![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het over Vmbo-t Vmbo-b en Havo zit een vrij groot verschil tussen ja, maar wat stof betreft schelen Havo en Vmbo-t echt niet zoveel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even om je te laten zien wat voor drogreden je hier gebruikt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan ook wel iets anders in de vergelijking gooien hoor. Een vreemdganger misschien? Daar wordt ook niemand voor opgeofferd en hij is er zelf toch gelukkig mee? Dus niet zeiken, gewoon een relatie met een vreemdganger beginnen ![]() Of we doen het nog heel anders. Mark Almighty wil vast geen relatie met iemand die een afgrijselijke hekel heeft aan Donald Duck. Maar misschien is diegene er wel heel gelukkig mee om Donald Duck te haten, en ze offert er toch niemand voor op? Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 14:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, je hebt natuurlijk ook mensen die daar niet mee gezegend zijn en die mja, hoe zal ik het zeggen.... wat simpeler zijn dan de andere wederhelft. Ik snap wel wat je bedoeld, maar als je echt zo om elkaar geeft en van elkaar houdt, waarom zou dat dan uit moeten maken?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb daar overigens geen afgrijselijke hekel aan, het zou toch wat zijn als ik een afgrijselijke hekel aan iemand moest hebben voor ik diegene mocht afwijzen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 22:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Conclusie: natuurlijk passen mensen van verschillende opleidingsniveaus niet bij elkaar. Daar kan geen misverstand over bestaan. Ook jij bewijst het weer eens (hoewel ik je op grond van je reactie geen universitair niveau zou toedichten). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Jullie passen dus niet bij elkaar. 3) Algemeen ontwikkeld. Leg eens uit. 4) Dat kan je nog niet schelen. 5) Blijkbaar ben je niet populair in je eigen markt. Denk daarover eens na. 6) Die zogenoemde levenservaring, die je terecht tussen aanhalingstekens plaatst omdat je haar zelf eigenlijk ook niet vertrouwt, is geen basis voor een gezonde relatie. Dat soort levenservaring kan iemand met een universitaire opleiding (op den duur) missen als kiespijn. Conclusie: het niveau van je reactie past bij je nickname-keuze. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ging juist om ongemotiveerde/on-ambitieuze mensen. Die hebben dus per definitie geen ambitie, nee. Overigens is het niet zo dat mensen die iets willen bereiken, niet gelukkig willen zijn. Als iemand heel graag timmerman wil worden en daar z'n best voor wil doen, dan is dat ook goed. En ja, trouwens; als je niets meer doet dan wat je gevraagd wordt, dan ben je te lui om ergens je best voor te doen. maargoed, ga jij maar lekker ongemotiveerd je school verkloten, ik betaal later je uitkering wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ongemotiveerd = niet gemotiveerd gemotiveerd = motivatie bezittend motivatie = beweegreden Overigens vraag ik me af waarom jij je aangesproken voelt bij het 'ongemotiveerd'; zowel volgens de definitie van Macigan als gewoon, ehm, andere definities, ben je dat toch niet. Je hebt vwo gedaan, toch? Dat heeft niemand je gevraagd. En je lijkt ook redelijk enthousiast over je studie. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vínd opleidingsniveau dus niet echt belangrijk, en dat is mijn mening. Die hoef ik niet op een scholieren-forum te ondersteunen met verdedigende argumenten. Ten eerste, laat mijn nickname-keuze erbuiten, die heb ik een jaar of vijf geleden gemaakt, en bovendien heeft dat er gewoon echt niks mee te maken. Er lopen hier wel meer mensen rond met een ontzettende breezer-naam voor de lol, terwijl ze ondertussen wel gewoon normale, serieuze antwoorden geven. Verder, om bij voorbaat al te zeggen dat wij niet bij elkaar passen op basis van onze opleidingen, dat ligt dus aan jou. Daar ging namelijk het hele topic juist over, over die discussie. Omdat jij dat vindt, wil niet zeggen dat het zo is. Ik ga niet uitleggen wat algemeen ontwikkeld is, dat weet je echt wel. Er is veel verschil tussen een mbo'er die zeer algemeen ontwikkeld is en een vwo'er die dat niet is (jazeker, die zijn er genoeg, het vwo bestaat echt niet alleen maar uit mensen die 'het licht uitgevonden hebben'). Ik heb dus liever een relatie met de eerste dan de tweede, en dat is mijn keus. (Ja, erg he, een niet beargumenteerde méning). Dat ik op bepaalde vlakken intelligenter ben dat kan me nu niets schelen, en dat gaat me ook niets schelen. Dat is trouwens ook zo in relaties tussen mensen die allebei universiteit doen maar compleet andere studies. Ik ben gewend met mensen om te gaan van een 'ander niveau' (ik ben bijvoorbeeld de enige in mijn familie die verder is gekomen dan de havo of het mbo). In tegenstelling tot jij, heb ik er totaal geen problemen mee om met mensen om te gaan die, o jee o jee, misschien wel eens iets niet snappen van wat je zegt. En daar heb ik bij m'n vriend dus vrij weinig last van, dat zegt voor mij genoeg over zijn denkniveau. Jij kunt totaal niks zeggen over mijn populairiteit in mijn eigen markt, je kent me niet. Ik ga daar verder ook niet op in, want ik zie daar totaal het nut niet van. En die levenservaring, dat is gewoon een voordeel van de relatie, een extra om het zo maar te zeggen, waardoor het extra goed klikt tussen ons en onze gesprekken en discussies zeer interessant kunnen worden. En nu ben ik er toch op ingegaan.. kan de abt me fijn nog een keer afzeiken om het vertellen van mijn mening op een forum.. ![]()
Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 09:55. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Liefde & Relatie |
opleiding- en intelligentieniveau belangrijk? Sanoeske | 197 | 02-05-2005 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen vallen op mannen met een vlotte babbel??? PierdeRegenworm | 75 | 10-02-2005 17:21 | |
Liefde & Relatie |
MBO= afknapper voor je moeder? Verwijderd | 88 | 05-06-2003 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Enquete (kleine moeite..) lady short | 50 | 14-12-2002 16:09 |