Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
overdag van indie tot ska tot reaggea tot hiphop tot metal tot hardcore tot punk etc.' 's avonds van alles en nog wat, later op de avond electro, techno, house, drum 'n bass, gabber (hakken als een zotte!), tekno, IDM, breakcore en nog meer zut tot diep in ochtend ( tot 6 uur 's ochtends ofzo) gezellige sfeer 6 tenten (of 5) en 2 openluchtpodia lekker eten, veel keus, goedkoop (niet zo goedkoop als sziget though, maar wel goedkoop), drinken in flesjes ( petflessen cola, fanta, sprite etc) verder keuze uit meerdere soorten bier (hoegaarden, stella en palm geloof ik) alcohol promilage is gewoon 5%, dus geen slootwater. opzich leuke mensen, altijd wel wat te beleven, ook qua bands. je loopt door een poortje gelijk van de camping het festival terrein op, geen gezeik met geen eten/bier meenemen, mag allemaal, je kunt zelfs je fles whiskey meenemen (al zou ik hem dan wel in zo'n flaconnetje doen, glazen fles gaan ze moeilijk over doen geloof ik. niet uren in de rij staan om binnen te komen, zoals bij lowlands, wij hebben geloof ik een kwartier ofzo in de rij gestaan. 2 of 3 supermarkten op loopafstand (15/20 minuten lopen), waaronder ook een lidl. ik vergeet verder vast nog een hoop. oja goedkoopste festival waar ik ooit ben geweest. ik was geloof iets van 250 euro kwijt voor 4 dagen. (daar zat dus ook mijn kaartje bij (70 euro), eten, drinken, campingticket, benzinegeld, merchandise, paar volle tassen boodschappen. Dat haal je bij lowlands of werchter niet.
||
Citaat:
daardoor radium gemist godverdomme.
|
MORE NAMES TO BE ANNOUNCED SOON!
Kill Your Idols (Hardcore, USA) Roni Size & Mc Dynamite (Drum'n'bass, Uk) Andy C (Drum'n'bass, Uk) Miss Kittin (Electro, Fr) Puppetmastaz (Hip-Hop, Ger) Tiken Jah Fakoly (Reggae, Côte d'Ivoire) Elephant Man (Reggae, Jamaďca) DK7 (Techno/New Wave, Suede / Irlande) Bonobo live (Downtempo, Uk) Ignite (Punk/Hardcore, USA) T.Raumschmiere live (Electro/Techno, Ger) Nathan Fake (Electro/Techno, Uk) START PRESALE (4 days ticket : EUR 70) & NEW WEBSITE : 15/3 http://www.dourfestival.be/
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Toen ik kaartjes had gewonnen was het een onwijs gezeik, ik spreek slecht Frans en die paupers daar kunnen geen woord Engels. Het eten is ok maar niet om naar huis te schrijven, qua 2004 en 2005 was dat exact hetzelfde. De wc's zijn supergoor, alles ligt te rotten in de zon dus de stank is immens na een paar dagen. Er zijn erg weinig douches beschikbaar, en als je warm water hebt mag je blij zijn. Het programma is wel gevarieerd, maar er zit genoeg crap tussen en onbekende Franse shit.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
tering ik denk het wel dus, ik stond pas in die tent bij rom1 en mc verse. als ik t programma van vorig jaar weer terug zie denk ik wel tering wat heb ik nog een hoop gemist. maar hoe vet is future prophecies live? als ik dit filmpje alleen al zie: http://video.google.com/videoplay?do...&q=drum%26bass edit: tering, ik heb dom&roland ook gemist?
Laatst gewijzigd op 21-03-2006 om 19:40. |
![]() |
|
|