![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik werk met dementen en ze kunne leuk uit de hoek komen. en daar lachen we ook om. niet uitlachen. vaak zeggen we het ook tegen de familie en die moet dan ook lachen ![]()
|
tijdens omgaan-met-een-mac cursus:
persoon A: Waarom gaat die schijf-dinges niet open? (cdrom drive) persoon B: *sarcastisch* misschien zijn de batterijen wel op? Person A: Oh... oké! AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGHHHH!!!!!!!
|
Verwijderd
|
Eerste dag op mijn werk, ik doe mijn jas aan om naar huis te gaan, stel me nog voor aan wat mensen. En net voor ik wegga kan er nog iemand zeggen: 'Jij hebt het toch met *naam*'.
![]() Leuke indruk heb ik gemaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hebben we het over seksualiteit en moslims, en dat zei niet voor hun huwelijk mogen neuken etc. Vraagt een (alweer) domme leerlinge: "Maar meneer, wat nu als je moslim bent en in een prostituee zit?".
@ Maxwell: Sorry, maar dat is niet vaag. En een zin hoort te eindigen op een punt niet op twee komma's, wil geen zeikert zijn maar ziet er redelijk belachelijk uit. |
![]() |
|
Offtopic: Wat zeuren jullie tegen Maxwell. Een zin eindigen met 2 komma's lijkt me een foutje, er moest er maar 1 staan. Als je goed kijkt, zie je dat de zin doorloopt. Hebben jullie nooit een typfout??
En zo'n uitspraak kan op zo'n moment grappig zijn, hoe oud je ook bent. Het ligt er maar aan op welke manier iemand het zegt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vandaag moesten we met biologie een preparaat maken, en toen een leerlinge dat hoorde zei ze: "Maar bij technologie staat toch al zo'n gaatjes ding?", waarmee ze doelde op de perforator. En ja, ik zit inderdaad op het VMBO als je je afvroeg waarom er zo veel vage opmerkingen op mijn school te horen zijn. ![]() Laatst gewijzigd op 24-01-2006 om 13:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het wordt wel steeds ongeloofwaardiger van hem trouwens.. Ik maak helemaal niks leuks mee ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou vandaag vond ik het wel vaag dat mn vader onder het eten tegen mn moeder zei: "Euh, Garregien, jij moet niet van die harde scheten laten als je op de wc zit, want die dikke reet van jou bedekt de hele bril, en dan kan die lucht niet weg.. vandaag of morgen knalt die pot uit elkaar!" Vond ik een vage uitspraak zo tijdens het eten..
|
![]() |
|
Had een gesprek met me moeder over directeuren dat ze altijd van die dure pennen hebben...
Opeens zeg ik: Ja de pen bepaalt de status en de status bepaalt de pen. Dat vond ik wel de vaagste uitspraak van de week hier. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Iemand zei net:
En kinderen dan.. Ik: 'Ik krijg geen kinderen. Dat past niet bij een hippe moeder.' ![]() ![]() Ohja net kwam ik onder de douche en toen ging ik naar buiten. Ik zo: 'Huuuh waar is mijn riem? Ohja, ik ging douchen, zal ik wel vergeten zijn weer om te doen.' Drie minuten later, toen ik weer thuis was: 'Regende het net? Mijn haar is zo nat!' ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|