Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 18:32. |
![]() |
||
Citaat:
Een hijaab is een sluier die niet het complete gezicht bedekt, een burka is een compleet verhullende hijaab. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Een land waar nudisme wordt toegestaan is consequent voor vrijheid en laat alle morele lessen die afstammen van het geloof varen. Aangezien in Nederland kerk en staat gescheiden zijn en Nederland zich voordoet als liberaal vrij land, zie ik geen reden waarom nudisme verboden zou moeten zijn. Jij? Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zie je het verschil? Dankjewel. |
![]() |
||
Citaat:
Lees eens wat beter meisje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had het over vrouwen die zich prettiger voelen met burqa, als weerwoord op de ander die beweerde dat hij zich niet prettig voelt met een vrouw in burqa in zijn buurt. Onzinargument verdient een onzinargument. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent wel hardleers zeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens @ S.: jij verklaarde op pagina 1 nooit een burqa met zo'n venstertje te hebben gezien in Nederland. Ik wel (in de tram; 5 stuks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik niet met gaasje. Wel een paar waarbij de ogen gewoon te zien zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft wel een punt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat heeft NIETS met intepretatie te maken, dat zijn klinkklare feiten. Een neger is een mens, een blanke is een mens, is een neger een blanke? Neen. (om even een heel simpel voorbeeldje te stellen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik je niet al te snugger door je constante verdraaingen van waarheden en extreme hypocretie. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Er zullen vast individuen zijn die sommige merken parfum vinden stinken, maar dat is een kwestie van smaak. Je hebt ook zoiets als een collectieve mening, bijna een ieder is het er over eens dat berg stront stinkt. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar komt nog bij dat je dan consequent moet zijn en als alle lelijke mensen een zak over hun hoofd gaan dragen zijn we toch weer terug bij het burka-probleem. Vicieuze cirkel.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met visuele overlast doel ik niet op de "lelijkheid" van een burqa. Visuele overlast is idd misschien niet een gepaste term, laten we het maar houden op overlast ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |