Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2006, 15:46
MC Bobie
MC Bobie is offline
weet niet of deze al vermeld, zo ja, dit station mag zeker meerdere keren genoemd worden.

het kasteel van sparta
Oud 13-02-2006, 18:34
bazz1982
bazz1982 is offline
tja, hoe konnen we het kasteel nou vergeten. De parel van Rotterdam, de rots in de branding, het gebouw dat zorgt dat de kuip in de schaduw staat, de brandaris van terschelling....
hahahahahahahhahaha
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 15:31
AGH
AGH is offline
Citaat:
baas schreef op 07-02-2006 @ 20:01 :
Haha ik weet niet of je je het oude Willem II-stadion nog kan herinneren?
Ook erg lelijk inderdaad! Net zoals het oude Kaalheide.
Over het algemeen vind ik oude, Nederlandse stadions overigens wel heel mooi.
De oude stadions van RKC, RBC, Sparta, Heracles, Groningen, Fortuna Sittard, (heel misschien) Den Bosch en Vitesse waren wel heel mooi.
Volgend jaar mag AZ zich daar ook tussen voegen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 15:59
Alexanchez
Alexanchez is offline
Highbury heeft een heel aparte sfeer (zover ik dat kan beoordelen), Westfalen lijkt me ook leuk en in Nederland De Kuip. Vooral die ring op 't stadion
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 09:23
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het begint al ergens op te lijken...
Mag ook wel... over 1,5 maand gaat de openingswedstrijd er gespeeld worden (waarschijnlijk tegen Arsenal)

Oud 21-06-2006, 10:47
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Pracht-up

Ik dacht dat het Aston Villa zou worden?
Oud 21-06-2006, 10:56
Pierreke
Pierreke is offline
Wat ik jammer vind aan de nieuwere Nederlandse stadions zoals AZ, Heerenveen, RBC etc. is dat de supporters iets hoger zitten..ze zitten daardoor niet zo dicht op het veld wat jammer is voor de sfeer!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 11:01
Gimme more beer
Citaat:
Pierreke schreef op 21-06-2006 @ 11:56 :
Wat ik jammer vind aan de nieuwere Nederlandse stadions zoals AZ, Heerenveen, RBC etc. is dat de supporters iets hoger zitten..ze zitten daardoor niet zo dicht op het veld wat jammer is voor de sfeer!
Tja, als je door de veiligheidskeuring wilt komen, moet je bijna wel.
Oud 21-06-2006, 11:02
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-06-2006 @ 11:47 :
Ik dacht dat het Aston Villa zou worden?
Ach, half Europa is voorbij gekomen... Van Barcelona tot Ipswich Town (waartegen we de EC2 finale verloren 25 jaar terug).

Het lijkt nu Arsenal te gaan worden. Opzich een mooi team natuurlijk, al heb ik niet zoveel met die club. Het gaat die dag toch vooral om de opening en de show eromheen lijkt me.
Oud 21-06-2006, 12:23
Gimme more beer
Even over het AZ stadion, trouwens. Ik heb het gezien toen het gebouwd werd en toen leek het nog wel wat te kunnen worden. Nu het bijna klaar is, is het aan de binnenkant gewoon exact hetzelfde als de stadions van RBC, Willem II, Heerenveen, NEC, RKC. Met name de buitenkant is foeilelijk. Het straalt geen voetbal uit en is te lomp voor zo'n klein stadionnetje. Erg zonde.
Oud 21-06-2006, 12:52
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-06-2006 @ 13:23 :
Even over het AZ stadion, trouwens. Ik heb het gezien toen het gebouwd werd en toen leek het nog wel wat te kunnen worden. Nu het bijna klaar is, is het aan de binnenkant gewoon exact hetzelfde als de stadions van RBC, Willem II, Heerenveen, NEC, RKC. Met name de buitenkant is foeilelijk. Het straalt geen voetbal uit en is te lomp voor zo'n klein stadionnetje. Erg zonde.
Vrij vroeg werden de uiteindelijke vormen al zichtbaar hoor... En wat vind je precies lomp? Het hoofdgebouw? Of het stadion in z'n geheel?
Oud 21-06-2006, 16:21
Jochem12
Jochem12 is offline
Dit stadion vindt ik erg mooi, met die rosen aan de zijkant.
http://www.stadiumguide.com/braga.htm
Oud 21-06-2006, 18:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Komt er nou echt gras of kunstgras in het nieuwe stadion van AZ?
Oud 21-06-2006, 18:57
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-06-2006 @ 13:52 :
Vrij vroeg werden de uiteindelijke vormen al zichtbaar hoor... En wat vind je precies lomp? Het hoofdgebouw? Of het stadion in z'n geheel?
De buitenkant, zeg maar. Dus ook het hoofdgebouw.

