12-2005 @ 00:29 :
En over Trainspotting gesproken, ik vond juist de engste scenes de keren dat iemand een spuit in z'n arm zet. Maar dat ligt aan mij.
Nee, dat ligt niet aan jou. Heb je eigenlijk wel gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 15:58
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 19-12-2005 @ 22:33 :
Heb jij hem wel helemaal afgekeken?
Nee, steeds als er een gruwlijke scene begon, klikte ik even door naar een andere scene die op zijn beurt ook weer horror vertoonde. Toen had ik er geen zin meer in en ben ik maar een disneyfilm gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:12
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 19-12-2005 @ 19:41 :
Spoiler
Oja!! en daarna zag 'ie m op het plafond lopen.. Bij die cold turkey..
Oud 20-12-2005, 18:18
capibara
capibara is offline
Cannibal holocaust, kkhard
Reageren

Regels voor berichten