Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2006, 21:23
Balance
Balance is offline
Ik pas altijd. En ik heb vaak zat dat een bh met precies dezelfde maat als een andere totaal niet lekker zit of niet mooi staat ofzo. Dus ik wil m'n bh's wel allemaal passen. Zeker aangezien ze meestal niet heel goedkoop zijn.
Oud 07-01-2006, 23:15
Roos
Roos is offline
Het zit lekker en het staat mooi.
Oud 07-01-2006, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 07-01-2006 @ 22:23 :
Ik pas altijd. En ik heb vaak zat dat een bh met precies dezelfde maat als een andere totaal niet lekker zit of niet mooi staat ofzo. Dus ik wil m'n bh's wel allemaal passen. Zeker aangezien ze meestal niet heel goedkoop zijn.
Als je in de winkel niet kunt passen kun je thuis passen en het als het niet goed zit terug brengen. Als ze ergens mooie bh's hebben waarvan ik denk dat ze goed zitten heb ik dat er wel voor over.

Met een hoop van de bh's van de Hema is btw niets mis. Sommige zitten voor geen meter, maar dat soort bh's vind je overal, daar zegt de prijs weinig tot niets over. Ik heb er zelfs van de Bas van der Heijden, gekocht op goed geluk, ze waren lekker goedkoop en ze zitten best (niet slechter dan de meeste andere bh's iig vind ik).
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 16:01
Christiana
Christiana is offline
De grote voordelen als je het mij vraagt:

-Nooit meer last van "oeps ik heb het koud " acties
-Je borsten lijken groter

In bikini's is voorgevormd voor het eerste probleem het meest ideaal
Oud 08-01-2006, 16:16
Verwijderd
Ik draag nooit voorgevormde BH"s:
- die dingen passen nooit bij mij
- ik hoef geen vollere/ groter borsten
- mensen mogen opzich best zien dat ik het koud heb (of opgewonden ben ) (alhoewel het soms wel wat genant is natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 16:24
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-01-2006 @ 00:15 :
Het zit lekker en het staat mooi.
Zo simpel is het nu.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 17:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-01-2006 @ 00:20 :
Met een hoop van de bh's van de Hema is btw niets mis. Sommige zitten voor geen meter, maar dat soort bh's vind je overal, daar zegt de prijs weinig tot niets over. Ik heb er zelfs van de Bas van der Heijden, gekocht op goed geluk, ze waren lekker goedkoop en ze zitten best (niet slechter dan de meeste andere bh's iig vind ik).
Sommige bh's van Zeeman zijn ook best okee. Ze slijten alleen iets sneller in de was vind ik.
Oud 08-01-2006, 18:29
Miracle
Miracle is offline
Ik heb er een poosje geleden één gekocht en daar moest ik echt aan wennen. Zo'n kussentje op je borst, dat is gewoon raar. De wasmachine heeft het overigens uit z'n vorm gehaald, dus nu draag ik hem niet meer. Ik zou ook niet weten waar hij is.
Ik moest laatst weer nieuwe hebben en tegenwoordig zijn echt de meeste voorgevormd. Niet leuk!
Oud 08-01-2006, 18:32
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-01-2006 @ 22:23 :
Ja inderdaad. De keren dat ik niet pastte zijn niet goed afgelopen (=miskoop).

Ik zit altijd tussen twee maten in, dus dan moet je sowieso passen. Best irritant, maar beter dan een miskoop. En als je er meteen een paar pakt heb je ze zo allebei gepast.
Oud 08-01-2006, 19:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 08-01-2006 @ 19:29 :
Ik heb er een poosje geleden één gekocht en daar moest ik echt aan wennen. Zo'n kussentje op je borst, dat is gewoon raar. De wasmachine heeft het overigens uit z'n vorm gehaald, dus nu draag ik hem niet meer. Ik zou ook niet weten waar hij is.
Ik moest laatst weer nieuwe hebben en tegenwoordig zijn echt de meeste voorgevormd. Niet leuk!
Bedoel jij nu gewoon bh's met wat hardere stof (wat ik eigenlijk verstond onder 'voorgevormde bh's) of bedoel je van die H&M bh's met een soort van schoudervullinkje erin?
Oud 08-01-2006, 21:40
♪
♪ is offline
Ik draag die dingen niet omdat ik het niet fijn vind en ik ook geen behoefte heb aan borsten die meer lijken dan ze zijn. Mijn borsten zijn niet super groot maar daardoor wel stevig genoeg van zichzelf. Als ik een beugelbh aan heb ziet het er gewoon mooi gevormd uit, ook onder strakkere truitjes.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 14:18
Konijn
Konijn is offline
Ik draag voorgevormde beugelbh's (dus niet met zo'n kussenvulling maar gewoon van een iets dikkere stof) om redenen die al genoemd zijn:

