![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is de persoon waar het om draait. En ja, ik vind dat de mens zijn succes zelf in de hand heeft.. Zolang hij hierin gelooft. Ga niet praten over aangeboren obstakels en situatie´s.. dat is wel duidelijk. Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 14:42. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb noooit gezegd voor altijd.. Ik ben hier net zo welkom als jij.. peertje WUHAHA ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En houd toch op met praten over MARGES ik krijg er namelijk kotsbuien van. Je gaat toch ook niet praten over een statistisch mislukte operatie terwijl er stiekem nog een hoop is. Kun je dit ff uitgebreider uitleggen> Aan de andere kant hebben we simpelweg invloed op onze omgeving, je kunt dingen naar je hand zetten, dus ook stellen dat we geen controle hebben over succes of geluk is geen goed standpunt. Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 17:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 15:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2 Ik mag dus niet een serieus tegenargument aan voeren omdat jij het zegt? Kom liever met een argument waarom die obstakels er niet toe doen, als je mij van je gelijk wil overtuigen.
||
![]() |
Citaat:
zoek zelf maar uit waarom. 2 is niet geldig voor jouw. Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 16:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Opmerking was voor Fuse en niet voor lawallas.. That's it.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() help me hier ff mee. quote: -------------------------------------------------------------------------------- T_ID schreef op 23-01-2006 @ 14:06 : Dat kun je hem niet verwijten, er is niks ergs aan het beste standpunt aanhangen. Maar ja, serieuzer, het lijkt me onzin om te zeggen dat iedereen zijn eigen succes voor 100% bepaald, wie met een IQ van 80 ter wereld komt zal simpelweg altijd sterk gereduceerde kansen hebben het ergens ver te schoppen, shit happens. Als diegene binnen de marge van zijn 'handicap' dan weer veel weet te bereiken wil ik best stellen dat diegene succesvol is. Aan de andere kant hebben we simpelweg invloed op onze omgeving, je kunt dingen naar je hand zetten, dus ook stellen dat we geen controle hebben over succes of geluk is geen goed standpunt. De middenweg is zoals vaker het juiste antwoord. -------------------------------------------------------------------------------- er zijn altijd wel omwegen om mijn standpunten te omzeilen maar zeg eens .. hoeveel mensen in nederland ´in totaal´ hebben in nederland een IQ van 80.. En houd toch op met praten over MARGES ik krijg er namelijk kotsbuien van. Je gaat toch ook niet praten over een statistisch mislukte operatie terwijl er stiekem nog een hoop is. Kun je dit ff uitgebreider uitleggen> Aan de andere kant hebben we simpelweg invloed op onze omgeving, je kunt dingen naar je hand zetten, dus ook stellen dat we geen controle hebben over succes of geluk is geen goed standpunt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ten tweede betrof het geen klein spellingsfoutje, maar een grove belediging voor de moedertaal. En nu niet meer zeuren.
||
Citaat:
||
Citaat:
zelf al heb je de brains en al het andere niet perse onoverkombaar, maar zeer moeilijk
||
Citaat:
kan je met een IQ van 90 in principe ook advocaat worden
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Debateren is een kunst dat je kunt aanleren..Heeft niets met intelligentie te maken. Houd nou toch eens op met dat IQ gezeik, ik heb hier al een topic over gehouden en het blijkt toch ECHT wel dat IQ niet echt van toepassing is in ons leven .. ![]() Laatst gewijzigd op 08-02-2006 om 19:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||