In de beginfase had je dat plastic er nog niet omheen zitten. Toen zat dat hoofdgebouw er ook nog niet omheen. Ik praat hier dus echt over een flinke tijd geleden hè.
Oud 21-06-2006, 23:01
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-06-2006 @ 19:29 :
Komt er nou echt gras of kunstgras in het nieuwe stadion van AZ?
Echt gras met soort van kunstgras er doorheen gevlochten... Exact hetzelfde gras als waar nu bij het WK op gespeeld wordt. En ik moet zeggen, die velden liggen er niet zo slecht bij.
Oud 22-06-2006, 09:59
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-06-2006 @ 12:01 :
Tja, als je door de veiligheidskeuring wilt komen, moet je bijna wel.
Neem een voorbeeld aan De Graafschap, bij PSV hebben ze ook de hekken verwijderd. Ik vind het ook helemaal niks al die tribunes die pas op 2 meter hoogte beginnen. Supporters horen strak om het veld heen staan, met het gevoel dat alleen de reclameborden de scheiding is.
Al is een hekwerk vol prikkeldraad ook wel geinig!

Het is ondertussen allemaal eenheidsworst in Nederland. De binnenkant onderscheid zich alleen nog door de kleur van de stoeltjes, en aan de buitenkant heb je nog amper door dat het om voetbalstadion gaat..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 10:21
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-06-2006 @ 00:01 :
Echt gras met soort van kunstgras er doorheen gevlochten... Exact hetzelfde gras als waar nu bij het WK op gespeeld wordt. En ik moet zeggen, die velden liggen er niet zo slecht bij.
NEC heeft dat gras ook op een aantal trainingsvelden en dat is echt supermooi. Het gras kan op die manier moeilijker beschadigen.
Oud 22-06-2006, 10:23
Gimme more beer
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 22-06-2006 @ 10:59 :
Neem een voorbeeld aan De Graafschap, bij PSV hebben ze ook de hekken verwijderd. Ik vind het ook helemaal niks al die tribunes die pas op 2 meter hoogte beginnen. Supporters horen strak om het veld heen staan, met het gevoel dat alleen de reclameborden de scheiding is.
Al is een hekwerk vol prikkeldraad ook wel geinig!

Het is ondertussen allemaal eenheidsworst in Nederland. De binnenkant onderscheid zich alleen nog door de kleur van de stoeltjes, en aan de buitenkant heb je nog amper door dat het om voetbalstadion gaat..
Ik ben het er helemaal mee eens hoor, maar in Nederland is men gewoon iets te overbezorgd als het om voetbalgeweld gaat. We krijgen complimenten met ons "nieuwe" stadion, maar ik heb écht meer met het oude. Hoe lelijk men het ook vond.
Oud 22-06-2006, 13:43
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik was vorige week in Camp Nou en het viel me eigenlijk een beetje tegen. Het is wel imposant maar het is (binnen) smal, smerig en oud, maar je moet er natuurlijk bij zijn als ie vol zit. Uberhaupt ook zelden een stadion gezien dat leeg mooi was. Ze waren trouwens wel bezig met renoveren van delen tribune
Oud 22-06-2006, 17:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-06-2006 @ 11:21 :
NEC heeft dat gras ook op een aantal trainingsvelden en dat is echt supermooi. Het gras kan op die manier moeilijker beschadigen.
Nou, als ik deze post met die van BD lees, dan lijkt de gras-kunstgras-issue dus opgelost te zijn. Gewoon een mix van beiden maken, dat zou er dus mooi uitzien en het wordt niet snel beschadigd.
Maar goed, ik oordeel maar over 2 posts en het is nu zomer, dan ligt het gras er altijd beter bij dan in een vieze herfst of een koude winter.
Oud 22-06-2006, 20:23
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-06-2006 @ 18:49 :
Nou, als ik deze post met die van BD lees, dan lijkt de gras-kunstgras-issue dus opgelost te zijn. Gewoon een mix van beiden maken, dat zou er dus mooi uitzien en het wordt niet snel beschadigd.
Maar goed, ik oordeel maar over 2 posts en het is nu zomer, dan ligt het gras er altijd beter bij dan in een vieze herfst of een koude winter.
Het voordeel is gewoon dat je bij modder en slechte weersomstandigheden minder gemakkelijk het veld kapotmaakt. Het nadeel is en blijft dat het vervelend is om op je bek te gaan op zo'n veld.
Reageren

Regels voor berichten