- het zit lekkerder
- je ziet geen tepels
- staat mooier onder een shirtje (ik heb van mezelf niet zulke stevige borsten, dus in gewone beugelbh's gaan ze alsnog hangen en dat gaat pijn doen)
- geeft een mooier decollete
- je kunt ze strapless dragen
Oud 10-01-2006, 19:30
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 02-01-2006 @ 16:54 :
Ze staan mooier onder strakke truitjes, dan zie je niet van die lelijke lijntjes van je bh. Maar ik vind 'gewone' toch lekkerder zitten.
Das dus echt niet waar. Júist bij van die voorgevormde zie je zo'n lelijke rand die benadrukt dat er een voorgevormde bh gedragen wordt. De vorm van je borsten wordt zo rond dat het onnatuurlijk is, ik vind het helemaal niets. En wie ontkent dat je borsten groter lijken is wat mij betreft een beetje stom want dat is dus echt wel zo. Bij de mensen die ik ken dan.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 20:31
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Mala schreef op 10-01-2006 @ 20:30 :
Das dus echt niet waar. Júist bij van die voorgevormde zie je zo'n lelijke rand die benadrukt dat er een voorgevormde bh gedragen wordt. De vorm van je borsten wordt zo rond dat het onnatuurlijk is, ik vind het helemaal niets. En wie ontkent dat je borsten groter lijken is wat mij betreft een beetje stom want dat is dus echt wel zo. Bij de mensen die ik ken dan.
Als een voorgevormde bh goed pas dan zie je helemaal geen rand. Beetje kortzichtig..
En bij veel bh's die niet voorgevormd zijn zit een naad overheen. Maar dus niet bij allemaal. Dus diegene was ook een beetje kortzichtig.

Ik ben dus stom want mijn borsten lijken er niet groter door. Ik heb beetje puntborsten, en die punt word dus beetje plat gedrukt. Dus eigenlijk worden ze kleiner. Maar op een andere plek weer wat voller.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 09:39
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik heb er een gepast bij hunkemoller en helaas de d cup was me te klein (draag normaal c/d cup) en groter was er niet

bij de hema is elke keer dec/dcup op in deze maat dus heb ik niet geprobeerd

weet iemand hoe de voorgevormde bhs bij de hema vallen?
groot of klein?

draag altijd beugelbhs en bevalt op zich prima maar is voor in de winter denk ik warmer enzo
Oud 11-01-2006, 10:29
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
ik heb ze ook hoor; maar dan wel zonder van die kussentjes erin. Ik heb cup 80b/75c en dan lijken mijn borsten gewoon ff wat mooier onder mijn kleren als ik een voorgevormde BH aanheb. Heb ook wel zonder voorgevormd (?¿) maar die vinnik toch niet zo fijn..
Je krijgt er meer Tiet door... en gaat ook vaak maar totaan cup c idd

xxx
Oud 11-01-2006, 10:31
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Mala schreef op 10-01-2006 @ 20:30 :
eh mijn borsten lijken echt niet onnatuurlijk rond door die BHs hoor en ik krijg juist geen streepje nder mijn shirts als ik dees BHs draag.. eerder als ik zo'n andere draag.. hmm ik weet niet wat hier niet klopt maar iets klopt er niet aan jou verhaal
Oud 11-01-2006, 10:46
Kali
Kali is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 11-01-2006 @ 11:31 :
eh mijn borsten lijken echt niet onnatuurlijk rond door die BHs hoor en ik krijg juist geen streepje nder mijn shirts als ik dees BHs draag.. eerder als ik zo'n andere draag.. hmm ik weet niet wat hier niet klopt maar iets klopt er niet aan jou verhaal
Ik vind nochtans hetzelfde als Mala, reden waarom ik ze dus ook niet draag (tenzij ik moet omdat het een strapless is).
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 15:08
paarden_girly
paarden_girly is offline
ik vind dat ze veel meer steun geven dan normale bh's!!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 17:46
Heikje
Heikje is offline
bij mij (80 D) zittuh voorgevormde gewoon lekkerder en mooier (en btw, met D hoef je ech nie groter, dus ik neem geen bhs waardoor mn ** nog groter lijken)

en ff voor de duidelijkheid:

er is een verschil tussen voorgevormd en push up !

bij voorgevormd is het gewoon wat steviger enzo, bij push up zit er ech opvulling in waardoor ze groter lijken. volgens mij halen al die mensjes die zeggu dat door voorgevormd ze groter lijken die nogal door elkaar.
Oud 18-01-2006, 21:46
botervleug
botervleug is offline
Ik draag ze vaak als ik een strak truitje aan heb en het koud is. Soms als ik zin heb in een "grote borsten dag" (heb cupje B)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 22:03
D'nisSe
D'nisSe is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-01-2006 @ 16:48 :
Ze zitten lekkerder en ik vind het mooier.
helemaal mee eens
Oud 18-01-2006, 22:45
Roos
Roos is offline
Zo'n lijn bovenaan je borst krijg je alleen als je beha's koopt die niet goed passen. Dan past je borst er niet helemaal in, en komt -ie eroverheen.
Oplossing: een cup groter, of een omtrek-maat groter (dus 80 i.p.v. 75 bijvoorbeeld).
Oud 19-01-2006, 09:20
marrel
marrel is offline
Je ziet het niet zo als je het koud hebt en het werkt allemaal wat mooier af. Verder heb ik gewoon vanalles in mijn kast, als ik hem leuk vind en hij zit fijn dan vind ik het al lang goed. Heb trouwens wel niet met zo'n kussentjes erin enzo.
Oud 19-01-2006, 10:13
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-01-2006 @ 23:45 :
Zo'n lijn bovenaan je borst krijg je alleen als je beha's koopt die niet goed passen. Dan past je borst er niet helemaal in, en komt -ie eroverheen.
Oplossing: een cup groter, of een omtrek-maat groter (dus 80 i.p.v. 75 bijvoorbeeld).
Of, je ziet de lijn van de bh lopen, omdat de cup te los om je borsten zit, waardoor die er helemaal invallen, bovenaan ruimte overlaten en de bovenste rand van de cup dus een beetje los voor of tegen je huid zweeft.. dan is de oplossing dus een cup kleiner kiezen.
Oud 19-01-2006, 13:36
Verwijderd
sjonge jonge, wat is er erg aan dat je ff harde tepels hebt is dat nu ook al uit de mode.........
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten